BMWClub: Connected Drive - BMWClub

Jump to content


  • 37 Pages +
  • « First
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Connected Drive servicii disponibile in RO

#401 User is offline   AnyIDYouLike 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 28-January 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 February 2019 - 21:17

Multumesc pentru feedback! observ pentru a doua seara la rand ca portalul CD UK este in mentenanta...
0

#402 User is offline   Fuzzz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 29-August 18

Posted 13 February 2019 - 14:57

Am urmatoarea problema, poate cei cu experienta ma pot ajuta: am inregistrat masina in CD cu cont de UK. Am primit mesajul cu codul de verificare in unitatea masinii, dar nu am reusit sa-l introduc in aplicatie pentru a verifica masina. Din acel moment s-a schimbat structura meniuluui din masina in CD si nu se mai face conexiunea de date din masina (3G), deci nu mai am acces la BMW on-line, vreme si nici la linia telefonica de asistenta BMW Romania.

Cum as putea face sa revin la setarile initiale?
Masina nu merge inregistrata pe cont de Romania, chiar daca am sters-o din contul de UK.
Solutii, va rog?
0

#403 User is offline   AnyIDYouLike 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 28-January 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 February 2019 - 13:52

Am patit cam la fel dupa ce am inregistrat maisna pe CR Romania saptamana trecuta. Meniul si-a revenit dupa ce am lasat masina in "sleep" timp de 20 minute. Am trecut masina iar pe UK si la fel, meniul s-a schimbat si s-a actualizat dupa o perioada de sleep si meniul CD din masina este ok si functional. Pentru a o inregistra pe Romania incearca de mai multe ori sa bago codul, sau incearca cu aplicatia CD de pe telefon sa faci o adaugare a masinii cu telefonul conectat prin USB la masina, moment in care aplicatia va citi singura VIN`ul masinii si va face inregistrarea in CD. Incearca cu aplicatia de UK sau DE, nu cu cea disponibila in store`ul de RO.
0

#404 User is offline   AnyIDYouLike 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 28-January 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 February 2019 - 15:32

Cu putin timp in urma am incheiat o convorbire telefonica pe baza VIN`ului masinii cu cei din UK prin care au admis ca este o problema cu RTTI si Flow`ul cam peste tot si se asteapta ca pana in cursul weekend`ului sa se remedieze problema. Totusi, revin cu rugamintea unui feedback cu privire la functionalitatea RTTI si a Flow`ului in Romania pentru cei cu cont de UK. Multumesc!
0

#405 User is offline   Fuzzz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 29-August 18

Posted 15 February 2019 - 10:47

 AnyIDYouLike, on 14 February 2019 - 13:52, said:

Am patit cam la fel dupa ce am inregistrat maisna pe CR Romania saptamana trecuta. Meniul si-a revenit dupa ce am lasat masina in "sleep" timp de 20 minute. Am trecut masina iar pe UK si la fel, meniul s-a schimbat si s-a actualizat dupa o perioada de sleep si meniul CD din masina este ok si functional. Pentru a o inregistra pe Romania incearca de mai multe ori sa bago codul, sau incearca cu aplicatia CD de pe telefon sa faci o adaugare a masinii cu telefonul conectat prin USB la masina, moment in care aplicatia va citi singura VIN`ul masinii si va face inregistrarea in CD. Incearca cu aplicatia de UK sau DE, nu cu cea disponibila in store`ul de RO.



Multumesc pentru raspuns!
Intr-adevat si-a revenit meniul dupa o perioada de sleep. Intre timp am sters-o din contul de UK, deoarece mi-am dat seama ca nu am aplicatia pentru IOS care sa permita Remote Services.
Cam asta ar fi cu CD in Romania - un mare fâs.
0

#406 User is offline   Andreit 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 February 2019 - 11:43

Incepand de pe 13.02.2019 am observat ca portalul CD Germania este disponibil si in limba engleza fapt ce usureaza foarte mult utilizarea sistemului.
Am activat cam toate serviciile CD disponibile pt masina mea si pana acum sunt multumit de functionabilitate.
RTTI am observat ca este din ce in ce mai precis in oras. Nu la nivelul Waze-ului dar satisfacator totusi. Serviciile remote sunt interesante am programat masina din aplicatia CD sa se incalzeasca la o anumita ora si am transmis fara probleme trasee. Dupa fiecare traseu parcurs primesc o notificare din aplicatie cu durata traseului, cantitatea de combustibil folosita etc. Deasemenea masina se pare ca invata destinatiile cele mai des utilizate. Am putut deasemenea sa transmit ETA catre o alta persoana.
Avand activat CarPlay-ul pot activa Siri foarte usor ca sa caut de exemplu o destinatie si daca respectivul obiectiv are pagina online cu adresa implementata pot transmite (exporta) adresa direct catre navigatia masinii cu un simplu clik.
1

#407 User is offline   andrei_alin2000 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 274
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male

Posted 16 February 2019 - 19:19

3 luni poti prelungi serviciile la oferta cu 1 EUR/ luna din ConnectedDrive DE.
Dupa aceste 3 luni am cumparat "Remote Services" cu 35 de EUR/12 luni.
Au si RTTI la 1 EUR. Nu ma mai tenteaza. L-am incercat o luna. Cu Waze in masina, RTTI-ul devine useless.

Spor la toti!!!
1

#408 User is offline   adrian-i3 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 31
  • Joined: 28-December 18

Posted 18 February 2019 - 09:53

Am reusit sa cumpar Apple CarPlay de pe Germania, direct din masina.
0

#409 User is offline   AnyIDYouLike 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 28-January 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 February 2019 - 10:31

Am postat acum cateva zile despre discutia avuta cu cei de la CD UK si in weekend m-am trezit ca masina nu mai este asociata contului, iar acum este imposibil de adaugat masina, fiecare cod fiind expirat, iar la incercarea de reinregistrare a masinii cu ajutorul aplicatiei de pe telefon primesc "informarea" ca serialul masinii nu poate fi asociat contului...Cumva am primit "ban" pe CD UK? Am incercat sa asociez masina sipe un cont din DE si aici primesc mesajul ca masina apartine altui cont si sunt redirectionat catre CD UK...
0

#410 User is offline   AnyIDYouLike 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 28-January 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 February 2019 - 16:21

Pe mine ma depaseste situatia...Nu pot sa asociez masina nici pe UK, nici pe DE nici in RO, dar am internet la bord, RTTI (care inca nu are flow) si neews feed in limba romana??? Asta dupa ce tot weekendul am primit mesaje din BMW Online ca serverul este in mentenanta.

Attached File(s)


0

#411 User is offline   andrei_alin2000 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 274
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male

Posted 19 February 2019 - 10:25

Din 15 februarie nu le mai prea merge:

Attached File  img_0062.jpg (604.31K)
Number of downloads: 83

0

#412 User is offline   AnyIDYouLike 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 28-January 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 19 February 2019 - 14:04

Deja devine enervant si frustant...Cand imi sterg masina, cand o adauga, cand apare in aplicatia de pe telefon, cand dispare, cand platforma este indisponibila, cand ma redirectioneaza pe alt domeniu, cand am full control, cand nu am, cand am consum si range, cand dispare, etc...Pentru niste optiuni foarte scumpe si pentru servicii care nu-s ieftine deloc, funtionalitatea este jalnica, totul pare un circ ieftin jucat de amatori si da senzatia ca totul este scapat de sub control intr-o forma care cu greu poate gasi o rezolvare...
0

#413 User is offline   AnyIDYouLike 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 28-January 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 19 February 2019 - 15:12

Acum am primit mesaj ca masina a fost stearsa de pe contul de DE si o gasesc pe contul de UK, in validare si nu primesc niciun cod de validare in masina...
0

#414 User is offline   Catalin F15 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 68
  • Joined: 13-February 19

Posted 19 February 2019 - 15:15

Și tot zici ca la ei e problema? I-ai zăpăcit...
1

#415 User is offline   AnyIDYouLike 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 28-January 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 19 February 2019 - 15:25

Cu ce? Ei fac automat asta! Acum masina este mutata pe RO...
0

#416 User is offline   Catalin F15 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 68
  • Joined: 13-February 19

Posted 19 February 2019 - 19:29

Adica nu tu ai făcut conturi pe UK, DE și RO? Îți mută nemții de nebuni mașina dintr-o țară în alta?
0

#417 User is offline   AnyIDYouLike 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 28-January 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 19 February 2019 - 19:52

Am facut cont pe toate trei, am lasat masina intr-un final pe UK si de acolo a inceput circoteca cu saritul dintr-un cont in altul, dupa ce saptamana trecuta am apelat BMW UK pentru suport in utilizarea RTTI asa cum am scris intr-un post anterior..
0

#418 User is offline   Catalin F15 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 68
  • Joined: 13-February 19

Posted 19 February 2019 - 20:00

QED.
0

#419 User is offline   AnyIDYouLike 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 28-January 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 19 February 2019 - 21:22

Nu cred ca era ceva de demonstrat...Majoritatea s-au jucat cu conturile de UK si DE si au facut exact ce am facut si eu...si nu cred ca am abuzat in vreun fel sau altul sistemul...am spus foarte clar ca de la momentul discutiei telefonice cu cei din UK au aparut aceste inregistrari/stergeri/transferuri intre conturi, automat, fara ca eu sa intervin in vreun fel...in fine...scopul acestui forum este sa impartasim experientele, sa ne ajutam reciproc si nu sa demonstram ceva! Multumesc!
0

#420 User is online   neo_andersson 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1591
  • Joined: 03-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 19 February 2019 - 21:34

 andrei_alin2000, on 19 February 2019 - 10:25, said:

Din 15 februarie nu le mai prea merge:

img_0062.jpg



Nu generaliza, sambata s-a facut un update la platoforma CD si serviciile au fost offline aproximativ o ora incepand cu ora 01:00am (ora Germaniei).

Nu a fost nici o intrerupere notabila pentru utilizatori si pot confirma ca serviciile CD functioneaza normal inclusiv RTTI.

 AnyIDYouLike, on 19 February 2019 - 15:25, said:

Cu ce? Ei fac automat asta! Acum masina este mutata pe RO...



Mutarea de pe o tara pe alta nu se face automat, daca ai facut zeci de mutari de pe o platforma pe alta in timp scurt acum asteapta sa se proceseze toate.

 AnyIDYouLike, on 19 February 2019 - 21:22, said:

Nu cred ca era ceva de demonstrat...Majoritatea s-au jucat cu conturile de UK si DE si au facut exact ce am facut si eu...si nu cred ca am abuzat in vreun fel sau altul sistemul...am spus foarte clar ca de la momentul discutiei telefonice cu cei din UK au aparut aceste inregistrari/stergeri/transferuri intre conturi, automat, fara ca eu sa intervin in vreun fel...in fine...scopul acestui forum este sa impartasim experientele, sa ne ajutam reciproc si nu sa demonstram ceva! Multumesc!



Mai sus te plangeai de cat de "jalnice" sunt serviciile............
1

Share this topic:


  • 37 Pages +
  • « First
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users