BMWClub: Connected Drive - BMWClub

Jump to content


  • 37 Pages +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Connected Drive servicii disponibile in RO

#81 User is offline   andrei_alin2000 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 273
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male

Posted 16 July 2018 - 16:17

 Romulus, on 16 July 2018 - 16:05, said:

Nu stiu daca esti ironic sau nu, dar eu cunosc acolo un om impatimit si care face eforturi supraomenesti pentru promovarea marcii astea in Romania, Alex Seremet. Cu siguranta cei care vor participa la viitoarele intalniri nationale il vor cunoaste mai indeaproape.


Sunt cel mai fericit sa aud ca avem un om impatimit care se zbate pentru noi.
Fara nici o ironie aici.
In acest caz ii doresc sa reuseasca sa ne aduca si pe noi din lumea a -3-a in prima liga a serviciilor Connected Drive.
De ce nu putem fi langa Germania si SUA? Ce ii opreste ? Sunt doar niste servicii software. Masinile sunt capabile (ni le vand cu hardware-ul necesar, SIM-ul de operator ni-l vand). Suntem dispusi sa platim doar ca suntem blocati de disponibilitatea serviciilor.

This post has been edited by andrei_alin2000: 16 July 2018 - 16:18

0

#82 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 16 July 2018 - 16:19

Sunt convins ca daca facem o intalnire nationala ne va explica in direct live. Din pacate cred ca una mare nationala anul acesta nu prea mai este viabila.

#83 User is offline   andrei_alin2000 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 273
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male

Posted 16 July 2018 - 16:53

 Romulus, on 16 July 2018 - 16:19, said:

Sunt convins ca daca facem o intalnire nationala ne va explica in direct live. Din pacate cred ca una mare nationala anul acesta nu prea mai este viabila.


Saracul ce sa ne explice? Incapabilitatea si lipsa de dorinta a BMW Group Deutschland de a ne introduce pe harta?


Nici macar nu aparem ca tara in: https://www.bmw-conn...-selection.html

Atat de prost sa vanda in Romania incat sa ne le renteze?



Attached File(s)


0

#84 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1589
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 16 July 2018 - 17:12

Romulus - nu am inteles eu bine ? Ai spus ca implementarea serviciilor Connected Drive in Romania tine de BMW Group Romania ?
Mie nu-mi vine sa cred. Tot softul legat de serviciile astea din iDrive are adrese de servere din Germania de la BMW. Cred ca BMW Romania nu are chiar nimic de a face cu Connected Drive.
Si nu prea vad ce-i retine pe BMW Germania sa implementeze si pt Romania, daca totul trece prin serverele lor. Poate doar roaming-ul.
0

#85 User is offline   StefanJ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 21-April 18

Posted 16 July 2018 - 17:16

Salutare !

Am citit cu interes topicul, deoarece am servicii ConnectedDrive active, inregistrate pe portalul tarii de unde am luat masina, si anume Olanda.
Problema este ca nu vorbesc olandeza, iar in meniul iDrive, tot ce tine de vreme, stiri online si alte informatii sunt in aceasta limba.
Mentionez ca am setat iDrive pentru limba engleza, insa serviciile au ramas tot in olandeza.
Ce credeti, daca fac inchiderea pe portalul din NL si imi fac cont pe portalul din UK, oare se va modifica si limba serviciilor in iDrive?
Daca da, atunci trebuie sa completez si sa trimit acea cerere catre BMW Grup?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Stefan

Attached File(s)


0

#86 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 16 July 2018 - 18:00

 seaman, on 16 July 2018 - 17:12, said:

Romulus - nu am inteles eu bine ? Ai spus ca implementarea serviciilor Connected Drive in Romania tine de BMW Group Romania ?
Mie nu-mi vine sa cred. Tot softul legat de serviciile astea din iDrive are adrese de servere din Germania de la BMW. Cred ca BMW Romania nu are chiar nimic de a face cu Connected Drive.
Si nu prea vad ce-i retine pe BMW Germania sa implementeze si pt Romania, daca totul trece prin serverele lor. Poate doar roaming-ul.


Din ce stiu eu, cand se pornesc asa servicii, va fi o echipa de zeci de oameni care se ocupa strict de asta, aici local. Ce fac si de ce trebuie, nu as putea sa spun.

 StefanJ, on 16 July 2018 - 17:16, said:

Salutare !

Am citit cu interes topicul, deoarece am servicii ConnectedDrive active, inregistrate pe portalul tarii de unde am luat masina, si anume Olanda.
Problema este ca nu vorbesc olandeza, iar in meniul iDrive, tot ce tine de vreme, stiri online si alte informatii sunt in aceasta limba.
Mentionez ca am setat iDrive pentru limba engleza, insa serviciile au ramas tot in olandeza.
Ce credeti, daca fac inchiderea pe portalul din NL si imi fac cont pe portalul din UK, oare se va modifica si limba serviciilor in iDrive?
Daca da, atunci trebuie sa completez si sa trimit acea cerere catre BMW Grup?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Stefan


Cred ca un dealer te poate ajuta.

#87 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1589
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 16 July 2018 - 19:23

Sunt de acord ca va fi o echipa care sa se ocupe de site, de vanzarile de servicii, de asistenta , de routing prin ceva operator.
Dar serviciile in sine nu vor avea nimic de a face cu BMW Romania . Totul pleaca de la masina direct catre serverele din Germania si se intoarce la masina.

Ne batem oricum prea mult capul . Tot ce e sub nivelul NBT EVO e aproape inutil din pacate. Mai rau, BMW a castrat/eliminat si ce era mai atractiv , ca browserul , Wi-Fi-ul etc.

 StefanJ, on 16 July 2018 - 17:16, said:


Ce credeti, daca fac inchiderea pe portalul din NL si imi fac cont pe portalul din UK, oare se va modifica si limba serviciilor in iDrive?
Daca da, atunci trebuie sa completez si sa trimit acea cerere catre BMW Grup?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Stefan


Da, se va schimbi in engleza daca faci cont de UK. Eu am schimbat pe UK si nu am facut nici o cerere catre BMW. Pur si simplu am facut un cont nou pe UK cu alta adresa de mail decat primul cont pe care l-am facut pe Polonia. Am pus o adresa din UK.
Mai tarziu am vazut alti colegi care au facut tot felul de cereri.
0

#88 User is offline   neo_andersson 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1580
  • Joined: 03-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 17 July 2018 - 12:20

In tarile unde ae ofera CD local nu este decat un call center pentru suport in limba tarii respective. Asta e rolul BMW RO sa faca acest call center si sa angajeze operatori pe care sa ii invete CD si cum sa ofere suport. Callcenter-ul poate fi upgradat ulterior pentru inca 3 servicii:
- concierge
- sos calls (necesita interfata cu serviciul 112)
- teleservice
Aceste 3 servicii nu sunt “must” din prima zi pot fi adaugate ulterior.
RTTI nu poate fi implementat inca in Romania deoarece nici nu sunt pornite discutii cu operatorii GSM (orange, vodafone, telekom). Oricum RTTI este un serviciu oferit de BMW dar implementat de un furnizor extern.
In 2018 nu se porneste nici un CD in Romania si probabil nici in 2019.
Fara serviciile enumerate mai sus CD este limitat la weather, online search, etc adica exact ce functioneaza si acum.
1

#89 User is offline   StefanJ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 21-April 18

Posted 17 July 2018 - 12:35

 seaman, on 16 July 2018 - 19:23, said:

Da, se va schimbi in engleza daca faci cont de UK. Eu am schimbat pe UK si nu am facut nici o cerere catre BMW. Pur si simplu am facut un cont nou pe UK cu alta adresa de mail decat primul cont pe care l-am facut pe Polonia. Am pus o adresa din UK.
Mai tarziu am vazut alti colegi care au facut tot felul de cereri.


Multumesc pentru raspuns.
In primul post, am uitat sa mentionez ca eu locuiesc si folosesc masina in Romania.

Ai facut cont pe UK in timp ce mai aveai si celalalt cont activ? Logica imi spune ca nu ar putea sa-ti valideze seria masinii atata timp cat este inregistrata intr-un portal al altei tari.
Poti sa-mi descrii pe scurt cum ai procedat, pas cu pas ?

Stefan
0

#90 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1589
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 17 July 2018 - 13:26

A trecut ceva timp , dar cred ca am inchis primul cont de Polonia inainte de a face cont pe UK sau am scos masina de pe contul din Polonia . Nu cred ca am asteptat confirmarea inchiderii inainte de a face al doilea cont pe UK.
Contul l-am facut normal , pe site-ul din UK pe calculator.Nimic special. Am pus adresa de UK , pt ca asta se verifica.
Si eu folosesc masina tot in Romania.
0

#91 User is offline   StefanJ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 21-April 18

Posted 17 July 2018 - 15:48

 seaman, on 17 July 2018 - 13:26, said:

A trecut ceva timp , dar cred ca am inchis primul cont de Polonia inainte de a face cont pe UK sau am scos masina de pe contul din Polonia . Nu cred ca am asteptat confirmarea inchiderii inainte de a face al doilea cont pe UK.
Contul l-am facut normal , pe site-ul din UK pe calculator.Nimic special. Am pus adresa de UK , pt ca asta se verifica.
Si eu folosesc masina tot in Romania.


Ai pus "o adresa" de UK aleasa la intamplare, sau adresa vreunui dealer (se vorbea despre ceva de genul asta in posturile anterioare) ?
0

#92 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1589
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 17 July 2018 - 15:57

Nu, am pus adresa unui prieten. Dar cred ca orice adresa valida cu post-code-ul specific UK merge.
0

#93 User is offline   StefanJ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 21-April 18

Posted 17 July 2018 - 16:51

 seaman, on 17 July 2018 - 15:57, said:

Nu, am pus adresa unui prieten. Dar cred ca orice adresa valida cu post-code-ul specific UK merge.

Super, voi incerca asa. Sper sa nu-l stric si sa nu mai mearga deloc...
Multumesc!
0

#94 User is offline   StefanJ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 21-April 18

Posted 18 July 2018 - 22:27

 StefanJ, on 17 July 2018 - 16:51, said:

Super, voi incerca asa. Sper sa nu-l stric si sa nu mai mearga deloc...
Multumesc!


Am revenit cu un update: masina nu se mai conecteaza online...

Iata pasii pe care i-am parcurs.
1. Am intrat in portalul CD din NL si am sters masina. Site-ul mi-a confirmat
2. Mi-am facut cont nou cu alt nume, alta adresa de mail si alta adresa postala pe CD din UK. Am validat contul
3. Am adaugat masina pe CD-UK. Mi s-a trimis mesaj in masina cu codul din 6 cifre. L-am fotografiat de frica sa nu il uit si am revenit la calculator. Am introdus codul de validare de vre-o 5 ori si imi tot dadea eroare "cannot add your car".
4. Am introdus apoi codul vechi de validare, cel cu care am adaugat masina pe CD-NL. Surpriza, mi-a validat codul imediat si am primit si mail de confirmare.
5. Am mers la masina sa vad cum functioneaza noile servicii in engleza, insa aici am avut neplacuta surpirza sa constat ca nu le poate incarca. De fiecare data imi spunea "Unable to connect via the mobile network. Please try again later or change location". Am mai observat ca iconita cu globul pamantesc nu mai are pe ea simbolul 3G, cum avea cand aveam serviciile in olandeza.

Are cineva vre-o idee cum sa rezolv situatia?

Multumesc anticipat!
Stefan

This post has been edited by StefanJ: 18 July 2018 - 22:28

0

#95 User is offline   StefanJ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 21-April 18

Posted 19 July 2018 - 08:18

 StefanJ, on 18 July 2018 - 22:27, said:

Am revenit cu un update: masina nu se mai conecteaza online...

Iata pasii pe care i-am parcurs.
1. Am intrat in portalul CD din NL si am sters masina. Site-ul mi-a confirmat
2. Mi-am facut cont nou cu alt nume, alta adresa de mail si alta adresa postala pe CD din UK. Am validat contul
3. Am adaugat masina pe CD-UK. Mi s-a trimis mesaj in masina cu codul din 6 cifre. L-am fotografiat de frica sa nu il uit si am revenit la calculator. Am introdus codul de validare de vre-o 5 ori si imi tot dadea eroare "cannot add your car".
4. Am introdus apoi codul vechi de validare, cel cu care am adaugat masina pe CD-NL. Surpriza, mi-a validat codul imediat si am primit si mail de confirmare.
5. Am mers la masina sa vad cum functioneaza noile servicii in engleza, insa aici am avut neplacuta surpirza sa constat ca nu le poate incarca. De fiecare data imi spunea "Unable to connect via the mobile network. Please try again later or change location". Am mai observat ca iconita cu globul pamantesc nu mai are pe ea simbolul 3G, cum avea cand aveam serviciile in olandeza.

Are cineva vre-o idee cum sa rezolv situatia?

Multumesc anticipat!
Stefan


Revin din nou cu un update: astazi de dimineata serviciile online au inceput din nou sa functioneze :thumbsup:

Prin urmare, pentru cei care vor sa schimbe tara unde au inregistrata masina pentru serviciile CD, pasii necesari sunt urmatorii:

1. Se intra in portalul CD din tara unde este inregistrata si se sterge masina. Se verifica ca site-ul a confirmat stergerea.
2. In portalul tarii unde se vrea mutarea masinii se face un cont nou cu alt nume, alta adresa de mail si alta adresa postala. Se valideaza contul prin click pe link-ul primit pe mail.
3. Se adauga masina pe portalul cel nou. Se asteapta primirea unui cod din 6 cifre in masina. Se introduce codul in portal pentru validarea finala. Daca se primeste eroare ca nu se poate adauga masina, atunci se foloseste vechiul cod primit la inregistrarea masinii in vechiul portal (codul se gaseste in meniul masinii la sectiunea "mesaje").
4. Dupa validarea masinii se primeste mail de confirmare.
5. Serviciile online din masina este posibil sa inceapa sa functioneze dupa cateva ore (nu stiu de ce).

Sper sa va fie de folos!

This post has been edited by StefanJ: 19 July 2018 - 08:19

1

#96 User is offline   andrei_alin2000 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 273
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male

Posted 19 July 2018 - 09:03

 StefanJ, on 19 July 2018 - 08:18, said:

Revin din nou cu un update: astazi de dimineata serviciile online au inceput din nou sa functioneze :thumbsup:

Prin urmare, pentru cei care vor sa schimbe tara unde au inregistrata masina pentru serviciile CD, pasii necesari sunt urmatorii:

1. Se intra in portalul CD din tara unde este inregistrata si se sterge masina. Se verifica ca site-ul a confirmat stergerea.
2. In portalul tarii unde se vrea mutarea masinii se face un cont nou cu alt nume, alta adresa de mail si alta adresa postala. Se valideaza contul prin click pe link-ul primit pe mail.
3. Se adauga masina pe portalul cel nou. Se asteapta primirea unui cod din 6 cifre in masina. Se introduce codul in portal pentru validarea finala. Daca se primeste eroare ca nu se poate adauga masina, atunci se foloseste vechiul cod primit la inregistrarea masinii in vechiul portal (codul se gaseste in meniul masinii la sectiunea "mesaje").
4. Dupa validarea masinii se primeste mail de confirmare.
5. Serviciile online din masina este posibil sa inceapa sa functioneze dupa cateva ore (nu stiu de ce).

Sper sa va fie de folos!


CD Romania nu exista :(
0

#97 User is offline   StefanJ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 21-April 18

Posted 20 July 2018 - 10:54

 andrei_alin2000, on 19 July 2018 - 09:03, said:

CD Romania nu exista :(

Din pacate nu... si nici nu se intrevede ceva in urmatorii 2 ani.
Noi nu suntem egali cu alte tari din UE.
0

#98 User is offline   andrei_alin2000 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 273
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male

Posted 20 July 2018 - 13:15

 StefanJ, on 20 July 2018 - 10:54, said:

Din pacate nu... si nici nu se intrevede ceva in urmatorii 2 ani.
Noi nu suntem egali cu alte tari din UE.


Sa nu-i reuseasca domnului Alex Seremet sa lanseze in 2 ani Connected Drive si in Romania?
0

#99 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 20 July 2018 - 13:16

Ce tine de Alexandru Seremet sigur se va intampla si in plus am incredere ca termenul, desi destul de vag (sfarsitul anului) va fi respectat daca asa a spus.

#100 User is offline   mraz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 136
  • Joined: 28-April 18

Posted 02 August 2018 - 11:21

Imi suna cunoscut numele, cred ca am lucrat cu el, a activat cumva la Porsche Romania in trecut ?
0

Share this topic:


  • 37 Pages +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users