Jump to content

BMW F10 528i xdrive


Catalin Paraschiv

Recommended Posts

Salut tuturor,

Intr-un timp mult mai scurt decat estimam, am reusit sa-mi schimb F10 525d xdrive 2012 cu F10 528i xdrive 2013. In continuare voi incerca sa va prezint noua achizitie:

Vehicle information

Type Code XH31

E Series F10 ()

Series 5

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine N20

Displacement 2.00

Power 180

Drive ALLR

Transmission AUT

Colour HAVANNA METALLIC (A17)

Upholstery LEDER DAKOTA/DF VENETOBEIGE

(LCDF)

Prod. Date 2013-01-07

Vehicle upgrades

High-End sound system

Rear view camera

Spare/replacement key fob

Smartphone mirroring

Additional iDrive features

Vehicle options

L801A National version Germany

P735A Basic Package

P9BDA Business Package

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S1CCA Auto start/stop function

S1CDA Brake Energy Regeneration

S205A Automatic transmission

S223A Electronic Damper Control (EDC)

S230A Extra package, EU-specific

S255A Sports leather steering wheel

S258A Tire with run-flat functionality

S2DCA BMW LA wheel, Star Spoke 330

S316A automatic trunk lid mechanism

S320A Deleted, model lettering

S322A Comfort access

S323A Soft-Close-Automatic doors

S358A Climate comfort windscreen

S3AGA Reversing camera

S403A Glass roof, electrical

S415A Sun-blind, rear

S416A Roller sun vizor, rear lateral

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interior/outside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automatic-dip

S456A Comfort seat with memory

S465A Through-loading system

S488A Lumbar support, driver and passenger

S494A Seat heating driver/passenger

S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac.

S4NEA Blow-by heater

S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO

S4URA Ambient interior lighting

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S522A Xenon Light

S524A Adaptive Headlights

S534A Automatic air conditioning

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S575A Supplementary 12V sockets

S5ALA Active Protection

S5DLA Surround View

S609A Navigation system Professional

S610A Head-up display

S612A BMW Assist

S614A Internet, preparations

S615A Expanded BMW Online Information

S616A BMW Online

S677A HiFi System Professional DSP

S698A Area-Code 2 for DVD

S6AAA BMW TeleServices

S6ABA Control for Teleservices

S6NFA Music interface for Smartphone

S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl.

S6NRA Apps

S6WBA Multifunctional instrument display

S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth

S851A Language version German

S879A On-board vehicle literature German

S8KAA Dummy-SALAPA

S8SCA Telematics access request,country-spec.

S8TFA Active pedestrian protection

S8THA Road sign detection

S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu

S8V1A Label

Cum am mai scris si in alt topic, dupa 5 zile de cand o am sunt convins ca am facut o mutare buna de la diesel la benzina. Atasez si cateva poze..

post-77573-0-56334600-1504729067_thumb.jpg

post-77573-0-30518700-1504729084_thumb.jpg

post-77573-0-72968000-1504729102_thumb.jpg

post-77573-0-90309300-1504729115_thumb.jpg

Edited by Catalin Paraschiv
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos! Asa este, diesel. Primul motiv este ca eu cred ca piata diesel o sa cada in viitorul mai mult sau mai putin apropiat(o masina din 2012 pe care am luat acum 24.000E va valora peste 1-1,5 ani 15.000E) iar al doilea motiv este ca imi place mult mai mult confortul, sportivitatea, rafinamentul unui benzinar.
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut ,

am vazut si eu masina m-am uitat la ea dar inca nu am rezolvat cu asigurarea pentru a mea a veche . Frumoasa sa o stapanesti sanatos .

A mea a fost sora cu a ta , tot 2013 dar luna a 3-a . Si era XG 53 adica US version.

Frumoase si destul de puternice .

De curiozitate cat te-a ajuns si cat au fost actele , Sper sa plec si eu la finalul lunii sa imi iau alta. Stau cu ochii pe 3 pina acuma sa vedem ce iese .

Si evident tot 528I .

 

Va ca nu pot sa pun poze dar o sa afc un topic zilele astea .

De mult vroiam sa fac unul dar uite ca din pacate masina e dauna totala si nu am mai apucat .......

:no:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos! Asa este, diesel. Primul motiv este ca eu cred ca piata diesel o sa cada in viitorul mai mult sau mai putin apropiat(o masina din 2012 pe care am luat acum 24.000E va valora peste 1-1,5 ani 15.000E) iar al doilea motiv este ca imi place mult mai mult confortul, sportivitatea, rafinamentul unui benzinar.

 

Si crezi ca in timp ce un 520d/525d scade aproape 10k un 528i o sa scada doar 2k? Cat poate sa fie diferenta de scadere de pret? In nici un caz mai mare de 2k pentru acelasi model de masina dotat similar, diferenta fiind doar motorizarea (chiar si cu 2k am fost generos).

 

Oricum, oricare ar fi fost motivul masina arata foarte bine si ii vin foarte bine ceasurile :D

Edited by ckh
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

24.500€ plata masinii

500€ platforma Germania-Romania

500€ cheltuieli Germania(masina mi-a trimis-o un amic care locuieste in Germania)

Nu stiu inca costul inmatricularii in Ro

 

Salut ,

am vazut si eu masina m-am uitat la ea dar inca nu am rezolvat cu asigurarea pentru a mea a veche . Frumoasa sa o stapanesti sanatos .

A mea a fost sora cu a ta , tot 2013 dar luna a 3-a . Si era XG 53 adica US version.

Frumoase si destul de puternice .

De curiozitate cat te-a ajuns si cat au fost actele , Sper sa plec si eu la finalul lunii sa imi iau alta. Stau cu ochii pe 3 pina acuma sa vedem ce iese .

Si evident tot 528I .

 

Va ca nu pot sa pun poze dar o sa afc un topic zilele astea .

De mult vroiam sa fac unul dar uite ca din pacate masina e dauna totala si nu am mai apucat .......

:no:

Daca te referi la mobile.de este nevoie sa fii foarte atent pentru ca multe 528i sunt aduse din state(lovite sau inundate). Am verificat si eu una pe un site din state si am gasit-o lovita, cu airbagurile sarite, vanduta la licitatie. Site-ul l-am gasit foarte simplu cautand pe google vin-ul masinii

Link to comment
Share on other sites

stiu . Stai linistit am si carfax reporturile de la ele. Am stat un an pe acolo si stiu cum e cu ele( am vandut masini acolo ) .

Acuma depinde cum a fost facuta . Sincer am avut surprize mari si cu europenii .

Eu chiar caut una de America din motive de securitate ( airbag la genunchi) astea europene nu prea au . Este oferita ca optiune si multe nu au .Cele de america au in standard.

Am vazut utilitatea lor in accidentul pe care l-am avut si sincer e un "Must Have " .

Si cea dinainte tot din state era , a fost lovita si reparata. Stiam si am stiut si cum a fost reparata deci nu imi fac grija din pricina asta .

Ideea este ca masina sa nu fi avut afectata structura .

In rest si pe Europa sunt destule lovite, reparate si nedeclarate. Chiar la dealer autorizat.......

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Felicitari pentru achizitie. Si eu luasem in calcul acest motor, pana am mai citit cateva despre el.

 

Acum, sper sa nu te superi - nu vreau sa fiu carcotas -, insa de ce ai schimba un diesel cu probleme la distributie cu un motor pe benzina cu si mai multe probleme? Acest motor pe benzina suna foarte urat la rece (masurat, e mai zgomotos decat N47), si inteleg ca nu e nici prea fiabil. Ai facut alegerea aceasta fiind informat, sau iti place mai mult benzina?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Felicitari pentru achizitie. Si eu luasem in calcul acest motor, pana am mai citit cateva despre el.

 

Acum, sper sa nu te superi - nu vreau sa fiu carcotas -, insa de ce ai schimba un diesel cu probleme la distributie cu un motor pe benzina cu si mai multe probleme? Acest motor pe benzina suna foarte urat la rece (masurat, e mai zgomotos decat N47), si inteleg ca nu e nici prea fiabil. Ai facut alegerea aceasta fiind informat, sau iti place mai mult benzina?

Multumesc frumos!

Imi place mult mai mult benzina

Link to comment
Share on other sites

eu ti-am zis parerea mea intr-o alta circumstanta, pretul la diesel nu ar fi scazut radical mai devreme de 5 ani astfel incat sa te afecteze si da, probabil peste vreo 2 ani luai 15.000 pe ea insa atat vei lua si pe asta pe benzina iar motivul este dat de faptul ca vor aparea G30 sh.

eu sunt ferm convins ca peste 3 ani jumatate cand expira leasingul la asta pe care o am (520d), va putea fi vanduta cu peste 30.000 euro inclusiv tva cu tot cu motorul ei mic si diesel.

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Deja au aparut G30 sh care sunt pe la 43-44keur...ma indoiesc amarnic ca peste 3 ani jumate un 520d o sa fie 30k +...mai ales ca in principiu ar trebui sa fie sau cel putin sa se lanseze faceliftul la G30...

 

 

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=241725974&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@muscle

iti arat ca a mea in martie 2021 cand va face 4 ani si aprox 110.000km va fi vandta cu minim 30k adica aprox 50% din pretul de lista

 

Esti foarte optimist. Iti dau un exemplu concret, un 525xd din 2012 (septembrie), am cerut acum o luna o cotatie de la Bmw pt un buy-back si am primit o oferta de 16.500 (tva inclus). Masina are 100.000km, istoric complet, iar pretul de lista a fost undeva la 55.000e (cu discount inclus).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu sunt optimist deloc. modelul anterior se devalorizeaza maxim in preajuma sau la aparitia celui nou(cazul tau)

in martie 2021, probabil va fi aparut de cateva luni cel mult faceliftul la g30 si clar nu se va gasi sh, iar modelul fara facelift nu se devalrizeaza raportand la lci.

 

in fine...

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.