Jump to content

Limitare turatie e60 520d M47


laurentiutudorache95

Recommended Posts

verifica senzorul de presiune turbo de pe admisie, posibil sa fie infundat, turbo nu ai deloc din ce spui tu, e bine in romania ca toata lumea are ista dar nimeni nu stie sa umble cu el.....

 

posibil sa ai spart vreun furtun la turbo, egr blocat pe deschis,partea electronica la turbina sau geometria variabila blocata, de fapt nu stiu ce fel de turbina ai, poate ai cu electrovalve si vacuum....

 

daca esti din bucuresti trebuie sa gasesti pe cineva care se pricepe nu?

Link to comment
Share on other sites

Am fost si am facut diagnoza, acum o sa trec aici niste valori, sper sa nu gresesc,deci in filtrul de particule presiunea e cam 43 mbar iar turbina nu face presiune aproape deloc la relanti,adica fiind la 1005 mbar, turata la 4500 ajunge doar la 1080 si scade brusc. Apoi a mers putin cu ea si urca presiunea la un maxim de 2050 mbar, iar testerul arata cand aveam 2050 CE? ca normal ar fi aproximativ 2600 mbar. Acum nu stiu ce sa mai zic, presupun ca turbina nu face presiune cat ar trebui tot din cauza dpf-ului fiind infundat. Iar a fost eroare la bujii, dar la releu nu!

 

Ralanti, imi cer scuze!

 

Eu nu inteleg nimic, unde ai auzit cuvantul ralanti

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca de obicei trebuie sa apara sa-si dea cu parearea niste ,,destepti". Deci sa le luam pe rand, cuvantul ralanti l-am auzit la facultatea de transporturi unde studiez autovehicule rutiere. Si nu doar l-am auzit, dar asa e corect! Apoi diagnoza am facut-o la team bmw, spune-le si lor ca nu stiu sa foloseasca un tester daca vrei. Iar ca m-ai intrebat ce 2050, daca vorbeam de niste presiuni in mbar, nu trebuia sa pun de 100 de ori mbar, iti puteai da seama, dar era foarte greu sa gandesti. Si totusi la 2050 de mbar cat baga presiune nu cred ca nu e chiar deloc, nu zic ca e bine, dar nu deloc!
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ca de obicei trebuie sa apara sa-si dea cu parearea niste ,,destepti". Deci sa le luam pe rand, cuvantul ralanti l-am auzit la facultatea de transporturi unde studiez autovehicule rutiere. Si nu doar l-am auzit, dar asa e corect! Apoi diagnoza am facut-o la team bmw, spune-le si lor ca nu stiu sa foloseasca un tester daca vrei. Iar ca m-ai intrebat ce 2050, daca vorbeam de niste presiuni in mbar, nu trebuia sa pun de 100 de ori mbar, iti puteai da seama, dar era foarte greu sa gandesti. Si totusi la 2050 de mbar cat baga presiune nu cred ca nu e chiar deloc, nu zic ca e bine, dar nu deloc!

 

Nimeni nu spune ralantiul ala nu e bun, nici macar la facultatea de mecanica, apropos sectiunea automobile rutiere parca apartine de facultatea de mecanica... ma rog au mai evoluat lucrurile si ma bucur ca nu apartine de facultatea de religie sau agronomie, testerul nu se foloseste ca nu vorbim despre maturi, ma refer la utilizarea unui program de diagnoza si despre interpretarea erorilor existente, trebuia sa faci cateva screensave-uri ca sa ne dumirim si noi, ca daca scriem ca suntem niste studenti eminenti dar ne este lene sa debitam o fraza cu cap si coada si de unde sa subintelegem noi diversuri..... o sa iasa probabil un inginer auto la care te duci si pleci cum ai venit, ceva de genul echipei de profi pe care i-ai elogiat mai sus

 

Nu este nevoie sa accentuezi functia si rangul, aici este forum public si colegii sunt trecuti prin multe...

 

"turbina nu face presiune aproape deloc la relanti,adica fiind la 1005 mbar, turata la 4500 ajunge doar la 1080 si scade brusc"

 

Te rog sa ma scuzi, nu ma pricep prea bine

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este nevoie atata timp cat te dai destept dar habar n-ai ce vorbesti, am mai spus ca e faculatatea de transporturi, nu mecanica, ma rog, nu asta e important! Cu siguranta esti mai desptept tu decat profesorii universitari... Ma doare fix in cot pe mine prin ce esti tu trecut, daca poti si vrei sa ma ajuti iti multumesc, daca nu vezi-ti de treaba, nu te-am intrebat personal pe tine. Ceilalti colegi cum au inteles? Si ti-am raspuns unde am auzit de ralanti, nu m-am laudat ca fac AR sau ceva. O seara buna!

 

Dupa ce am dat valorile presiunii pe care le face turbina la ralanti, am dat si pe cele in sarcina, adica la 4500 rpm in treapta 2 de exemplu face presiune aproximativ 2050 mbar in loc de 2600 mbar cat ar fi normal dupa ce arata ,,programul de diagnoza", deci nu cred ca e moarta sau cum ai spus tu. Nu stiu pentru ce dau atatea explicatii.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am facut asta, nu am avut cand deocamdata, o sa merg saptamana viitoare la service. Dar din moment ce dpf-ul e infundat cred ca din cauza lui turbo nu functioneaza in parametri, asa cum au spus si ceilalti colegi.

 

Locuiesc in Bucuresti, din Dambovita sunt. Din pacate nici asta nu stiu, daca e curat esapamentul.

Link to comment
Share on other sites

Este nevoie atata timp cat te dai destept dar habar n-ai ce vorbesti, am mai spus ca e faculatatea de transporturi, nu mecanica, ma rog, nu asta e important! Cu siguranta esti mai desptept tu decat profesorii universitari... Ma doare fix in cot pe mine prin ce esti tu trecut, daca poti si vrei sa ma ajuti iti multumesc, daca nu vezi-ti de treaba, nu te-am intrebat personal pe tine. Ceilalti colegi cum au inteles? Si ti-am raspuns unde am auzit de ralanti, nu m-am laudat ca fac AR sau ceva. O seara buna!

 

Dupa ce am dat valorile presiunii pe care le face turbina la ralanti, am dat si pe cele in sarcina, adica la 4500 rpm in treapta 2 de exemplu face presiune aproximativ 2050 mbar in loc de 2600 mbar cat ar fi normal dupa ce arata ,,programul de diagnoza", deci nu cred ca e moarta sau cum ai spus tu. Nu stiu pentru ce dau atatea explicatii.

 

Eu cred ca te repezi cam tare in afirmatii, si nu meriti prea multa atentie daca vorbesti la modul asta impertinent, m-am referit la colegii de pe forum care poate ca nu au facultatea de inginerie mecanica dar mananca motoare pe paine, nu era vorba de mine repet , tu ai luat-o la modul personal....

 

PS

Nu sunt mai destept doar ca as prefera sa fie profesori de la facultatea de mecanica de la brasov de exemplu.... nu stiu daca intelegi, specializarea AR apartine de Facultatea de Mecanica, gen Timisoara, Cluj, Brasov, Constanta thumbsup.png

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca incerci sa ma enervezi! Deja vorbesc mai mult de facultate decat de masina. Compari facultatea din brasov, constanta cu politehnica... Crede-ma ca nu trebuie sa-mi dai tu voie sa vorbesc, nu ma cunosti asa ca lasa-ma te rog, ti-am spus clar ca daca vrei sa ma ajuti fa-o, dar sa ma corectezi pentru ceva ce am scris corect si sa continui ca e bine ca tine cand un coleg ti-a dat explicatia din dex mi se pare penibil!

 

Deci de simtit se simte caldura ca iese din esapament chiar destul de tare si la ralanti, nu mai spun in sarcina. Si gaura de evacuare a esapamentului e putin neagra, dar masina nu scoate fum deloc. Dar daca la diagnoza apare ca e filtrul, se poate sa nu fie? Si atunci ce s-a infundat? Teava goala?

Link to comment
Share on other sites

Nici nu ma mir ca la Ovidius se spune relanti,am inteles de ce te comparai cu profesorii de la universitati de genul asta, am incheiat discutia despre facultate pentru ca nu-si are rostul! Multumesc!

 

 

Profesorii care predau AR la Ovidius sunt de la Facultatea de Mecanica din Brasov si ne-au spus sa nu ne cacam pe noi cu RALANTIURI si sa lasam Definitia in Dex, noroc ca acum se fac la Transporturi pe banda rulanta ingineri auto mult mai bine pregatiti, si cu asta am spus totul ... faci foarte multe greseli gramaticale si scrii incomplet, faci deductii eronate

 

 

Unde am scris eu ca ma compar cu profesorii tai? Hmm?

 

Ai scris sa nu ai presiune in turbina, si ti-am spus sa verifici cu atentie senzorul MAP , EGR-ul, Te-am intrebat ce fel de turbina ai? asta ca sa schimbi electrovalvele sau sa faci test la turbina daca este cu modul electronic, sa verifici traseul la turbina... presiunea in pompa de inalte, adica sa faci un livetest chiar si in mers cu un aparat de diagnoza , sa faci screensave sau printuri daca sunt valorile eronate, tu scrii de ralanti si filtrul de particule care se pare ca este bun sau anulat, sa te intreb daca este anulat? poate iti este rusine sa ne spui.... oricum colegii au spus ca nu este presiune pe dpf nu? si tu intrebi ce sa fie infundata teava goala? este goala evacuarea? ai spus la inceput sa doar in treapta trei ai probleme, m-ai mustrat ca nu stiu sa citesc, acum scrii ca in toate vitezele ai lag peste 3000rpm.... ma rog, succes oricum hmm.png

 

releul si bujiile cum spune colegul, motore bune da-le dreacu dar mai trebuie sa faca si regenerare, sau daca nu ai chef anulezi filtrul de particule si faci dpf off, remap, mananca chibrite

Edited by BOASKA
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hai mai Laurentiu schimba si tu releul ala odata ....poate ai bani si de bujii si dupa aia faci o regenerare fortata sau naturala si te asteptam sa ne spui ce bine merge masina.Au aia la reprezentanta softuri originale si solutie de curatat DPF...merge din prima.Vorbim de trei pagini si tu stai doar cu Ista pe masina.Da-l draq de relanti ca nu-ti repara ala masina.Pacat de ea ca sigur e buna.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Din ce cauza afecteaza infundarea dpf-ului turbina?

Turbina este "afectata" de DPF in procesul lui de umplere pentru ca ECU-ul dicteaza/determina/"spune" (actuatorului) turbinei cat aer pe admisie sa bage pentru o putere mai mare.

Cum filtru de particule e pe cale a se umple, e firesc ca turbina sa simti ca nu mai trage (da la 3000rpm si peste, .. este mult pentru noxele emise!) urmatoarea etapa daca nu scoti masina pe autostrada cu motor la regim, bujii functionale si turatie constanta de 2000rpm pentru 20-30 minute ... probabil ca urmatorul stagiu va fi avertizare in bord de filtru colmatat/plin peste 75% si intrarea motorului in limp mode/modul protectie.

 

v@sy, sa nu crezi ca daca teava e curata filtru e infundat(!) sau ca regenerarea nu s-a facut.. (gresit interpretat)

Regenerarea scoate fum alb, iar teva neagra nu inseamna (de cele mai multe ori) ca filtrul e neaparat in stare buna.. ba chiar opusul pentru ca negreala pe teava inseamna fum nociv emis in atmosfera!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Doamne, am inteles ce e de facut,nu mai cautam alte explicatii! Am facut eu greseli gramaticale? Ca la oricare alta discutie lumea incepe sa-si dea cu parerea aiurea, n-am zis ca o sa anulez dpf-ul, el inca e pe masina, de ce mi-ar fi fost rusine sa spun ca nu mai e? Daca nu v-ati dat seama acum e weekend, nu am de unde sa cumpar releu si bujii! Nici la service azi nu au program, o sa rezolv problema,va multumesc pentru ajutor tuturor! Nu inteleg de unde atat rautate pe cate unii... Daca am facut vreo greseala gramaticala a fost pentru ca ma grabesc sa scriu, dar totusi, nu cred c-am facut!!! Edited by laurentiutudorache95
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.