Jump to content

Decarbonizare motor cu hidrogen


Cristophor

Recommended Posts

Salutari, stie cineva de asazisa decarbonizare a motorului care consta in, pulverizarea apei distilate , motorul fiind pornit la temperatura optima si tuaratie 2500 RPM? A facut cineva lucrul asta? La pompe duze am inteles ca a facut bine, tratamentul asta. Sunt curios la common rail. Daca a facut cineva, va rog frumos impartasiti-ne si noua. Sarbatori fericite !!!!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Singurul risc care il stiu, e acela de a pune apa in exces si se poate bloca motorul. Am vazut pe youtube la pompe duze 130 cai, si nu s a intamplat nimic.

 

Singurul risc care il stiu, e acela de a pune apa in exces si se poate bloca motorul. Am vazut pe youtube la pompe duze 130 cai, si nu s a intamplat nimic.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pe vremuri , decalaminarea se facea cu stropi de apa in carburator sau admisie, lumea era foarte multumita (erau vorba de alte masini). Acuma vad ca se face cu hydrogen care dupa ce ajunge in cilindri si arde se transforma in apa (H+O2=H2O) si nah , theoretic curata calamina si depunerile de carbon. Cat de eficent si daca este daunator , nu stiu sa iti zic. (cu toate ca este mult mai safe de cat sa torni apa dinrect in admisie)

 

 

PS: Nu am incredere in cineva care imi faca o gaura in racordul flexibil (vezi minutul 01:32)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare!

Vad tot mai multe reclame cu decarbonizarea motoarelor prin introducerea de hidrogen in motor pentru a produce o ardere completa care promit ca curata: egr,supape,cap piston,supape,turbo,catalizator,filtru de particule..etc. astfel crescand performantele motorului si reducand consumul de combustibil. Sunt curios daca a experimentat cineva aceasta operatiune si ce efect a avut asupra motorului. Voi ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Daaaa. Mai erau niste usburi de bagat in priza auto si iti recupera nustiu ce energie care era atacata de nustiu ce virusi...

Problema este ca unii chiar dau banii pe asa ceva!

De asta chiar nu am auzit :laugh: insa la un moment dat erau ceva cutiute OBD2 care promiteau cresterea puterii,cuplu mai mare sau scaderea consumului etc..

Link to comment
Share on other sites

superb... la minutul 1:36 i-au spart racordul flexibil de la filtrul de aer :wacko:

 

Salutare!

Vad tot mai multe reclame cu decarbonizarea motoarelor prin introducerea de hidrogen in motor [...]

cred ca stii de instabilitatea hidrogenului si ca necesita a fi pastrat/transportat in conditii speciale (de temperatura si fara sa interactioneze cu oxigenul), altfel ... boom !

 

lichidul magic cu care "decarbonizeaza" aia motorul, este o combinatie foarte interesanta de 2 parti hidrogen si o parte oxigen... adica APA

 

:flowers:

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca vrei/vreti sa curatati motorul de cat mai multe depuneri in interior cu aceste/acele solutii oricat ar fi de magice.

 

De ce?

 

Pentru ca acolo unde era o depunere in viitor vor fi jocuri, adica pierderi (de ulei spre exemplu) de tot felul..

 

Asadar, la motoarele imbatranite/batrane uzate, care au depuneri sau vai mama lor ce au, este ultimul lucru care li se poate face inainte ca motorul sa faca rau de tot.

 

Depunerile o data formate (acum dizolvate) nu se vor reface prea curand ci mai degraba niciodata!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

A fost un baiat care a facut aceasta operatiune de decarbonizare si a desfacut admisia dupa operatiune si era o depundere destul de mare acolo...

 

Aceasi operatiune a facut-o si @MGS daca tin bine minte si el a spus ca se simte o diferenta dar din punctul meu de vedere poate fii si placebo.

Link to comment
Share on other sites

Carbonul in cilindrii este normal (pana intr-o masura, pistoane oglinda nu exista) ... Daca nu ai o problema cu functionarea motorului nu o sa ai probleme nici cu excesul de calamina sau alte depuneri. Motorul se curata singur...daca ai probleme , incerca sa rezolvi cauza si sa nu ascunzi murdaria sub covor.

 

Daca vrei o decarbonizare sanatoasa , alimenteaza cu motorina/combustibil de calitate, schimbul de ulei si filtre inainte de termen si evita mersul subturat (cand iesi afara din oras incearca sa mergi si sa schimbi in ture de peste 2000-2500rpm)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.