Jump to content

martor ulei -rosu!


Recommended Posts

Se da un bmw benzinar e81,N43 ,1995 cm,122 ps,din 2009,cu 150.000 km la bord-reali,verificati la reprezentanta in Germania.Masina cumparata de la handler,a stat 3 saptamani dupa ultima inspectie principala(schimbat bujii,ulei,lichid frana,verificat distributie samd)pe dreapta ,fara sa fie pornita in timpul asta.Probvleme-a doua zi de la achizitionare,(in test drive s-a comportat impecabil)martorul engine -galben.Sunat la BMW,spun ca este o eroare care apare daca masia a fost stationata maimult timp,si ca sa stau linistit.Masina a pornit,nu a mai avut aceasta problema .In schimb,dupa trei zile,la semafor,motorul moare in treapta doua,pierde servo si parca si din frana.trag in parcare,si masina face foarte urat,motorul tuseste si scuipa ca o dacia 1300 inecata si nu vrea sa mai porneasca.luat contactul,si dupa doua minute porneste din nou,si se comporta absolut ireprosabil (putere,tinuta drum)pana azi,cand dupa ce am facut vreo 250 de km pe autostrada,la primul stau,dupa 3-4 minute de mers ,cu motorul usor subturat,se aprinde lampa rosie ulei.se stinge imediat,dau chek-ok,dupa care lampa apare iara.am mai mers asa ,fiind pe autostrada in blocaj si drum in lucru fara banda de avarie cam 2 km,pana am dat de un refugiu .am oprit motorul urgent,am lasat cam doua minute si am dat un control la motor din computer(nu are joja),si mi-a dat totul ok,nivelul la pragul de jos la maxim.am pornit ,nici o eroare,dar cand am vrut sa verific din nou uleiul ,am avut surpriza sa constat ca nu mai citeste,apare pe ecranul cu cana galbena un cesulet mic care merge si merge dar nu mai arata nivelul.mai aveam 80 km pana acasa,i-am facut fara nici o problema,computerul cand vrea citeste,cand nu ,nu citeste nivelul de ulei.idei,sfaturi?va multumesc de ajutor

P.S.-am uitat sa precizez ca dupa ce am citit si m-am ingrozit de problemele acestui model am stat ore in sir si i-am ascultat motorul la relanti,l-am si comparat cu un frate de-al lui din 2014 si nu se aude nici un zgomot metalic,toarce foarte incet si linistit ,daca pe autostrada ii dau in goarna se infinge foarte bine,iar consumul in trafic de oras,ceea ce in Germania inseamna tot timpul cosmar,sta pe la 9,5%,ceea ce mie nu mi se pare mult

Edited by maryus1975
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa se fii stricat senzorul care citeste nivelul la ulei. Dar pentru mersul neregulat al motorului si oprirea brusca nu stiu. Trebuie sa mergi la o diagnoza si acolo o sa afli daca senzorul de ulei trebuie schimbat si ce ar fii putut cauza mersul si oprirea motorului.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asa sper si eu,am cautat pe forurile germane si se pare ca o cauza posibila pt. evenimentul cu opritul in mers ar fii combinatia mers subturat combinat cu porcaria de stop start engine,de atunci am mers tot timpul mai turat si scot tot timpul stop-startul care oricum ma enerva si nu a mai dat nici o eroare in afara de asta cu uleiul.lantul de distributie a fost verificat la reprezentanta inainte de achizitionare,dar dupa cate am vazut astea sar si fac praf tot si noi,sunt furibunzi nemtalaii din cauza seriei N...sper sa nu fie cazul si la mine
Link to comment
Share on other sites

dap,update!facut inca 200 km fara probleme,vin acasa si parchez.nu mi-a placut locul de parcare,prea expus la puslamalele care isi petrec viata pe acolosi vreau sa o mut la 100 m mai departe-surpriza!!nu mai vrea sa plece,invarte in golsi moare.reusesc sa o pornesc,dar daca nu o turez moare instantaneu,la relanti nici vorba sa stea.sunat la mobilservice Bmw,gasete vreo 5 erori,dar zice ca de vina ar fii nu stiu ce senzor pe care mi-l arata cu mana si zice ca face probleme la rece,in traducere mot-a-mo senzorul de curbe in val.se uita si la minunatul si celebrul lant de distributie si zice ca nu-i place,lui i se pare ca-i sarit de la pct.am stabiolit de comun acord sa nu stearga erorile,iar chiar acum astept "ingerii galbeni"sa-mi duca schrotul la reprezentanta sa-i faca luni o verificare la lant si sa-mi stearga erorile.partea faina e ca masina e in garantia de la handler,care oricum cred ca stia el ceva,si ca din ce am cercetat pe forumurile nemtesti in cazul meu am sanse mari sa pot returna masina si recupera banii.pacat,mi-a placut mult masina ca tinuta de drum si confort,daca e numai senzorul ala si la teste ii da ok o pastrez,astia de la reprezentanta de aici sunt super meseriasi,si am incredere ,senzorul cu tot cu montaj zicea ca ar fii numai 80 euro :hi:
Link to comment
Share on other sites

daca distributia e sarita normal ca masina merge inapoi,insa s-ar putea ca toate erorile,inclusiv problema cu motorul oprit de mai devreme sa fie cauzate de senzorul buclucas ,iar in acest caz pot zice ca vanzatorul a fost de buna credinta,la o masina de 8 ani nu poti totusi avea pretentia sa stie handlerul chiar tot,e ca si cum as returna masina ca s-a ars un bec
Link to comment
Share on other sites

Vesnica lui pomenire!!Inca un e43 omorat de superbul lant de distributie si minunatele lui patine de intindere. :frantics: Zice nenea handlerul ca cia-l repara ei ca-i in garantie,eu unul ma intreb cum din moment ce-i mottorschaden,cum zic nemtii.pana una alta radiat si contractul de finantare anulat,pierderile momentane(avocat ,inscriere si radiere in termen de 8 zile amandoua ,vreo 500 de euro).nu-mi mai trebuie BMW in veci,la restul va urez sa le stapaniti sanatosi si sa nu patiti la fel.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta a fost si motivul pentru care nu am ales motoarele cu cod N. Am cumparat un M47 desi facelifturile (N47) la E60 sunt mult mai frumoase decat pre-facelift. Dar mai bine un motor inchegat M47 cu distributia pusa la punct decat sa stau cu grija tot timpul la un N47. Masina are 180k si stiu ca nu am treaba pana la 300-350k cu distributia.
Link to comment
Share on other sites

aveti idee cat timp dureaza pana repara un motor cu asa defect?handlerul a zis ca cica nu trebuie schimbat complet ,ci numai anumite componente pe care le-ar fii comandat deja.care este riscul la un motor cu defectul asta reparat?merita sa-l mai iau?la momentul actual pot sa anulez complet vanzarea,asta ar insemna totusi o pierdere de 1000 euro pt. mine si vreo 3500 pt. handler,eu deja fiind inregistrat ca al doilea propietar,si omul va trebui sa treaca automobilul ca "reparat"la vanzare,aici daca ascunzi asa ceva ca handler mai ales te paste parnaia.
Link to comment
Share on other sites

Garantie,oricum imi da un an,ca doar si acum tot pe garantie il face,dar ma intereseaza in ce fel e afectata structura motorului?adica dupa operatiile astea e el la fel de fiabil ca un motor fara probleme sau e posibil sa ramana cu handicapuri?adica,se merita pt. mia aia sa risc 6500 ?serviceul nu e unul partener BMW,insa e foarte bine cotat si apreciat in oras..
Link to comment
Share on other sites

Vesnica lui pomenire!!Inca un e43 omorat de superbul lant de distributie si minunatele lui patine de intindere. :frantics: Zice nenea handlerul ca cia-l repara ei ca-i in garantie,eu unul ma intreb cum din moment ce-i mottorschaden,cum zic nemtii.pana una alta radiat si contractul de finantare anulat,pierderile momentane(avocat ,inscriere si radiere in termen de 8 zile amandoua ,vreo 500 de euro).nu-mi mai trebuie BMW in veci,la restul va urez sa le stapaniti sanatosi si sa nu patiti la fel.

 

Poate era bine sa fi citit forumurile inainte sa faci achizitia. Acelasi lucru vad pe toate forumurile marcilor auto, omul cumpara neinformat si in necunostinta de cauza, pateste beleaua si apoi spune ca nu isi mai cumpara in veci. Toate masinile au cel putin o problema comuna, defect de fabricatie sau de inginerie. Astea au patinele, pe care nemtii au ales sa nu le remedieze foarte mult timp.

Nu ai posibilitatea sa faci operatiunea la reprezentanta si sa obligi handler-ul sa suporte costurile fiind in garantie?

Daca nu se poate, ca sa nu pierzi deloc bani, eu zic sa-i lasi sa o repare, o mai tii un an sau cat te simti confortabil cat timp ai garantie la ei, iar daca gandul la drobul de sa.., scuze distributie nu te lasa sa dormi, o vinzi pur si simplu mai departe.

Eu zic totusi sa nu te agiti, riscuri sunt peste tot in viata. Daca nu ma agit eu de distributie si traiesc in romanica pe salariu de romanica, tu n-ar trebui sa-ti faci atatea griji.

Sper sa iei postul ca atare, nu sa te consideri atacat, ca nu e cazul ;)

Link to comment
Share on other sites

Cu parere de rau pentru handler ca pierde nu stiu cati bani, pe el il intereseaza sa-ti repare masina cat mai repede si cat mai ieftin. In loc de o supapa OE, ia o supapa pe FEBI (zic si eu). Poate sa te tina si 50.000 km, daca pica la 50.001 cand a iesit din garantie dupa 1 an nu te mai incalzeste cu nimic.

 

Chiar daca pierzi si tu 1.000 parerea mea este sa o dai inapoi.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cu parere de rau pentru handler ca pierde nu stiu cati bani, pe el il intereseaza sa-ti repare masina cat mai repede si cat mai ieftin. In loc de o supapa OE, ia o supapa pe FEBI (zic si eu). Poate sa te tina si 50.000 km, daca pica la 50.001 cand a iesit din garantie dupa 1 an nu te mai incalzeste cu nimic.

 

Chiar daca pierzi si tu 1.000 parerea mea este sa o dai inapoi.

exact de asta i-am si returnat-o,plus ca ar fi trebuit sa constate probleme la distributie din moment ce ultima inspectie s-a facut cu doua saptamani inainte la atelierul lui.I-am spus ,ca un semn de bunavointa din partea mea,ca sunt de acord cu manopera executata la serviceul autokaufului,care este un service de altminteri bun,dar sa se faca cu piesele de la BMW ,si in nici un caz cu seconduri.nu a acceptat,fiindca nu stia ca deja revocasem contractul de finantare in timp util,si cel de vanzare-cumparare fiind legat de el se anula automat.Nu stiu sincer de ce n-a acceptat,costurile le platea asiguratorul Intec,dar asta e numai treaba lui.pierderile mele se vor limita la vreo 600,restul constand intr-un set complet de roti de iarna run-flat,pe care o sa-l vand in pierdere.

Link to comment
Share on other sites

3 insigna am avut in service la reprezentanta dacia-renault cu arborele facut praf din cauza presiunei proaste de ulei care le-am reparat/schimbat motor.

Dinainte eram de parere ca sunt masini proaste, doar din ce auzisem, dupa ce am vazut niste fapte clare in fata ochilor mi-a confirmat ca e cel mai problematic model de la opel cu privire la motor.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine bicicleta, macar acolo aveti piste si infrastructura. Asta ne sugereaza noua conducatorii nostri prin reintroducerea timbrului de mediu, noi astia amaratii si prapaditii care nu ne permitem masini noi, sa mergem cu transportul in comun sau cu bicicleta :)) De parca daca asta era o optiune valabila nu am fi pus-o in practica deja
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mai bine bicicleta, macar acolo aveti piste si infrastructura. Asta ne sugereaza noua conducatorii nostri prin reintroducerea timbrului de mediu, noi astia amaratii si prapaditii care nu ne permitem masini noi, sa mergem cu transportul in comun sau cu bicicleta :)) De parca daca asta era o optiune valabila nu am fi pus-o in practica deja

No nu iti fa griji ca bicicleta mi-am fost cumparat demult,si tot demult mi-a fost si furata,din parcarea special amenajata inchisa si supravegheata video.si n-a raspuns nimeni,chit ca ma costa 20 euro pe luna locul de parcare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.