Jump to content

schimbare alternator 525d 2006


Recommended Posts

Salut in primu' rand tuturor ma numesc Cristi si sunt din Constanta. am achizitionat un bmw 525d din 2006. Masina este adusa din Anglia neavand un istoric al reparatiilor.(facut imediat schimbul de ulei, lichidu' de la servo, antigel bucse, 2 capete de bara etc. Imi ramasese sa fac schimbul de ulei din cutia de viteze fiind si automata) Acum 2 saptamani s-a aprins in bord check'ul de la baterie imediat dupa urmat de : transmission failure, servo, abs. Am oprit instantaneu pe dreapta am oprit masina si m-am dus la baterie. Era umflata si curgea lichid din ea. Negasind pe cineva sa ma tracteze, am pornit dinnou masina , toate erorile disparusera si m-am dus cu ea la service mergea ca si cum nu avea nimica. Acolo am schimbat bateria si imediat dupa am masurat sa vedem daca incarca bine. Cu toti consumatorii era in parametrii normali. Unica greseala care am facut-o a fost ca nu am masurat in timpul mersului. Imediat dupa ce am plecat de la service la aproximativ 20-30 de km s-a aprins dinnou bateria in bord urmat de cele enumerate mai sus. Ma duc la baterie, dinnou distrusa , umflata si curgea lichid dinnou. 2 baterii noi de 145. M-am intors cu ea la service baietii mi-au recomandat sa schimb alternatorul. Nu am reusit sa schimb alternatoru' imediat si am mai mers cu ea inca vreo 3-4. In acelasi timp a mai aparut o problema la cutia de viteze.Treptele 1'a ->2a si 2a->3a smucesc destul de tare, a1a treapta o schimba extraordinar de scurt mai mult ca un sut parca ar fii, iar a 2a o schimba foarte infundat ca si cum s-ar chinuii sa cupleze urmata imediat de o smucitura, in schimb celelate trepte nici nu le simt le schimba foarte bine. Acuma am 3 intrebari si sunt urmatoarele stiind ca trebuie sa schimb uleiul din cutie.

 

1. Are alternatorul vreo legatura cu schimbatul vitezelor?

2. Daca schimb alternatorul trebuiesc facute anumite reglaje specifice schimbarii alternatorului?

3. Daca raspunsul la intrebarea nr 2 este da, poate cineva sa enumere pasii pentru schimbarea alternatorule sau /si tot procedeul care trebuie urmat? Ca sa stiu daca baietii de la service se pricep sau nu:)

Va multumesc anticipat!!

Link to comment
Share on other sites

la fostul E60 525D 2006 automat am avut o singura data probleme cu alternatorul, mai exact releul regulator nu mai comunica pe can cu restul masinii, insa nu a umflat nici o baterie desi cateodata incarca si peste 16V.

E60 avand o groaza de probleme pe partea electrica, ar trebui sa o pui pe tester si sa verifici inclusiv senzorul ibs de la borna bateriei.

smuciturile cutiei automate le simteam doar la franare cand retrograda din treapta 2 in 1 si nu s-au atenuat cand am schimbat uleiul din cutie ci ulterior cand am resetat valorile cutiei cu testerul.

Link to comment
Share on other sites

la fostul E60 525D 2006 automat am avut o singura data probleme cu alternatorul, mai exact releul regulator nu mai comunica pe can cu restul masinii, insa nu a umflat nici o baterie desi cateodata incarca si peste 16V.

E60 avand o groaza de probleme pe partea electrica, ar trebui sa o pui pe tester si sa verifici inclusiv senzorul ibs de la borna bateriei.

smuciturile cutiei automate le simteam doar la franare cand retrograda din treapta 2 in 1 si nu s-au atenuat cand am schimbat uleiul din cutie ci ulterior cand am resetat valorile cutiei cu testerul.

deci practic, innainte sa schimb alternatorul, sa schimb releul regulator? asta au precizat si baietii de la service, dar au recomandat mai degraba sa schimb alternatorul sa fiu sigur. in schimb am sa pun testerul pentru senzorul ibs sa vedem ce zice. multumesc de raspuns.

Mai astept pareri!

Link to comment
Share on other sites

La aceeasi problema in luna mai ti-au raspuns colegii ca ar trebui schimbat alternatorul, asta ti-au spus si mecanicii..ce pareri mai astepti?

Ibs nu topeste baterii dar un alternator da!

E in jur de 500 de lei nou reconditionat cu garantie.

Ai scris ca ai pus baterii de 145? Ai scris din greseala 145?

Apropo de greseli...nu mai scrie din nou impreuna...

Link to comment
Share on other sites

La aceeasi problema in luna mai ti-au raspuns colegii ca ar trebui schimbat alternatorul, asta ti-au spus si mecanicii..ce pareri mai astepti?

Ibs nu topeste baterii dar un alternator da!

E in jur de 500 de lei nou reconditionat cu garantie.

Ai scris ca ai pus baterii de 145? Ai scris din greseala 145?

Apropo de greseli...nu mai scrie din nou impreuna...

Da scuze ca am revenit cu alta postare, ramasese asa masina eu fiind plecat. Ideea e ca eu schimb alternatoru', vroiam sa stiu daca dupa ce il schimb mai trebuie facut/setat eu stiu referitor la alternator, vazand ca aici in cta, de electricieni multi nu sunt , si nici nu stiu daca sunt sau nu priceputi.

ca vorbind de greseli, 500 lei nou sau reconditionat? nou reconditionat nu cred ca exista?! vazand ca e nou.

Edited by rallec
Link to comment
Share on other sites

Da scuze ca am revenit cu alta postare, ramasese asa masina eu fiind plecat. Ideea e ca eu schimb alternatoru', vroiam sa stiu daca dupa ce il schimb mai trebuie facut/setat eu stiu referitor la alternator, vazand ca aici in cta, de electricieni multi nu sunt , si nici nu stiu daca sunt sau nu priceputi.

ca vorbind de greseli, 500 lei nou sau reconditionat? nou reconditionat nu cred ca exista?! vazand ca e nou.

Nu trebuie sa faci nici o setare. Pur si simplu se inlocuieste alternatorul si stergi erorile. Eu am dat 350e asta primavara pe unu.. am avut norocul de m-a lasat prin Italia cand eram in vacanta :))

Link to comment
Share on other sites

Da scuze ca am revenit cu alta postare, ramasese asa masina eu fiind plecat. Ideea e ca eu schimb alternatoru', vroiam sa stiu daca dupa ce il schimb mai trebuie facut/setat eu stiu referitor la alternator, vazand ca aici in cta, de electricieni multi nu sunt , si nici nu stiu daca sunt sau nu priceputi.

ca vorbind de greseli, 500 lei nou sau reconditionat? nou reconditionat nu cred ca exista?! vazand ca e nou.

Uite ca exista.

Daca ai fi cautat vedeai ca exista acelasi producator cu pret mai mic dar si pret normal.

Cele cu pret mai mic sunt reconditionate si de obicei cand cumperi piesa iti cere piesa veche la schimb.

Piesa arata ca si cum ar fi noua, ai si garantie dar e reconditionata de producator.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut revin cu un update. Cum a spus si colegu florin, am luat un alternator reconditionat momentan, l-am montat si smuciturile din cutie 1-2 si 2-3 s-au ameliorat substantial sa zic in jur de 40%-50%. Ulterior am resetat valorile cutiei si acum nu se mai simt aproape deloc. Doar cand accelerez foarte usor se simt unpic. Baietii de la service mi-au recomandat sa fac schimbul de ulei si asta o sa fac astazi. Va multumesc de ajutor si revin cu noutati dupa ce schimb uleiul.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.