Jump to content

achizitie BMW seria 5 2011-2012


Wakko

Recommended Posts

@Benilika, nu vreau sa te descurajez dar facturile sa stii ca sunt destul de mari la 3.0, iar diferentele de preturi se aduna cand vine vorba de 3 vs 2.

 

Iti spuns sincer ca in momentul cand am achizitionat masina, aveam un venit de aprox 1500 eur pe luna, iar masina a avut un impact puternic si pot spune ca am investit la propriu mii de euro in ea de la achizitie, dar nu regret nimic. Am sa iti fac un scurt sumar, poate te ajuta sa iti faci o idee:

- am achizitionat masina in martie 2015, 25K euro

- dupa achizitie am cumparat anvelope noi. 4 anvelope buna de 19 costa lejer 1000 de euro. Am folosit ContiSport contact 5P

- la o luna am facut pana pe spate, am mai dat 300 de euro pe alt cauciuc nou.

- am schimbat role + fulie la 160K, cost total 3600 de lei, aprox 800 euro

- releu + bujii, frane + discuri fata spate 7000 de lei 1550eur

- mi-a zburat antena de pe masina si mi-a spart stopul dreapta, 1000 delei 250 eur

- am lovit un stalp in parcare, am lovit stopul stanga + aripa, 2300 de lei 500 eur

- jante iarna 600 eur

- anvelope iarna Conti TS 850P 500 eur

- anvelope spate constisport contact 6 750 eur

- brate inferioare fata 200 eur

- schimb lichid servo + spalare instalate 120eur

- schimbat bucsa grup diferential 160eur

- schimbat pompa apa + garnitura corp ulei 150eur

- schimbat radiator clima + 200 de euro

- schimbat compresor clima + diagnoze platite degeba la reprezentanta au costat 650 eur

- schimbat ulei cutie viteze 350 eur

- senzor ax came 100 eur

- schimbat radiator apa si curatare galerie admisie 380 eur

- anvelope vara michelin pilot sport 4s 1000eur

- ultimul schimb de placute + discuri fata 480 eur

- 6 schimburi de ulei + toate filtrele 1400 eur

 

Toate aceste cheltuieli sunt ce mi-au venit in minte. Teancul de facturi din masina e cu siguranta mai gros, iar placutele le-am schimbat de mai multe ori decat am enumera mai sus, daca am ajuns sa schimb de 2 ori discurile.

 

Un minim estimat de cheltuieli 11440EUR in 27 de luni cat a fost folosita masina efectiv(am fost plecat din tara mai multe luni). In perioada asta am parcurs 84000 KM cu ea, la un cost de intretinere de 423 EUR pe luna. Aici nu am inclus combustibilul. In medie fac peste 3000 de km pe luna, din care 1000 sunt in oras, restul in afara si regim de talpa. Daca adaug combustibilul, acesta ajunge la un cost de 300-350 de euro pe luna la stilul meu de condus. Asta imi duce costurile la un aproximativ 750 de euro lunar.

 

LE: am uitat sa adaug costuirle asigurarii RCA + impozit sunt undeva la 650 de euro pe an, asta insemna inca 55 de euro pe luna. Amenzile nu au fost prea dese, dar nici prea mici.

Edited by Crysis21
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Crysis21 majoritatea banilor investiti sunt in caucicuri si jante ( chestii care ar trebui sa te tina lejer de acum in colo 2-3 ani fara sa mai investesti )

Distributia stiai deja de ea si nu te vei mai atinge de ea ...

Exact cum ai spus si tu e masina premiu piesele sunt mai scumpe ... crezi ca la un 2.0 nu aveai aceleasi interventii ?

Crezi ca la un 2.0 diesel discurile si franele nu sunt la fel de scumpe?

Noi nu vorbim aici de o masina premium vs o masina din gama de jos.

vorbim de 2 F10 identice doar ca unul are motorul de 2.0 unul de 3.0 ...

Oricum Crysus21 sunt convins ca in urmatorii 2 3 ani o sa ai o masina impecabila ...

 

Si da cu un salar de 1000 de euro cred ca poti sa intretii o masina premium.

Discurile le vezi daca trebuiesc schimbate, rotile le vezi daca trebuiesc schimbate , cauciucuri de iarna stii daca trebuiesc schimbate... daca masina se strica? pui mana si o faci ca deja este a ta ...

Pe mine costurile mentionate de mai sus nu ma sperie asa tare deoarece tri sferturi din ele le stii in momentul in care vezi masina ... cel putin ce a enumerat Crysis21

 

L.E : ma sperie mai tare cutia de viteze daca se face zob pe drum sau daca motorul o ia pe ulei si il spargi sau daca doamne fereste faci masina dauna totala.

Atunci e grav ... ca trebuie sa schimbi un brat sau o bujie ? sunt chestii normale care le faci la intervale mari de timp nu chestii zilnice sa zic asa.

Edited by Benilika
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

benilika, nu fa prostia sa iti iei seria 5.

masina asta te va teroriza financiar sau doar o vei carpi, nu intretine.

 

fix asa se vor duce banii, cum enumera Crysis21.

 

nu am sa inteleg niciodata cum procedam noi romanii.

cunosc o tipa care are un mic business care ii asigura constant peste 10.000 lei lunar(la nivelul anului 2013). si-a luat prin 2013 sau 2014 un A8 de prin 2007. masina aia a stors-o finanicar. si-a dat seama ca nu e pentru ea, a vandut-o dupa juma de an, a mai pus niste maruntis si si-a luat o skoda Octavia noua.

 

in 2007 am cumparat platind 18.250 euro un ford focus nou, super echipat(nu existau la masinile noi discounturile care sunt acum). castigam la momentul ala impreuna cu sotia vreo 5000 lei(vreo 1500 euro la cursul de 3.3 cat era atunci), perspectivele fiind doar ascendente dpdv venituri. si nu aveam absolut nicio rata. am preferat sa rada lumea de mine ca-s prost si nu ma arunc la audi/merc/bmw sh dar sa am linistea unei masini noi, fara costuri pt reparatii.

 

abia am comandat anvelope Michelin de iarna pt seria 5, 3100 lei setul 245/45R18. daca era masina mea, ma kkam pe ea la costurile astea.

Edited by edit
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Benilika: Atentie, era vorba de role accesorii si fulie motor, nu e distributia. Motorul meu nu a fost desfacut vreodata, cel de 2.0 are problemele cunoscute cu lantul. Si prin ce am investit pana acum, nu inseamna ca am o masina tanc. Saptamana asta merg sa diagnostichez ceva batai si vreau sa schimb flanse telescoape si ce bucsi o mai fi nevoie.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu as zice ca iti trebuie un venit de minim 3500E pe luna ca sa iti permiti cu adevarat un motor de 3L.

 

Cu tot respectul, poate un harb cu motor de 3L sa pape atatia bani incat doar 3500e salar sa asigure necesarul. O masina in mintile ei nu iti ia mai mult de 1000-1500e pe an cu tot cu taxe (vorbesc din proprie experienta).

 

Jante si anvelope si anvelope cumperi la orice masina, poti la fel de bine sa ramai pe 17 la preturi decente. Mai sus iti asumi costurile si nu le treci la intretinere pentru ca dpmdv sunt fite.

Discuri si placute, in functie de stilul de condus, iarasi ti le asumi. Ca tot omul, te bucuri de cei 3000cmc, dar nu inseamna ca trebuie sa mergi din semafor in semafor sau sa o tii tot in depasiri.

 

Si diverse accidente, din vina soferului, iarasi nu-s legate de intretinere. De apreciat pentru Crysis21 ca ne-a enumerat costurile totale pentru detinerea masinii insa unele nu tin strict de intretinere.

Edited by jeezy
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

la 15.000 si 5-6 ani vechime, masina va avea probabil spre 200.000km. si e o loterie pt ca orice component si orice piesa are un grad avansat de uzura si oricand poate pica ceva.

Jeezy, tu poate ai avut noroc insa intretinere de masina este asa cum spunea Crysis21

 

jeezy, diversele accidente sunt inerente si inseamna costuri ca despre asta vorbim.

eu in 7 luni am gasit portiera usor indoita, bara spate julita si parbrizul ciobit bine de la o piatra. pragul drepata l-am spart eu din neatentie. cat costa astea pt a fi remediate? mii de lei

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

@Jeezy nu am bagat bani absolut niciun moft, sa fac vreun retrofit sau sa nu imi mai placa volanul. Iar pentru mine, faptul ca am avut de dat bani pe 2 mini accidente reprezinta tot bani ce fac parte din intretinerea masinii, pentru ca nu puteam sa merg cu ea lovita. Iar acum la modul sincer, sunt foarte putin cazurile in care nu se efectueaza nicio operatiune la caroserie.
Link to comment
Share on other sites

jeezy, diversele accidente sunt inerente si inseamna costuri ca despre asta vorbim.

eu in 7 luni am gasit portiera usor indoita, bara spate julita si parbrizul ciobit bine de la o piatra. cat costa astea pt a fi remediate? mii de lei

Poti oricand sa faci casco si sa scapi de grija asta (presupun ca tu ai).

 

Si la mine parbrizul are o ciobitura, l-am reparat in prima faza si inca tine, nu deranjeaza cu nimic dpdv vizual. Pe drumurile noastre, nu e chiar de schimbat parbrizul la fiecare ciobitura (la fisura e altceva).

O revopsire de element la un tinichigiu bun (nu la reprezentanta) porneste de la 400 de lei.

 

 

@ Crysis21 - iti inteleg punctul de vedere si da, nu puteai merge cu ea asa, insa ai gresit si ai platit, eu cel putin, nu o pot trece la intretinere.

Am inteles partea cu retrofiturile insa la capitolul condus chiar tu ai zis ca mergi mai sportiv, evident, discuri, placute si anvelope - vor fi mai des schimbate.

Da, asa e, rar scapa caroseria fara vreo mica reparatie.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

hai sa fac si eu un sumar la masina mea, tot motor de 3.0d:

 

- gume noi GYEF1A3 245/45/18 - 2600Ron (ma tin cca 35k km)

- placute fata ATE - 260Ron(ma tin cca 40k km)

- discuri fata OEM - 700Ron(e drept ca au fost luate cu un discount f bun), pret normal vreo 1200Ron, ma tin cca 80k km, merg mai mult extra urban

- placute spate Zimmerman - cca 160Ron - tin cred 100k km

- o revizie cca 700Ron, ulei Mobil 1 5w30, filtre Mann si OEM cel de motorina, interval every 15k km

- gume iarna, cam la fel cu cele de vara, tin cam la fel, cca 35k km

- RCA - cca 800Ron

- revizie cutie, 200Eur kit-ul de la ZF

- kit brate fata Meyle HD 500Eur(probabil every 100k km sau mai mult)

- parbriz 1000Ron, Pilkington, heliomat cu senzor de ploaie/lumina

 

Cam astea le-am avut eu intr-un rulaj de cca 60k km in 2 ani. Nu pun la socoteala banii bagati in volane(am schimbat mai multe :) ), detailing, refurb jante, chestii de genul acesta care sunt din placere si nu tin de mentenanta.

 

Neprevazute nu au fost, Slava Domnului, in afara unei gume taiate intr-o bordura prin DE.

Edited by mik15
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Benilika, nu vreau sa te descurajez dar facturile sa stii ca sunt destul de mari la 3.0, iar diferentele de preturi se aduna cand vine vorba de 3 vs 2.

 

Iti spuns sincer ca in momentul cand am achizitionat masina, aveam un venit de aprox 1500 eur pe luna, iar masina a avut un impact puternic si pot spune ca am investit la propriu mii de euro in ea de la achizitie, dar nu regret nimic. Am sa iti fac un scurt sumar, poate te ajuta sa iti faci o idee:

- am achizitionat masina in martie 2015, 25K euro

- dupa achizitie am cumparat anvelope noi. 4 anvelope buna de 19 costa lejer 1000 de euro. Am folosit ContiSport contact 5P

- la o luna am facut pana pe spate, am mai dat 300 de euro pe alt cauciuc nou.

- am schimbat role + fulie la 160K, cost total 3600 de lei, aprox 800 euro

- releu + bujii, frane + discuri fata spate 7000 de lei 1550eur

- mi-a zburat antena de pe masina si mi-a spart stopul dreapta, 1000 delei 250 eur

- am lovit un stalp in parcare, am lovit stopul stanga + aripa, 2300 de lei 500 eur

- jante iarna 600 eur

- anvelope iarna Conti TS 850P 500 eur

- anvelope spate constisport contact 6 750 eur

- brate inferioare fata 200 eur

- schimb lichid servo + spalare instalate 120eur

- schimbat bucsa grup diferential 160eur

- schimbat pompa apa + garnitura corp ulei 150eur

- schimbat radiator clima + 200 de euro

- schimbat compresor clima + diagnoze platite degeba la reprezentanta au costat 650 eur

- schimbat ulei cutie viteze 350 eur

- senzor ax came 100 eur

- schimbat radiator apa si curatare galerie admisie 380 eur

- anvelope vara michelin pilot sport 4s 1000eur

- ultimul schimb de placute + discuri fata 480 eur

- 6 schimburi de ulei + toate filtrele 1400 eur

 

Toate aceste cheltuieli sunt ce mi-au venit in minte. Teancul de facturi din masina e cu siguranta mai gros, iar placutele le-am schimbat de mai multe ori decat am enumera mai sus, daca am ajuns sa schimb de 2 ori discurile.

 

Un minim estimat de cheltuieli 11440EUR in 27 de luni cat a fost folosita masina efectiv(am fost plecat din tara mai multe luni). In perioada asta am parcurs 84000 KM cu ea, la un cost de intretinere de 423 EUR pe luna. Aici nu am inclus combustibilul. In medie fac peste 3000 de km pe luna, din care 1000 sunt in oras, restul in afara si regim de talpa. Daca adaug combustibilul, acesta ajunge la un cost de 300-350 de euro pe luna la stilul meu de condus. Asta imi duce costurile la un aproximativ 750 de euro lunar.

 

LE: am uitat sa adaug costuirle asigurarii RCA + impozit sunt undeva la 650 de euro pe an, asta insemna inca 55 de euro pe luna. Amenzile nu au fost prea dese, dar nici prea mici.

Toate preturile tale mi se par umflate dar cel mai tare cel de la bucsa de la grup. Am schimbat si eu bucsa aia , a costat 240 lei pe original daca tin minte bine plus manopera de vreo 50-100 lei sa zic...am schimbat multe la ea in ziua respectiva si am platit in jur de 400 lei manopera. unde iti schimbi tu piesele la masina de te mananca asa bine? inclusiv la schimburile de ulei plus toate filtrele tu dai 150 lei in plus cel putin fata de mine(pun ulei motul si cele mai bune filtre) am schimbat si eu lichidul de servo cu unul original si am dat 2-300 lei.. si asa mai departe. eu nu am acum facturile langa mine ca nu sunt in romania dar la tot ce am spus sunt marje foarte mici de eroare si la unele poate cu - !

Edited by ALINUL
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Toate preturile tale mi se par umflate dar cel mai tare cel de la bucsa de la grup. Am schimbat si eu bucsa aia , a costat 240 lei pe original daca tin minte bine plus manopera de vreo 50-100 lei sa zic...am schimbat multe la ea in ziua respectiva si am platit in jur de 400 lei manopera. unde iti schimbi tu piesele la masina de te mananca asa bine? inclusiv la schimburile de ulei plus toate filtrele tu dai 150 lei in plus cel putin fata de mine(pun ulei motul si cele mai bune filtre) am schimbat si eu lichidul de servo cu unul original si am dat 2-300 lei.. si asa mai departe. eu nu am acum facturile langa mine ca nu sunt in romania dar la tot ce am spus sunt marje foarte mici de eroare si la unele poate cu - !

 

 

@Alinul, masina mea are urmatorul VIN C508322, iar daca te uiti la dotari are doua dotari nu foarte des intalnite, Dynamic Drive si Integral active steering. Asta complica foarte mult manopera, iar pentru amarata asta de bucsa, reprezentanta mi-a cerut manopera de 1100 de lei + piesa. Mi s-a parut si mie absurd si am mers la mecanicul la care lucrez de obicei, cand nu merg in reprezentanta. El mi-a cerut 450 de lei sau 500, nu mai tin minte exact. Plus pretul piesei cred ca ajungem la suma ce am mentionat-o.

 

Lichidul de servo: am cumparat 2 bidoane de pentosil CHF 11 S din reprezentanta. A costat 80 sau 90 de lei bidonul. Unul a fost folosit la spalare, altul la umplere. Manopera a fost executata la BTP Timisoara, cost 360 de lei (sau 300 de ii dai de inteles ca nu vrei factura).

 

Schimbul de ulei + toate filtrele: piesele costa 850-900 de lei, manopera 200. Eu am zis un total pentru 6 revizii de 1400 de euro. 1400 / 6 revizii = 233 euro. 233 * 4.59 = 1070 lei. Ce nu bate la socoteala? Am atasat o poza cu comanda mea de piese.

 

Am atasat cateva facturi pentru a demonstra ca nu vorbesc tampenii. Singura data cand voi mai umbla la ele va fi ziua cand voi vinde masina. Nu am trecut preturi umflate la operatiuni, pentru mine nu ma intereseaza sa ma duc la service-urile cu cea mai ieftina manopera sau sa vanez oferte de piese pe site-uri obscure. Nu e o competitie, cine cheltuie mai mult sau mai putin cu masina, ci pur si simplu, atat ma costa pe mine. Eu am incercat doar sa prezint un set de costuri, prin prisma unui proprietar. Recunosc, poate unele operatiuni nu le-am trecut la pretul corect din simplu fapt ca le-am trecut din memorie, dar va garantez ca sunt mai ridicate costurile decat am prezentat eu. Spre exemplu, am efectual vreo 3 geometrii pana acum. Pretul unei astfel de operatiuni este de 300 de lei. Altii fac geometria doar daca masina ajunge in sant cand ridica mainile de pe volan.

Edited by Romulus
sters facturile din cauza numelui si adresei
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Alinul, masina mea are urmatorul VIN C508322, iar daca te uiti la dotari are doua dotari nu foarte des intalnite, Dynamic Drive si Integral active steering. Asta complica foarte mult manopera, iar pentru amarata asta de bucsa, reprezentanta mi-a cerut manopera de 1100 de lei + piesa. Mi s-a parut si mie absurd si am mers la mecanicul la care lucrez de obicei, cand nu merg in reprezentanta. El mi-a cerut 450 de lei sau 500, nu mai tin minte exact. Plus pretul piesei cred ca ajungem la suma ce am mentionat-o.

 

Lichidul de servo: am cumparat 2 bidoane de pentosil CHF 11 S din reprezentanta. A costat 80 sau 90 de lei bidonul. Unul a fost folosit la spalare, altul la umplere. Manopera a fost executata la BTP Timisoara, cost 360 de lei (sau 300 de ii dai de inteles ca nu vrei factura).

 

Schimbul de ulei + toate filtrele: piesele costa 850-900 de lei, manopera 200. Eu am zis un total pentru 6 revizii de 1400 de euro. 1400 / 6 revizii = 233 euro. 233 * 4.59 = 1070 lei. Ce nu bate la socoteala? Am atasat o poza cu comanda mea de piese.

 

Am atasat cateva facturi pentru a demonstra ca nu vorbesc tampenii. Singura data cand voi mai umbla la ele va fi ziua cand voi vinde masina. Nu am trecut preturi umflate la operatiuni, pentru mine nu ma intereseaza sa ma duc la service-urile cu cea mai ieftina manopera sau sa vanez oferte de piese pe site-uri obscure. Nu e o competitie, cine cheltuie mai mult sau mai putin cu masina, ci pur si simplu, atat ma costa pe mine. Eu am incercat doar sa prezint un set de costuri, prin prisma unui proprietar. Recunosc, poate unele operatiuni nu le-am trecut la pretul corect din simplu fapt ca le-am trecut din memorie, dar va garantez ca sunt mai ridicate costurile decat am prezentat eu. Spre exemplu, am efectual vreo 3 geometrii pana acum. Pretul unei astfel de operatiuni este de 300 de lei. Altii fac geometria doar daca masina ajunge in sant cand ridica mainile de pe volan.

ce sa vezi... si masina mea are toate dotarile tale care crezi tu ca ar complica ceva ba chiar are si xdrive care implica multe altele in plus. dp46601 . pe mine schimbul de ulei ma costa cu tot cu manopera 850-900 lei(dar pe mine manopera ma costa 50-100 lei ca vine insotita si de alte lucrari plus ca ne cunoastem nu are cum sa imi ceara mie 200 lei pe aproape nimic) . am facut socoteala foarte clar si de aia am si pus diferenta pe care am pus-o. eu nu am spus ca vorbesti tu tampenii am spus ca toate lucrarile tale sunt umflate si la piese si la manopera . Ori pentru ca esti genul care nu iti dai interesul sa intelegi de ce costa atat intreband si in alte parti ori ca mergi la reprezentante . Esti un client pe care orice service si l-ar dori ! Repet eu nu am spus ca nu te cred , am spus ca esti luat de gascan cu preturile alea si la pretul tau final de 11 000 si ceva peste 1000 e i-ai dat in plus fata de cat trebuia sa dai. sa nu crezi ca eu iau vreo piesa de pe internet . eu iau piese doar de la magazin de piese care ia la randul lui de la distribuitorii romaniei gen bardi unix materom etc.Geometrii am facut si eu 3 pana sa iasa si era sa arunc la gunoi un cauciuc chiar.ma intelegi sau nu omule care crezi ca ai masina dotata cand de fapt nu ai nicio dotare in plus fata de masina mea ba chiar in minus.Si ... nu stiu daca ai citit pe internet despre cauciucuri pe site-uri straine dar parerea mea e ca si la cauciucuri dai aproape dublu in loc sa iei nexen sau alte firme care sunt la fel de bune ca si firmele premium pe care tu le folosesti.

Edited by ALINUL
  • Like 2
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

ce sa vezi... si masina mea are toate dotarile tale care crezi tu ca ar complica ceva ba chiar are si xdrive care implica multe altele in plus. dp46601 . pe mine schimbul de ulei ma costa cu tot cu manopera 850-900 lei(dar pe mine manopera ma costa 50-100 lei ca vine insotita si de alte lucrari plus ca ne cunoastem nu are cum sa imi ceara mie 200 lei pe aproape nimic) . am facut socoteala foarte clar si de aia am si pus diferenta pe care am pus-o. eu nu am spus ca vorbesti tu tampenii am spus ca toate lucrarile tale sunt umflate si la piese si la manopera . Ori pentru ca esti genul care nu iti dai interesul sa intelegi de ce costa atat intreband si in alte parti ori ca mergi la reprezentante . Esti un client pe care orice service si l-ar dori ! Repet eu nu am spus ca nu te cred , am spus ca esti luat de gascan cu preturile alea si la pretul tau final de 11 000 si ceva peste 1000 e i-ai dat in plus fata de cat trebuia sa dai. sa nu crezi ca eu iau vreo piesa de pe internet . eu iau piese doar de la magazin de piese care ia la randul lui de la distribuitorii romaniei gen bardi unix materom etc.Geometrii am facut si eu 3 pana sa iasa si era sa arunc la gunoi un cauciuc chiar.ma intelegi sau nu omule care crezi ca ai masina dotata cand de fapt nu ai nicio dotare in plus fata de masina mea ba chiar in minus.Si ... nu stiu daca ai citit pe internet despre cauciucuri pe site-uri straine dar parerea mea e ca si la cauciucuri dai aproape dublu in loc sa iei nexen sau alte firme care sunt la fel de bune ca si firmele premium pe care tu le folosesti.

 

multumesc ca m-ai lamurit cu cine am de-a face. eu ti-am vorbit civilizat, n-am facut pe smardoiul ca tine, nu ti-am cerut bani de revizii. topicul asta nu e vorba de cine o are mai lunga. dotarea care a complicat lucrarea, este "integral active steering", care pana la seria G nu se putea pune pe o masina impreuna cu xDrive. incearca sa te mai documentezi putin, iar daca o masina are "full piele si xdrive, pachetul de seminte pe bord si ochelarii de soare la parasolar" nu e full. Mai citeste putin inainte sa te bati cu pumnul in piept, sau pune o serie de sasiu corecta sa ma conving ca ai IAS + xDrive. Nu toate lumea are un prieten Gigel, la garajul din colt, care schimba filtrele de ulei cu 50 de lei. La dracu, eu sa fiu in locul lor nu m-as murdari pe maine pentru banii astia. Daca 150-200 de lei ti se pare o manopera mare la un pret de filtre + ulei, inseamna ca la un logan ai vrea sa ti le monteze curierul cand le aduce. eu am pus o lista de cheltuieli ce le-am avut eu la masina. sunt un posesor aflat la primul BMW, care la inceput a fost la reprezentanta, pana a cunoscut suficienti mecanici, sau detinatori de bmw incat sa mearga in alte parti, unde costurile sunt mai decente.

 

Mult succes cu nexxen, riken sau ce raciuri de anvelope decizi sa folosesti. e strict problema ta :)

 

Inca odata ma conving ca in Romania, masina este pentru majoritatea un status quo.

 

I'm out of this topic for good. :drinks:

post-70593-0-56507100-1507754329_thumb.png

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca te-am jignit cu nimic dar se pare ca esti sensibil . imi cer scuze atunci !

Unde schimb eu piesele nu e nici spatele blocului nici tilicar...este service autorizat poate cel mai bun din galati.

Un schimb de ulei si filtre nu conteaza ca este la logan sau la f10 este +- aceeasi munca si deci aceeasi manopera. Poate ca la service unde schimb eu te-ar lua dupa masina si ti-ar cere 200 lei. Eu cu prima masina cu care am fost la ei a fost un passat b4 din 95 1.9 tdi deci manopera nu va fi mai mare la f10 decat la masina mea de alergat ca e aceeasi munca in cazul unui schimb de ulei.Poate daca mergeam prima data cu f10 manopera pentru mine ar fi fost mereu 200 lei pentru un schimb de ulei in acel service.

Ca sa schimbi bucsa la grupul spate imi amintesc binisor operatiunea. A slabit grupul dinspre spate sa poata cobora putin pe un cric dinacela special si apoi au desfacut surubul bucsei..e practic mai simpla treaba decat la un schimb de ulei deci...mai mult de 100 lei manopera nu as plati pe asa ceva.

Am vrut doar sa spun si punctul meu de vedere in paralel cu al tau ca sa se lamureasca cel care isi va lua f10 cum este cu intretinerea. Intretinerea nu este nicicum asa cum spui tu sau cum spun eu. Este diferita in functie de om. Daca omul este darnic si nestiutor ca tine arunca cu bani mai mult decat trebuie. Daca este mai curios de fel..iese mai bine. O seara buna !

 

P.s seria de caroserie a masinii mele este corecta : DP46601

Edited by ALINUL
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Integral active steering presupune caseta directie pe spate, care este amplasata peste grupul diferential si complica manopera. poti sa intrebi la reprezentanta.

Era bine daca specificai in reply-ul cu toata lista cu banii investiti in masina ca vireaza si spatele si complica treaba ca asta a fost rolul mesajului tau sa faci lumea sa inteleaga cat costa intretinerea la un f10 si nu toate f10 au acea optiune.

Oricum .. m-ai facut sa par ca un idiot :goodjob: si imi cer scuze inca odata.

Intre timp am gasit mesajul de la service cu pretul bucsei de la grup si a costat 155 lei piesa...de la 155 lei pana la 160e adica 735 lei cat ai dat tu.. mi se pare o manopera prea mare 580 lei. Adica atat de prost au gandit cei de la bmw acea caseta de directie sau ce este ea sa vina peste grup incat sa iti ingreuneze atat de tare accesul la grup , flansa cardan si tot ce mai ai in zona...? Sau au gandit in asa fel incat sa scoti 2-3 suruburi si la fel sa poti sa suspenzi toata treaba cum a fost la mine doar cu grupul...intreb si eu. Ai stat acolo pe parcursul lucrarii sa vezi ce au facut si daca a fost atat de greu pe cat suna?

Edited by ALINUL
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.