Jump to content

BMW seria 7 740xd


Iacob Liviu

Recommended Posts

E cam nasoala treaba cand vine vorba de motoare bi-turbo, tri-turbo etc.. nu prea gasesti.

 

Am auzit si partea proasta este ca 3 din 10 pica dupa ce ajungi la 200 000 de km din cauza filtrului de particole mai am un Seria 5 dar cu motorul de 245 CP si nu am probleme cu el si am mai avut un M5 si la fel nu am avut probleme cu el dar cu asta asa a fost sa fie sa am eu ghinion

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Dar motorul este la fel indiferent ca este single bi sau triple turbo. Eu am avut parc de dezmembrari si am vandut motor de 3.0 de e60 de 231 cp unuia cu 535 e60 aceeasi generatie cel cu blocul de aluminiu nu din fonta si totul a fost in regula. nu vad ce ar putea fi diferit la generatia noua. Motorul gol este la fel garantat iar el de motor gol pare ca are nevoie(prin gol ma refer ca fara accesorii ). difera admisia si are niste accesorii in plus dar le poate refolosi pe ale lui. Edited by ALINUL
Link to comment
Share on other sites

Dar motorul este la fel indiferent ca este single bi sau triple turbo. Eu am avut parc de dezmembrari si am vandut motor de 3.0 de e60 de 231 cp unuia cu 535 e60 aceeasi generatie cel cu blocul de aluminiu nu din fonta si totul a fost in regula. nu vad ce ar putea fi diferit la generatia noua. Motorul gol este la fel garantat iar el de motor gol pare ca are nevoie(prin gol ma refer ca fara accesorii ). difera admisia si are niste accesorii in plus dar le poate refolosi pe ale lui.

 

Salut,

 

Nu stiu de ce naiba au zis ca cel de pe 740 este diferit de cel de 535, da este cu blocul de aluminiu acum mai caut si eu si vad oricum nu imi permit sa pun orice si sa risc masina ca este masina destul de scumpa

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Am auzit si partea proasta este ca 3 din 10 pica dupa ce ajungi la 200 000 de km din cauza filtrului de particole mai am un Seria 5 dar cu motorul de 245 CP si nu am probleme cu el si am mai avut un M5 si la fel nu am avut probleme cu el dar cu asta asa a fost sa fie sa am eu ghinion

 

Multumesc

Pica din cauza la jar :) si un motor bi-turbo sau tri-turbo are uzura mai mare decat unul cu o turbina. E bun atat cand il iei de nou si la 200k sa scapi de el ca e sac fara fund..

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut is destule 535d-uri E60...vreo 150 cu peste 200k km, 110 cu peste 250k km, peste 30 cu 300k + si cateva care trec de 400k si se apropie de 500k km...

 

Daca ai grija de motor cu revizii la timp si ulei de calitate, mai respecti si modalitatile de functionare corecte a unui motor daca vrei sa-l protejezi (nu fortat la rece, nu mers subturat si nu oprit imediat dupa un drum lung), m-as mira de ce nu ar tine...bine, mai e chestia de bine cunoscutele probleme ale unui respectiv motor care trebuie rezolvate preventiv si bine-nteles de ghinion care poate sa intervina si la masinile noi iesite pe poarta fabricii...

 

P.S Chiar ieri ma uitam pe youtube la un videoclip cu un E55 AMG care avea peste 400k mile...daca ala n-o mancat jar...

Edited by MuscleMike
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut is destule 535d-uri E60...vreo 150 cu peste 200k km, 110 cu peste 250k km, peste 30 cu 300k + si cateva care trec de 400k si se apropie de 500k km...

 

Daca ai grija de motor cu revizii la timp si ulei de calitate, mai respecti si modalitatile de functionare corecte a unui motor daca vrei sa-l protejezi (nu fortat la rece, nu mers subturat si nu oprit imediat dupa un drum lung), m-as mira de ce nu ar tine...bine, mai e chestia de bine cunoscutele probleme ale unui respectiv motor care trebuie rezolvate preventiv si bine-nteles de ghinion care poate sa intervina si la masinile noi iesite pe poarta fabricii...

 

P.S Chiar ieri ma uitam pe youtube la un videoclip cu un E55 AMG care avea peste 400k mile...daca ala n-o mancat jar...

Nu compara un benzinar aspirat cu un turbo diesel... automat motorul diesel o sa pice primul.

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

E55 a fost doar aspirat pe ambele generatii si cel pe care l-ai vazut pe youtube, asa si era, aspirat, il stiu si eu :). Chiar daca au 5 turbine, asta nu inseamna ca baga de 5 ori mai multa presiune fata de una, ideea celor cu mai multe e in primul rand sa ofere o acceleratie liniara, cat mai de jos in cuplu si cu un lag cat mai mic, astfel ca ele lucreaza in cascada si nu toate deodata, atunci puneau una de TIR si rezolvau problema dar aveai un lag de te plictiseai si o plaja mica unde cuplul era maxim. Si eu sunt de acceasi parere, motoarele duc mult daca sunt intretinute corespunzator, problemele apar de cele mai multe ori fie din cauza unor probleme de design(vezi patine, lanturi care cedeaza) fie din cauza exploatarii necorespunzatoare care duce implicit la o uzura mult mai accelerata. Altfel, sunt o gramada de masini cu +4-500k km si cu mai toate piesele originale pe ele. Edited by mik15
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut is destule 535d-uri E60...vreo 150 cu peste 200k km, 110 cu peste 250k km, peste 30 cu 300k + si cateva care trec de 400k si se apropie de 500k km...

 

Daca ai grija de motor cu revizii la timp si ulei de calitate, mai respecti si modalitatile de functionare corecte a unui motor daca vrei sa-l protejezi (nu fortat la rece, nu mers subturat si nu oprit imediat dupa un drum lung), m-as mira de ce nu ar tine...bine, mai e chestia de bine cunoscutele probleme ale unui respectiv motor care trebuie rezolvate preventiv si bine-nteles de ghinion care poate sa intervina si la masinile noi iesite pe poarta fabricii...

 

P.S Chiar ieri ma uitam pe youtube la un videoclip cu un E55 AMG care avea peste 400k mile...daca ala n-o mancat jar...

 

 

Salut

 

Ce am luat eu avea undeva la 200000 km masina folosita de un presedinte de banca reviziile facute toate in reprezentanta BMW ce este ciudat ca nu a dat semne ca va pica motorul si eram pe autostrada dupa ce am iesit din Bucuresti dintr-un trafic aglomerat in care am stat cel putin cateva ore partea proasta este ca 3 motoare din 10 de 4.0 de la BMW pica si se pare ca ar fi uleiul de pe Romania care este foarte foarte prost

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

astea sunt asa niste mituri urbane, probabil ti-a cedat lantul sau vreun intinzator, nu a picat de la ulei decat daca nu o mai fi fost schimbat de vreo 50k km poate si nici completat :). De unde ai statistica asta cu 3 din 10? Iti dai seama ca in % e cca 30%, ceea ce e enorm totusi, ar insemna ca din 100k masini 30k ar crapa, sunt sigur ca ar fi mare tam-tam atunci. Motorul tau e probabil victima unei erori de proiectare care e cunsocuta in lumea BMW, mult mai rar ce-i drept pe motoarele de 3.0d, din pacate ai avut ghinionul sa te numeri printre cei putini.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ce am luat eu avea undeva la 200000 km masina folosita de un presedinte de banca reviziile facute toate in reprezentanta BMW

Intrebarea e la cati km? Si cat a frecat-o prin oras? Ca una e 30k km in afara, alta e 30k km in oras.

 

se pare ca ar fi uleiul de pe Romania care este foarte foarte prost

Asta e vrajeala cum e si cu Castrolul.

Cel mai ieftin Castrol e clar ceva in neregula cu el. Plus ca dupa ~5-6k km l-a papat daca e apa chioara (a patit-o o cunostinta cu "al mai ieftin Castrol").

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.