Jump to content

filtru dpf


cristian91andrei

Recommended Posts

Aici nu e vorba de a opiniile unora. Ca faci anulare sau inlocuiesti dpf-ul, manopera nu difera mult. E vorba despre functionarea motorului. Un cetatean din varful blocului care isi duce masina in service nu o sa inteleaga niciodata cum functioneaza motorul sau unele anexe a motorului stand pe un scaun si uitandu-se pe telefon sau calculator comentand din ce o vazut pe youtube sau la tv.

 

Eu nu te-am atacat, si nu te puteai insela mai rau prin aluziile alea, dar fie daca vrei. Sunt convins ca un "mecanic" posesor de garaj in curte, trusa de scule, 2 cricuri si un flex intelege perfect cum functioneaza un motor si e un profesionist in domeniu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O taxa pe poluare ca in tarile civilizate va trage pe dreapta toate cazanele cu off. Plus ca nu se mai inghesui nimeni sa le cumpare

Aberatii de genul nu scoate fum, trece itp, trage de rupe... sunt pentru creduli cu buzunare mici

Nu am inteles ideea de ce trebuie sa faci dpf off ca sa ii faci soft de putere. Din ce stiu, pachetul bmw performance nu vine cu dpf off

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu sper sa infunde puscaria toti cei care anuleaza DPF.

:)

Poate macar se va rezolva ceva prin noua legislatie, desi am dubii ca va veni cineva cu o gandire coerenta ce sa taxeze poluarea si nu sa tranforme legea intr-o colecta de bani catre sacul fara fund al bugetului.

 

Revenind la subiectul initial, DPF-ul a fost introdus ca sa limiteze cenusa produsa si evacuta de un motor diesel. Cu sau fara DPF "mirosul" de evacuare e tot ala, situatia se schimba insa cand vorbim de catalizator, care daca e dat jos intradevar "mirosul" e cu totul altul, hidrocarburile nearse fiind simtite de nasurile noastre intr-o forma mai mult sau mai putin placuta (valabil si la motoarele pe benzina).