Jump to content

filtru dpf


cristian91andrei

Recommended Posts

Aici nu e vorba de a opiniile unora. Ca faci anulare sau inlocuiesti dpf-ul, manopera nu difera mult. E vorba despre functionarea motorului. Un cetatean din varful blocului care isi duce masina in service nu o sa inteleaga niciodata cum functioneaza motorul sau unele anexe a motorului stand pe un scaun si uitandu-se pe telefon sau calculator comentand din ce o vazut pe youtube sau la tv.

 

Eu nu te-am atacat, si nu te puteai insela mai rau prin aluziile alea, dar fie daca vrei. Sunt convins ca un "mecanic" posesor de garaj in curte, trusa de scule, 2 cricuri si un flex intelege perfect cum functioneaza un motor si e un profesionist in domeniu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O taxa pe poluare ca in tarile civilizate va trage pe dreapta toate cazanele cu off. Plus ca nu se mai inghesui nimeni sa le cumpare

Aberatii de genul nu scoate fum, trece itp, trage de rupe... sunt pentru creduli cu buzunare mici

Nu am inteles ideea de ce trebuie sa faci dpf off ca sa ii faci soft de putere. Din ce stiu, pachetul bmw performance nu vine cu dpf off

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu sper sa infunde puscaria toti cei care anuleaza DPF.

:)

Poate macar se va rezolva ceva prin noua legislatie, desi am dubii ca va veni cineva cu o gandire coerenta ce sa taxeze poluarea si nu sa tranforme legea intr-o colecta de bani catre sacul fara fund al bugetului.

 

Revenind la subiectul initial, DPF-ul a fost introdus ca sa limiteze cenusa produsa si evacuta de un motor diesel. Cu sau fara DPF "mirosul" de evacuare e tot ala, situatia se schimba insa cand vorbim de catalizator, care daca e dat jos intradevar "mirosul" e cu totul altul, hidrocarburile nearse fiind simtite de nasurile noastre intr-o forma mai mult sau mai putin placuta (valabil si la motoarele pe benzina).

 

Ca se practica eliminarea DPF-ului e o "metoda" ce se aplica (probabil nu numai in Romania) de obicei atunci cand tehnic ajunge sa creeze probleme prin infundare/colmatare. Factorii ce duc la infundare sunt diversi, insa in multe situatii cauza principala fiind ca a ajuns la o durata de functionare normala ce presupune inlocuirea combinat cu functionarea defectuoasa a motorului.

 

Ca se cauta dupa aceea, de cei ce o fac sau proprietarii masinilor, explicatii logice "ca merge mai bine, etc" (intradevar consumul ar trebui sa scada, respectiv puterea creste) reprezinta doar jumatate de adevar. In cele mai multe cazuri putini isi pun problema care era rolul acelui filtru si care sunt consecintele in ceea ce priveste poluarea in a folosi masina fara filtru, mai ales in aglomeratiile urbane, hilar fiind faptul ca pana la urma si ei respira acelasi aer.

 

Si de aici ajungem cu discutia in alta sfera unde am putea sa zicem cat e de corect respectiv legal sau unde e moralitatea si respectul fata de ceilalti. Binenteles ca imediat se cauta subterfugii de genul "pai nu vezi ce mult polueaza camioanele vechi si cat fum scot?" insa ca de obicei responsabilitatea individuala literalmente "fuge" si are un somn linistit lipsit de mustrari de constiinta ceea ce caracterizeaza pe unii din spatiul in care traim in comun.

 

Asta e realitatea trista si adevarata, in timp ce in alte tari, cei drept cu un grad mai mare de civilizatie, se fac retrofituri cu DPF la motoarele diesel ce nu repecta normele, la noi e un sport national sa il dai jos.

  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce tot ziceti voi ca e ceva specific romanilor faza cu scosusl DPF-ului ?

 

1. sunt jdemii de tipi in toata europa si toata LUMEA care fac asta ( vezi forumuri si youtube )

2. inginerii l-au pus acolo pentru ca au niste norme de poluare care trebuiau respectate

3. o sa miroasa cum miroase o masina de pana in 2005, ca un E46, ca un Passat mai vechi

 

Aveti o gandire defectuoasa orientata pe a face bine pasiv. Sau cel putin aveti impresia ca faceti vreun bine daca aveti filtrul de particule.

Daca vreti sa faceti un bine pastrati aia 1000E pentru schimbarea DPF-ului si dati-i ca donatie unor oameni care chiar au nevoie de ei.

 

Daca ati fi mostenit o padure mare si smechera cu multi copaci ce naiba faceati cu ea ? O pastrati ca sa faceti un bine omenirii cu copacii din ea ?

Eu as fi defrisat-o in primu rand ca sa nu mi-o defriseze altu, si in al doilea rand ca sa imi iau Saptar sau X6 !!!!!!

Edited by GreatValue
  • Like 7
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

:)

Poate macar se va rezolva ceva prin noua legislatie, desi am dubii ca va veni cineva cu o gandire coerenta ce sa taxeze poluarea si nu sa tranforme legea intr-o colecta de bani catre sacul fara fund al bugetului.

 

Revenind la subiectul initial, DPF-ul a fost introdus ca sa limiteze cenusa produsa si evacuta de un motor diesel. Cu sau fara DPF "mirosul" de evacuare e tot ala, situatia se schimba insa cand vorbim de catalizator, care daca e dat jos intradevar "mirosul" e cu totul altul, hidrocarburile nearse fiind simtite de nasurile noastre intr-o forma mai mult sau mai putin placuta (valabil si la motoarele pe benzina).

 

Ca se practica eliminarea DPF-ului e o "metoda" ce se aplica (probabil nu numai in Romania) de obicei atunci cand tehnic ajunge sa creeze probleme prin infundare/colmatare. Factorii ce duc la infundare sunt diversi, insa in multe situatii cauza principala fiind ca a ajuns la o durata de functionare normala ce presupune inlocuirea combinat cu functionarea defectuoasa a motorului.

 

Ca se cauta dupa aceea, de cei ce o fac sau proprietarii masinilor, explicatii logice "ca merge mai bine, etc" (intradevar consumul ar trebui sa scada, respectiv puterea creste) reprezinta doar jumatate de adevar. In cele mai multe cazuri putini isi pun problema care era rolul acelui filtru si care sunt consecintele in ceea ce priveste poluarea in a folosi masina fara filtru, mai ales in aglomeratiile urbane, hilar fiind faptul ca pana la urma si ei respira acelasi aer.

 

Si de aici ajungem cu discutia in alta sfera unde am putea sa zicem cat e de corect respectiv legal sau unde e moralitatea si respectul fata de ceilalti. Binenteles ca imediat se cauta subterfugii de genul "pai nu vezi ce mult polueaza camioanele vechi si cat fum scot?" insa ca de obicei responsabilitatea individuala literalmente "fuge" si are un somn linistit lipsit de mustrari de constiinta ceea ce caracterizeaza pe unii din spatiul in care traim in comun.

 

Asta e realitatea trista si adevarata, in timp ce in alte tari, cei drept cu un grad mai mare de civilizatie, se fac retrofituri cu DPF la motoarele diesel ce nu repecta normele, la noi e un sport national sa il dai jos.

 

:goodjob: Dovada de verticalitate si bun simt!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

asa e cand iti cumperi o masina care nu iti permiti. faci anumite compromisuri, gen dpf off si te mai bati si cu pumnul in piept ca faci un lucru bun. cat despre colegul de a zis ca mai bine doneaza banii de filtru: daca ii aveai cu siguranta schimbai filtru si nu ne dadeai noua la sentiment cu o vrajeala de politician ca mai bine ii donezi

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce tot ziceti voi ca e ceva specific romanilor faza cu scosusl DPF-ului ?

 

1. sunt jdemii de tipi in toata europa si toata LUMEA care fac asta ( vezi forumuri si youtube )

2. inginerii l-au pus acolo pentru ca au niste norme de poluare care trebuiau respectate

3. o sa miroasa cum miroase o masina de pana in 2005, ca un E46, ca un Passat mai vechi

 

Aveti o gandire defectuoasa orientata pe a face bine pasiv. Sau cel putin aveti impresia ca faceti vreun bine daca aveti filtrul de particule.

Daca vreti sa faceti un bine pastrati aia 1000E pentru schimbarea DPF-ului si dati-i ca donatie unor oameni care chiar au nevoie de ei.

 

Daca ati fi mostenit o padure mare si smechera cu multi copaci ce naiba faceati cu ea ? O pastrati ca sa faceti un bine omenirii cu copacii din ea ?

Eu as fi defrisat-o in primu rand ca sa nu mi-o defriseze altu, si in al doilea rand ca sa imi iau Saptar sau X6 !!!!!!

 

 

Cand mergi la medic pentru ca te doare ficatul sa il scoata sa zica "Lasa ca nu iti trebuie, Stiu eu mai bine cum merge."

Fiecare piesa are rolul ei intr-o masina.

Faptul ca ai capul prea mic si nu intelegi ce rol are nu inseamna ca poti sa scoti si sa anulezi filtrul.

 

L.E. Inca o dovada ca ciorile polueaza

Edited by Andrei525
  • Like 8
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de unde pana unde hate-ul asta pentru EGR/DPF off.

Pe forumurile mari din Europa si pe US nu exista atata ura, lumea e mult mai intelegatoare si chiar folosesc down-pipe-uri smechere si care mai de care.

 

Nu cred ca am nimerit bine pe forumul asta.

Cred ca am nimerit intr-un loc cu manageri si directori de multinationale care isi cumpara din bani cinstiti cele mai noi BMW-uri direct de la reprezenta.

Cred ca-s singuru om care are salariu mediu pe economie prefera sa-si ia BMW la mina a 7-a decat Logan nou.

 

De asemenea, nu inteleg unde a aparut frustrarea si nevoia de a va diferentia de cocalari.

  • Like 6
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de unde pana unde hate-ul asta pentru EGR/DPF off.

Pe forumurile mari din Europa si pe US nu exista atata ura, lumea e mult mai intelegatoare si chiar folosesc down-pipe-uri smechere si care mai de care.

 

Nu cred ca am nimerit bine pe forumul asta.

Cred ca am nimerit intr-un loc cu manageri si directori de multinationale care isi cumpara din bani cinstiti cele mai noi BMW-uri direct de la reprezenta.

Cred ca-s singuru om care are salariu mediu pe economie prefera sa-si ia BMW la mina a 7-a decat Logan nou.

 

De asemenea, nu inteleg unde a aparut frustrarea si nevoia de a va diferentia de cocalari.

 

Cand vei intelege notiunea cuvantului poluare vei intelege si ura fata de cei care elimina filtru, cand nu vei putea respira sau vei respira greu din cauza poluari(eu am fost/sunt in asemenea situatii) vei intelege si probabil iti vei aminti aceste discutii pe acest forum/topic referitor la cei care sunt impotriva eliminari filtrului

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de unde pana unde hate-ul asta pentru EGR/DPF off.

Pe forumurile mari din Europa si pe US nu exista atata ura, lumea e mult mai intelegatoare si chiar folosesc down-pipe-uri smechere si care mai de care.

 

Nu cred ca am nimerit bine pe forumul asta.

Cred ca am nimerit intr-un loc cu manageri si directori de multinationale care isi cumpara din bani cinstiti cele mai noi BMW-uri direct de la reprezenta.

Cred ca-s singuru om care are salariu mediu pe economie prefera sa-si ia BMW la mina a 7-a decat Logan nou.

 

De asemenea, nu inteleg unde a aparut frustrarea si nevoia de a va diferentia de cocalari.

daca tu asta ai inteles inseamna ca ai citit degeaba. ca idee puteai cu aia 5000 de eur sa iei un e46 a carui intretinere o puteai suporta mai usor. stii ce e la noi la romani, ne intindem mai mult decat e plapuma si apoi ne vaitam ca ne ingheata picioarele. sper ca ai inteles ce am vrut sa zic. cat despre colegul cu service'ul, un baiat priceput in scoaterea filtrelor, ma intreb de ce nu scoate si catalizatorul ca sa fie mai multa putere si zgomot. bagam benzina de 30 de ron, apasam pedala de 2, 3 ori pana la fund(conditie necesara: cat mai multe exemplare bipede de gen feminin in vecinatate) si suntem baieti de baieti.

 

 

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

 

PS!

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca tu asta ai inteles inseamna ca ai citit degeaba. ca idee puteai cu aia 5000 de eur sa iei un e46 a carui intretinere o puteai suporta mai usor. stii ce e la noi la romani, ne intindem mai mult decat e plapuma si apoi ne vaitam ca ne ingheata picioarele. sper ca ai inteles ce am vrut sa zic. cat despre colegul cu service'ul, un baiat priceput in scoaterea filtrelor, ma intreb de ce nu scoate si catalizatorul ca sa fie mai multa putere si zgomot. bagam benzina de 30 de ron, apasam pedala de 2, 3 ori pana la fund(conditie necesara: cat mai multe exemplare bipede de gen feminin in vecinatate) si suntem baieti de baieti.

 

 

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

 

Nu stiu daca ai inteles.. Eu unul am zis si mai sus, chiar daca ar fi egale preturile cu anularea filtrului sau inlocuirea lui, as opta pentru anulare. Nu e vorba ca nu ne permitem! Si da, am scos si catalizatoare clientilor care mi-au cerut ei insusi sa o fac!

  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

cred ca cel mai bun compromis ar fi sa fie legal sa-ti scoti DPF-ul dar sa fii obligat sa te duci la RAR ca sa fii reincadrat dpdv emisii.

poate schimba astia legea si se pune taxa per gram eliberat anual de gaz nociv

 

nu vad de ce ar fi un lucru inerent rau sa-ti dai jos DPF, sa anulezi EGR, etc. doar s-o faci responsabil si sa contribui conform noi clase de emisii in care te gasesti.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Puțin offtopic, dar citești peste tot despre DPF off și ce bine îți face ție și dă-i dracu pe toți ceilalți (inclusiv pe strănepoții tăi poate - știu că e greu să concepi); cam așa realizezi nivelul nostru de cultură și ignoranță.

Dealtfel ne dăm în spectacol pe farcebook și alte cele cu ce "valoare" avem noi și ce embeveu smecher avem, dar facem DPF off, cumpărăm anvelope SH și punem GEPELEU, câ ne cârpim în fund în realitate.

 

Da, sunt și afară care fac DPF off, dar procentul de cârpaci este mai mic decât la noi. Afară e invers raportul, nu mai dați asta ca exemplu că nu ține.

 

Când vom învăța să nu mai cumpărăm mașini pe care nu ni le permitem dealtfel și vom avea câtuși de puțin o urmă de respect pentru cei din jurul nostru poate vor merge și la noi lucrurile mai bine. Până atunci, de aia iese Dragnea. :thumbsup:

Nu esti deloc :offtopic: .

 

Topicul este despre filtru DPF. Poate ar trebui ajustat titlu in "DPF Off sau Nu!"

 

Sau poate esti un pic cam prea critic..

Dar se pare ca unii NU INTELEG sau se fac ca nu inteleg si probabil numai o lege drastica ii cuminteste si educa!

 

 

Claudiu320d cred ca are impresia ca numai el stie adevarul si realitatea despre aceste filtre.. Dar a cam intarziat si devine obositor cand esti/suntem nevoiti sa ii explicam ca este pur si simplu nedrept, jignitor sa consideram ca avem/are dreptate cand producatorul insusi a fost determinat de lege sa puna acest filtru, el persoanal decizand ca e mai bine fara el!!!

 

Filtrele DPF s-au eliminat ani la rand in vest!

Dar acum NU SE MAI POATE! Iti interzice legea sa afectezi sistemul de filtrare al noxelor!

Iti iau masina pur si simplu daca te-a prins pe strada la un filtru care include si noxele masinii. Nu mai zic ca nu treci de verificarea tehnica anuala..

Personal cunosc o tara din vest unde cele de mai sus se intampla.

Te face pieton in 2 secunde!

Poti sa mai iei doar ce ai in masina.

 

 

Si sincer au tot dreptul sa o faca pentru ca tu furi vrand sa platesti taxa de poluare/drum mai putin, tu poluand de fapt cu a ta masina!

Edited by bimmer90f30
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.