Jump to content

filtru dpf


cristian91andrei

Recommended Posts

Reseteaza l si o sa ti dispara eroarea, la 200.000 de km apare dpf in bord, nu are nimic dpf ul!

 

De aceea te am si intrebat cati km are masina! Daca se comporta bine fara pierderi de putere sau alte probleme tehnice, iti repet, nu are nimic filtrul

 

Am facut si eu asa, a functionat, de cativa mii de km nu am nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se aprinde vreun martor in bord cand se face regenerare dpf ? Sau cum imi dau seama ca și o face ? Nou posesor e90 320d n47 /2008 .

 

Creste putin consumul instant si o simti ca trage mai greu, plus ca evacuarea se incalzeste mai tare ( nu poti tine mana in spatele tobei de esapament).

Cel putin asa se manifesta la mine - E90 320d M47 2007.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

intreb si aici poate e mai mult vizibilitate decat pe topicu' cu E60:

 

acum, o intrebare, pt cei mai priceputi: l-am intrebat pe propietar daca mai are DPF, a zis ca nu stie. ne-am uitat in meniu la diagnostic, dadea DPF OK.

cand se anuleaza, se codeaza astfel incat sa transmita ECU ca e ok? adica poate aparea in bord ca fiind OK dar el sa fie anulat?

n-as cumpara o masina cu DPF si EGR delete....

Link to comment
Share on other sites

Eu am DPF pe e90, isi face regenerarile, dar este putin de tot afumata teava, cred ca o avea vreo fisura/uzura ceva!

 

Si la mine este la fel , inca de cand masina avea in jur de 140 de mii km.Si mai si dadea eroare pe DPF in teste cum ca ar fi trebuit schimbat. Acum la 230 mii este tot la fel, dupa ce masina a fost si resoftata.

Posibil sa fie o implementare mai proasta a DPF la unele E90.

Link to comment
Share on other sites

hmmm... parca era neagra, da' nu cum am vazut la altele, de se punea negreala si pe partile de sus.

ar trebui sa simt si miros puternic "de diesel", mai ales daca o tureaza, nu?

 

 

 

mai am o skoda yeti 2.0 tdi CR, are gen 62.000 km, o sa ma uit si la esapamentu' ei. are sigur DPF pt ca si-l tot regenereaza, gen o data pe saptamana incearca sa-l regenereze in oras, nu reuseste, imi da eroare in bord, si tre s-o duc 2-3 km pe autostrada ca sa dispara... ft enervant, cred ca ar trebui s-o duc la verificat...

Link to comment
Share on other sites

Nu are nici o fisura - eu l-am scos si l-am spalat la vremea aia si nu am vazut nimic. Eroarea nu a disparut dupa spalare si cerea in continuare schimbare . I-am dat cu testerul ca l-am schimbat si de atunci nu mai am eroare . Totusi prea devreme sa fie schimbat la nici 140 de mii. Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

revin la masina de care ziceam mai sus: nu are dpf, i-am facut o verificare intr-un garaj si a trebuit sa fie pozitionata masina astfel incat sa fie evacuarea in dreptul usii...

 

question, ca nu gasesc nicaieri, daca dau pe google de DPF/remap etc e numai spam cu diversi care se ofera sa-ti faca DPF delete: se poate "reinstala" un DPF? trebuie refacut si softul, ca sigur are si d-ala, mai ales ca turbina spooluia pana la 2.5 bari si cica maximul pt motorul ala e 2.4? se poate face "reset to stock" la soft, sa fie ca din fabrica?

Link to comment
Share on other sites

Pune ultima versiune de soft pentru motorul tau, cauta pe cineva cu ICOM si baza de date oficiala BMW (pentru Bucuresti te pot ajuta eu, da-mi un PM daca nu gasesti pe cineva de incredere). Daca motorul e in parametrii nu are voie sa scoata fum chiar si fara DPF.

 

Degeaba sariti pe oamenii care isi scot DPF-ul atat timp cat avem pe strazi Logan-uri 1.5dci care lasa dara dupa ele, iar Armata Romana inca foloseste camioane de acum 50 ani. Traim in Romania, trebuie sa ne adaptam :)

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

merci pt sfat si disponibilitate! nu am luat masina aceea, dar nici nu sunt hotarat 100% impotriva ei. are si alte probleme in afara de DPF off (apropo, nu e chiar "in parametri": corectii mari pe vreo doua injectoare, e plin motoru' de ulei cam peste tot, mecanicu' unde am verificat-o a zis ca fortand turbina prin soft i se scurteaza si ei durata de viata deci probabil nu e tocmai in parametri... etc)

 

departe de mine intentia de-a porni vreo disputa, ai perfecta dreptate cu loganurile si cu camioanele armatei (sau cisternele alea de pompieri din 1900 toamna...), as vrea doar sa nu fiu si eu inca un contribuitor.

mai ales ca atunci cand e frumos 80% merg prin oras (bucuresti) cu bicicleta si stiu cat de neplacut e sa stai in esapamentul ala tipic de diesel "resoftat" cu dpf-delete, egr-delete, whatever-delete, stage 234. i-am vazut pe unii care-si scot pana si catalizatoarele...

 

am gasit galerie SH cu tot cu DPF rapid pe olx la 200 de euro, o curatare chimica (sau cum se numeste) inca 150e, plus update la ultima versiune de soft cum zici si tu, si cred ca se rezolva problema asta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Degeaba sariti pe oamenii care isi scot DPF-ul atat timp cat avem pe strazi Logan-uri 1.5dci care lasa dara dupa ele, iar Armata Romana inca foloseste camioane de acum 50 ani. Traim in Romania, trebuie sa ne adaptam :)

:offtopic:

Nu, trebuie sa ne schimbam (mentalitatate, gandirea .. conducerea, coruptia..).

Cu o mentalitate ca mai sus nu se ajunge nicaieri. Fa partea ta mai buna si e suficient, se vor gasi si altii sa te urmeze!

( nu ma refer la tine ca persoana, critic ideea chiar si gluma pentru ca din pacate spui un adevar..)

Noi schimbam in schimb doar masinile (..ca sa parem ce nu suntem).

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

 

Degeaba sariti pe oamenii care isi scot DPF-ul atat timp cat avem pe strazi Logan-uri 1.5dci care lasa dara dupa ele, iar Armata Romana inca foloseste camioane de acum 50 ani. Traim in Romania, trebuie sa ne adaptam :)

 

La fel cum sunt si betivi si curve.. dar nu ne adaptam dupa ei.

 

Hai sa ne adaptam dupa cei care ne trag inainte sa evoluam si noi ca oameni si ca natie.

Link to comment
Share on other sites

Anularea fizica si soft este undeva la 200 euro, filtru aftermarket nou costa 390 euro+ filtrul tau vechi la schimb sau 50 euro la aceaste sume mai adaugi manopera, sumele sunt obtinute de mine cand am studiat putin piata.

Sh se vinde de la 700- 800 de lei, pt m47 cele sh sunt deja vechi, nu ai garantia ca este bun, ori risti sa il pui ori il trimiti la odorhei la curatare, loc unde mai adaugi 300 lei + transport, pe urma manopera aferenta.

Dupa toate astea nu prea bat calculele tale Calinus68.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa pui unul nou aftermarket e mai scump decat sa-l anulezi+ soft, ideea este ca trebuie sa suporti fumul dupa tine...nu la toate scoate fum, dar daca scoate la a ta ce faci? Eu nu sunt pro ECO, dar nu m-as simti bine sa fumege dupa mine si sa zic ca e Euro 5, nu de aia am luat masina, daca as fi avut posibilitatea sa-l anulez fizic-soft si sa am 100% siguranta cu soft pe ea ca nu scoate fum as fi facut-o demult.
Link to comment
Share on other sites

... eu sunt pentru pastrare filtru ... 1440 + manopera ... moka ...

 

... nu uitati ... anul trecut la rar au fost cele mai multe amenzi pt anulare filtru. in afara iei amenda din start, si nu una mica. in ungaria pleci pe jos ... etc ... pastrati filtrul ...

Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.