BMWClub: BMW F10 530d Xdrive 258 cp - BMWClub

Jump to content


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW F10 530d Xdrive 258 cp Rate Topic: -----

#1 User is offline   ALINUL 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 193
  • Joined: 04-February 12
  • Gender:Male
  • Location:honolulu

Posted 14 October 2017 - 15:24

*
POPULAR

M-am gandit sa imi prezint si eu masina.
O am de un an fara o luna . Eu am cautat-o in germania si mi-a fost adusa pe comanda pe platforma de unul din multii baieti din galati care se ocupa cu asa ceva. Pot sa spun ca am fost norocos sa nu nimeresc o masina proasta cum se poate intampla in multe cazuri in germania. Spun asta pentru ca masina mea a fost cumparata fara sa mearga nimeni sa o vada iar apoi a fost urcata pe platforma de soferul care conduce platforma si adusa direct acasa deci nimeni nu a testat masina asta pana sa ma urc la volan eu. Asa procedeaza toata lumea in galati doar ca in unele cazuri baietii merg personal dupa ele si le si aduc personal pe roti...dar nu s-a intamplat niciodata sa aduca o masina proasta cuiva deci stiu ei ce stiu chiar daca mie mi-a fost putin teama. Masina avea totul schimbat la timp mai putin uleiul la cutie evident...
De cand o am am schimbat foarte multe si eu la ea pentru ca asa sunt eu mai obsedat sa am masina tipla desi unii prieteni rad de mine .
Am schimbat absolut toate fluidele in ea pentru inceput si anume : ulei cutie la reprezentanta zf , ulei cutie transfer , ulei grup fata si spate , lichid servo si lichid frana(toate originale) .
Am avut ghinionul ca dupa 2 luni sa mi se sparga un burduf de planetara , l-am schimbat si pe acela nou original ca aftermarket nici nu exista iar apoi la 2 saptamani s-a spart si cel de pe partea cealalta deci l-am schimbat imediat si pe acela.La inceput cand am vazut ca s-au spart unul dupa altul am spus ca o fi problema lor , insa de atunci am peste 7-8 luni si 30 000 km si nu s-au spart din nou :download: . Nu burdufele ma ingrijoreaza ci faptul ca as putea merge cu ele sparte si sa stric planetarele dar o ridic cel putin odata pe luna pe elevator sa o verific pe dedesubt sa mai scap de grija asta.
Uleiul si filtrele le-am schimbat de 4 ori eu schimbadu-le la fiecare 10 k.
Am schimbat flansa de la cardan si bucsa de la grupul spate preventiv ca erau destul de crapate desi nu dadeau niciun simptom .
Pe articulatii a venit tapana si este inca tapana am schimbat doar o bucsa la un brat de pe spate ca am zis ca din cauza ei nu imi iesea geometria dar...era din cauza aparatului sau a incompetentei pentru ca si dupa ce am schimbat bucsa ei nu au reusit sa scoata geometria desi roata se vedea cu ochiul liber ca sta aplecata aparatul zicea ca e perfecta . Am mers in alta parte si mi-au rezolvat imediat geometria.
Am schimbat placutele pe fata cand a venit ca erau duse a 95% . Apoi dupa 6-7 luni am schimbat si discurile si placutele pe fata chiar daca placutele mai aveau jumatate eu si cred ca toata lumea cand ia discuri noi ia si placute noi.Pe spate au fost noi noute si discurile si placutele cand a venit masina.
Singura problema pe care am avut-o in aproximativ 34 000 km a fost racitorul de gaze care imi baga lichid de racire sau doar vapori prin admisie si automat in capul pistonului...era spart in interior cumva , masina nu mai tragea , consuma mai mult , aveam check engine aprins si se pierdea lichid de racire. Din ce am inteles racitorul de gaze este o problema comuna la tot ce este n47 dupa 2011 si n57 . Este scump rau pentru o tabla.. 2850 lei si exista doar pe original . (90% din piesele de pe un f10 exista doar pe original cel putin din ce am observat eu si asta este bine)
Am curatat galeria de admisie ca era plina de mazga umeda din cauza racitorului.
Cauciucuri de vara noi pe 19 nexen NON RUNFLAT de care sunt extrem de multumit si toate parerile despre ele pe care le puteti gasi pe site-uri din afara se adeveresc . Tin sa mentionez ca sunt genul de sofer care merge tare spre foarte tare deci daca nu erau bune as fi putut sa spun.Iar de iarna am roti pe 17 originale de f10 cu gume dunlop sh cu care imi fac treaba exceptional masina fiind 4x4.
Momentan cred ca asta este tot ce am facut la ea. A i-am facut si cosmetica interior exterior atunci cand a venit din Germania ca nemtii au un obicei sa nu le spele la interior...am vazut cel putin 5 masini aduse din de care aratau la interior ca la razboi si prin asta ma refer strict la mizerie...avea loloti de praf printre toate butoanele masina..
Sunt foarte multumit de ea si am numai cuvinte de lauda la adresa acestui model din orice punct de vedere si asta nu ca sunt atasat de ea pentru ca nu sunt...

Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Prod. Date 2011-06-20L801A National version Germany
P337A M Sports package
P7A2A Innovation Package II
S1CBA CO2 package
S1CCA Auto start/stop function
S1CDA Brake Energy Regeneration
S223A Electronic Damper Control (EDC)
S229A Dynamic Drive
S230A Extra package, EU-specific
S258A Tire with run-flat functionality
S2NDA BMW LA wheel, M Double Spoke 351
S2TBA Sport automatic transmission
S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"
S316A automatic trunk lid mechanism
S322A Comfort access
S323A Soft-Close-Automatic doors
S403A Glass roof, electrical
S415A Sun-blind, rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S430A Interior/outside mirror with auto dip
S431A Interior mirror with automatic-dip
S456A Comfort seat with memory
S465A Through-loading system
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S4B9A Interior strips, alu, satin-polished
S4URA Ambient interior lighting
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S522A Xenon Light
S524A Adaptive Headlights
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S575A Supplementary 12V sockets
S5ACA High-beam assistant
S609A Navigation system Professional
S610A Head-up display
S612A BMW Assist
S614A Internet, preparations
S615A Expanded BMW Online Information
S616A BMW Online
S620A Voice control
S633A Preparation, mobile phone, Business
S677A HiFi System Professional DSP
S698A Area-Code 2 for DVD
S6AAA BMW TeleServices
S6ABA Control for Teleservices
S6FLA USB/Audio interface
S6NFA Music interface for Smartphone
S6NRA Apps
S6VCA Control for Combox
S6WAA Instrument cluster, expanded equipment
S6WAA Instrument cluster, expanded equipment
S710A M leather steering wheel
S715A M Aerodynamics package
S760A High gloss shadow line
S775A Headlining anthracite
S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth
S851A Language version German
S879A On-board vehicle literature German
S8KAA Dummy-SALAPA
S8SCA Telematics access request,country-spec.
S8TFA Active pedestrian protection
S8THA Road sign detection
S8TLA Dummy-SALAPA
S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu
S8V1A Label

P.S : Poza la interior este de atunci cand a venit , acum arata impecabil :thumbsup:

This post has been edited by ALINUL: 14 October 2017 - 15:38

11

#2 User is offline   JuN1oR 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 163
  • Joined: 13-June 13
  • Gender:Male

Posted 14 October 2017 - 17:15

Frumoasa masina, sa te bucuri de ea multi km.
1

#3 User is offline   ALINUL 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 193
  • Joined: 04-February 12
  • Gender:Male
  • Location:honolulu

Posted 14 October 2017 - 18:05

View PostJuN1oR, on 14 October 2017 - 17:15, said:

Frumoasa masina, sa te bucuri de ea multi km.

Multumesc !

Am mai pus niste poze ca in primul post am atins limita maxima de kb..
0

#4 User is offline   darriusm 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 07-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Cluj- Napoca

Posted 14 October 2017 - 18:43

Masina aceasta voiam sa o iau eu acum un an, fiind un pret bun, inca tin minte primele poze care sunt din Mobile. Sa o stapanesti sanatos!
1

#5 User is offline   ALINUL 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 193
  • Joined: 04-February 12
  • Gender:Male
  • Location:honolulu

Posted 14 October 2017 - 18:47

View Postdarriusm, on 14 October 2017 - 18:43, said:

Masina aceasta voiam sa o iau eu acum un an, fiind un pret bun, inca tin minte primele poze care sunt din Mobile. Sa o stapanesti sanatos!

Da era printre putinele "combinatii" pe mobile atunci. Cand a ajuns masina si mi-a predat-o baiatul mi-a spus ca au mai gasit-o si altii care se ocupa de masini din Galati si ca au spus ca imi ofera 3000 in plus fata de cat am dat eu pe ea sa o dea clientilor lor si daca accept...impartim la 2 cei 3000 e. I-am spus ca poate sa imi dea si 5000 ca tot nu o dau ca este fix ce vreau eu.

P.s eu am folosit manevra cu firma deci am platit un pret bun pe ea..
Multumesc !

This post has been edited by ALINUL: 14 October 2017 - 18:49

2

#6 User is offline   darriusm 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 07-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Cluj- Napoca

Posted 14 October 2017 - 20:04

View PostALINUL, on 14 October 2017 - 18:47, said:

Da era printre putinele "combinatii" pe mobile atunci. Cand a ajuns masina si mi-a predat-o baiatul mi-a spus ca au mai gasit-o si altii care se ocupa de masini din Galati si ca au spus ca imi ofera 3000 in plus fata de cat am dat eu pe ea sa o dea clientilor lor si daca accept...impartim la 2 cei 3000 e. I-am spus ca poate sa imi dea si 5000 ca tot nu o dau ca este fix ce vreau eu.

P.s eu am folosit manevra cu firma deci am platit un pret bun pe ea..
Multumesc !

La fel voiam si eu. Are optiunile suficiente mie, pe care le am si eu pe E60.
1

#7 User is offline   Johann 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 19 December 2017 - 18:50

Salutare! Nu cred ca se mai vad pozele, daca ai atasat poze. Sau cel putin doar mie nu imi apar, nu stiu ce sa zic.

Am o curiozitate, tu ai bancheta rabatabila la masina?
2

#8 Guest_CosmaCosmin_*

  • Group: Guests

Posted 09 January 2018 - 12:17

Alin, vreau sa te intreb de lichidele din cutia de transfer si diferentiale.

Cum erau cand le-ai scos?

Eu mi-am schimbat uleiul la cutie la ZF Viena,
si am cerut si diferentiale,
am renuntat insa la sugestia lor,
spuneau ca ei nu recomanda neaparat,
si in cazuri anterioare uleiul scos arata ca si nou.

De cutia de transfer nu am discutat.
Aveti ceva referinte despre cum contribuie la transmisie si cum se intretine ?
:-)
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users