Jump to content

Segmenti ungere de M52 pe M54


crazyboy

Recommended Posts

De vreo 2 zile din lipsa de ocupatie mi-am desfacut motorul pt ca aveam un consum de ulei de 500 ml la 2000km si nu prea imi place sa stau mereu sa pun ulei. Vreau sa schimb segmentii si stiind ca M54 are probleme cu segmentii de ungere intrebarea este daca a folosit cineva segmenti ungere de M52 pe M54 ? Edited by crazyboy
Link to comment
Share on other sites

De vreo 2 zile din lipsa de ocupatie mi-am desfacut motorul pt ca aveam un consum de ulei de 500 ml la 2000km si nu prea imi place sa stau mereu sa pun ulei. Vreau sa schimb segmentii si stiind ca M54 are probleme cu segmentii de ungere intrebarea este daca a folosit cineva segmenti ungere de M52 pe M54 ?

 

vezi pe la baiatul asta prin videoclipuri. sunt destul de interesante.

Link to comment
Share on other sites

On topic: E posibil sa rezolvi problema cu uleiul(1l/4000km mie mi se pare foarte ok) punand segmenti de M52. Cred ca puteai sa incerci mai intai 02Pilot Mod, descris de 50skid, parea mai la indemana.

Sunt curios daca dupa schimbare(si dupa un minim rodaj) o sa existe o diferenta sesizabila de performanta.

 

 

Off topic: Sa faci 40k+ km pe an cu un 330xi mi se pare de vis, practic te costa carburantul pe un an cat masina in sine.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am mai citit cu privire la "low tension rings", se castiga niste CP daca sunt folositi corespunzator.M52 nu foloseste astfel de segmenti si eram curios daca folosind segmenti normali pe un M54(fie ei si doar cei de ungere) influenteaza performantele astfel incat soferul sa si remarce asta. Banuiesc ca daca dispar 5-10 CP din 231 ipotetici, nu cred ca observi la un mers normal si 50skid nu parea genul de persoana pusa pe liniute si demaraje in tromba.

 

@crazyboy poti cauta pe google "Where to Find “Free” Horsepower".

Link to comment
Share on other sites

Mi-au venit segmentii si de M54 si de M52. Singura diferenta e la primul segment care la M54 e de 1.2 si la M52 de 1.5, al doilea segment este identic si al treilea la fel la marimi numai ca cel de M54 e din 2 bucati si M52 din 3. Oricum dupa ce o termin si ii fac rodajul o pun pe dyno de curiozitate sa vad daca a pierdut ceva. Edited by crazyboy
Link to comment
Share on other sites

era de incercat O2 pilot Mod , super simplu si mai ales ieftin.

 

Am vrut sa imi fac de lucru :)

 

Ce capacitate cilindrica ai?

La M54B25 difera segmentul de ungere fata de B30 si de B22.

Momentan am un M54B25 si nu consuma ulei intre schimburi.

 

Am M54B30. Incearca sa schimbi pe la 6500 rpm si vezi daca iti consuma atunci :) Eu am si limita de turatii scoasa si schimb si la 7000 rpm.

Edited by crazyboy
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Revin iar cu update. In prezent am facut 4800 km de cand am pus segmenti de ungere de M52. Dupa 4000 km mi-am bagat piciorul in el de rodaj ca nu mai puteam :D . M-am uitat la nivelul uleiului era la fel cum l-am pus de prima data. De la 4000 pana la 4800 km am condus si agresiv schimband la 6500 si linistit. Cand am ajuns acasa asta seara dupa ce am lasat masina vreo ora m-am uitat la ulei. Uleiul nu a scazut. Nu am simtit nici un fel de pierdere de putere sau altceva, motorul merge perfect :frantics:
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Am o problema similara la un m54b25, ce ma enerveaza foarte tare este faptul ca atunci cand se incalzeste bine motorul, parca nu mai are aceeasi viata si vine un miros de ulei ars..incins..ceva iritant banuiesc ca il da pe evacuare.Nu are scurgeri pe la nici o garnitura, detaliaza te rog cum ai procedat, ai schimbat doar segmentii de ungere sau toti? Merci.
Link to comment
Share on other sites

crazyboy, cam cit te-a costat toata "afacerea" segmentilor ? L-am urmarit si eu pe 50s kid pe youtube si as face la rindul meu operatiunea. Masina mea (un 330xi manual din 2004) consuma cam 1 litru la 1000 km. In ultima vreme mi se pare ca a crescut consumul si mai mult. E frustrant sa tot bag in motor ulei la citeva sute de km. Nu fac multi km pe luna cu masina (500 - 700 in medie) iar masina momentan merge cu Motul X-Clean 5w40
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.