Jump to content

TemperaturĂŁ ulei e90 320d


UnuLAltuL

Recommended Posts

Este normal ca dupĂŁ un drum de 16 km, mers ĂŽn medie cu 50 km/h sĂŁ ĂŽmi indice temperatura uleiului din meniul secret la 320d e90, 60 de grade celsius? Chiar avea fluctuații când mergeam mai repede și scĂŁdea la 59, 58.

 

Menționez cĂŁ mașina merge foarte bine și trage perfect, totodatĂŁ nu ĂŽmi apare niciun martor ĂŽn bord.

 

Uleiul a fost schimbat acum 4000 km, bmw ll 5w-30.

Edited by UnuLAltuL
Link to comment
Share on other sites

Salut. Nu e normal, si cel mai probabil e defect unul sau ambele termostate, sau poate senzorul de temperatura. Sa mergi la service sa se uite ce are pentru ca se uzeaza motorul prematur la temperatura aceea.

 

Daca te referi la KTMP din meniul 7, aceea e temperatura lichidului de racire.

Edited by HĂŁdĂŁrean Rares
Link to comment
Share on other sites

Salut. Nu e normal, si cel mai probabil e defect unul sau ambele termostate, sau poate senzorul de temperatura. Sa mergi la service sa se uite ce are pentru ca se uzeaza motorul prematur la temperatura aceea.

 

Daca te referi la KTMP din meniul 7, aceea e temperatura lichidului de racire.

 

Salut.

 

Da, la ktmp din meniul 7 mĂŁ refer.

 

 

Acum când am mers iar, s-a ridicat temperatura la 70 de grade pânã sã ajung acasã. (16 km distanta)

Link to comment
Share on other sites

Temperatura optima e 88+ (la temperatura asta termostatul mare da drumu la lichidul de racire, cel de pe EGR la 70), orice e sub asta inseamna ca e un defect la termostate; Eu aveam temperaturi 78-85, am schimbat termostatul principal, iar acum am temperaturi de 89+ si un consum mai scazut la acelasi stil de condus. Din ce am observat de la altii, cei care au avut temperaturi predominant sub 80, cum e cazul tau, aveau probleme si la termostatul de pe EGR.

 

La 320d-ul meu ii ia cam 7-8 km dimineata (pana ies din oras) sa ajunga la temperatura de 90.

Edited by HĂŁdĂŁrean Rares
Link to comment
Share on other sites

La temp. lichidului de racire am avut si eu probleme cu termostatele, statea la drum lung de 50km tot la 65-70 grd., era clara treaba. Am schimbat ambele termostate, si cel principal si cel de la EGR si acum in oras in maxim 4-5km ajunge la 90 grd. la temperatura optima. Schimba termostatele si rezolvi problema.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am schimbat termostatul și termostatul EGR.

 

Temperatura din meniul secret este acum 88 de grade, fața de 60-70 cât era ĂŽnainte. Totuși, chiar dacĂŁ aveam temperatura 60 de grade, consumul exterior a fost de 5.8 l/100 km la mers cu vitezĂŁ (140-150 km\h pe autostradĂŁ și 120-130 pe DE.)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.