Jump to content

BMW F11 525xd


Wolff

Recommended Posts

Sa o stapanesti sanatos si asteptare usoara !

 

P.S. Sunt interesat si eu de retrofit la Comfort Access, de cand cu familia marita si carat diverse chestii voluminoase am inceput sa-i simt lipsa, dehh, fostul e90 avea iar acum mi-e greu fara. Asa ca te rog, daca ma poti indruma/ajuta cu informatii unde vei face retrofit-ul iti raman recunoscator. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Faina si destul de multe dotari. Multi km fara incidente. Poti spune si cati km are in prezent? La fel m-ar interesa si pretul cu care se mai vinde in prezent un astfel de exemplar in Germania?!?!

 

Multumesc; kilometri: ~166.000; a costat ~20k euro, la care se vor adauga costurile de transport si inmatriculare.

 

Sa o stapanesti sanatos si asteptare usoara !P.S. Sunt interesat si eu de retrofit la Comfort Access, de cand cu familia marita si carat diverse chestii voluminoase am inceput sa-i simt lipsa, dehh, fostul e90 avea iar acum mi-e greu fara. Asa ca te rog, daca ma poti indruma/ajuta cu informatii unde vei face retrofit-ul iti raman recunoscator. :thumbsup:

 

Multumesc! pt retrofit comfort access, am gasit un kit la urmatorul link

https://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-5-series-f10-f11-f07/convenience-retrofits/comfort-access-kit

 

trebuie sa gasesc pe cineva care sa il monteze, probabil la primavara.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A mai scazut ceva pretul la ele, desi nu f mult. Nu cumva ai riscat atunci cand ai decis sa ti-o aduca altcineva pe platforma? Tu doar ai vazut-o in poze? N-ai fost deloc acolo s-o vezi si live? E putin riscant, eu n-as accepta asa ceva. Zornait de lant are? AI ascultat motorul? Bafta si sa ne tii la curent.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu doar am vazut poze, ce-i drept destul de multe.

Fiind din reprezentanta BMW, am incredere sa o iau fara sa o vad/aud; masina are garantie EURO plus. Nu am timp sa ma duc sa pierd cateva zile sa vad masini, nici nu sunt asa multe 525xd cu dotarile pe care le doream eu, mai ales la preturi sub 25k euro. Platforma este asigurata, asa ca nu e niciun risc.

 

Distributia e oricum consumabil la N47, daca are zgomot o voi schimba; mai tare ma streseaza starea amortizoarelor adaptive, sunt 1500 euro perechea pt puntea fata si 1200 euro pt puntea spate.

Link to comment
Share on other sites

Si pernele de aer cam pica in jur de 200k km; m-am interesat si sunt vreo 7-800 euro perechea OE, vreo 400 euro perechea aftermarket (identice cu OE).

Mai scumpe de schimbat sunt amortizoarele adaptive EDC - dar toata lumea zice ca merita diferenta, asa ca am cautat cu EDC.

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A ajuns masina ieri - arata mai bine decat in poze, ciupiturile de vosunt aproape insesizabile; si interiorul arata foarte bine.

Starea tehnica este si ea impecabila: foarte silentioasa, motorul se aude foarte frumos si uniform, cutia schimba perfect, suspensia adaptiva isi face si ea treaba foarte bine, fara zgomote. Sunt mult mai linistit acum, nemtii tot nemti. Navigatia este NBT.

Singurul defect - lipseste un capacel de la spalatorul de faruri, nu stiu cum de a ajuns fara el.

 

Sper sa am timp saptamana asta sa fac niste poze, dar sunt destul de aglomerat.

 

Din punct de vedere condus, masina e o placere - orientata pe confort si relaxare; dar daca treci in modul sport, trage si sta foarte bine pe drum.

 

Am si istoricul complet de service: acum 2 luni au fost schimbate pernele de aer de pe spate, la ~90.000 km a fost schimbata turbina mica; discurile si placutele sunt si ele ca noi, au in jur de 10.000 km :) parbrizul a fost si el schimbat, probabil pietricele. Pana si lichid de parbriz era trecut pe deviz.

 

Ce urmeaza sa fac:

- revizie (ultima e facuta in mai, acum 20.000 km)

- schimb ulei cutie automata

- jante + cauciucuri de iarna (deja am pus ochii pe niste jante de 17" style 327 cu cauciucuri dunlop sport 4d.

 

Cu retrofiturile, cred ca de data asta o sa ma abtin; nu sunt prea multe optiuni de adaugat, si sunt si cam scumpe.

- comfort access - vreo 800e; dar la F10 nu e nevoie sa bagi cheia in contact, ci doar sa incui/descui - cred ca zic pas

- volan sport cu padele - cam 800 euro, nu cred ca merita

- schimbator sport - cam 300 euro, nici asta nu cred ca merita

- sonorizare Harman Kardon sau Bang & Olufsen - sonorizarea HiFi mi se pare ca se aude bine, asa ca probabil nici la asta nu o sa ma bag

- resoftare motor - exclus, cutia e HP45, nu duce mai mult de 500Nm

- pachet M - peste 1000 euro, nici asta nu cred ca merita

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Cu retrofiturile, cred ca de data asta o sa ma abtin; nu sunt prea multe optiuni de adaugat, si sunt si cam scumpe.

- comfort access - vreo 800e; dar la F10 nu e nevoie sa bagi cheia in contact, ci doar sa incui/descui - cred ca zic pas

- volan sport cu padele - cam 800 euro, nu cred ca merita

- schimbator sport - cam 300 euro, nici asta nu cred ca merita

- sonorizare Harman Kardon sau Bang & Olufsen - sonorizarea HiFi mi se pare ca se aude bine, asa ca probabil nici la asta nu o sa ma bag

- resoftare motor - exclus, cutia e HP45, nu duce mai mult de 500Nm

- pachet M - peste 1000 euro, nici asta nu cred ca merita

eu spun ca pachetul m merita oricat ar costa , la fel si comfort acces si sonorizarea daca asculti muzica mereu in masina . Eu nu am cumparat masina fara aceste lucruri elementare pentru mine.

Link to comment
Share on other sites

Am facut revizia la Filaret, si cu ocazia asta am facut si update la toate modulele masinii; am impresia ca acum cutia schimba (si) mai inspirat.

Impreuna cu revizia am ales si pachetul de verificare in 12 puncte - concluzia este ca masina se prezinta foarte bine, nu este nimic de schimbat/reparat.

Nicio eroare in calculator, doar o avertizare pt filtrul de particule (ca se apropie de sfarsitul vietii), dar mecanicul mi-a zis ca va mai duce cel putin 40-50k km.

 

Am reusit sa imi fac timp si pt niste poze; cu numerele rosii voi mai merge pana in februarie, abia atunci sunt programat la RAR...

post-62803-0-15490300-1511267310_thumb.jpg

post-62803-0-79383700-1511267323_thumb.jpg

post-62803-0-69450500-1511267330_thumb.jpg

post-62803-0-39793700-1511267336_thumb.jpg

post-62803-0-87801400-1511267429_thumb.jpg

post-62803-0-04429600-1511267435_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Azi am montat rotile de iarna - cauciucuri Dunlop Winter Sport 5 225/55/R17 101XL, nu sunt runflat.

Foarte multumit de cum se comporta, dupa 50km rulati - comfortabile, aderenta buna pe uscat, silentioase; sper sa scada putin si consumul.

 

Am in derulare si un upgrade la sonorizare, revin dupa ce finalizez (sper ca anul acesta) - am facut deja prima parte, astept un cablu din US, sa nu fie nevoie sa tai nimic :frantics:

 

Poze cu jantele de iarna (17 inch, originale BMW style 327).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte faina masina, sa ai parte de multi km cu ea fara evenimente!

 

Si eu urmaresc un F11 525d FL 2013-2014 si tare greu gasesc cu dotarile pe care le vreau. Am gasit una destul de ok, din 2014, dar ii lipsesc scaunele comfort (are doar scaune de piele normale, electrice), sinele longitudinale si surround view.

 

Am vazut ca a ta e din 03/2013. Cum de nu ai optat pentru un FL 2013? Printre avantaje as mentiona un sistem ACC cu Stop&Go imbunatatit (parte din pachetul 5AT) , preluat de pe F01, care franeaza si la obiecte stationare si pietoni, fata de sistemul ACC de pe NFL (cod 5DF) care franeaza doar la obiecte aflate in miscare, si altele. Apropos, ti-a franat singura pana acum?

 

Scaunele comfort cum ti se par? Merita fata de cele simple electrice?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc!

Combinatia cost achizitie:dotari:istoric m-a facut sa o iau pe aceasta. La facelift ar fi trebuit sa mai adaug cel putin 2000 eur pt aceleasi dotari, in conditiile in care motorul + trenul de rulare sunt 99% identice (cel putin pana la sfarsitul lui 2014).

 

Dupa 1 luna si ~1500km impreuna, a inceput sa imi placa, mai ales in modul Sport: suspensia, raspunsul cutiei si al motorului, directia mai ferma fac masina sa fie chiar placut de condus, in ciuda greutatii si ampatamentului mari.

Mi-ar fi greu sa ma intorc la E91, desi aceea era ceva mai sprintena (sau macar iti dadea senzatia) - F11 e mult mai comfortabil si spatios, in primul rand foarte bine antifonata - dupa ce se incalzeste, motorul nu mai deranjeaza de loc, zgomot de vant aproape insesizabil pana dupa 150kmh.

 

Despre scaune confort - in combinatie cu suspensia adaptiva in modul comfort +, uneori ai impresia ca ai plecat cu sufrageria pe sosea :)

in primul rand au foarte multe reglaje, e imposibil sa nu iti gasesti o pozitie comfortabila, in care corpul are puncte de sprijin peste tot.

daca ai sub 1.85 si 90kg, sunt ok si scaunele normale; depinde si cat de pretentios esti.

 

Despre ACC - mi-a initiat franarea singura in oras, in trafic bara la bara - am plecat de pe loc, nu eram foarte atent (citeam un email - tare optiunea Office - poti citi mailurile din telefon direct in navigatie), iar cel din fata a franat cam brusc; s-a auzit un bipait, si parca masina a franat - dar daca nu calcam frana, nu cred ca oprea la timp singura; cu siguranta ca fara sistemul asta il loveam pe cel din fata; pe autostrada inca nu am apucat sa testez, iar pe DN1 parca nu imi vine sa activez ACC, e prea aglomerat.

Link to comment
Share on other sites

legat de ACC, sa stii ca nu oprea, a patit-o un prieten de al meu, aceeasi faza ca si tine, a auzit bip-bip-bip, pana a ridicat privirea si efectiv a franat era deja prea tarziu, s-a infipt in fundul celui din fata. Impact usor la gen 10-15kmh, de abia plecase de la semafor cand s-a poticnit coloana, dar damage-ul a fost mare din cauza sistemului de protectie a pietonului care a interpretat-o ca atare si i-a activat capsele pirotehnice ale capotei, s-a lasat cu far spart, armatura bara indoita si radiatoare, bara crapata si capse sarite, cost neatentie, peste 3k Eur, cu piese sh, doar capsele au fost vreo 700Eur. Edited by mik15
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ouch; se pare ca pana la urma merita casco la masina asta.

In ce conditii/viteza se activeaza Pedestrian protection?

 

Din fericire, eu am franat mai mult instinctiv, la auzul bipului, inainte sa vad ca ma proptesc in ala.

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

ACC va frana singur pana la oprire in combinatie cu cruise control (pilot automat), foarte util in aglomeratie bara la bara (exact unde nu vrei tu sa-l folosesti). Activezi pilotul setezi viteza la 60km/h si o singra lininuta la distanta fata de masina din fata, dupa care nu mai ai grije, poti sa citesti ce vrei (si romane), trebuie doar sa accelerezi foarte putin si usor cand misca coloana, restu face masina.

ACC fara pilot doar va prefrana (apropie placutele de disc) se simte putin franarea, dar nu va oprii in locul tau.

Succes

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.