Jump to content

volanta sau ambreiajul?


maryus1975

Recommended Posts

buna ziua din nou!la un bmw 116 i e81,din 2009,benzinar ,la plecare trepideaza,iar ambreiajul prinde sus.de asemeni ,la drum are momente cand desi se tureaza nu ia si viteza.cand dau cu spatele nu trepideaza,la fel in vitezele superioare.am citit cam toate topicurile legate de ambreiaj si volanta de pe aici si tot nu-mi e clar care e partea cea mai susceptibila de problema.zgomote nu se aud de nici un fel,nici suieraturi,nici scartaieli,doar trepidatul la plecare,indiferent daca plecarea e in mod sportiv sau batranesc,si lipsa de vana la unele momente,la diagnoza nu s-a gasit nimic deci nu cred ca are treaba cu injectoarele sau alte componente de genul.multumesc anticipat de ajutor!
Link to comment
Share on other sites

Turare la viteza, trepidatii la pornire sunt simptome de ambreiaj. Vara asta l-am schimbat la 2 masini diferite, alte marci, si aveau amandoua exact aceleasi simptome. Ai si ambreiajul tare?

Volanta se strica mai greu la astea pe benzina cu motor mai mic datoritorita cuplului mai mic. Nu ca nu ar fi posibil, dar eu nu cred ca e cazul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

. Ai si ambreiajul tare?

Volanta se strica mai greu la astea pe benzina cu motor mai mic datoritorita cuplului mai mic. Nu ca nu ar fi posibil, dar eu nu cred ca e cazul.

Da,ambreiajul e mai rigid decat normalul.Motorul e de 2.0Daca ar fii numai ambreiajul,parca n-ar fii rau..

Edited by maryus1975
Link to comment
Share on other sites

(...) la plecare trepideaza (...)

Volantul trebuie schimbat ca sa scapi de trepidare.

O sa iti spuna si mecanicul exact acelasi lucru cand o sa desfaca acolo.

 

Daca ai luat masina asa... si are multi km. schimba kitul si volantul si totul o sa fie bine pentru inca 100k km.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este volanta. Eu am schimbat-o. La mine se auzea un zdranganit metalic dupa ce se incalzea, la relanti cu pedala de ambreiaj libera.

La plecarea de pe loc atat inainte cat si in spate se auzea un sunet mai infundat, un fel de bataie gen ,,tup tup tup''.In mers nu aveam absolut nici o problema. Am schimbat tot chitul de ambreiaj,cu toate ca era defecta decat volanta.

Link to comment
Share on other sites

Volantul trebuie schimbat ca sa scapi de trepidare.

O sa iti spuna si mecanicul exact acelasi lucru cand o sa desfaca acolo.

 

Daca ai luat masina asa... si are multi km. schimba kitul si volantul si totul o sa fie bine pentru inca 100k km.

hm,parca n-as prea vrea,masina are 150k ,e drept,dar pe moment as prefera sa schimb numai ce e strict necesar,ambreiajul m-ar costa cu tot cu manopera 470 euroi,iar cu volanta la pachet 1300.cam multi bani inainte de sarbatori..

Link to comment
Share on other sites

A mea fix asa fĂŁcea, trepida la plecarea de pe loc și patina (creștea turația, nu și viteza) la accelerare bruscĂŁ (dupĂŁ 2500rpm in treptele superioare mai ales).

Am schimbat kitul și tot atunci s-a verificat volanta, mi s a spus ca nu e necesar sa o schimb.

De atunci mașinĂŁ merge perfect, nicio vibrație.

 

App, e enorm 470 euro.

Edited by coldone
Link to comment
Share on other sites

A mea fix asa făcea, trepida la plecarea de pe loc și patina (creștea turația, nu și viteza) la accelerare bruscă (după 2500rpm in treptele superioare mai ales).

Am schimbat kitul și tot atunci s-a verificat volanta, mi s a spus ca nu e necesar sa o schimb.

De atunci mașină merge perfect, nicio vibrație.

 

App, e enorm 470 euro.

sunt in Germania,e cel mai ieftin pret gasit dupa o cercetare pe la vreo 8 serviceuri,la un partener bmw cel mai ieftin e 640 europ..

Edited by maryus1975
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

si eu simteam vibratii in pedala la punctul de contact + turatii in gol. Am schimbat doar kit-ul de ambreiaj. Voalnta este inca buna, si problemele au disparut. Cel mai probabil e doar ambreiajul si la tine.

 

E: kit-ul a fost 900 lei fara manopera, original bmw.

Edited by blazin_e87
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Revin cu o completare:am fost la doua serviceuri,unul BMW Cloppenburg,si celalalt ATU (in Germania)si cica asa face modelul asta,nu-i nimic in neregula cu ambreiajul sau volant(a) :sarcastichand: :sarcastichand: bucuros pe de o parte,neincrezator pe de alta,deoarece trepidatul la plecare e o certitudine,am cautat si pe forumurile din Germania si intr-adevar am gasit kilometri de topicuri despre problema ,cu aceeasi concluzie-e normal sa trepideze :protest:
Link to comment
Share on other sites

Revin cu o completare:am fost la doua serviceuri,unul BMW Cloppenburg,si celalalt ATU (in Germania)si cica asa face modelul asta,nu-i nimic in neregula cu ambreiajul sau volant(a) :sarcastichand: :sarcastichand: bucuros pe de o parte,neincrezator pe de alta,deoarece trepidatul la plecare e o certitudine,am cautat si pe forumurile din Germania si intr-adevar am gasit kilometri de topicuri despre problema ,cu aceeasi concluzie-e normal sa trepideze :protest:

 

 

ai zis ca masina se tureaza si nu accelereaza. mie imi suna a disc ce patineaza toata ziua

Link to comment
Share on other sites

ai zis ca masina se tureaza si nu accelereaza. mie imi suna a disc ce patineaza toata ziua

masina o am de putin timp,asta e impresia mea fata de asteptari,mai ales dupa ce am vizionat cateva filmulete cu comportamentul masinii.acum daca doua serviceuri de calitate au infirmat ca ar fii de la ambreiaj sau volanta,eu ce sa zic?diferenta intre serviceurile din Germania si Romania este ca aici nu o sa te puna sa schimbi piese numai ca sa mai faca ei un ban.

Link to comment
Share on other sites

masina o am de putin timp,asta e impresia mea fata de asteptari,mai ales dupa ce am vizionat cateva filmulete cu comportamentul masinii.acum daca doua serviceuri de calitate au infirmat ca ar fii de la ambreiaj sau volanta,eu ce sa zic?diferenta intre serviceurile din Germania si Romania este ca aici nu o sa te puna sa schimbi piese numai ca sa mai faca ei un ban.

...incerci sa "anesteziei" orice logica!?

cum adica e normal sa trepideze la plecarea de pe loc acest model (E90)??

adica daca la mine (e anormal!?) faptul ca m-am decis sa schimb kitul ambreiaj (doar pentru ca crescuse in timp zgomotul rulmentului de presiune - care risca sa se dezintegreze daca nu e schimbat!) si suspectam foarte mult (ca si tine si multi altii) care nu stiam ce se afla acolo - am decis sa cumpar si volanta sa o schimb, pentru ca, ce crezi (?) masina vibra la plecarea de pe loc ocazional(!!).

 

ce crezi ce am gazit acolo? exact uzurile de care vorbeau toti cand era vorba de volant uzat: uzura axiala (in bucsa) si longitudinala (in arcuri).

la ce duce neschimbarea lui? se poate dezintegra/desprinde (din bucsa) intr-o zi si provoca pagube mai mari!

 

"normal" ca in vest nu vor sa iti ia banii sa schimbe tot ce vrei tu si e normal (daca sunt uzate!) kitul si volantul!

pentru ca pot sa iti ia de doua ori bani pe manopera.

manopera care credea-ma merita toti banii daca schimbi totul o data pentru ca e p.i.t.a sa desfaci acolo si de unul singur de doua ori!

 

A, si de incheiere, pentru ca nu am fost suficient de intelept sa fi schimbat si simeringul de la arbore care mai lua 15-30 minute atunci, acum, recent am observat ceva pata de ulei la baza cutiei care inainte nu era.

cat e de demontat??

totul pana in spatele volantului.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.