Jump to content

Trepidatii si fum BMW e39 520d


Recommended Posts

Salut, am un BMW e39 520d 136cp din 2000, manuala in 5 trepte si am venit aici sa va cer parerea, sa stiu de unde as putea sa incep.

 

Problema e atunci cand pornesc masina la rece (gen nepornita de cateva ore bune), masina porneste, si incepe sa scuture tare 2-3 secunde sta pe la 6-700 ture, scoate fum, dupa care o ia singura sau uneori o ajut putin si accelerez putin, dar si atunci scutura. Dupa ce se redreseaza si porneste, nu mai scutura decat putin, adica o data la 5-10 secunde se simte un scuturat (se vede si la schimbator) si in timpul acesta scoate si fum albastru (mie asa mi se pare ca e culoarea fumului). Si masina tot continua sa scoata fum albastru pana cand apa ajunge undeva pe la 70-80 grade. Dupa care nu mai iasa fum deloc.

Am mai observat recent, atunci cand motorul este rece, si o calc tare, masina nu trage. Ii pun pedala la fund la 2000-2200 ture si nimic.. Parca nu are turbina. Se tureaza pana pe la 3200 ture de parca ar avea 100cp dupa care incepe sa traga tare. (Dar asta nu tot timpul face. Uneori trage bine si la rece).

Cand e cald motorul, masina merge ireprosabil. Trage foarte bine, nu scoate fum deloc, nu scutura si motorul suna frumos.

 

Scoate fum destul de mult si mi se pare mie sau habar n-am... Se incalzeste greu masina. Ar trebui sa umblu cu masina prin oras cam 15-20 minute sa ajunga apa la 90 de grade, cand afara sunt cam 5 grade.

 

Bateria e noua, bujiile sunt bune.

Eu sper ca e de la un injector ceva...

 

Sunt nou pe forum si sper ca am postat unde trebuie.

Voi ce parere aveti de ce as putea face ? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
anu trecut pe vara aveam o oscilatie ciudata la motor(parca balbaia) pe masura ce s a lasat frigul acea oscilatie s a transformat total! Tractor mode, In momentul in care se incalzea revenea la normal pana cand nu a mai revenit(21 noiembrie) dupa multe testere si bani pe senzori am curatat injectoarele, tot circuitul din rezervor pana la rail, filtrul de mot si totul a revenit la normal. Succes
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare, am pĂŁțit și eu aceeași chestie când am schimbat pompa de apĂŁ,pana atunci nu-mi scotea fum Âşi trĂŁgea bine... Ăntr-un final pbm era un furtun ieșit din pompa de vaccum... In partea stângĂŁ,in spatele farului ai o cutie neagrĂŁ ovala, e din plastic ,verificĂŁ de are ambele furtune prinse... Succes
Link to comment
Share on other sites

Salut, am un BMW e39 520d 136cp din 2000, manuala in 5 trepte si am venit aici sa va cer parerea, sa stiu de unde as putea sa incep.

 

Problema e atunci cand pornesc masina la rece (gen nepornita de cateva ore bune), masina porneste, si incepe sa scuture tare 2-3 secunde sta pe la 6-700 ture, scoate fum, dupa care o ia singura sau uneori o ajut putin si accelerez putin, dar si atunci scutura. Dupa ce se redreseaza si porneste, nu mai scutura decat putin, adica o data la 5-10 secunde se simte un scuturat (se vede si la schimbator) si in timpul acesta scoate si fum albastru (mie asa mi se pare ca e culoarea fumului). Si masina tot continua sa scoata fum albastru pana cand apa ajunge undeva pe la 70-80 grade. Dupa care nu mai iasa fum deloc.

Am mai observat recent, atunci cand motorul este rece, si o calc tare, masina nu trage. Ii pun pedala la fund la 2000-2200 ture si nimic.. Parca nu are turbina. Se tureaza pana pe la 3200 ture de parca ar avea 100cp dupa care incepe sa traga tare. (Dar asta nu tot timpul face. Uneori trage bine si la rece).

Cand e cald motorul, masina merge ireprosabil. Trage foarte bine, nu scoate fum deloc, nu scutura si motorul suna frumos.

 

Scoate fum destul de mult si mi se pare mie sau habar n-am... Se incalzeste greu masina. Ar trebui sa umblu cu masina prin oras cam 15-20 minute sa ajunga apa la 90 de grade, cand afara sunt cam 5 grade.

 

Bateria e noua, bujiile sunt bune.

Eu sper ca e de la un injector ceva...

 

Sunt nou pe forum si sper ca am postat unde trebuie.

Voi ce parere aveti de ce as putea face ? Multumesc.

 

Releu de la bujii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...

Salut baietii am un bmw e39 (525d) 

Care porneste frumos rece/cald 

trage foarte binee 

Nu scoate fum 

dar cand ma dau la ea si merg un pic la ture mai marii incepe sa miroase ca un ulei ars si scoate fum albastrui 

Dupa la un mers frumos si intins fara sa o forțezi deloc masina nu mai scoate fum ba chiar dispară si acel miros usor usor, ulei-ul cand scot joja curge de pe jojă ca cand ar fii apa multii mi au spus ca e normal ca ulei-ul sa fie asa multii nu??? De la ce ar fii aceasta problemă 

în bord in orice situatie mentionata mai sus nu se aprinde nimic e curat 

egr a fost anulat 

dar acum e pus la loc dar la fel 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.