Jump to content

problema sistem racire bmw e46


alexandru_1989

Recommended Posts

Salut baieti ,

 

De vreo 2 saptamani ,masina mea ( e46 320 d ,an 2000,136 cp ) are urmatoarele simptome:intr=o dimineata dupa ce masina era oprita de mai mult de 12 ore ,dau sa verific nivelul la lichidul de racire ,cand sa desfac busonul de la vasul de expansiune ,presiune pe instalatie cu putina borboroseala si a si refulat putin lichid.Nu dau importanta ,plec cu masina ,dupa ce merg putin cu ea ,dintr-o data se aprinde senzorul de la lichidul de racire ,trag pe dreapta ,cu motorul pornit,sa ma dau jos din masina sa verific lichidul ,pana sa cobor senzorul se stinge.Nu dau importanta ,plec mai departe iar se aprinde senzorul ,ma opresc din nou sa verific ,desfac busonul,lichidul sub presiune da pe afara,merge cu ea spre casa,in mers se aprinde senzorul de la lichid,la relanti se stinge.Ajung acasa si ma apuc sa verific :furtunele sub presiune,mai tari ca de obicei,furtunul gros ce intra in termostat ,fierbinte,furtunul ce iese din termostat si intra in radiator,rece la fel si radiatorul .Pun repede verdictul :termostatul.Cumpar altul nou,il schimb ....degeaba.Verific termostatul dat jos de pe masina ,merge in parametrii.ma gandesc ca poate e radiatorul infundat.baga apa pe el ,desfac dopul de la el,curge apa .A inceput sa se incalzeasca putin pe sus si intr-o parte.Mai nou de vreo doua zile ,da cu fum Alb ( e abur )am pus mana si e umed,mentionez ca da cu un mare nor alb umed timp de 2 minute si nu dupa fiecare pornire,doar din cand in cand .Apa nu fierbe la motor ,caldura baga destul de bine .Am incercat sa o aerisesc in toate felurile.Nu ii dau de cap.Senzorul de la lichidul de racire se aprinde se stinge si da cu mare fum si destul de mult fum ,si daca pornesc motorul si desfac capacul de la vas da pe supraplin,iar instalatia e sub presiune neobisnuita .Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Cum se face ? Am citit ca lucreazĂŁ la o anumitĂŁ presiune ...Multumesc !

 

Scrie mai exact sa nu deschizi cand e motorul cald..adica in timpul functionarii lui..si da,lucreaza pana la 2 bari..daca e presiune mai mare in sistem ar trebui sa deschida sa refuleze apa. Leak testul il faci intr-un service pt ca e nevoie de substanta de contrast si scule speciale pt bagat presiune in circuitul de racire.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.