Jump to content

318 f30


V L A D

Recommended Posts

Salut. Am cautat o jumatate de ora sa nu postez ceva ce a mai fost discutat dar nu am gasit. Am cautat si pe net raspunsul la intrebare dar nu l-am gasit gratis. Stie cineva ce service-uri trebuie facute la un 318 f30 inafara de ulei si filtre. Ma intereseaza pentru ca doresc sa imi iau unul la 80 000 km si sa stiu ce ar urma da fac sau sa schimb la el. Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

Acum are ca plusuri anul și km, dar minusurile (touring cu navi mică și textil) vor fi și când anii și km vor fi mulți.

Asta, așa, la prima vedere.

 

 

PS: acum că am citit anunțul cu dotările: e o cheliciune cu km puțini și preț ..eehh... ca de 4 roți, un volan și sigla ”bmv”.

Edited by severin31
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cunoștințe ĂŽn materie de touring nu am am, dar la cât de puțini km are, ar trebui sĂŁ n-ai niciun fel de problemĂŁ cu ea pânĂŁ ĂŽnspre 170.000-200.000 km.

N-am scris cĂŁ e un minus faptul cĂŁ e touring, ci cĂŁ are textil și navi micĂŁ.

Apoi am completat cu lipsa aproape totalĂŁ a dotĂŁrilor.

Nu mai bine mai pui un ban și iei ceva mai pentru suflet?

DotĂŁrile umplu suflețelul de satisfacție.

Link to comment
Share on other sites

lamurste-ma pe scurt te rog ce i-ar mai lipsi inafara de piele ca am si nu ma incanta. Nu de alta dar am gasit si mai goale . Asta mi se pare in regula ca dotari. Sau sunt eu prost? Nu mai pun nimic ca initial am pornit de la 8000 si tot asa am zis ca mai pun un pic si uite unde am ajuns..

Edited by V L A D
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

In primul rand are faruri halogen, ar merge macar un xenon, suntem totusi in 2017, au aparut faruri si cu led, o navi mare nu e un must, arata bine dar te poti descurca si fara. De piele nu stiu ce sa-ti spun, eu am de 4 ani si e un chin vara, iarna exista incalzire in scaune, arata bine dar la urmaroarea masina nu as mai vrea. Transmisie automata-aici depinde de tine, de ce preferi.

Sistem audio-daca esti cat de cat audiofil cel standard se aude execrabil, ar merge macar un hi fi.

Motorul- in varianta de 318d e ceva mai puturoasa, 0-100 parca 9 secunde, din nou depinde de ce motor ai acum si ce performante ai nevoie.

 

Avantaj ca are putini km, dupa 80 k km nu cere prea multe, dupa 150 se schimba treaba.. depinde de noroc. Totul depinde de ce optiuni ai tu nevoie, ideea este ca te plictisesti mai greu de o masina mai dotata. De luat in calcul si probleme de distributie la acest motor, nu trebuie da te sperii dar sa ai habar de ele.

 

Multa bafta la cautare si sa nu faci alegeri pripite, intr-un buget de 15 k euro vei gasi ceva ok.

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

8000 pentru un E90 touring, acesta e generația mai nouă F.

Fără să mă dau vreun deștept, neavând decât un singur BMW (E90),voi analiza comparând cu ceea ce am avut și cunosc.

Fără a mă lega de faptul că e o leșinătură de 143 Cp, pot spune că nu are:

- cutie automată;

- ar fi putut avea volan M, care este mai bune decât cel sport;

-faruri cu xenon (să nu mai menționez că xenonul ar fi putut fi adaptativ);

- scaune electrice.

Bine, caii și textilul se pare că te mulțumesc!

 

Caută și vezi la ce preț sunt pe la noi mașini asemănătoare cu aceasta și dacă le vei vedea cu km mai mulți, înseamnă că aceasta e o o afacere bună, ca preț.

Edited by severin31
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

In primul rand are faruri halogen, ar merge macar un xenon, suntem totusi in 2017, au aparut faruri si cu led, o navi mare nu e un must, arata bine dar te poti descurca si fara. De piele nu stiu ce sa-ti spun, eu am de 4 ani si e un chin vara, iarna exista incalzire in scaune, arata bine dar la urmaroarea masina nu as mai vrea. Transmisie automata-aici depinde de tine, de ce preferi.

Sistem audio-daca esti cat de cat audiofil cel standard se aude execrabil, ar merge macar un hi fi.

Motorul- in varianta de 318d e ceva mai puturoasa, 0-100 parca 9 secunde, din nou depinde de ce motor ai acum si ce performante ai nevoie.

 

Avantaj ca are putini km, dupa 80 k km nu cere prea multe, dupa 150 se schimba treaba.. depinde de noroc. Totul depinde de ce optiuni ai tu nevoie, ideea este ca te plictisesti mai greu de o masina mai dotata. De luat in calcul si probleme de distributie la acest motor, nu trebuie da te sperii dar sa ai habar de ele.

 

Multa bafta la cautare si sa nu faci alegeri pripite, intr-un buget de 15 k euro vei gasi ceva ok.

Mersi de observatii. M-ai facut sa ma gandesc dr 2 ori touring ,manual 140 cai mie imi sunt perfecte. Aia ma interesa mai mult daca au ceva probleme sau altceva dupa 80 k km

Link to comment
Share on other sites

daca a fost servisata corect si nu a avut incidente serioase, un F30/F31 de 80k km e aproape nou :rolleyes:

ce ar urma din punct de vedere operatiuni de service: in jur de 100k km schimbare discuri frana, pe la 120k se recomanda schimbul de ulei in cutia automata, in rest doar revizii normale (in RO o revizie la max 12-15k km); in jur de 160-170k - fulie motor, suporti motor; dupa 200k - probabil distributie,filtru particule, amortizoare, etc

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

In primul rand are faruri halogen, ar merge macar un xenon, suntem totusi in 2017, au aparut faruri si cu led, o navi mare nu e un must, arata bine dar te poti descurca si fara. De piele nu stiu ce sa-ti spun, eu am de 4 ani si e un chin vara, iarna exista incalzire in scaune, arata bine dar la urmaroarea masina nu as mai vrea. Transmisie automata-aici depinde de tine, de ce preferi.

Sistem audio-daca esti cat de cat audiofil cel standard se aude execrabil, ar merge macar un hi fi.

Motorul- in varianta de 318d e ceva mai puturoasa, 0-100 parca 9 secunde, din nou depinde de ce motor ai acum si ce performante ai nevoie.

 

 

Ca si completare, sistemul audio basic e decent. Nu e ceva spectaculos, dar este f decent. Inainte am avut logic 7 si pentru mine acest basic (4 boxe si 2 sub-uri) este suficient.

Motorul, am condus unul si m-a suprins placut, daca este automata, cutia compenseaza destul de bine puterea mai mica.

 

Cu xenon da, eu chiar il consider un must. nu e vorba de fite, aspect sau altele, dar chiar e mult mai ok noaptea.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de ce doresti. Retrofit-urile nu sunt foarte ieftine la BMW, asa ca daca iei optiunile ce le doresti din prima este mai bine.

Bani pentru un bmw de vis, adica full option si 0km e mai greu de scos din buzunar, asa ca lasam.

 

Daca nu vrei foarte multe dotari, dar vrei sa ai cheltuieli mai mici pentru ceva timp poti merge pe masina aia, eu personal nu as da banii.

Eu insa cand voi trece de la al meu E91 la urmatorul F31 va avea minimul de: Xenon, incalzire scaune, volan M, plafon negru M, sport line/pachet M.

Navi este un moft, pot trai cu/fara ecran mare. Senzor ploaie, lumini nu sunt asa necesare( din experianta de pe masina personala).

Foarte importanta mi se pare motorizarea. Daca 318d, motor de 2000, este alegerea perfecta pentru tine atunci e super.

 

Masina va fi a ta, nu a altuia cu alte pareri. Daca tie iti place, ti-o permiti, e buna...atunci e simplu.

Link to comment
Share on other sites

 

Eu insa cand voi trece de la al meu E91 la urmatorul F31 va avea minimul de: Xenon, incalzire scaune, volan M, plafon negru M, sport line/pachet M.

Navi este un moft, pot trai cu/fara ecran mare. Senzor ploaie, lumini nu sunt asa necesare( din experianta de pe masina personala).

 

 

PĂŁi și volan M sau plafon M nu e tot moft? :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu exista plafon de m :) Volanul este un moft dar daca vezi cum se simte un volan de pachet m, mai gros mai sportiv si mai frumos... il visezi noaptea :)) Volanul este contactul cu "drumul" sa zicem..in plus volanele stock sunt cam uratele, foarte subtiri, zici ca ai skoda ..optiunea in sine din fabrica costa 200 euro, daca faci retrofit poate costa chiar de 2ori mai mult.. Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Din fericire nu toti suntem la fel. Mie mi se pare esential!

Cu volanu ala stai in mana tot timpu cand conduci:D.

Dupa mine as lua volanul ala M cu display, alcantara, banda M sus pe mijloc, dar totusi, asta mi se pare moft:P.

Cel standard arata prea nasol pentru a fi luat in considerare, este odios, o abominatie:D.

Plafon M(adica negru) arata foarte fain, mai ales cand iei o masina neagra, cu folie, interior tot negru cu piele/semipiele si apoi vine un plafon....bej. Imi place negrul:).

Link to comment
Share on other sites

Depinde de ce doresti. Retrofit-urile nu sunt foarte ieftine la BMW, asa ca daca iei optiunile ce le doresti din prima este mai bine.

Bani pentru un bmw de vis, adica full option si 0km e mai greu de scos din buzunar, asa ca lasam.

 

Daca nu vrei foarte multe dotari, dar vrei sa ai cheltuieli mai mici pentru ceva timp poti merge pe masina aia, eu personal nu as da banii.

Eu insa cand voi trece de la al meu E91 la urmatorul F31 va avea minimul de: Xenon, incalzire scaune, volan M, plafon negru M, sport line/pachet M.

Navi este un moft, pot trai cu/fara ecran mare. Senzor ploaie, lumini nu sunt asa necesare( din experianta de pe masina personala).

Foarte importanta mi se pare motorizarea. Daca 318d, motor de 2000, este alegerea perfecta pentru tine atunci e super.

 

Masina va fi a ta, nu a altuia cu alte pareri. Daca tie iti place, ti-o permiti, e buna...atunci e simplu.

E foarte greu sa gasesti dotarile care le vrei .care are hi fi nu are xenon ,care are xenon nu are incalzire in scaune.navi au toate . Pina acum am condus 90 de cai deci nu cred ca voi fii dezamagit de 143. Trebuie sa imi iau luna asta masina si sunt in panica.ti se pare mult 14.500 pe ea??

Edited by V L A D
Link to comment
Share on other sites

Pai cum au spus si colegii de mai sus, este ok ca kilometraj, insa ca optiuni, este cu mult sub media unui bmw.

Decizia iti apartine, dar eu precum si alti colegi considera ca un BMW ar merita ceva mai multe dotari.

Personal nu m-ar speria nici un BMW cu 200k km, dar reali, astfel as lua-o cu mai multe optiuni.

 

Tu trebuie sa decizi, eu dupa ce mi-am luat masina mi-am dat seama ca mi-ar placea aia si aia si aia:D.

Multe retrofituri se pot face, dar daca nu sti/poti sa le faci personal, costa:D.

Link to comment
Share on other sites

depinde si cat vrei sa o tii. eu de ex am luat la 110k si sigur o dau pe la 170-180 max.

ca sa iei in bugetul ala ceva cu dotari trebuie sa mai accepti cam 100k km in plus. ce-i drept dotarile sunt subiective... dar de unele te bucuri zilnic, de altele mai rar.

 

scaunele sport pt mine sunt un must, e diferenta uriasa, sistemul audio pt ca ala standard e chiar modest, comparabil cu un brand non premium

urmeaza apoi xenon cu asistent faza lunga (o sa-mi lipseasca mult noaptea) si finisajele interioare

apoi scaune/volan incalzite, volan m, suspensie adaptiva, piele full

 

dar sunt oameni care vor trapa, eu n-as lua cu trapa nici daca ar fi gratis, altii vor jante 19", pt mine ar fi un chin etc. eu o sa-mi fac moftul cu volanul, desi altii care au volan standard zic ca asta sport cu padele e beton.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.