Jump to content

Compresie mica


Recommended Posts

Salut, as avea si eu nevoie de un sfat, am un 320i e90 din 2007 si deoarece avea un mers neregulat am facut un test de compresie si a iesit o valoare mica pe cilindrul 3 respectiv 6 iar pe celelalte peste 15 (1-17 , 2-16 , 4-17), mecanicul mi'a spus ca trebuie sa verifice supapele si ca reparatia ma poate ajunge undeva la 1000 de lire, acum as vrea sa stiu, acea compresie mica poate fii cauzata si de altceva sau sa merg pe mana lui😓
Link to comment
Share on other sites

Ce inseamna compresie mica? Supapele lovite/strambe etc. duc la compresie foarte apropiata de 0. Nu inteleg totusi ce 320i e90 ai tu de are 6 cilindri... Mi se pare dubios ce test de compresie a facut mecanicul ala minune. In Romania la motorul ala ii faci supapele problematice+garnitura chiulasa+simeringuri supape cu 1500-2000 lei cu tot cu manopera. In functie de cat ai compresie pe ceilalti cilindri eu nu as da 1000 lire sa o fac acolo. De schimbat motorul cu siguranta nu e cazul, ar fi o risipa enorma. Motorul tau se poate repara sigur si relativ simplu.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca as putea ajunge cu masina pana in romania in stadiul care e, si scuze mam expresimat gresit prima data, masina este in 4 cilindri pe cilindrul 3 a iesit compresia de 6 , acum toata lumea ma sfatuit sa renunt la masina dar imi este cam greu sa o fac si tot ma stresez sa gasesc o solutir cat de cat mai aceptabila
Link to comment
Share on other sites

Da am incercat si cica problema este mecanica adica acelasi lucru care mii la spus si primul mecanic . Prima data cand a fost la service mi'au spus sa schimb bujiile deoarece avea acel mers intrerupt, dupa ce am le'am schimbat masina merge tot la fell doar ca de atunci a inceput sa imi faca mai rau, adica cand se incalzeste sa inceapa sa faca foarte urat pe liber . Acum eu ma gandesc ca el cand a desfacut mi'a spus ca a gasit foarte mult ulei in cilindrul 3 unde am si compresia mica poate cand a scos bujia totul ulei acela sa dus in pistol si na , nu ma pricep prea tare dar imi caut " scuze" sa zic asa ma gandesc la orice pentru ca nu as vrea sa renunt la masina si sa platesc peste 1000 de lire reparatiile mii e pare exagerat si mam gandit la varianta cu schimbatul motorului deoarece cand mia spus pretu a zis ca pot fii si pistoanele si pretul ar creste iar , si in cazu asta cu 1800 schimb tot motoeul cu unul refacut dar nu as vrea sa ajung chiar asa departe
Link to comment
Share on other sites

Compresie 6 pe un cilindru nu e asa rau pentru motorul asta. Poti sa ajungi in Romania cu el linistit. Nu mai circula deloc cu ea pana nu o aduci in tara si aici rezolvi mult mai repede. Daca era de la supape eu cred ca nu aveai cum sa ai compresie mai mult de 1-2... Ulei cat iti mananca?

Sa schimbi motorul o sa te coste foarte mult... Nu vreau sa imi imaginez cat costa acolo manopera pentru asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Masina o am de o luna, deci habar nu am cat ulei consuma si sa ii schimb motorul este 1800 cu tot cu manopera

 

De banii aia mai cumperi un e46/e90 cu acelasi motor de acolo, le aduci pe amandoua in Romania si iti iei motorul de pe ea. O vinzi cuiva care se ocupa de dezmembrari dupa si iti scoti mare parte din suma, sau o lasi cuiva cunoscut la dezmembrat. Cu compresie 6 pe un cilindru merge fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

Am vrut sa te ajut cu un test pe aplicatia de pe telefonul meu.Dar daca ai spus ca a fost deja pe tester nu ar mai fi cazul.

 

Incearca sa scrii pe retelele de socializare,forumuri etc.Poate gasesti un mecanic (din vestul Europei)sa-l repare mai ieftin,cineva cu sculele necesare care nu are service autorizat.

Dar asta presupune si ceva riscuri fara garantie si altele.

Destul de nasol moment.

Din pacate nu esti in tara ideala cand pica ceva la masina.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Da, dar sunt extrem de putine cazuri de astfel de motoare la care se duce garnitura de chiulasa. Daca tu ai luat`o cu garnitura buna si nu i-ai fiert motorul (sa ajunga apa pe rosu sau sa ramai fara apa si sa mergi asa +20min ) este imposibil sa se fi dus din alte motive. Ti-am zis, nu m-as apuca sa o repar acolo. Aici dai unui mecanic <1000 lei si iti face simeringuri, verifica distributia, verifica valvetronicul, o pune pe tester etc. Supapele nu aveau de ce sa se duca la tine, alea de obicei se indoaie daca sare distributia de la punct sau daca este montata gresit. Masina ta nu are cum sa aiba foarte multi km iar la modelele alea pica distributia destul de greu (minim 250k km), asa ca nu cred ca este cazul sa se fi umblat la distributie si sa faca probleme supapele. Probleme cu compresia poti sa ai de la diverse probleme cu valvetronicul sau cu simeringurile la supape (de simeringuri nu sunt sigur). Daca iti mananca ulei este destul de clar de unde este problema. In 1000-2000km ar cam trebui sa iti dai seama daca iti mananca ulei daca urmaresti nivelul. La un valvetronic cu simeringurile duse ajunge uleiul la minim si ti se aprinde martorul de nivel in bord in maxim maxim 3000km. Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.