Jump to content

filtru epurator !?!?!


cristian91andrei

Recommended Posts

Vine doar cu capacul de la culbutori , nu este nici pe departe 300 lei (poate SH) , unul nou este cam 1.200lei

 

PS: AICI este piesa care te intereseaza...

(nu mai intrebam inainte detalii?)

De unde stii OPaul ce tip de filtru epurator are la motor cristian91andrei ??

Ce ai spus tu este montat pe N47.

 

Poate are versiunea veche?

 

Din ce an e masina?

Motorul e N47 sau M47?

 

MihaiSSS din nou- filtru epurator poate fi incorporat in capacul chiulasei sau nu. Daca este incorporat nu il poate gasi dupa recomandarea ta.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

M-am gandit ca din moment ce nu a gasit , inseamna ca este vorba de n47 ... Si I-am spus de ce nu a gasit doar filtrul , ca vine impreuna cu tot capacul.

Parca ventil sau aerisitor se gaseste separat si pentru n47 , cum a zis colegul mai sus ... Dar nici el si nici noi nu prea stim ce vrea el sa schimbe.

 

PS: Daca mergi la piata si ii zici ca vrei ardei , sa nu te mire faptul daca te trezesti cu ardei picanti cand tu ai vrut ardei dulci sau invers.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca asta este ... AICI

OPaul acela e filtru de M47!

El are N47.

 

N47 nu are filtru separat.

 

Unul din noi greseste mai mult. :popcorn:

 

motor n47 am .... stiu ca pot sa il iau fara capac , am o pierdere mica de ulei iar mecanicul mi-a spus ca ar fi acest filtru epurator , ce-i drept masina are 210k km si nu l-am schimbat pana acum

Unde ti-a aratat mecanicul ca motorul pierde ulei?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Sub capota :)) :)) ...

 

Pe site scrie ca este pentru n47 , daca e sa fii zis gresit, e de acolo eroarea. Si eu stiu ca n47 nu are filtru separat ...

 

Eu iti spun ca am cautat raspunsul in legatura cu fitrul epurator si iti spun si tie ce stiu aproape sigur!

Site-urile care vnd piese pot sa spuna orice. Nu reprezinta pentru mine o sursa de informare ci mai degraba opusul!

 

Asa arata in principiu alimentarea cu aer si ulei a admisiei la N47. Ceea ce ei numesc cyclon filter acela este noua versiune de filtru incorporat in admisie.

https://www.google.co.uk/search?client=ms-android-h3g-gb&ei=6OQCWoz5DI62kwW_v5eoCg&q=bmw+n47+oil+breather&oq=bmw+n47+oil+breather&gs_l=mobile-gws-serp.12..0.11289.13809.0.14845.10.10.0.0.0.0.217.1431.1j8j1.10.0....0...1.1j4.64.mobile-gws-serp..1.6.830...30i10k1j0i13k1.0.gUZ5UXO0tTA#imgrc=JpiK-5BSbLBRgM:

 

Sursa:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=442397

 

A, eu am M47 si piesa din link se potriveste la mine dar foarte putin probabil la el.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Sub capota :)) :)) ...

 

Pe site scrie ca este pentru n47 , daca e sa fii zis gresit, e de acolo eroarea. Si eu stiu ca n47 nu are filtru separat ...

Oricum te suna cei de la piese inainte sa trimita comanda sa te intrebe de VIN, cel putin in cazul meu asa au facut de fiecare data la comenzi (autokarma) si s-au potrivit piesele mereu.

Link to comment
Share on other sites

Eu iti spun ca am cautat raspunsul in legatura cu fitrul epurator si iti spun si tie ce stiu aproape sigur!

Site-urile care vnd piese pot sa spuna orice. Nu reprezinta pentru mine o sursa de informare ci mai degraba opusul!

 

Asa arata in principiu alimentarea cu aer si ulei a admisiei la N47.

https://www.google.co.uk/search?client=ms-android-h3g-gb&ei=6OQCWoz5DI62kwW_v5eoCg&q=bmw+n47+oil+breather&oq=bmw+n47+oil+breather&gs_l=mobile-gws-serp.12..0.11289.13809.0.14845.10.10.0.0.0.0.217.1431.1j8j1.10.0....0...1.1j4.64.mobile-gws-serp..1.6.830...30i10k1j0i13k1.0.gUZ5UXO0tTA#imgrc=JpiK-5BSbLBRgM:

 

Sursa:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=442397

 

A, eu am M47 si piesa din link se potriveste la mine dar foarte putin probabil la el.

 

Stiu si eu cum este , am desfacut capacelul ala de langa busonul cu ulei si nu mai este nici macar o supapa nenorocita (arc si un capacel de plastic cu cauciuc) ... Este cum am zis eu , daca ai ceva probleme si trebuie sa il schimbi , trebuie sa schimbi tot capacul de la axul cu came. Am fost dus putin in eroare de Mihaisss si am zis totusi poate ca exista modele de n47 ce au si separate filtrul.

Link to comment
Share on other sites

Stiu si eu cum este , am desfacut capacelul ala de langa busonul cu ulei si nu mai este nici macar o supapa nenorocita (arc si un capacel de plastic cu cauciuc) ... Este cum am zis eu , daca ai ceva probleme si trebuie sa il schimbi , trebuie sa schimbi tot capacul de la axul cu came. Am fost dus putin in eroare de Mihaisss si am zis totusi poate ca exista modele de n47 ce au si separate filtrul.

Atunci scuze, eu credeam ca are aceeasi masina ca a mea ( m47) si de aceea am intervenit. Sper ca s-a lamurit colegul.

Link to comment
Share on other sites

hm.... cum te uiti la motor in stanga deasupra , pe langa capacelul unde pui ulei in masina mai sus putin spre parbriz gen

Ti-as sugera sa suni dealer BMW si sa ii intrebi ce garnituri de la admisie vin separat de admisie. Ar trebui sa vanda si asa ceva.

Iar tu poti sa te uiti pe realeom dupa vin-ul masinii si sa vezi ce garnitura ar trebui schimbata din zona care se pierde ulei.

 

Ma indoiesc ca filtru epurator e separat de admisie cum am spus si mai sus; deci ma indoiesc ca o sa vrei sa cumperi o admisie noua..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.