BMWClub: BMW X5 F15 30d vs 40d - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW X5 F15 30d vs 40d Diferente intre motorizarile 30d 248 CP vs 40D 313CP

#1 User is offline   Biju 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 20-November 17

Posted 20 November 2017 - 16:47

Din cate m-am documentat nu am gasit prea multe detalii despre cele 2 echipari si vreau sa intreb membrii care au mai multe cunostinte tehnice care sunt diferentele intre motorizarile 30d de 248 cai si motirizarea 40D de 313CP. Ambele sunt motoare de 3000 in linie? Au aceleasi injectoare. Unii spun ca 30d are o singura turbina, iar 40d mai are una mica pe inalte in plus si difera sistemul de evacuare
Diferenta de cai si cuplu este data doar de soft sau sunt si alte diferente?
Poate sa ne spuna cineva concret care sunt diferenele tehnice intre cele 2 variante. Nu ma refer aici la aspectul evacuarilor si graila.
0

#2 User is offline   LYM 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1993
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 November 2017 - 16:50

ambele sunt 3L linie, cel de 313cp este bi-turbo. cu siguranta sunt si alte diferente hardware.
1

#3 User is offline   CatalinP 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 503
  • Joined: 01-August 17
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 17:03

Defapt intrebarea ta e daca BMW vinde 2 motoare identice, la care difera doar softul.

Cel de 258 CP are o singura turbina.
Cel de 313 CP are doua turbine. De aici rezulta multe componente diferite, atat pe admisie cat si pe evacuare.

BMW ofera optional un pachet numit MPPK (M Performance Power Kit), care, pus pe motorul de 258 CP, aduce puterea la 277 CP iar cuplul de la 560 la 585 NM. Acest pachet nu are doar un ECU diferit, ci si alt intercooler, si alt set de discuri de frana.
0

#4 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2041
  • Joined: 26-March 16

Posted 20 November 2017 - 17:52

Da pentru ca 20 cp si 25 NM sunt atat de multi incat trebuie niste discuri mai mari de frana cu alt intercooler...sa fim seriosi.
0

#5 User is offline   CatalinP 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 503
  • Joined: 01-August 17
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 18:04

Ce trebuie inteles e faptul ca 40d are alte frane.

Sigur, BMW alege sa mareasca intercoolerul, poate or sti inginerii ceva.

Insa nu se pune nimeni cu romanul, care face din soft Stage 5 orice.

This post has been edited by CatalinP: 20 November 2017 - 18:06

0

#6 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2041
  • Joined: 26-March 16

Posted 20 November 2017 - 18:16

80% marketing si incasari, restul siguranta, nu vorbesc de 40d, vorbesc de ce ai spus mai sus si anume M Kit Performance care nu are legatura cu 40d, da stiu inginerii aia ca au proiectat o masina unde cand pui 20 cp si 25 NM sa schimbi si sistemul de franare+ intercoolerul

This post has been edited by WIN60: 20 November 2017 - 18:16

0

#7 User is offline   CatalinP 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 503
  • Joined: 01-August 17
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 18:19

In timp ce WIN60 abereaza mai sus, am mai gasit ceva:

Pompa de injectie si injectoarele sunt diferite:

-la cel de 258CP presiunea de injectie 1800 bari
-la cel de 313 CP presiunea de injectie 2000 bari
1

#8 User is offline   Stormzor 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 227
  • Joined: 28-February 16
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 18:39

Motorul in mare este cam acelasi insa cum a zi si @CatalinP difera injectoarele, turbina, evacuare, intercooler, cutie sa reziste... Toti acei cp nu sunt dezvoltati doar din turbina aia mica in plus sau soft.

This post has been edited by Stormzor: 20 November 2017 - 18:47

1

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro