BMWClub: Bmw F10 530 Xd sau Audi A7 3.0 - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bmw F10 530 Xd sau Audi A7 3.0 Rate Topic: -----

#1 User is offline   enders 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1095
  • Joined: 05-July 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Bora Bora

Posted 20 November 2017 - 20:33

Nasul meu este foarte indecis in alegerea noii masini si m-a intrebat pe mine ce sa aleaga A7 sau F10, eu fiind fan BMW i-am zis din start F10,
Plus ca decand am vazut pozele cu audiul ala A7 plin de stikere ca se strica 100%
Posted Image
Am prins un fel de “ura” sa zic asa pe audi,
Nu ca BMW ar fi sfant si fara de probleme dar nu atat de virale.
Ce mari probmele cunoasteti la f10 530 xD atat de grave?
Stiu ca au fost cateva cazuri foarte izolate de distributie, turbina si alte cateva lucruri minore...
Dar la A7 3.0
Ce ati alege intre :

https://www.mobile.d.../249255808.html

Si

https://www.mobile.d.../244712834.html
Orice sfat e bun venit.
Multumesc.


Sent from my iPhone using Tapatalk
-4

#2 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 20 November 2017 - 20:50

Daca tot ii place linia de la A7, de ce nu i-ai recomandat un 630d-640d (xDrive) grand coupe ?
0

#3 User is online   six in line 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1710
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 November 2017 - 20:55

Esti pe forum BMW, fii sigur ca majoritatea vor vota pt seria 5. Totusi, intre Audi A7 si seria 5 nu prea vad o mare asemanare. Cum zice un coleg mai sus, mergi pe seria 6 -640Xd Gran Coupe care e wow :D Este concurent direct cu A7 si arata si mai bine :D

This post has been edited by six in line: 20 November 2017 - 20:55

1

#4 User is offline   enders 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1095
  • Joined: 05-July 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Bora Bora

Posted 20 November 2017 - 21:11

Mie unul nu imi place A7-le de nici o culoare, are spatele ala taiat de zici ca-i gandac.
Bine zis cu 640 GC. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
-1

#5 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1722
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 20 November 2017 - 21:18

F10, desi A7 arata foarte bine, personal imi place dar nu-mi plac motoarele din grupul VAG.
0

#6 User is offline   Andrei525 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 391
  • Joined: 20-May 17
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 21:21

Cunosc si eu pe cineva cu un Audi A6 Allroad care a avut tot timpul probleme cu masina. Perne de aer, Cutia de viteze..... etc dar si pe altcineva cu A6 Quatro care nu a avut absolut nici o problema.
Posibil sa fie vorba de noroc.

Revenind la topic F10 530 este o masina buna si robusta pe care as recomanda-o unui prieten.
0

#7 User is offline   Soryn14 

  • nceptor
  • Group: Members
  • Posts: 151
  • Joined: 29-May 06
  • Gender:Male
  • Location:bucharest
  • Interests:BMW

Posted 20 November 2017 - 21:39

A7 probleme cutie, amortizoare si F10 probleme distributie rareori cutie, cel mai bine le vezi pe amandoua si care ti se pare mai intretinuta este OK, in ziua de azi cele mai multe sunt slab intretinute din pacate...
0

#8 User is offline   Stormzor 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 384
  • Joined: 28-February 16
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 22:45

Acel f10 bate la fund audi ca si optionale, fara sa mai tinem cont ca a7-le este o masina nasoala ca aspect!
-7

#9 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10858
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 20 November 2017 - 23:01

Chestie de gusturi , preferinte , experienta . Nici A7 nu e rau . Design ceva mai placut la moaca , spatele nu e chiar jale .
4

#10 User is offline   ALINUL 

  • nceptor
  • Group: Members
  • Posts: 193
  • Joined: 04-February 12
  • Gender:Male
  • Location:honolulu

Posted 20 November 2017 - 23:18

Niciun a6 sau a7 nu il poti compara cu f10 sau seria 6 grancoupe cand vine vorba de fiabilitate/aspect. cine spunea de optionale...ca bmw are mai multe , este fals , ambele au aceleasi optionale disponibile in proportie de 95%. La audi a6 si a7 cutia pica garantat este un mare esec . Pernele la fel (am vazut perne sparte si la 50 000 km ) . Nici motoarele nu sunt cu nimic mai bune . Problema cu spanul care iti poate strica tot ce inseamna sistem de alimentare cu combustibil sau doar pompa o au ambele marci / motorizari (dar poate este problema doar combustibilul din Romania) . Deci ca fiabilitate bmw castiga detasat.
A7 in schimb la exterior este o masina mult mai frumoasa decat f10 si mai putin frumoasa decat seria 6 , dar totodata are un interior oribil cu ecranul ala obosit cu "grafica" de doi lei care iese din bord si care uneori nu vrea sa mai iasa <_<

Dar bine poate sunt doar gusturile mele si ale prietenilor mei care au a6 si a7 si cand intra in f10 spun ca este de 2 ori mai frumos si mai bine gandit interiorul..

LE: sa stii ca este adevarat in mare parte ce scrie pe acel a7 . Am si eu cunostinte care au reparat/schimbat de mai multe ori cutia la a6/a7 . Exagereaza putin cu cei 12 000 km ...si la nr de cutii dar 2 au fost sigur :frantics:

This post has been edited by ALINUL: 20 November 2017 - 23:26

-10

#11 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1172
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 20 November 2017 - 23:22

He's back!Incepe distractia pe topicul asta, ca la saracul severin, de cand da semne de necredinta si cocheteaza cu outlander nou in detrimentul unui x5 full de la galati, s-a racit atmosfera pe acolo.
Pe autostrada, cand vezi un A7, chiar nu arata rau deloc, e chestie de gusturi, dar arata destul de dinamic, spatele taiat e frumos.....si nici la dotari nu stau rau.
La masinile din link-uri, strict,bmw pare mai atragator, poate si din prisma scaunelor de culoare mai deschisa si mai bine profilate,interiorul pare mai fresh(schimbatorul la audi pare din 1995) masina este mai noua, cutia de viteze este mai fiabila....depinde de preferintele fiecaruia.

This post has been edited by Eugen B: 20 November 2017 - 23:28

3

#12 User is offline   ALINUL 

  • nceptor
  • Group: Members
  • Posts: 193
  • Joined: 04-February 12
  • Gender:Male
  • Location:honolulu

Posted 20 November 2017 - 23:33

Nu cred ca este cineva pe forum sau in lumea asta sa ii arati cele doua masini din linkurile de mai sus si sa aleaga a7 decat daca este aneu total. Seria 5-ul este foooarte bine configurat ca si dotari si are tehnologie pe el net superioara decat la a7 plus ca nu cred ca ii plac nimanui scaunele de autobuz pe care le are a7-le din anunt. Eu nici nu am crezut ca este vorba de f10 facelift credeam ca si f10 si a7 sunt nfl in discutie.

This post has been edited by ALINUL: 20 November 2017 - 23:36

-3

#13 User is offline   Vlf 

  • nceptor
  • Group: Members
  • Posts: 120
  • Joined: 11-October 17
  • Gender:Male

Posted 21 November 2017 - 00:02

Ce nseamn aneu?
1

#14 User is offline   tirese66 

  • nceptor
  • Group: Members
  • Posts: 140
  • Joined: 26-April 14
  • Gender:Male

Posted 21 November 2017 - 00:25

Discutiile de genul asta vor fi intotdeauna interminabile, pana la urma e vorba de gusturi (care nu e normal sa se discute), am experiente cu ambele, A7-le l-am vandut inainte sa cumpar F10-le.
Mie personal imi plac liniile pe care le are A7, la interior este mai saracacios pentru ochi decat un F10 (dotate la fel), al meu era si S-line packet complet, ceea ce il face mai placut vizual vorbind.
Ca fiabilitate, confirm ca am reconditionat si eu pernele de aer, cutia a fost schimbata in germania, aparea in istoric un recall, eu i-am facut un schimb de kit de ambreiaje si ulei, in rest n-am avut probleme in aproape un an si jumatate cat l-am avut.
La acelasi capitol nu pot comenta inca despre F10, nu are nici 3 luni de cand este in posesia mea, dar o certitudine o am, este mai confortabil si are tinuta de drum mai buna, raspunde ft rapid si imi da mai multa incredere decat o facea A7 atunci cand masina este exploatata aproape de limite.
Inchei prin a spune ca dupa parerea mea, sunt doua masini total diferite, din multe puncte de vedere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
6

#15 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2990
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 21 November 2017 - 08:52

@ALINUL - de mirare cum de inca nu ai ajuns pe la Top Gear sau alde din astea, esti foarte tare la review-uri, vezi poate mai are Bufnici asta vreun loc :)
7

#16 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1625
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 November 2017 - 09:54

View Postmik15, on 21 November 2017 - 08:52, said:

@ALINUL - de mirare cum de inca nu ai ajuns pe la Top Gear sau alde din astea, esti foarte tare la review-uri, vezi poate mai are Bufnici asta vreun loc :)


Da, el poate sa isi dea cu parerea absolut obiectiv despre orice model de masina, ca doar a avut parc de dezmembrari. Si stim cu totii ca e plin de A7 seria 5 7, lamborghini si ferrari prin dezmembrari.
Si totusi A7 are aceeasi cutie ZF 8Hp pe care o foloseste si Bmw. Unii chiar tasteaza avand o imaginatie bogata si ca sa faca posturi. :)))
Si on topic cat de cat, personal imi place mai mult A7, nu stiu de ce, dar parca e altceva ca design fata de f10, care nu ca e o masina urata, dar a7 pare mai dinamic pe afara si chiar deosebit. Cel putin cel facelift arata foarte bine.
Interiorul este si el discutabil, intrucat unii cumpara Audi fix pt interior, pentru calitatea lui si materialele care personal mi se pare peste cele de la Bmw.
Dar sa zicem ca Bmw este indiscutabil peste fiabilitatea Audi sau MErcedes, asta e chiar hilar. :))
Si cel mai important, sunt masini din segmente diferite, dar na, de dragul discutiei. E ca si cum am compara seria 7 cu Cls.

This post has been edited by cavaliere: 21 November 2017 - 09:59

1

#17 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1224
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 21 November 2017 - 10:13

pe varianta de 3 litri cu o singura turbina A7 are cutie cu dublu ambreiaj si 7 trepte. ZF8 este pe 3 litri biturbo.

configurate ambele frumos, consider A7 cu mult peste seria 5 F10 dpdv aspect exterior si interior. nu am deschis linkurile sa vad punctual cele doua masini.
e posibil sa se strice pernele de aer la A7, ca doar nu are foi de arc ca la alte masini . a avea perne de aer, presupune sa ti le si permiti ulterior.
4

#18 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2990
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 21 November 2017 - 10:21

faza cu pernele de aer e ca si cu amortizoarele, depinde mult de cum e exploatata masina, ale mele sunt originale si au 300k km si 7 ani in curand, daca, knock on wood, se intampla ceva cu ele in viitorul apropiat nu as putea zice ca nu au fost reliable :). La testul de amortizoare au iesit la 83% anul trecut, dupa rulajul asta. Chiar sa pice asa usor nu se intampla, ca mai sunt cazuri, da, e normal, dar le prefer oricand unei suspensii normale adaptive pentru drumurile din RO si garda variabila.

Legat de S-tronic, mai au probleme, mai ales generatia fara facelift dar deja pana acum multe au fost reparate pe garantie fiind vorba de mecatronic sau senzorul de T care vine cu tot cu instalatia electrica din cutie, dar cand o iei la cca 200k km te astepti, e o cutie manuala robotizata, tot stresul e pe ambreiaje care sunt, ca si la manuala, piese de schimb, nu pot tine ca la una clasica cu convertizor(care preia din stres) acelasi rulaj, unde mai pui ca multi le si rup in doua cu launch control, ignora intervalul de service de 60k km, asa ca nu-si are rostul comparatia. ALINUL vorbeste din auzite, ce i-a mai spus lui cate un prieten suparat ca masina lui de 200k km nu merge ca una noua si mai cere bani din cand in cand :)

This post has been edited by mik15: 21 November 2017 - 10:27

4

#19 User is offline   CosmaCosmin 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 289
  • Joined: 08-June 17
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara & Bratislava

Posted 21 November 2017 - 11:36

nu imi plac Audi,
dar sa il acuzi de probleme cu pernele ii comic,

la seria 5, cea de pe partea stanga ii mai garantat ca trebuie schimbata :-)
nu ii un capat de lume, aprox 500EUR :-)
0

#20 User is offline   kotoy 

  • nceptor
  • Group: Members
  • Posts: 76
  • Joined: 01-July 16

Posted 21 November 2017 - 11:58

30k pe o masina cu 180k km? Mie sincer mi se pare mult, stiu ca are doar 2 ani.

Uite alte exemple apropiate ca bani, dar cu km mult mai putini:

https://www.autovit....html#5aa87b2181
https://www.autovit....html#5aa87b2181
https://www.autovit....html#bb4675a18f


Un volan si o navigatie poti sa le pui dupa, nu asta e problema. KM si uzura, nu prea poti sa le dai inapoi :)
-1

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro