Jump to content

Oscileaza turometrul BMW E90 2010


Recommended Posts

Buna ziua ! Am un Bmw E90 facelift din 2010 , 318D , cand se raceste afara am o problema , turatia masinii variaza de la 700 la 900 doar cand sunt oprit si masina e la relanti , des face cand motorul este incalzit! S-a mai intalnit cineva cu acceasi problema, a s dorit un sfat ! Va multumesc !

Mai jos am atasat niste fotografii, tin sa mentionez ca la reprezentanta dupa ce mi-a facut o verificare cu tester ul , mi-au sugerat sa pun motorina de calitate, eu folosesc doar MaxMottion, in rest nu au gasit nici o eroare,

9852adfe627810aad95460ce9f58f6ea.jpgpost-68827-15119477275399_thumb.jpgfab13a2795d812c97beabb8aa1469125.jpg4fc96a7bd10e7aa8b80219460f49752e.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Poate fi de la EGR, racitor egr, senzori samd.

Trebui sa o duci la un mecanic sau sa o pui pe un tester

Multumesc pt sfat, am

Fost la Apan Bmw braila si nu a aparut nimic pe tester ! Sper ca cineva a mai avut problema asta si tare as fi curios cum a rezolvato !

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt sfat, am

Fost la Apan Bmw braila si nu a aparut nimic pe tester ! Sper ca cineva a mai avut problema asta si tare as fi curios cum a rezolvato !

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eu am avut problema asta si am scapat prin schimbarea EGR-ului si racitorului EGR.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut problema asta si am scapat prin schimbarea EGR-ului si racitorului EGR.

Merci de sfat , te -as ruga sa imi dai niste detalii te rog , ti-a dat ceva pe tester de ai schimbat egr ul? Ca nu as vrea sa il schimb si sa faca la

Fel , eu cand sunt pe loc, turimetrul coboara si urca , variaza intre 600 si 900 ture , multumesc in avans

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Si eu am problema asta si nu am reusit sa-i dau de cap de 4 ani

Testat injectoare pe banc - toate in parametrii, corectii injectoare ok, schimbat regulator presiune rampa injectie, schimbat regulator presiune pompa injectie,

schimbat senzor presiune rampa injectie, schimbat debitmetru, schimbat toate furtunele de vacum pe original - toate in zadar

Nimeni nu ii da de cap, si am vazut ca multe masini au problema asta mai ales cu motorul M47

Link to comment
Share on other sites

Si eu am problema asta si nu am reusit sa-i dau de cap de 4 ani

Testat injectoare pe banc - toate in parametrii, corectii injectoare ok, schimbat regulator presiune rampa injectie, schimbat regulator presiune pompa injectie,

schimbat senzor presiune rampa injectie, schimbat debitmetru, schimbat toate furtunele de vacum pe original - toate in zadar

Nimeni nu ii da de cap, si am vazut ca multe masini au problema asta mai ales cu motorul M47

Ce imi faci tu mie Razvan :))) imi strici seara :) nu stiu ce sa zic , chestia e ca vara nu face asa , doar pe anotimpul rece apare problema asta , multumesc pt informatii, si tu cu masina tot asa rulezi ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cu ventilatia oprita si cu functia rest mai face? cand pompa asta auxiliara e dusa produce oscilatii in ralanti, merita verificst.

Merci pentru observatie , vara nu face deloc , iar cand vine anotimpul rece face indiferent de situatie , nu conteaza ca e ventilatia deschisa sau nu, tin sa metionez ca nu face de fiecare data , cand si cand , multumesc pt intentie !

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ce imi faci tu mie Razvan :))) imi strici seara :) nu stiu ce sa zic , chestia e ca vara nu face asa , doar pe anotimpul rece apare problema asta , multumesc pt informatii, si tu cu masina tot asa rulezi ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Asa merg ca efectiv nu am ce sa-i mai fac si nici un mecanic nu stie de unde s-o apuce.

La mine face tot timpul, parca mai rau vara decat iarna, si mai accentuat la cald decat la rece.

La tine daca face doar cand se raceste afara s-ar putea sa scapi ca asta e semn de problema pe la injectie, parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Mergi la un diagnostician bun cu interfata originala sa-ti masoare valorile la injectoare dimineata prima pornire la rece, asta spune multe, eventual lasi masina de seara la service.

Multumesc , dar am fost la reprezentata la apanbmw braila si dupa multe teste , mi ai zis sa bag motorina aditivata , nu mai la garaj am auzit duma asta , oricum bagam max mottion! Sper sa o

Rezolv , ca nici nu vreau sa schimb piese aiurea si sa faca la fel !

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Multumesc , dar am fost la reprezentata la apanbmw braila si dupa multe teste , mi ai zis sa bag motorina aditivata , nu mai la garaj am auzit duma asta , oricum bagam max mottion! Sper sa o

Rezolv , ca nici nu vreau sa schimb piese aiurea si sa faca la fel !

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Daca o rezolvi anuta-ma si pe mine te rog

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daca ai incalzire auxiliara (electrica) pe masina de la ea provine fluctuatia turometrului, cind porneste incalzirea creste turatia.

 

LE Asa e la E46.

Va multumesc pt sfaturi, am

Fost la un mecanic si pur si simplu a curatat clapeta de acceleratie , sper sa va fie de folos si voua !

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Va multumesc pt sfaturi, am

Fost la un mecanic si pur si simplu a curatat clapeta de acceleratie , sper sa va fie de folos si voua !

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

UPDATE

 

....dupa un timp a inceput acul sa oscileze din nou , am schimbat EGR nou nouĂâş si clapeta acceleratie noua , dupa un timp am observat ca tot la fel face , oscileaza acul de turatie la relanti doar cand e rece si nu regulat, voi ati mai avut probleme de genul asta , le ati dat de cap ! Ca eu am

Schimbat jumatate de masina si degeaba

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

UPDATE

 

....dupa un timp a inceput acul sa oscileze din nou , am schimbat EGR nou nouĂâş si clapeta acceleratie noua , dupa un timp am observat ca tot la fel face , oscileaza acul de turatie la relanti doar cand e rece si nu regulat, voi ati mai avut probleme de genul asta , le ati dat de cap ! Ca eu am

Schimbat jumatate de masina si degeaba

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Salut, cam aceiasi problema am si eu. Ia vezi daca te regasesti in topicul meu: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/188410-intreruperi-de-putere/page__pid__2501472#entry2501472

 

Cand a fost cald afara ( iulie, august) nu am simtit nimic la masina, doar din septembrie.

Link to comment
Share on other sites

Salut, cam aceiasi problema am si eu. Ia vezi daca te regasesti in topicul meu: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/188410-intreruperi-de-putere/page__pid__2501472#entry2501472

 

Cand a fost cald afara ( iulie, august) nu am simtit nimic la masina, doar din septembrie.

Salut ! La mine odata cu regenerarea filtrului de particule s-a rezolvat si problema asta , dar acul de turatie la relanti la mine oscila intre 800 si 900 rpm

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Am inteles. Mersi. Asta suspectam si eu, regenerarea filtrului. Am facut regenerare fortata si a 2 zi au disparut fluctiile dar dupa cateva zile a inceput iar. Cred ca vrea sa-l dau josðŸËâ

:)) si la mine la fel , deci nu ii dau de capat .....tu ai rezolvat-o?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

:)) si la mine la fel , deci nu ii dau de capat .....tu ai rezolvat-o?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Da s-a rezolvat la mine, acum nu mai am problemele alea. Ce pot sa iti recomand este ce am facut si eu adica sa pui testerul pe ea ocazional si sa monitorizezi regenerarile (daca isi face singura sau nu) iar daca nu isi face sa ii faci tu fortat . Sa mergi putin mai turat cu ea la modul pana in 3000 + niste iesiri la drum lung cu mers constant.

 

Ai erori pe mesina? Ca poate nu e din cauza dpf-ului.

Edited by Bmwlido
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.