Jump to content

E46 2002 316i 1.8 tremurat si oprire motor la rece


Bobo2505

Recommended Posts

E46 2002 316i 1.8 facelift touring

Probleme mari la prima cheie. Tremura din toate ĂŽncheieturile si se oprește câteodatĂŁ. DupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzește nu mai are nimic. Atunci când o pornesc nu rĂŁspunde nici acceleratia sa ĂŽi dau sprituri. Ma scoate din pepeni. Cine a mai avut acesta problema cum ati rezolvat ?

Link to comment
Share on other sites

distributia ? in ce stare e ? s-a umblat pe acolo ?

distributia N42-lui mai are obiceiul de a serii de la punct si de acolo mici probleme/neplaceri (je stan patitu')

 

sau:

 

o parte neplacuta la N42..uzura axe valvetronic....si de acolo probleme la pornire, pana se incalzeste putin.

( solutii...sa o pacalesti cumva sa porneasca si sa o tii tu putin turata undeva la 1200-1300 rpm 30 -40 de secunde) thumbsup.png , sau 2800 pe o axa vvt noua (cele sh la 400-500 apa de ploaie)

Link to comment
Share on other sites

Problema e ca nu rĂŁspunde acceleratia când tremura deci o apĂŁs degeaba. RĂŁspunde aleatoriu când vrea ea. Distribuția e schimbata si pusa bine la punct. La valvetronic toatĂŁ lumea se cruceste ce e pe acolo. Nu am umblat. Daca o fi de acolo sa fie sĂŁnĂŁtoasĂŁ.

Chiar nu e nimeni care a rezolvat aceastĂŁ problemĂŁ? Oricine greu sa cred ca sunt singurul care are acesta bubĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Foarte posibil sa fie de la vre-un injector, care la rece sa faca figuri, posibil sa fie si ceva de la valva pcv, Doar ca incercare furtunul care vine de la capacul chiuloasei catre valva pcv, il scoti din valva , si cu un dop de pluta sau cauciuc astupi bine intrarea ( teava ) de la valva pcv.Foarte inportante sunt si bujiile, scoatele pe toate curata-le bine cu diluant sau acetona si pune-le la loc. Da-i cheie si porneste masina, chiar daca tremura Scoate din nou bujiile.

La cele care sunt negre si afumate

ai probleme cu injectoarele sau iti scapa ulei din baie si iri uda cu ulei bujiile, se vede imediat pe virful lor.

Incearca , nu te costta nimic in plus, si spune exact ce ai observat, orice amanunt e foarte important.

Acelasi efect ti-l da senzorul de temperatura al motorului.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
O sa Încerc sã schimb senzorul im prima fazã pentru ca la bujii când le am schimbat nu au avut nimic. Nici afumate nici Înecate nimic. O sa ma mai uit. Mi a mai zis cineva de senzor sau mai poate fi de la solenoizii de la vanos. Sa vad ce iese cu schimbarea senzorului.
Link to comment
Share on other sites

Si eu tot cu dristributia votez. Am avut o problema asemanatoare: cat motorul era rece se tura f greu. Problema a disparut dupa ce am pus ditributia la punct (fusese reglata in bataie de joc - date niste semne pe vanos si axa cu came de admisie).

 

Problema a aparut dupa ce s-a umblat la distributie? De se s-a umblat acolo? Daca motorul functioneaza bine la cald cel mai probabil valvetronic functioneaza normal.

Link to comment
Share on other sites

Wind-3er ti-a dat raspunsul mai sus si are dreptate, si senzorul de temperatura motor il poti pacali ca la

prima pornire sa urce turatia pe la 1200-1500 , si cand va ajunge motorul la temperatura optima relantiul va fi normal.in debitmetru mai ai un alt senzor de temp aer, astfel cantitatea de combustibil depinde si de acest senzor.Pacat ca nu vrei sa te uiti la bujii

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Repet bujiile nu aveau nimic dar tot le am schimbat. Distribuția a fost pusĂŁ cu cale. Acum Dzeu mai intelege ce are. Am curĂŁțat Si solenoizii.nimic nou. RĂŁmâne sĂŁ mĂŁ duc cu ea peste 2 sĂŁptĂŁmâni. Sa vad poate o fi senzorul ala de temperatura dar stiu sa ala iti arata Si ĂŽn bord temperatura Si indica corect. Sincer m am saturat de ea.
Link to comment
Share on other sites

Repet bujiile nu aveau nimic dar tot le am schimbat. Distribuția a fost pusĂŁ cu cale. Acum Dzeu mai intelege ce are. Am curĂŁțat Si solenoizii.nimic nou. RĂŁmâne sĂŁ mĂŁ duc cu ea peste 2 sĂŁptĂŁmâni. Sa vad poate o fi senzorul ala de temperatura dar stiu sa ala iti arata Si ĂŽn bord temperatura Si indica corect. Sincer m am saturat de ea.

Ai 2 senzori de temperatura unul duce care ECU , celalalt care calculatorul de bord.Nu exista nicio legatura intre cei 2 senzori.

Pe blogul meu bmw-roads.blogspot.com. gasesti si cum sa modifici senzorul de temperatura ca la prima cheie motorul sa urce pina in 1200 rot

In timp ce temperatura va creste, relantiul va scade catre normal.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

S a rezolvat. Mai are mici fluctuatii la relanti. Erau senzorii inversati. La solenoizi admisia cu evacuarea. I se trage de la mecanici buni. Eu unul Nu stiu cum a mers masina asa timp de 2 ani. Acum Nu mai balbaie Nu mai tremura nu mai da rateuri in admisie.

Nu are nici o treaba mecanicul, senzorii sunt identici.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.