BMWClub: Recomandare service cutii automate ZF - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Recomandare service cutii automate ZF Rate Topic: ***** 1 Votes

#21 User is offline   LYM 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2216
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 July 2019 - 10:25

Faceti un reset la valorile cutiei intai. Eu aveam un soc cand opream la stop cand masina era aproape noua (20k km). Mi-au resetat valorile la reprezentanta si apoi nu a mai facut niciodata. Din 2 in 3 si eu sesizam cateodata ca schimba ciudat la accelerari usoare.

Patinatul in primele minute de functionare, in special cand e frig, este normal, fiindca nu blocheaza convertizorul pt a permite uleiului din cutie sa se incalzeasca mai repede. Dupa ce se incalzeste se comporta normal.
Faza cu schimbul ciudat daca muti din D in DS (sau invers) fix cand da sa schimbe am mai patit-o si eu, e fix din cauza aia, ca se face schimbul chiar in momentul cand ar fi vrut sa schimbe.

Service-ul ZF Faur NU este ok pt reparatii, cel mult un schimb de ulei. Nici nu cred ca se mai baga la reparatii; cand am schimbat uleiul la ei mi-a zis un mester ca 'nu le ieseau' si au renuntat sa mai faca.
0

#22 User is offline   mariuck 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 13-July 11

Posted 23 July 2019 - 12:18

Mulțumesc de răspuns,
Mă gândeam sa fac schimbul de ulei oricum având in vedere ca abia am luat mașina (momentan are 189000km sper ca sunt și reali așa am luat-o din Germania) și dacă nu a fost schimbat de curând rău nu poate sa fie și mă gândeam sa fac schimbul ori la FRK service ori la service_team, o sa cer oferte sa văd unde e Ok. Dacă nu fac și update la soft și resetarile necesare mă duc la reprezentanta pentru partea asta software.
0

#23 User is offline   ViBogdan 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1289
  • Joined: 18-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 July 2019 - 12:46

View Postmariuck, on 20 July 2019 - 23:05, said:

Salut,
Am achiziționat de 2 săptămâni un 320d e90 din 2011 automat și am același sintome ca @anania. Și anume faptul când las pe D schimba Ok toate treptele la turatie joasa sau chiar și la la turatie peste 2500 dar dacă dau in DS sau M sau chiar și in D între 2200 și 2500 îmi dau un șoc când trece din 2-3. Unde îmi recomandați sa mă duc sa fac o diagnoza in București ? Am găsit pe google service FAUR specializat zf, e Ok acolo a mai fost cineva ?


Incearca Automatico de la Preciziei (Bucuresti). Eu am fost cu schimb de ulei in cutie la un ZF8HP, dar am vazut ca se baga la reparatii destul de detaliate la tot ce inseamna cutie automata. Incearca macar o diagnosticare la ei si vezi din discutie daca iti dau incredere. Spor!
1

#24 User is offline   mariuck 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 13-July 11

Posted 29 July 2019 - 23:16

View PostViBogdan, on 23 July 2019 - 12:46, said:

Incearca Automatico de la Preciziei (Bucuresti). Eu am fost cu schimb de ulei in cutie la un ZF8HP, dar am vazut ca se baga la reparatii destul de detaliate la tot ce inseamna cutie automata. Incearca macar o diagnosticare la ei si vezi din discutie daca iti dau incredere. Spor!


Mersi de răspuns, am făcut puțin research zilele astea și e posibil sa fie rupta o garnitura de la blocul mechatronic sau trebuie schimbați acei “solinoids” nu știu traducerea in romana dar asta am aflat din research-ul meu. M-am interesat puțin pe net de cei de la Automatico majoritatea review-urilor par Ok. Îmi poți recomanda pe cineva de acolo ? Crezi ca e Ok sa repar la ei acest bloc mechatronic in caz de după diagnoza asta trebuie făcut ? Pe site la ei văd ca repara și blocul asta mechatronic nu știu la ce suma de bani ar trebuii sa mă aștept. Le dau mâine un telefon sa programez o diagnoza inițial.

PS cei de la service_team mi-au recomandat direct un schimb de ulei la cutie dar mă gândesc ca dacă fac din prima schimbul de ulei și smucitura din treapta 2 in 3 nu dispare și trebuie reparat acel bloc pierd și uleiul din cutie... adică bani aruncați aiurea.

This post has been edited by mariuck: 29 July 2019 - 23:19

0

#25 User is offline   mariuck 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 13-July 11

Posted 31 July 2019 - 14:11

Revin cu mic update, am fost la automatico, am făcut un test inițial au crezut ca e posibil sa fie o problema la valvele de blocul hidraulic dacă am înțeles eu bine.. dar în timpul testului a făcut o resetare a valorilor se adaptare ai acuma schimba mult mai bine adică parca tot e mică mică smucitura când schimba din 2 in 3 dar parca acuma e și când schimba din 3 in 4 e posibil sa își mai facă adaptări încă ? Oricum e mult mai bine acuma poate nici eu nu știu cum ar trebuii sa schimbe. O sa ii fac un schimb de ulei și odată cu el o sa ii rog sa verifice și acel bloc hidraulic dacă e Ok. Revin cu update.
0

#26 User is offline   cristian4aaa 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 05-August 15

Posted 31 July 2019 - 14:16

View Postmariuck, on 31 July 2019 - 14:11, said:

Revin cu mic update, am fost la automatico, am făcut un test inițial au crezut ca e posibil sa fie o problema la valvele de blocul hidraulic dacă am înțeles eu bine.. dar în timpul testului a făcut o resetare a valorilor se adaptare ai acuma schimba mult mai bine adică parca tot e mică mică smucitura când schimba din 2 in 3 dar parca acuma e și când schimba din 3 in 4 e posibil sa își mai facă adaptări încă ? Oricum e mult mai bine acuma poate nici eu nu știu cum ar trebuii sa schimbe. O sa ii fac un schimb de ulei și odată cu el o sa ii rog sa verifice și acel bloc hidraulic dacă e Ok. Revin cu update.

Problema cu socul din 2->3 am avut-o si eu pana saptamana trecuta, cand am schimbat uleiul si au resetat adaptarile. De atunci a disparut, nu se mai simte deloc.
0

#27 User is offline   mariuck 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 13-July 11

Posted 31 July 2019 - 15:25

View Postcristian4aaa, on 31 July 2019 - 14:16, said:

Problema cu socul din 2->3 am avut-o si eu pana saptamana trecuta, cand am schimbat uleiul si au resetat adaptarile. De atunci a disparut, nu se mai simte deloc.

Mulțumesc de răspuns as vrea sa te mai întreb câteva chestii:
Unde ai făcut schimbul de ulei ?
Și ce cutie ai ? 6 trepte sau 8 ?
Ai schimbat tot uleiul in cutie ? Ca am înțeles ca unii schimba doar cât curge gravitațional fără aparat special.
Și cât te-a costat ca sa îmi fac o idee la cati bani sa mă aștept ?
0

#28 User is offline   cristian4aaa 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 05-August 15

Posted 31 July 2019 - 15:27

View Postmariuck, on 31 July 2019 - 15:25, said:

Mulțumesc de răspuns as vrea sa te mai întreb câteva chestii:
Unde ai făcut schimbul de ulei ?
Și ce cutie ai ? 6 trepte sau 8 ?
Ai schimbat tot uleiul in cutie ? Ca am înțeles ca unii schimba doar cât curge gravitațional fără aparat special.
Și cât te-a costat ca sa îmi fac o idee la cati bani sa mă aștept ?

am schimbat fara aparat, 6 trepte, 1450 ron, la s-team

This post has been edited by cristian4aaa: 31 July 2019 - 15:28

0

#29 User is offline   mariuck 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 13-July 11

Posted 10 August 2019 - 21:36

Revin cu o întrebare, momentan nu am ajuns încă sa schimb uleiul urmează in săptămânile viitoare, dar am observat de curând ca in sport dacă o calc la turații mai mari simt cum schimba vitezelele din 2-3, 3-4, 4-5, voiam sa va întreb cum e normal ? La voi când ii dați kickdown se simte ceva sau schimba perfect fără sa simți absolut nimic? Sau e posibil ca după resetare sa nu își fi făcut adaptările cum trebuie și pentru turații mari ?
0

#30 User is offline   LYM 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2216
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 August 2019 - 00:04

Se simte in DS, da. Incearca sa mergi ceva mai mult prin oras in DS (fara sa o calci neaparat), mie mi s-a parut ca a inceput sa schimbe mai ok in DS dupa ce am facut asta, dupa reset.

This post has been edited by LYM: 22 August 2019 - 00:05

0

#31 User is offline   mariuck 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 13-July 11

Posted 23 August 2019 - 18:07

Salutare,
Revin cu un update, astazi am schimbat uleiul in cutie la s_team, daca urmariti acest video https://www.youtube....h?v=ZRrgmfM8VlQ cei de la service au omis cateva lucruri:
1. Cei de la service nu mi-au pus suruburi noi la baia de ulei le-au folosit pe cele vechi, desii toate kit-urile de pe net vin cu suruburi noi, plus ca ei spun ca fac conform procedurii BMW, desii eu am cerut oferta de la BMW Bavaria unde in deviz erau prevazute si acele suruburi.
2. Au bagat cutia doar in D si R si au lasat rotile sa se invarta desii in filmuletul de mai sus de la ZF spune clar ca rotile nu trebuie sa se invarta si nici nu au trecut prin cele 3 viteze pe manual.
2. Dupa schimb acuma pare ca e mai ok, dar nu schimba perfect, si anume la schimbul din 2-3 agata putin, nu se simte foarte tare doar daca sunt atent simt cum schimba in rest celalte trepte nu agata deloc.
3. Cand schimba vitezele 2-3 si 3-4 dupa 2300 de turatii inainte sa treaca la urmatoarea treapta acul de la turometru mai urca 100-200 de turatii si apoi schimba viteza, am observat ca nu tot timpul se intampla si doar la o anumite turatii.

Voiam sa va intreb daca voi aveti chestia asta cu crescutul turatiilor inainte de schimbul treptei, sau acul cade instant inainte de a trece la urmatoarea treapta?

This post has been edited by mariuck: 23 August 2019 - 18:08

0

#32 User is offline   filter 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 17
  • Joined: 30-May 18

Posted 11 September 2019 - 14:17

Boala serviceuri-lor din tara noastra, nu respecta procedura nici daca le-o legi de gat dar in cazul tau e ciudata doar partea cu suruburile. Pentru cultura generala sa stii ca exista si o procedura ISTA unde nu spune nimic ca sa nu misti rotile, deci probabil nu conteaza prea mult daca le misti sau nu. Referitor la schimbarea de trepte manual, eu ma indoiesc ca aia nu au schimbat manual treptele, e cumva la mintea copilului sa vezi daca mai schimba bine pe manual doar daca nu aveau angajat pe cineva caruia ii era frica sa atinga ceva ca sa nu se strice :)
0

#33 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1796
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 11 September 2019 - 15:08

Procedura de umplere, cel putin la 6hp19, e urmatoarea, 2/3 din ulei se baga normal cu motorul oprit, iar ultima 1/3, se porneste motorul, se baga in D si se tine pciorul pe frana. Numai asa ajunge uleiul in toata cutia...
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro