BMWClub: Impozitul auto pentru capacitatile cilindrice mari ar putea sa scada - BMWClub

Jump to content

  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Impozitul auto pentru capacitatile cilindrice mari ar putea sa scada Rate Topic: -----

#21 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3694
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 06 December 2017 - 22:49

View PostDi Angelis, on 06 December 2017 - 20:41, said:

Sper sa fie adevarata chestia cu impozitul, cred ca ar fi primul lucru facut ok de guvernul actual.


Chiar ca esti superficial cum zice colegul.

Astia iti dau cu o mana si iti iau cu 3, chiar azi a fost nu stiu ce sedinta de modificare a unor legi in justitie.

Sa vedeti ce ne mai pregatesc, cum reusesc sa-l scape pe daddy Dragnea.
0

#22 User is offline   Coscho 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 183
  • Joined: 01-March 17
  • Gender:Male

Posted 07 December 2017 - 00:37

... direct m3 ... ii pun 2 turbine ... schimb intercooler-ul , discuri ceramice ... etc ...

... cred ca Dragnea are x5 cu motor de 3000 ... si acum ca i-or sechestrat astia averea nu mai are bani de taxa ... lol

This post has been edited by Coscho: 07 December 2017 - 00:37

0

#23 User is offline   CosminE46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1733
  • Joined: 03-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 December 2017 - 01:08

E de apreciat propunerea asta (nu stim totusi cat se va concretiza).
parerea mea este ca ar trebui ca motoarele 1.0-2.0 sa plateasca impozite mai mari chiar si decat maririle din proiectul asta. Sa plateti 58 lei pentru 1.6 (cat este la ora asta) este infim, mi se pare o suma prea mica. Chiar si 94 lei tot foarte mica mi se pare. Undeva la 120-150 cred ar fi o suma corelata cu realitatea veniturilor din Romania.

Motoarele 2.5,3.0 sau peste mi se pare absolut normal si destept sa le reduca drastic. Statul va castiga mai mult pentru ca la momentul de fata cand impozitul este nejustificat de mare pur si simplu lumea (vbim la modul general) nu isi cumpara 3.0 si alege sa isi ia 2.0 unde plateste 200 lei. asa daca ii ceri 400 lei impozit pe 3.0 o sa isi cumpere 3.0, si in loc de 200 lei incasezi 400.

Ramane intr-adevar problema teribilistilor dar aici desi se poate face o discutie pana la urma ne putem gandi ca un teribilist este teribilist si cu 2.0 si cu 3.0.
Rca-urile au scazut in mod imens in ultimii ani iar diferentele intre 2.0 si 3.0 sunt minime la rca, niciodata nu vor descuraja achizitia cum o facea impozitul. plus ca rca ul se mai fenteaza bagand masina pe vreun parinte etc.

Nu vreau sa vorbesc de guvern per total dar prostia asta imensa cu impozit enorm de mare la motoare peste 2.0 a fost intotdeauna o mare problema in tara asta pe care multe guverne au neglijat-o. Trebuie corectata cat mai rapid, ce bine ar fi sa o rezolve desi tare frica imi este ca e doar vreun proiect.

Repet, castigurile la buget f probabil vor fi mai mari, lumea va fi mai multumita e o masura din care castiga toata lumea trebuie sa existe doar o minima aplecare asupra problemei. Adica sa iti pese de tara asta.

This post has been edited by CosminE46: 07 December 2017 - 01:11

2

#24 User is offline   wolfenstein99 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 962
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 07 December 2017 - 08:05

bineinteles ca ar fi foarte bine sa scada impozitul, si pentru noi dar si pentru ei.
sa luam 530d vs 520d
- impozit anual: 2200 lei vs 200 lei = 2.000 lei
- consum anual (sa zicem la 25k km anual): (9% - 7%) x25k = 500 litri x 5 lei x 50% (atat ajung la stat) = 1.250 lei

calculul e simplist, dar doar din combustibilul consumat in plus de 530d, statul isi compenseaza o parte importanta din diferenta de impozit; daca adaugi TVA pt diferentele de pret de la piesele pt revizie si reparatii, asigurari, etc - sigur vor incasa mai mult de la un 530d.
1

#25 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3694
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 07 December 2017 - 08:56

View PostCosminE46, on 07 December 2017 - 01:08, said:

E de apreciat propunerea asta (nu stim totusi cat se va concretiza).
parerea mea este ca ar trebui ca motoarele 1.0-2.0 sa plateasca impozite mai mari chiar si decat maririle din proiectul asta.


Vad ca n-ati citit bine. Impozitele peste 1.6 SCAD. Si peste 2.0, si SUB.

Adica e o miscare proasta, sau probabil ponderea masinilor mici e atat de mare incat sa acopere toate diferentele de impozit scazute de la 1.6 in sus.

Sau, varianta cea mai posibila, ni se pregateste un frumos timbru de mediu.
0

#26 User is offline   wind-3er 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1961
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 07 December 2017 - 09:23

View PostCosminE46, on 07 December 2017 - 01:08, said:

E de apreciat propunerea asta (nu stim totusi cat se va concretiza).
parerea mea este ca ar trebui ca motoarele 1.0-2.0 sa plateasca impozite mai mari chiar si decat maririle din proiectul asta. Sa plateti 58 lei pentru 1.6 (cat este la ora asta) este infim, mi se pare o suma prea mica. Chiar si 94 lei tot foarte mica mi se pare. Undeva la 120-150 cred ar fi o suma corelata cu realitatea veniturilor din Romania.

Motoarele 2.5,3.0 sau peste mi se pare absolut normal si destept sa le reduca drastic. Statul va castiga mai mult pentru ca la momentul de fata cand impozitul este nejustificat de mare pur si simplu lumea (vbim la modul general) nu isi cumpara 3.0 si alege sa isi ia 2.0 unde plateste 200 lei. asa daca ii ceri 400 lei impozit pe 3.0 o sa isi cumpere 3.0, si in loc de 200 lei incasezi 400.


Nu vreau sa vorbesc de guvern per total dar prostia asta imensa cu impozit enorm de mare la motoare peste 2.0 a fost intotdeauna o mare problema in tara asta pe care multe guverne au neglijat-o. Trebuie corectata cat mai rapid, ce bine ar fi sa o rezolve desi tare frica imi este ca e doar vreun proiect.

Repet, castigurile la buget f probabil vor fi mai mari, lumea va fi mai multumita e o masura din care castiga toata lumea trebuie sa existe doar o minima aplecare asupra problemei. Adica sa iti pese de tara asta.


Posted Image perare personala !!!!
sper ca nu ai sub 30 de ani ? (ca sa inteleg postarea ta)
-3

#27 User is offline   drujbex 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 295
  • Joined: 14-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 December 2017 - 16:00

M5 E39, in sfarsit?... Posted Image
sa vedem ce ne 'pregatesc' si cu taxa de poluare
0

#28 User is offline   AFk^ 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 590
  • Joined: 06-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 07 December 2017 - 16:10

O idee proasta. Sa mareasca doar la cele 1.0-2.0, restul sa ramana la fel.

Sa faca la 1.0l-1.5l 900-1000 lei, la 1.5l-2.0l sa faca 1500 lei si celelalte sa ramana cum sunt. Asa mi se pare normal. Asa se raresc rablele si majoritatea celor care nu le ingrijesc nu isi mai permit sa stea in masina non stop.

Sunt de parere ca e dreptul fiecaruia sa detina masina, dar sa si-o permita.

PS: la electrice sa mareasca mai mult decat cele de 3.0l. Asta pentru ca desi polueaza zero, atunci cand se fabrica bateria, polueaza cat 100 masini in 10 ani, doar pentru o singura baterie.

This post has been edited by AFk^: 07 December 2017 - 16:12

-16

#29 User is offline   Rapy22 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 340
  • Joined: 09-September 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 07 December 2017 - 16:22

Cred ca este o prostie sa credem ca o sa scada la 40 ron impozitul la 3.0 sau 4.0 etc ... Statul nu pierde ... merg pe ideea ca se pregateste ceva la nivel inalt, poate o noua taxa de mediu in care sunt penalizati grav cei cu 3.0..
0

#30 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 07 December 2017 - 16:24

Din moment ce ai platit taxa veche si nu ti-ai recuperate banii , poti sa stai linistit (Cred).
0

#31 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3694
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 07 December 2017 - 16:30

View PostAFk^, on 07 December 2017 - 16:10, said:

Sa faca la 1.0l-1.5l 900-1000 lei, la 1.5l-2.0l sa faca 1500 lei si celelalte sa ramana cum sunt. Asa mi se pare normal. Asa se raresc rablele si majoritatea celor care nu le ingrijesc nu isi mai permit sa stea in masina non stop.

Sunt de parere ca e dreptul fiecaruia sa detina masina, dar sa si-o permita.

PS: la electrice sa mareasca mai mult decat cele de 3.0l. Asta pentru ca desi polueaza zero, atunci cand se fabrica bateria, polueaza cat 100 masini in 10 ani, doar pentru o singura baterie.


Na ce-ai zis-o. Dupa ce ca-s aberante cele de 3.0, vrei sa avem impozite mai mari ca in Germania si la 1.0, 2.0 si la electrice (pe care majoritatea statelor UE chiar le subventioneaza).

Ti-am anulat un minus din greseala.


View PostOPaul, on 07 December 2017 - 16:24, said:

Din moment ce ai platit taxa veche si nu ti-ai recuperate banii , poti sa stai linistit (Cred).


Nu are nicio legatura. Ambele taxe au fost declarate ilegale, se castiga pe banda rulanta procesele, si se dau banii inapoi incepand cu 2018 (de buna voie, dar prima data din ianuarie trebuie sa colecteze saracii, deci abia prin septembrie).
0

#32 User is offline   Rapy22 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 340
  • Joined: 09-September 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 07 December 2017 - 16:34

La partea asta cu se dau bani inapoi pe banda rulanta ... nu este chiar asa :Am inceput procesul in 2017 ianuarie , in mai am castigat, in august au depus recurs, in sept am raspuns la recurs si inca nu am primit un raspuns in decembrie:))
1

#33 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3694
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 07 December 2017 - 16:39

Am zis ca se castiga procesele.

Dar stai linistit ca inainte de sept. 2018 nu vezi banii, cu hotararea definitiva in mana.
1

#34 User is offline   drujbex 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 295
  • Joined: 14-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 December 2017 - 16:40

ma rog, logic ar fi sa se calculeze impozit in baza valorii de catalog a masinii in momentul respectiv ... asa cum fac asiguratorii cand iti determina casco, de ex

in momentu' asta daca cineva vrea un 540i din 1999, de ex, ar trebui sa plateasca impozit vreo 7000 de ron. doua impozite = masina
insa daca iti iei un x5 nou cu b47, dai 80.000 de euro pe masina si platesti impozit 180 ron :)))))

cum era cu aia, sa-ti si permiti masina? :D
1

#35 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1172
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 07 December 2017 - 16:41

Cel mai interesant este ca desi este un subiect care va inflama multa lume pe forumuri, este doar o persoana care a depus o opinie:

"As fi de acord cu propunerea de modificare a modului de calcul a impozitului auto in varianta propusa de initiatori doar in situatia in care, pe langa capacitatea cilindrica, s-ar lua in calcul si emisiile de CO2 pentru ca pana la urma urmarim sa imbunatatim calitatea mediului in care traim, nu sa ii favorizam pe cei care isi permit masini cu capacitati mai mari, in detrimentul celor care au masini cu capacitati mai mici."


este un subiect care va fi transat intr-un fel sau altul in functie de gaura de buget si nevoile de peticire, si nu va tine cont de parerile specialistilor si ale oamenilor.

Poate sunt critic, insa expunerea de motive parca este copy-paste de pe un site gen referate.ro, nu e cineva care ar trebui sa lucreze pentru legi: pai unde plm este o analiza cu parcul auto din romania, cu varsta, capacitati cilindrice, norme de poluare, provenienta parc auto, durata medie de utilizare, care este trendul pe urmatorii ani, doar un tabel la sfarsit......pus si simplu patetic.

https://senat.ro/leg...17/17b609EM.pdf
0

#36 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 07 December 2017 - 16:45

:)) A fost declarata ilegala taxa dar ei mai au nesimtirea de a face recurs. E foarte curvita treaba , baga lege , iti I-au banii si dupa zic ca taxa este ilegala si trebuie sa te judeci pentru banii tai...
De ce a ajuns o lege ilegala aprobata si dupa de ce mai sta in picioare o lege care este declarata ilegala ? Statul se bazeaza ca nu toti care au platit taxa o sa o si recupereze , un 15-20% nu cred ca isi recupereaza taxa si o sa fie niste bani frumosi pentru stat.
0

#37 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3694
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 07 December 2017 - 16:52

@OPaul Statul (ANAF+Ministerul Mediului) face recurs pentru ca asa e procedura, e standard. Stiu ca se pierd bani prin judecata.

A fost declarata ilegal dupa ce s-a ajuns la CEDO (desi EU a avertizat dinainte). Momentan nu mai sta nimic in picioare.

Da, daca nu isi depun toti cererile, atunci statul castiga niste bani. Desi nu cred ca rateaza cineva momentul.
0

#38 User is offline   Rapy22 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 340
  • Joined: 09-September 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 07 December 2017 - 16:55

View PostP.I.M.P., on 07 December 2017 - 16:52, said:

@OPaul Statul (ANAF+Ministerul Mediului) face recurs pentru ca asa e procedura, e standard. Stiu ca se pierd bani prin judecata.

A fost declarata ilegal dupa ce s-a ajuns la CEDO (desi EU a avertizat dinainte). Momentan nu mai sta nimic in picioare.

Da, daca nu isi depun toti cererile, atunci statul castiga niste bani. Desi nu cred ca rateaza cineva momentul.



Au scris atatea baliverne in acel recurs... incat nici daca nu trimiteam raspuns tot castigam:)) dar cum ai zis este procedura standard.. la mine se mai aduna dobanda+inflatie si tot asa:P bani clar o sa ii iau chiar daca mai tarziu.

Foarte multa lume nu se judeca, mai degraba lasa asa.
0

#39 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3694
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 07 December 2017 - 16:57

Pai in prezent nu mai trebuie sa te judeci, te duci la ANAF cu cererea pentru inapoierea banilor in sept 2018 (nu stiu cand se depun cererile, parca tot atunci).

Dar am deviat de la subiect.
0

#40 User is offline   P.Dan 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 173
  • Joined: 17-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 07 December 2017 - 17:07

Ar trebui introdus impozitul in functie de norma de poluare si nu de capacitatea cilindrica. S-au umplut orasele de rable de cand s-a scos taxa auto.
2

Share this topic:


  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro