Jump to content

Smucituri in accelerare, F30


Mondragon

Recommended Posts

Salut,

 

Vorbim de un F30 cu cutie automata care, in accelerare, smuceste continuu, dar nu cand schimba treptele, ci doar in accelerare, in toate treptele si indifferent de viteza.

Cu cat masina merge mai mult, cu atat smuciturile sunt mai puternice. in accelerare constanta (adica mers cu viteza constanta) masina nu manifesta vreo problema.

 

primul meu gand este ca problema vine de la cutie, insa, ma asteptam ca smuciturile sa apara la schimbarea treptelor si nu pe "lungimea treptei", ceea ce ma face sa cred ca este vorba de altceva.

 

Ce cause pot fi si ce trebuie verificat?

Cutie si reset la valori de fabrica, diferential, bucse de la cardan...sau ceva pe la motor?

 

Multumesc anticipat pentru idei.

Link to comment
Share on other sites

Ai incercat sa mentii turatia in gol pe loc sa vezi daca intrerupe motorul? Sau motorul merge constant si intrerupe doar in viteza, e mare diferenta, de obicei intreruperile in viteza provin de la convertizorul cutiei, asta daca esti sigur ca motorul trage liniar. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Acelasi lucru il aveam si eu, dar mult mai putin se simtea fata de cum descrii tu, "agata" cand acceleram brusc dar nu la schimbarea vitezelor. Dupa o diagnoza mi-au zis ca este o problema la modulul VTG, care s-ar putea remedia printr-un schimb de ulei la cutie dar nu garanteaza. Solutia finala era schimbarea modulului, 5400 lei la reprezentanta.
Link to comment
Share on other sites

Verifica nivelul de ulei la cutie, diagnoza, ceva apare.

hmmm, ciudat:

Masina merge perfect acum.

Am fost la tester, nicio eroare curenta, doar una de la cutia de transfer, dar in urma cu 20k Km, respectiv 1 an.

Aparent, 90%, ar fi din cutia de transfer, bazat pe explicatiile mele, nu imi pot confirma de la service, doar daca revin in timp ce se manifesta problema, sa decupleze 4x4 si asa aflam sigur daca e de la cutia de transfer, insa masina merge perfect, asa ca nu stiu de la ce a fost.

 

ce am schimbat intre postarea topicului si vizita la tester:

- am trecut la anvelopele de iarna

- am schimbat cheia, cea pe care o foloseam in momentul in care a aparut problema are bateria descarcata si imi arata in bord ca nu comunica, desi motorul pornea - mergea liniar.

 

sa fi fost oare de la modulul keyless go...?

Edited by Mondragon
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut,

 

Am avut si eu o problema asemanatoare, cand acceleram simteam smucituri, am tot citit post-uri pe aici, inclusiv pe asta.

Desi este un post mai vechi as vrea sa iti spun de ce se manifesta la mine treaba asta si eventual sa mai ajutam si alta lume.

Problema la mine venea de la faptul ca aveam o roata desumflata pe spate, fiind diferenta de presiune intre cele 2 roti pe spate calculatorul de la xDrive se zapacea.

 

O zi frumoasa!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare ĂŽmi da cineva un nr de contact la bĂŁiatul care se ocupa de recondiționat cutii automate din Constanța ? Știu de pe forum ca e f bun dar nu mai rețin numele! Un prieten are nevoie și sper sa ĂŽl pot ajuta! Bafta si stima
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Salut,

 

Am avut si eu o problema asemanatoare, cand acceleram simteam smucituri, am tot citit post-uri pe aici, inclusiv pe asta.

Desi este un post mai vechi as vrea sa iti spun de ce se manifesta la mine treaba asta si eventual sa mai ajutam si alta lume.

Problema la mine venea de la faptul ca aveam o roata desumflata pe spate, fiind diferenta de presiune intre cele 2 roti pe spate calculatorul de la xDrive se zapacea.

 

O zi frumoasa!

Intre timp, am descoperit ca atunci cand pun anvelope de 225 smuceste, cu 205 nu.

Cu 205, daca anvelopele sunt diferite, ca profil, pe acelaxi ax, sau fata spate, smuceste, cu toate 4 la fel merge perfect.

 

Asa cum spui mai sus, la fel ca si Shep86, pana la cutia de transfer, importante sunt jantele, sa fie in regula, anvelopele, ca profil si uzura, dar si presiunea in roti.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Cutia de transfer e foarte sensibila. Trebuie avut grija ce jante pui, ce dimensiuni ai la anvelope si ce presiune. Oricum preventiv ai putea schimba uleiul in cutia de transfer, e in jur de 200-300 ron.

Salut,

 

Cunosti pe cineva sau un service unde as putea schimba si eu uleiul la cutia de transfer preventiv?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.