Jump to content

Curatare galerie de admisie


Recommended Posts

Salut,

 

Am simtit ca in ultima vreme trage tot mai greu.

Nu a fost gasita nici o eroare sau indicatie pentru asta,

 

doar ca este foarte mult carbon depus pe galeria de admisie,

pentru curatarea careia devizul e de 350EUR,

 

a mai facut cineva asta ?

risc sa am smucituri sau alte ciudatenii dupa ?

(debitmetru de aer, ... am citit ceva post ce nu il mai gasesc)

 

in plus, pretul mi se pare cam mare,

stiti altul mai bun ?

Edited by Cucu.Bau
Link to comment
Share on other sites

Salut!

In primul rand, ce masina ai? Galeria se da jos, relativ usor(ma refer la al meu e90),daca esti un pic tehnicut o dai singur si de curatat o faci cu un degresant, niste benzina si un pic de rabdare. Eu le-am facut singur, galerie+EGR. Daca tot am desfacut galeria, am schimbat si oringuriele si am dat jos clapetele pentru ca se miscau.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

In primul rand, ce masina ai? Galeria se da jos, relativ usor(ma refer la al meu e90),daca esti un pic tehnicut o dai singur si de curatat o faci cu un degresant, niste benzina si un pic de rabdare. Eu le-am facut singur, galerie+EGR. Daca tot am desfacut galeria, am schimbat si oringuriele si am dat jos clapetele pentru ca se miscau.

 

credeam ca e afisat sub user :-)

F11, 525d xDrive, 2013

 

nu pare a treaba de 3 ore :-)

Link to comment
Share on other sites

350 euro este manopera pentru un schimb de distributie, si este foarte mare doar pentru un curatat galerie admisie.

Ce masina ai , de unde esti si cine ti-a oferit devizul asta ?

 

 

PS: Sub user scrie de ce esti interesat, si eu sunt interesat de multe dar inca nu le am :D

Edited by OPaul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

350 euro este manopera pentru un schimb de distributie, si este foarte mare doar pentru un curatat galerie admisie.

Ce masina ai , de unde esti si cine ti-a oferit devizul asta ?

 

 

PS: Sub user scrie de ce esti interesat, si eu sunt interesat de multe dar inca nu le am :D

 

Este un nr de posturi minime inainte de a putea edita o semnatura :-)

 

Reprezentanta din Bratislava.

Edited by CosmaCosmin
Link to comment
Share on other sites

credeam ca e afisat sub user :-)

F11, 525d xDrive, 2013

 

nu pare a treaba de 3 ore :-)

 

 

Am eu model ca al tau. Depinde si cati km. ai, daca esti 100% sigur ca sunt km. reali. Daca ai in jur de 200.000 km. ar fi mai bine sa cumperi clapetele de admisie.

 

La reprezentanta clapetele costa 280 lei pe original.

 

De curatat acum depinde de tine. Eu am folosit solutii de curatat de la liqui moly si nu am fost deloc multumit.

 

Cea mai buna solutie este ARIEL detergent, este si cea mai ieftina. Am curatat cat am putur cu o carpa, am curatat stratul gros si intarit cu o surubelnita, iar dupa aceea am pus galeria la inmuiat cu apa calda si cu detergent intr-un lighean si am lasat-o la inmuiat cam 3, 3,5 ore.

 

Iti spun sigur ca arie-lul inmoaie perfect uleiul intarit. Dupa, am clatit, am curatat iar cu ariel, iar am clatit si a iesit galeria ca noua.

 

Retine, cine iti desface galeria, sa fii atent sa iti desfaca si borna de + de pe alternator, ca altfel ai incurcat-o. :rolleyes:

Oricum alegerea este a ta, faci cum vrei.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Am eu model ca al tau. Depinde si cati km. ai, daca esti 100% sigur ca sunt km. reali. Daca ai in jur de 200.000 km. ar fi mai bine sa cumperi clapetele de admisie.

 

La reprezentanta costa 280.000 lei pe original.

 

Cat costa ?????

Link to comment
Share on other sites

Se gasesc clapetele? La mine se miscau tablitele pe ax, le-am strans si renituit un pic, dar mi-a fost cam teama sa le mai pun, am pus dopuri, nu este nici o diferenta la masina.

Revenind la subiect eu am curatat cu un degresant cred ca pentru bucatarie, degresant la rece, se numea, a fost foarte bun. Nu a durat 3 ore, cam 4, dar a iesit, banuiesc ca la F11 nu e o mare diferenta la desfacut.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Multumesc pentru raspunsuri.

 

Daca despre piesa asta e vorba, (atasata imaginea)

mi-a fost schimbata odata cu distributia.

Nu am discutat si nici cerut acordul.

 

Care sunt sansele sa fie incarcate dupa mai putin de 20.000km ?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Faza cu borna este ca risti sa faci scurt la borna de +, cand desfaci suruburile de la galerie, care ele sun la masa masinii (- ).

 

Poti atinge din greseala cu crichetul, + ul de la alternator. Nu are rost sa mai spun ce se intampla! :frantics:

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Nu e nici o faza,ideea e ca daca nu desfaci borna si o indepartezi nu poti scoate galeria,efectiv sta in calea galeriei.

 

 

Daca nu stii, nu are rost sa vorbesti. :thumbsup: Cred ca nici nu stii cum se demonteaza o galerie, ca daca ai fi stiut, NU ai mai fi zis ca nu iese din cauza bornei.

 

Iese si cu borna nedemontata.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca tu vb mult si prost cateodata,eu am dat galeria jos la fieru meu si stiu ce vorbesc...daca tu ai dat-o jos din motive electrice ,e treaba ta.

 

 

Tu vorbesti prostii cam tot timpul, daca nu stii abtinete, ca nu ma cunosti.

 

Poti foarte usor sa atingi cu prelungitorul cheii si sa faci scurt. Uita-te la poza, domnule meserias. :thumbsup:

 

Aici vorbim de F11, 525, asa ca invata-te sa citesti tot, nu printre randuri. :thumbsup:

post-85631-0-16452500-1515355671_thumb.jpg

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Aici vorbim de galerie de F11 525, asa ca las-o balta. Daca citeai tot, era altceva, nu ai mai fi raspuns asa. Omul asta intreba de galeria de la masina lui; nu de masina ta, care este alt model.

 

Iar galeria se poate scoate si fara demontarea bornei, numai ca exista riscul sa faci scurt.

Edited by radu95
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eu n-am dat nici o borna jos si n-am facut niciun scurt si culmea ca a iesit si galeria. :blink:

Unii mai rau isi complica viata.

Topicul a fost deschis prin situatia considerata de Cucu.Bau..

daca merita sau nu, daca smuncituri vor aparea dupa curatare.. nicidecum daca ar fi sa o faca el..

 

Iar altii se decid sa se ia la cearta.. contraziceri..

 

Eu cred ca merita curatata admisia! Daca esti un sofer de bun simt (in majoritatea timpului) si fara picior greu pe acceleratie, vei observa o imbunatatire de 5 poate 10% in finetea demararii.

 

Daca conduci sportiv mai tot timpul, nu vei observa diferenta!

 

Imagineaza-ti CucuBau ca prin curatire practic readuci capacitatea ADMISIEI la valoarea calculata de proiectant iar acesta nu poate fi decat un lucru bun!

 

Bine inteles ca o curatare neglijenta in care pe admisie ramane mizerie (chiar poate fi multa mizerie acolo pe pereti) desprinsa si nescoasa poate ajunge impinsa de aer in locuri nedorite si de aici probleme!

Eu am curatat admisia manual cu diluant de vopsea. Mi sa parut cea mai buna solutie de compromis pret/calitate, exceptand fierberea in solutie de soda caustica care este exceptionala calitativ.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.