Jump to content

E83 benzina, dimineata la frig porneste la sfert si moare imediat


johngotti

Recommended Posts

Salutare si inca o problema.

E83 ul meu benzina are prostul obicei ca dimineata cand e frig sau daca am lasat-o multe ore nepornita, sa porneasca la sfert de cheie iar dupa vreo 5-10 secunde sa inceapa sa se balbaie si sa moara. Pe urma porneste iar la sfert si iar se balbaie si moare. Singura sansa e sa o tin putin din acceleratie. Am auzit o opinie cum ca ar fi un furtunas rupt sau fisurat si ca ar trage aer fals pe acolo? Ce credeti, s-a mai intalnit cineva cu problema asta?

Link to comment
Share on other sites

Ia la manuta mufele si curata-le...poate ai oxidate...

Verifica senzorul de pozitie ax came...

Verifica daca nu ai o conducta sparta/crapata (auzi cum suiera cand merge motorul, daca ai "ureche muzicala" :))) )

Senzorul de oxigen...

Curatare clapeta...

...si desigur filtrul de benzina...daca ai peste 15.000 km cu ala, schimba-l indiferent ce ai, ca benzina din unele statii e sfintita...la propriu...oameni credinciosi, baga agheasma... :))))

 

E ciudat ca nu iti da erori pe diagnoza...posibil sa fie totusi o conducta imbatranita si fisurata sau cu garnitura pocnita...

Incearca sa pornesti cu pedala apasata pe sfert...si vezi ce se intampla...nu incerca de mai multe ori, incearca o data si daca moare nu mai incerci asa, ca daca ai benzina nearsa prea multa risti sa faci alte stricaciuni.

Tine-ne la curent daca ai gasit problema...

 

 

Apropo, face asa?

 

Bafta

Edited by pireutz
Link to comment
Share on other sites

Nu, nu face asa. Porneste foarte normal si sta turata pe la vreo 1100 1200 cam 5 secunde, dupa care incepe sa se balbaie ca si cum nu ar avea benzina si moare. Azi, dupa ce n-o mai pornisem de vreo 24 de ore, mi-a murit de 3 ori pana a pornit si a mers normal

 

Porneste cu schimbarea filtrului...nu e costisitor...daca continua, va trebui sa o duci la un service specializat, sunt multe variabile...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu te apuci tu de schimbat...in primul rand nu cred ca ai sculele, in al doilea rand nu cred ca vrei sa te joci cu surubelnita prin rezervor....mai ales ca filtrul e jos rau...si da, trebuie sa ai undeva la o optime de rezervor plin, sa nu faci viata grea celui ce baga mana acolo...ai 2 pdf-uri, unul cu procedura, unul cu schema de principiu (la mana)...

Sfatul meu e sa o duci la mester...dar sa intrebi mecanicul daca stie unde e amplasat filtrul...daca nu stie, fugi cu tot cu masina...

 

X3-Removing-and-installing-fuel-filter-with-pressure-regulator1.pdf

replace_filter.PDF

 

PS. Nu vreau sa fiu cobe, dar asa am o senzatie ca pompa ta se duce pe copca, si nu filtrul...insa merita sa incerci, ca oricum daca e pompa, schimbi si filtrul.

Edited by pireutz
Link to comment
Share on other sites

Azi a fost mai cald. Masina nu a mai fost pornita de aseara. Si cu toate astea, a pornit foarte bune si nu a mai murit motorul. Deci face doar la temperatura scazuta. Naiba stie ce are. Pe tester da o eroare de clapeta si una de sonda lambda. Edited by johngotti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.