BMWClub: BMW E90 320D 2007 - Problema bujie/regenerare DPF - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW E90 320D 2007 - Problema bujie/regenerare DPF

#21 User is offline   Luca_77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 06-June 17

Posted 26 December 2017 - 22:42

Eu cred ca afumarea tevilor este o cauza a procesului de regenerare, intrucat cunosc masina unui prieten care avea teava curata, iar in momentul in care a schimbat releul si bujiile dupa mult timp, nestiind ca sunt arse, asa cum a spus si colegul mai sus, a inceput sa afume o perioada, dupa care s a oprit! Aici ma refer la la o afumare asa fina, fara sa dea fum in accelerare sau in relanti. Ceea ce am descris mai sus e un fel de constatare sau parere personala!
1

#22 User is offline   cristianpop2016 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 168
  • Joined: 07-October 16
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Posted 27 December 2017 - 08:58

Am masina de 1 an, cand am luat-o avea esapamentul curat, dar avea 3 bujii arse, le-am schimbat si de atunci afuma esapamentul, cu trecerea timpului parca afuma tot mai tare, saptamanal cand spal masina curat si esapamentul , e curat si intr-o sapt in functie de talpa e mai mult sau mai putin afumata, km in bord 210k, dar sunt foarte sigur ca are mai mult.
Fum in accelerare nu da sau cel putin nu il vad eu.
0

#23 User is offline   Luca_77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 06-June 17

Posted 27 December 2017 - 09:10

View Postcristianpop2016, on 27 December 2017 - 08:58, said:

Am masina de 1 an, cand am luat-o avea esapamentul curat, dar avea 3 bujii arse, le-am schimbat si de atunci afuma esapamentul, cu trecerea timpului parca afuma tot mai tare, saptamanal cand spal masina curat si esapamentul , e curat si intr-o sapt in functie de talpa e mai mult sau mai putin afumata, km in bord 210k, dar sunt foarte sigur ca are mai mult.
Fum in accelerare nu da sau cel putin nu il vad eu.

Cam acelasi rationament descris mai sus vad ca se intampla si la tine!
0

#24 User is offline   sebilica 73 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 159
  • Joined: 24-May 09
  • Gender:Male
  • Location:caracal

Posted 27 December 2017 - 22:18

salutari sunt nou posesor de bmw cu filtru de particule, e90, 320d, 2006, deocamdata nu am probleme cu dpf dar pe viitorul apropiat îl elimin si fizic si din soft pt ca mi se pare ca e doar o gaselinta, toate dieselurile fara dpf nu se mai contorizeaza , în plus cred ca obtureaza evacuarea suficient cat sa apara alte probleme care duc la costuri mai mari decat eliminarea elementelor de mai sus, oricum la itp, rar se masoara doar presiunea si omogenitatea în plus castigi un pic de putere, o evacuare mai usoara un consum putin redus , va doresc succes în ceea ce va propuneti!!
-4

#25 User is offline   andreisaioc 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 517
  • Joined: 31-January 09

Posted 27 December 2017 - 22:43

da si mediul inconjurator ? mai nimeresc cateodata in spatele unei masini, aparent super ok, si fara probleme, si dacaa nu o depasesc sau daca nu trag pe dreapta ma sufoc....
1

#26 User is offline   sebilica 73 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 159
  • Joined: 24-May 09
  • Gender:Male
  • Location:caracal

Posted 28 December 2017 - 06:33

View Postandreisaioc, on 27 December 2017 - 22:43, said:

da si mediul inconjurator ? mai nimeresc cateodata in spatele unei masini, aparent super ok, si fara probleme, si dacaa nu o depasesc sau daca nu trag pe dreapta ma sufoc....

cu mediul are treabă ,cu mirosul nu prea!

This post has been edited by sebilica 73: 28 December 2017 - 06:34

-3

#27 User is offline   BMW Style 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 131
  • Joined: 10-October 17

Posted 28 December 2017 - 10:10

Da, corect, n-are treaba cu mirosul, doar mirosi a U650 :)))
1

#28 User is offline   andreisaioc 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 517
  • Joined: 31-January 09

Posted 28 December 2017 - 15:21

sa mergi in spatele masinii tale, si o sa vezi, te sufoci. Aia nu au proiectat filtrul ala degeaba, sa vina unii sa il sudeze
0

#29 User is offline   sebilica 73 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 159
  • Joined: 24-May 09
  • Gender:Male
  • Location:caracal

Posted 28 December 2017 - 17:29

View PostBMW Style, on 28 December 2017 - 10:10, said:

Da, corect, n-are treaba cu mirosul, doar mirosi a U650 :)))

si pana sa apara filtrul de particule te întreb ce ai fost😉, iar cei care nu au asa ceva ce sunt?

View Postandreisaioc, on 28 December 2017 - 15:21, said:

sa mergi in spatele masinii tale, si o sa vezi, te sufoci. Aia nu au proiectat filtrul ala degeaba, sa vina unii sa il sudeze

banuiesc ca daca merg în spatele masinii tale o sa primesc aer curat cu miros de musețel😀
-1

#30 User is offline   andreisaioc 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 517
  • Joined: 31-January 09

Posted 28 December 2017 - 18:17

nu neaparat, dar nu aer poluat. Oricum cand nu era DPF, masinile aveau alt statut, nu erau atat de multe masini, acum oricine, are 1000-2000 de euro, hop isi ia masina. Numai anul asta s-a depasit cu 80% numarul de inmatriculari fata de anul trecut... Daca nu aplica astia niste masuri drastice la anul sau peste doi ani, nu o sa mai putem circula deloc prin bucuresti, care si asa la orele de varf e mega aglomerat in ultimele luni.
0

#31 User is offline   sebilica 73 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 159
  • Joined: 24-May 09
  • Gender:Male
  • Location:caracal

Posted 28 December 2017 - 18:37

View Postandreisaioc, on 28 December 2017 - 18:17, said:

nu neaparat, dar nu aer poluat. Oricum cand nu era DPF, masinile aveau alt statut, nu erau atat de multe masini, acum oricine, are 1000-2000 de euro, hop isi ia masina. Numai anul asta s-a depasit cu 80% numarul de inmatriculari fata de anul trecut... Daca nu aplica astia niste masuri drastice la anul sau peste doi ani, nu o sa mai putem circula deloc prin bucuresti, care si asa la orele de varf e mega aglomerat in ultimele luni.

masinile nu scot pe esapament "aer poluat" scot gaze de esapament , acuma ce valori sunt agreate de organizatiile de mediu e alta discutie , acum nu vad de ce e o problema ca un om are decat 1000-2000 de E si vrea o masina poate nu vrea sa investeasca mai mult într un fier, poate e prima lui masina, nu cunosc toate motivele care îi determina pe oameni ce masina sa îsi cumpere ,e dreptul lor ......sau sa se faca o lege si sa circule numai astia cu dpf ...sau cu numere pare😎 ...zic si io!!!
0

#32 User is offline   BMW Style 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 131
  • Joined: 10-October 17

Posted 29 December 2017 - 10:12

View Postsebilica 73, on 28 December 2017 - 17:29, said:

si pana sa apara filtrul de particule te întreb ce ai fost😉, iar cei care nu au asa ceva ce sunt?




N-are rost sa-mi bat capul cu d-astia ca tine. Tu de ce stai in casa? Inainte se statea la cort.
PS: anuleaza-i si EGR-ul.
0

#33 User is offline   sebilica 73 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 159
  • Joined: 24-May 09
  • Gender:Male
  • Location:caracal

Posted 29 December 2017 - 14:46

View PostBMW Style, on 29 December 2017 - 10:12, said:

N-are rost sa-mi bat capul cu d-astia ca tine. Tu de ce stai in casa? Inainte se statea la cort.
PS: anuleaza-i si EGR-ul.

în continuare stau la cort, vad ca recunosti ca ai fost tractorist si da , o sa anulez si egr, poate cunosti ce efect are plus eliminare clapete swirl , ....am grija de masina mea!
-1

#34 User is offline   Kostylive 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 29-December 17

Posted 29 December 2017 - 22:21

Buna seara. Azi am schimbat filtrul de particule si senzorul de presiune dar martorul cu motorasul din bord tot nu dispare. Cand opresc si repornesc mașina apare din nou. Filtru este nou. La fel si senzorul de presiune. Pe tester imi da eroare la senzorul de presiune si la bujiile incandescente. Stie cineva care e problema? Va multumesc

Tot azi am schimbat si telescoapele

Tot azi am schimbat si telescoapele pe spate pentru ca aveam un scartait la denivelari si gropi. Dar de acel scartait tot nu am scapat. Ce mai trebuie schimbat?
0

#35 User is offline   Docristian 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 12-December 17

Posted 03 January 2018 - 20:13

View PostKostylive, on 29 December 2017 - 22:21, said:

Buna seara. Azi am schimbat filtrul de particule si senzorul de presiune dar martorul cu motorasul din bord tot nu dispare. Cand opresc si repornesc mașina apare din nou. Filtru este nou. La fel si senzorul de presiune. Pe tester imi da eroare la senzorul de presiune si la bujiile incandescente. Stie cineva care e problema? Va multumesc

Tot azi am schimbat si telescoapele

Tot azi am schimbat si telescoapele pe spate pentru ca aveam un scartait la denivelari si gropi. Dar de acel scartait tot nu am scapat. Ce mai trebuie schimbat?



Si eu am un scartait la denivalari si gropi si nu este de la telescoape. (Cel putin la mine).
La mine sunt flansele de la amortizoare.. sunt niste chestii cu rulmenti,bile in ele.. si daca se sparg, incep sa bata si sa scartaie...
nu costa mult, chiar si pe original...

Dar iti recomand mai bine sa te duci la un service pentru ca este posibil totusi sa nu ai aceasta problema :)

Referitor la problema cu erorile pe bujii, iti da eroare pe toate 4? sau doar pe 1-2?

Daca ai eroare pe toate 4, este clar Releul. Este aproape imposibil sa se arda toate 4 odata.

Daca tot te apuci de schimbat releul, schimba si bujiile... pune bosh.. sau beru... sunt ieftine..

This post has been edited by Docristian: 03 January 2018 - 20:15

0

#36 User is offline   Vik71 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 217
  • Joined: 25-April 15
  • Gender:Male

Posted 12 January 2018 - 16:15

va salut .proaspat posesor de e90 320 /2008 /n47 . 216km
am fix 4 mii cu ea ,adusa personal din DE , rog sa mi spune ti cum imi dau seama ca isi face regenerarea ? se aprinde vreun martor ceva ?
motor absolut in toate mintile fara nici cea mai mica problema . fac mentiunea ca neamtul i a facut TUV nou in DE la care am asistat personal ,altfel nu putea sa mi o vanda [ autohaus , reprezentanta bmw]
multumesc

This post has been edited by Vik71: 12 January 2018 - 16:15

0

#37 User is offline   ionut79 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 13-December 17

Posted 30 April 2018 - 19:35

Va salut
Am niste nelamuriri in legautura cu regenerarea dfp la masina mea 320d e90 2006.
Cand am luat masina am constatat intrand in meniul ascuns ca termostatul nu lucra cum trebuie adica apa nu urca mai sus de 63gC.
Asa ca am scimbat termostatul de apa si cel egr. Dupa procedura apa urca la 87 -88 g cred ca e ok.Mentionez ca nu am nici o eroare pe dpf si in navgatie imi arata la dpf 190.000km
Am achizitionat intre timp un cablu d+DCAN si am instalat ista +.
In urma scanarii am observat ca am erori pe toate cele 4 bujii + o eroare la pompa de apa auxiliara asa cum se observa in poza
Din ce am citit pe aici se pare ca dpf-ul nu se regenereaza daca am erori pe motor in special la bujii.
Am presupus ca dpf-il nu se regenereaza si am verificat stats-ul care se observa in poza
Se observa ca ultima regenerare s-a facut acum 177,4 km.
Am sters toate erorile cu ista dar am observat ca acelea cu bujiile reapar. Am facut un drum inafara orasului de cca 75 de km in care am tinut-o cat am putut peste 60km dar era cam aglomerat. Dupa acest drum am bagat mufa din nou si am constatat ca distanta de la ultima regenerare a crescut cam cu 75km care i-am facut eu.deci regenerarea nu a avut loc , acum avean 244,3km de la ultima regenerare.
Dupa asta am pornit regenerarea din ista unde mi-a spus initial ca am erori pe motor , dar m-a lasat sa dau next si sa activez regenerarea din program asa cum se observa in poza in care am 244,3 km de la ultima regenerare.
Acum nu stiu daca am procedat corect : dupa activarea regenerarii din program se observa ca la function Request regeneration statusul este regeneration in dde reguested.
Am deconectat laptopul de pe masina si astazi am facut un drum mai lung in care i-am dat talpa si schimbat in 3000-3500. drumul a fost de cca 120km.
Ajuns la destinatie am verificat iar dpf-ul daca si-a facut regenerarea si acum imi arata ca distanta de la ultima regenerare este de 110 km cum se observa in poza 3
Dar observ ca la functia Request regeneration statusul este tot regeneration in dde reguested daci intrebarea mea este : s-a facut regenerarea dpf-ului ?
sau mai trebuie sa mai fac ceva in program sa anulez ceva?

thanks

Attached File  rsz_untitled2.jpg (55.57K)
Number of downloads: 27Attached File  rsz_1untitled2.jpg (58.99K)
Number of downloads: 29Attached File  rsz_1untitled.jpg (58.63K)
Number of downloads: 27

Attached File  Untitled7.png (748.1K)
Number of downloads: 25

This post has been edited by ionut79: 30 April 2018 - 19:32

0

#38 User is offline   Lancer 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 264
  • Joined: 03-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad / Campia Turzii

Posted 01 May 2018 - 00:22

Atata timp cat ai erori pe DDE , nu se face regenerarea dpf-ului, nici periodic functie de presiunea din evacuare , nici din tester. Daca spui ca ai erori pe toate bujiile ,schimba releul si bujiile , fa o diagnoza si daca nu mai ai erori , poti lansa regenerarea fortata. In momentul de fata , tinand cont ca ai eroare pe dde , in ISTA iti arata ca exista o cerere de regenerare a dpf-ului , dar nu e activa din cauzele mentionate.
0

#39 User is offline   ionut79 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 13-December 17

Posted 01 May 2018 - 08:11

pai si de ce a scazut nr de km de la ultima regenerare?
Trebuie sa schimb si pompa de apa auxiliara pentru a se regenera dpf-ul?ca eroarea asta tot pe dde este

This post has been edited by ionut79: 01 May 2018 - 08:29

0

#40 User is offline   Luca_77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 196
  • Joined: 06-June 17

Posted 01 May 2018 - 10:51

Incearca sa faca regenerare, dar nu e completa, cati km are masina, si iti spun ce ai de facut!
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro