Jump to content

BMW E90 320D 2007 - Problema bujie/regenerare DPF


Docristian

Recommended Posts

Da, corect, n-are treaba cu mirosul, doar mirosi a U650 :)))

si pana sa apara filtrul de particule te ĂŽntreb ce ai fost😉, iar cei care nu au asa ceva ce sunt?

 

sa mergi in spatele masinii tale, si o sa vezi, te sufoci. Aia nu au proiectat filtrul ala degeaba, sa vina unii sa il sudeze

banuiesc ca daca merg ĂŽn spatele masinii tale o sa primesc aer curat cu miros de musețel😀

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu neaparat, dar nu aer poluat. Oricum cand nu era DPF, masinile aveau alt statut, nu erau atat de multe masini, acum oricine, are 1000-2000 de euro, hop isi ia masina. Numai anul asta s-a depasit cu 80% numarul de inmatriculari fata de anul trecut... Daca nu aplica astia niste masuri drastice la anul sau peste doi ani, nu o sa mai putem circula deloc prin bucuresti, care si asa la orele de varf e mega aglomerat in ultimele luni.
Link to comment
Share on other sites

nu neaparat, dar nu aer poluat. Oricum cand nu era DPF, masinile aveau alt statut, nu erau atat de multe masini, acum oricine, are 1000-2000 de euro, hop isi ia masina. Numai anul asta s-a depasit cu 80% numarul de inmatriculari fata de anul trecut... Daca nu aplica astia niste masuri drastice la anul sau peste doi ani, nu o sa mai putem circula deloc prin bucuresti, care si asa la orele de varf e mega aglomerat in ultimele luni.

masinile nu scot pe esapament "aer poluat" scot gaze de esapament , acuma ce valori sunt agreate de organizatiile de mediu e alta discutie , acum nu vad de ce e o problema ca un om are decat 1000-2000 de E si vrea o masina poate nu vrea sa investeasca mai mult ĂŽntr un fier, poate e prima lui masina, nu cunosc toate motivele care ĂŽi determina pe oameni ce masina sa ĂŽsi cumpere ,e dreptul lor ......sau sa se faca o lege si sa circule numai astia cu dpf ...sau cu numere pare😎 ...zic si io!!!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

N-are rost sa-mi bat capul cu d-astia ca tine. Tu de ce stai in casa? Inainte se statea la cort.

PS: anuleaza-i si EGR-ul.

ĂŽn continuare stau la cort, vad ca recunosti ca ai fost tractorist si da , o sa anulez si egr, poate cunosti ce efect are plus eliminare clapete swirl , ....am grija de masina mea!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Buna seara. Azi am schimbat filtrul de particule si senzorul de presiune dar martorul cu motorasul din bord tot nu dispare. Cand opresc si repornesc mașina apare din nou. Filtru este nou. La fel si senzorul de presiune. Pe tester imi da eroare la senzorul de presiune si la bujiile incandescente. Stie cineva care e problema? Va multumesc

 

Tot azi am schimbat si telescoapele

 

Tot azi am schimbat si telescoapele pe spate pentru ca aveam un scartait la denivelari si gropi. Dar de acel scartait tot nu am scapat. Ce mai trebuie schimbat?

Link to comment
Share on other sites

Buna seara. Azi am schimbat filtrul de particule si senzorul de presiune dar martorul cu motorasul din bord tot nu dispare. Cand opresc si repornesc mașina apare din nou. Filtru este nou. La fel si senzorul de presiune. Pe tester imi da eroare la senzorul de presiune si la bujiile incandescente. Stie cineva care e problema? Va multumesc

 

Tot azi am schimbat si telescoapele

 

Tot azi am schimbat si telescoapele pe spate pentru ca aveam un scartait la denivelari si gropi. Dar de acel scartait tot nu am scapat. Ce mai trebuie schimbat?

 

 

Si eu am un scartait la denivalari si gropi si nu este de la telescoape. (Cel putin la mine).

La mine sunt flansele de la amortizoare.. sunt niste chestii cu rulmenti,bile in ele.. si daca se sparg, incep sa bata si sa scartaie...

nu costa mult, chiar si pe original...

 

Dar iti recomand mai bine sa te duci la un service pentru ca este posibil totusi sa nu ai aceasta problema :)

 

Referitor la problema cu erorile pe bujii, iti da eroare pe toate 4? sau doar pe 1-2?

 

Daca ai eroare pe toate 4, este clar Releul. Este aproape imposibil sa se arda toate 4 odata.

 

Daca tot te apuci de schimbat releul, schimba si bujiile... pune bosh.. sau beru... sunt ieftine..

Edited by Docristian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

va salut .proaspat posesor de e90 320 /2008 /n47 . 216km

am fix 4 mii cu ea ,adusa personal din DE , rog sa mi spune ti cum imi dau seama ca isi face regenerarea ? se aprinde vreun martor ceva ?

motor absolut in toate mintile fara nici cea mai mica problema . fac mentiunea ca neamtul i a facut TUV nou in DE la care am asistat personal ,altfel nu putea sa mi o vanda [ autohaus , reprezentanta bmw]

multumesc

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Va salut

Am niste nelamuriri in legautura cu regenerarea dfp la masina mea 320d e90 2006.

Cand am luat masina am constatat intrand in meniul ascuns ca termostatul nu lucra cum trebuie adica apa nu urca mai sus de 63gC.

Asa ca am scimbat termostatul de apa si cel egr. Dupa procedura apa urca la 87 -88 g cred ca e ok.Mentionez ca nu am nici o eroare pe dpf si in navgatie imi arata la dpf 190.000km

Am achizitionat intre timp un cablu d+DCAN si am instalat ista +.

In urma scanarii am observat ca am erori pe toate cele 4 bujii + o eroare la pompa de apa auxiliara asa cum se observa in poza

Din ce am citit pe aici se pare ca dpf-ul nu se regenereaza daca am erori pe motor in special la bujii.

Am presupus ca dpf-il nu se regenereaza si am verificat stats-ul care se observa in poza

Se observa ca ultima regenerare s-a facut acum 177,4 km.

Am sters toate erorile cu ista dar am observat ca acelea cu bujiile reapar. Am facut un drum inafara orasului de cca 75 de km in care am tinut-o cat am putut peste 60km dar era cam aglomerat. Dupa acest drum am bagat mufa din nou si am constatat ca distanta de la ultima regenerare a crescut cam cu 75km care i-am facut eu.deci regenerarea nu a avut loc , acum avean 244,3km de la ultima regenerare.

Dupa asta am pornit regenerarea din ista unde mi-a spus initial ca am erori pe motor , dar m-a lasat sa dau next si sa activez regenerarea din program asa cum se observa in poza in care am 244,3 km de la ultima regenerare.

Acum nu stiu daca am procedat corect : dupa activarea regenerarii din program se observa ca la function Request regeneration statusul este regeneration in dde reguested.

Am deconectat laptopul de pe masina si astazi am facut un drum mai lung in care i-am dat talpa si schimbat in 3000-3500. drumul a fost de cca 120km.

Ajuns la destinatie am verificat iar dpf-ul daca si-a facut regenerarea si acum imi arata ca distanta de la ultima regenerare este de 110 km cum se observa in poza 3

Dar observ ca la functia Request regeneration statusul este tot regeneration in dde reguested daci intrebarea mea este : s-a facut regenerarea dpf-ului ?

sau mai trebuie sa mai fac ceva in program sa anulez ceva?

 

thanks

 

post-86206-0-48654000-1525109627_thumb.jpgpost-86206-0-91958000-1525109613_thumb.jpgpost-86206-0-77357700-1525109584_thumb.jpg

 

post-86206-0-97870800-1525109699_thumb.png

Edited by ionut79
Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat ai erori pe DDE , nu se face regenerarea dpf-ului, nici periodic functie de presiunea din evacuare , nici din tester. Daca spui ca ai erori pe toate bujiile ,schimba releul si bujiile , fa o diagnoza si daca nu mai ai erori , poti lansa regenerarea fortata. In momentul de fata , tinand cont ca ai eroare pe dde , in ISTA iti arata ca exista o cerere de regenerare a dpf-ului , dar nu e activa din cauzele mentionate.
Link to comment
Share on other sites

se face regenerarea nu incearca, dc ar incerca contorizarea nu ar incepe din nou, in anumite momente cand temperatura exterioara e destul de mare si cea a motorului la fel se face regenerarea si fara bujiile incandescente, iarna nu se face, din moment ce contorizarea incepe de la 0 regenerarea sa facut , nu ca sa facut pe jumatate sau altceva, efectiv e facuta, trebuia sa faci si o poza si cu motorul pornit sa se vada contrapresiunea la relanti, iti dai seama si de starea lui.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

asa m-am gandit si eu ca totusi s-a facut regenerarea din moment ce s-a resetat nr de km de la ultima regenerare.toate pozele facute sunt cu motorul oprit si contactul pus.am sa fac astazi un test si pun si valorile la relanti.thanks. Edited by ionut79
Link to comment
Share on other sites

asa cum am spus atasez pozele cu valorile masurate astazi:

 

 

 

-temperatura apa 66g,motor pornit, masina pe loc, 2000rot/min post-86206-0-38070500-1525212193_thumb.jpg

 

-temperatura apa 83g, motor pornit, masina pe loc, 2000rot/min post-86206-0-32046300-1525212297_thumb.jpg

 

-temperatura apa 85g, motor pornit, masina pe loc, 2500rot/min post-86206-0-71636300-1525212347_thumb.jpg

 

-temperatura apa 88g, 2000rot/min in mers treapta a 4-a 80km/h post-86206-0-90143500-1525212425_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ionut, ce ti-a spus el in privinta temperaturii motorului a fost cu, caracter general, ca idee, o idee a lui cum (ar functiona regenerarea ..vara) functioneaza.

 

Ideea principala de retinut este ca o diferenta mica de presiune masurata in filtru de cei doi senzori este cea mai reala estimare a starii/stagiului filtrului.

 

Valoare mica a dif. de presiune - filtru gol (generat)

Valoare mare a dif. de presiune - filtru plin sau pe cale a a se umple daca masina e condusa in oras sa zicem.

Retine, mai sus este vorba de o diferenta de presiune - o valoare rezultata.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Concluzia ?

Dpf isi face regenerarea sau nu?nu stiu care ar fi valorile ok pentru exhaust gas backpressure

De ce ramane regeneration in dde requested daca el si-a facut regenerarea?sau cum pot anula aceasta cerere?

As zice regenerarea nu s-a facut complet, cel putin nu pana in/la parametri care sa ii recunoasca sistemul ca regenerare terminata/incheiata/completa: adica aceea presiune mica la nivel filtrul.

 

De aceea probabil a ramas activa.

 

Ca tu ai numarat km si ti-au dat mai putin, poate fi (probabil) din cauza ca la drum intins sistemul de control altfel estimeaza regenerarea si ca atare km mai putini parcursi. Retine asta este doar o presupunere.

 

Eu personal as verifica periodic aceea diferenta de presiune - este cea mai reala analiza a starii filtrului.

 

Desigur functionarea senzorilor in parametri e esentiala; deci fara erori acolo!

 

Probabil comanda data nu va disparea pana nu-si face regenerare completa.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.