Jump to content

Problema bmw x3 e83 2.0 nu trage


Recommended Posts

Salut. Sunt nou pe forum, imi cer scuze pentru greseli.

Am un bmw x3 din 2006 e83 motor 2.0d 150cp, problema este ca nu trage!

Adica trage dar dupa 3.000 rpm , pana la 3.000rpm , nu trage deloc absolut deloc, dupa 3.000rpm zici ca ee avion masina .

Am verificat furtunele de vaccum toate sunt ok . am schimbat debimetrul de aer , tot aceasi treaba . nu stiu ce poate fii problema. Imi puteti da va rog un sfat ??

Link to comment
Share on other sites

Salut. Sunt nou pe forum, imi cer scuze pentru greseli.

chiar daca esti nou, sa stii ca daca postezi mai multe topicuri identice, cu acelasi continut, nu obtii raspunsuri mai rapide, ci dimpotriva, incalci regulamentul {pe care este evident ca nu l-ai citit}...

 

iar asta inseamna sanctiuni.

 

de data asta, ti-am sters celelalte topicuri... insa pe viitor, iti recomand sa lecturezi Regulamentul forumului

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

Link to comment
Share on other sites

Salut. Sunt nou pe forum, imi cer scuze pentru greseli.

Am un bmw x3 din 2006 e83 motor 2.0d 150cp, problema este ca nu trage!

Adica trage dar dupa 3.000 rpm , pana la 3.000rpm , nu trage deloc absolut deloc, dupa 3.000rpm zici ca ee avion masina .

Am verificat furtunele de vaccum toate sunt ok . am schimbat debimetrul de aer , tot aceasi treaba . nu stiu ce poate fii problema. Imi puteti da va rog un sfat ??

Cel mai bine o diagnoza ĂŽnainte. Ca și posibile cauze (cele mai frecvente) - o turbina defecta, un filtru de particule ĂŽnfundat , o admisie ĂŽnfundatĂŁ, un EGR blocat și o mulțime de senzori mincinoși! O diagnoza ar spune mĂŁcar de unde sa ĂŽncepi cu verificarile

Link to comment
Share on other sites

exact aceeasi problema am si eu pe un 120d...e acelasi motor orcum. Nu am investit inca nimic doar ce i-am facut diagnoza la bimmer si cam degeaba. Mi-au spus ca iese fum de la colierul dintre turbina si dpf si pe la actuatorul turbinei...(de aici cred ca trebuie sa-mi dau eu seama ca pierd compresie si nu-mi intra turbina cand trebuie)...au fost in stare sa-mi zica ca am egr blocat si atat..nu mi-au zis daca pe deschis/inchis..nu mi-au spus ca as putea incerca sa-l curat sau sa-i fac ceva inainte in vederea reducerii unor costuri...nu dom'le "schimba-l direct" :))). In schimb m-au frecat cu alte posibile probleme....mi-au spus sa-mi reconditionez turbina :))...in fine nu m-au rezolvat cu nimic si nici prea multe informatii nu mi-au oferit in schimbul a 200 de lei cat m-a costat :)...acum caut si eu un service prin galati care sa ma rezolve cu deblocarea/schimbul EGR-ului...si la fel sa iau pas cu pas fiecare problema in vederea rezolvarii cuplului.

La fel iti recomand si tie vezi poate pierzi compresie undeva la vre'un furtun de la turbina si iti intra tarziu ( asta voi face si eu dupa ce rezolv problema EGR-ului)

Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

exact aceeasi problema am si eu pe un 120d...e acelasi motor orcum. Nu am investit inca nimic doar ce i-am facut diagnoza la bimmer si cam degeaba. Mi-au spus ca iese fum de la colierul dintre turbina si dpf si pe la actuatorul turbinei...(de aici cred ca trebuie sa-mi dau eu seama ca pierd compresie si nu-mi intra turbina cand trebuie)...au fost in stare sa-mi zica ca am egr blocat si atat..nu mi-au zis daca pe deschis/inchis..nu mi-au spus ca as putea incerca sa-l curat sau sa-i fac ceva inainte in vederea reducerii unor costuri...nu dom'le "schimba-l direct" :))). In schimb m-au frecat cu alte posibile probleme....mi-au spus sa-mi reconditionez turbina :))...in fine nu m-au rezolvat cu nimic si nici prea multe informatii nu mi-au oferit in schimbul a 200 de lei cat m-a costat :)...acum caut si eu un service prin galati care sa ma rezolve cu deblocarea/schimbul EGR-ului...si la fel sa iau pas cu pas fiecare problema in vederea rezolvarii cuplului.

La fel iti recomand si tie vezi poate pierzi compresie undeva la vre'un furtun de la turbina si iti intra tarziu ( asta voi face si eu dupa ce rezolv problema EGR-ului)

 

Eu caut in Timisoara un mecanic sa fie dispus sa le ia pe rand si sa le verifice.

Diagnozele nu indica nimic, deloc,

iar in mers toti parametrii ca la carte.

 

Si la mine nu trage, decat greu si vibreaza motorul destul de tare,

si la cald si la rece la relanti. (e stabil)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

de ce nu mergi la reprezentanta?

 

Am fost :-)

Si in Slovacia si in Romania (2 diferite in RO)

 

dintr-un oarecare motiv, ... nu isi bat capul :-)

amajuns sa cred ca am mai mari sanse cu un garaj privat unde este un om cu experienta

 

sunt dispus sa platesc pentru investigatii,

nu doar reparatia dupa ce a fost identificata problema.

 

 

 

 

Edited by CosmaCosmin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.