Jump to content

Decuplarea bateriei ,probleme...


Alexander 2017

Recommended Posts

Salut,

Am un E90 (2011) diesel si in momentul in care am declupat bateria din borna minus si curatare borna ,nu-mi mai functioneaza inchiderea centralizata(doar inchiderea) ,semnalizarea,becurile bord,modulul de faruri(farurile merg automat),lumina habitaclu,faza lunga si atunci cand merg cu ea arata semnul de usa sofer deschisa si rampa masina.

Va multumesc frumos pentru ajutor .

Link to comment
Share on other sites

Teoretic ți sa Ars modulul de lumini (FRM). Practic se repara relativ ușor (trebuie softat pe BANK). Cel mai bine ia legĂŁtura pe FB cu Daniel Tutuianu (București) . Ăl trimiți la el, iar dupĂŁ ĂŽl montezi și merge direct(fĂŁrĂŁ alte codari) Postez și nr lui , sperând ca nu se considera reclama (0728) 803 480
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuia sa deconectezi bateria, decat dupa ce ai conectat instalatia electrica a masinii la o sursa de curent, o alta baterie sau robot de pornire. Daca inainte de a decupla borna nu ai avut nici o eroare semnalata in bord, nu te speria nu ai nici o defectiune la masina. Acum trebuie codata bateria din nou pe masina. Bafta.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu trebuie deconectata bateria, de acord cu asta insa a deconectat o si acum calculatorul FRM e decedat. oricum ar fi fost, FRM ul era pe ultima suta de metrii. la prima variatie mai mare de tensiune ( baterie slaba la pornire, diagnoza fara sursa externa) oricum murea

 

masina are defectiune, nu da sfaturi gresite !

Link to comment
Share on other sites

thumbsup.png

"Why register the battery replacement?

After installing a new battery, the service function 'Register battery replacement' must be run. The registration of the battery

replacement is required to inform the power management (software in engine electronics and intelligent battery sensor) that a new

battery was installed in the vehicle. If the battery replacement is not registered, the power management will not function properly and

can lead to functions being limited by individual electrical consumers being switched off or having their power consumption reduced,

for example."

Edited by zeronoo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Experienta mea:

Am avut vreo doi ani o baterie care era pe masina cand am cumparat masina.

Bateria a tinut 10 ani si am schimbat-o dupa ce am pus-o la incarcat pe banc sa maresc concentratia electrolitului de la 1.20 la 1,28 daca as fi putut. A crescut numai o data pana la 1,26 in toate compartimentele.. La alte incercari nu a mai crescut.. Deci va puteti imagina ca am scos-o de pe masina de cateva (multe) ori.

In urma incarcarilor poate de doua sau trei ori am inregistrat bateria. Imbunatatiri nu a fost fata de aceea baterie fie pe banv fie pe masina. Nu am avut niciodata probleme cu FRM-ul.

 

Ma indoiesc ca tensiunea trebuie mentinuta pe masina daca deconectezi bateria. Ar fi absurnd ca un modul atat de scump ca FRM-ul sa fie lasat sa se arda... nu are ce crestere de tensiune sa fie decat poate daca schimbi bateria cu alta cu motorul pornit!

Asta da, poate fi un risc enorm pentru multe module pe masina!

 

O baterie este considerata descarcata sau aproape de moarte daca

densitatea elecrolitului scade sub 1,20.. Mult sub 50% ar suna prea incurajator. :purple:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Corect!

Am patit-o la un E90.

Am dat putin mai mult la automat (inlocuire filtru motorina) si a inceput sa invarta electromotorul mai greu (bateria era cam pe duca, am aflat ulterior) => FRM mort.

Happy days! :)

Edited by mase
Link to comment
Share on other sites

Hmm ... se fwte FRM de la baterie slaba? A mea cam face figuri de vreo 2-3 ani iarna (e originala, are 8ani), in sensul ca se stinge navigatia la pornire dupa ce sta mai mult timp. De pornit porneste, dar se simte ca e mai slaba. Cred ca o sa merg sa o schimb, sa n-am alte surprize.
Link to comment
Share on other sites

Hmm ... se fwte FRM de la baterie slaba? A mea cam face figuri de vreo 2-3 ani iarna (e originala, are 8ani), in sensul ca se stinge navigatia la pornire dupa ce sta mai mult timp. De pornit porneste, dar se simte ca e mai slaba. Cred ca o sa merg sa o schimb, sa n-am alte surprize.

 

nu, dar bateria slaba ii poate da lovitura de gratie !

 

Frm3 este mai sensibil se duce din cauza varfurilor de tensiune. Unele au cedat si la diagnoza.

 

nu, sunt doar coincidente. nu e ala motivul pentru care se strica. de exemplu la diagnoza se strica deoarece bateria nu mai e buna si se descarca => restart FRM . daca frm e pe ultima suta de metrii, nu mai porneste

 

repet. FRM nu se strica de la bateria slaba, aia e doar lovitura de gratie! el se strica in timp iar la prima scadere de tensiune, e decedat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.