Jump to content

X1 xdrive 18d M Sport Estoril blau


IonC

Recommended Posts

Da, ciudata trecerea de la 35i Sport Line la 18d M Package.

 

Probabil era pe stoc si a primit o oferta de nerefuzat, ceea ce l-a determinat sa o ia chiar si cu 18d pe ea. E foarte frumaosa pana la urma, iar cei 150 de cai sunt suficienti in 95% din situatii.

A gandit practic, ceea ce nu e rau deloc. Un pret bun la buyback plus alaturi de un pret si mai bun la cea noua pot fi factori decisivi. Frumoasa, la multi ani!

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu era chiar pe stoc, este fabricata in 12 decembrie 2017 si a ajuns in Ro cu o zi inainte sa mi-o livreze...In rest, ce a spus cavaliere este foarte aproape de realitate.

 

Platforma este de seria 2 active grand tourer/mini countryman/clubman, de aici motorul si tractiunea fata la sdrive (toate cele enumerate au tractiune fata, inclusiv bmw seria 2 active grand tourer).

 

Este o schimbare asumata si acceptata 100%, asa ca nu sunt lucruri suplimentare de discutat aici.

 

Multumesc pentru urari! :thumbsup:

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am descoperit doua chestiuni.

 

In spatele grilelor de radiator are niste jaluzele despre care am aflat pe google ca se numesc air vent si sunt controlate electronic in functie de temperatura. Asa se explica de ce sunt inchise acum, pentru cresterea temperaturii motorului mai rapida.

 

In manualul de utilizare scrie de AdBlue si despre modul in care se adauga, dar langa usita de alimentare cu motorina, acolo unde ar trebui sa fie si un buson pentru adblue, nu exista acest buson, fiind inchisa acea intrare, ceea ce ma face sa cred ca acest motor, 18d, desi Euro 6, nu foloseste adblue. De asemenea, nici in meniu, la Vehicle Status, nu apare simbolul de adblue, unde poti verifica cat mai exista si cat si cand mai trebuie completat. Probabil ca manualul de utilizare se refera la alte modele diesel, care folosesc adblue. O bataie de cap in minus nu strica.

 

In rest, este foarte ok masina, se incalzeste mai repede decat ma asteptam, trecand de la benzina la motorina.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am descoperit doua chestiuni.

 

In spatele grilelor de radiator are niste jaluzele despre care am aflat pe google ca se numesc air vent si sunt controlate electronic in functie de temperatura. Asa se explica de ce sunt inchise acum, pentru cresterea temperaturii motorului mai rapida.

 

In manualul de utilizare scrie de AdBlue si despre modul in care se adauga, dar langa usita de alimentare cu motorina, acolo unde ar trebui sa fie si un buson pentru adblue, nu exista acest buson, fiind inchisa acea intrare, ceea ce ma face sa cred ca acest motor, 18d, desi Euro 6, nu foloseste adblue. De asemenea, nici in meniu, la Vehicle Status, nu apare simbolul de adblue, unde poti verifica cat mai exista si cat si cand mai trebuie completat. Probabil ca manualul de utilizare se refera la alte modele diesel, care folosesc adblue. O bataie de cap in minus nu strica.

 

In rest, este foarte ok masina, se incalzeste mai repede decat ma asteptam, trecand de la benzina la motorina.

Fantele respective, cred ca te referi la deflectorul de aer, si la e87 din 2008 118d sunt prezente, eu unu in 4 ani le-am vazut deschise o data cand mi s-a rupt fulia de la vibrochen si primeam eroare "sa merg moderat sa nu se supraincalzeasca motorul si limitarea motorului la 2000rpm" si inca o data vara, cand era foarte cald afara si stateam bara la bara.

Edited by DohoDragos
Link to comment
Share on other sites

Fantele respective, cred ca te referi la deflectorul de aer, si la e87 din 2008 118d sunt prezente, eu unu in 4 ani le-am vazut deschise o data cand mi s-a rupt fulia de la vibrochen si primeam eroare "sa merg moderat sa nu se supraincalzeasca motorul si limitarea motorului la 2000rpm" si inca o data vara, cand era foarte cald afara si stateam bara la bara.

 

Grilele acelea fac parte din conceptul efficient dynamics, de regula stau inchise la viteza pt o economie de combustibil.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La mine la E60 stau inchise iarna si se deschid vara in special cand merg in trafic aglomerat sau dupa ce opresc masina, pentru a facilita racirea motorului.

Nu am eff dynamics.

 

 

Se deschid si iarna in functie de viteza si temperatura motorului. In rest stau inchise.

 

Se mai deschid si cand isi face regenerare DFP-ul, chiar si la relanti.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

In manualul de utilizare scrie de AdBlue si despre modul in care se adauga, dar langa usita de alimentare cu motorina, acolo unde ar trebui sa fie si un buson pentru adblue, nu exista acest buson, fiind inchisa acea intrare, ceea ce ma face sa cred ca acest motor, 18d, desi Euro 6, nu foloseste adblue. De asemenea, nici in meniu, la Vehicle Status, nu apare simbolul de adblue, unde poti verifica cat mai exista si cat si cand mai trebuie completat. Probabil ca manualul de utilizare se refera la alte modele diesel, care folosesc adblue. O bataie de cap in minus nu strica.

Din cate stiu, adblue au motoarele de la 20d in sus.

Link to comment
Share on other sites

Da, posibil, eu m-am mirat ca la euro 6 sa nu aiba adblue, dar este clar, nu ma deranjeaza.

Și la mine e la fel, are lângĂŁ bușonul de motorina locașul pt adblue ĂŽnsĂŁ e “sigilat” :)

Nu știu cum au scos Euro 6 ĂŽnsĂŁ consider o bĂŁtaie de cap in minus ;), apropos am observat ca atât la varianta 18d 150 CP cât și la 20d 190 CP e posibila norma Euro 6 fĂŁrĂŁ adblue.

Link to comment
Share on other sites

Și la mine e la fel, are lângă bușonul de motorina locașul pt adblue însă e “sigilat” :)

Nu știu cum au scos Euro 6 însă consider o bătaie de cap in minus ;), apropos am observat ca atât la varianta 18d 150 CP cât și la 20d 190 CP e posibila norma Euro 6 fără adblue.

 

Circulau(prin 2017) ceva zvonuri ca B47 are emisii de 7x mai mari decat declarate :)) dar n-am mai urmarit subiectul, un simplu search http://fortune.com/2017/07/24/bmw-volkswagen-daimler-emissions/ dar cu singuranta exista mai multe articole mai bine documentante.

 

Pana una alta cum se comporta mini SUV-ul?

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

Vazusem informatia, altundeva. Dar acolo scrie de cele Euro 6 care consumau putin Adblue, acesta nu consuma deloc!

 

Cum emisiile sunt de 124-129 g, de 7 x mai mari ar insemna 850 gr, cred ca nici tirurile nu emit atatea noxe.

 

Se comporta foarte bine, am mai scris, se incalzeste repede, consumul in primii 300 km este de 5,8%. Este adevarat ca zilele acestea se circula foarte bine din punct de vedere al traficului.

Link to comment
Share on other sites

Am avut in test drive cam o saptamana un X1 configurat la fel si cu aceasi motorizare si nu m-a dezamagit nici pe depasiri nici la tinuta, un pic incomode scaunele sport pentru o persoana de 192 inaltime si 94 kg dar mi-a placut masina.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.