BMWClub: X1 xdrive 18d M Sport Estoril blau - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

X1 xdrive 18d M Sport Estoril blau F48 Rate Topic: ***** 2 Votes

#41 User is offline   Fuzzz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 56
  • Joined: 29-August 18

Posted 23 July 2019 - 12:57

Am înțeles. Este cum ma gândisem și eu.
0

#42 User is offline   Fuzzz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 56
  • Joined: 29-August 18

Posted 26 July 2019 - 09:57

Poate mai sunt si altii interesati: astazi am aflat ca revizia (schimbul de ulei+filtre) se poate face DOAR daca masina cere acest lucru si NU mai devreme, prin pachetul de Service Inclusive. Se poate face anticipat DOAR pe banii clientului, la 20d costul este undeva pe la 1200-1300 de lei.
Masina mea cere mereu schimburi la 30.000 pentru ca eu merg mult extra-urban. Nici nu stiu daca sa ma bazez pe senzorii ei sau pe folclor care zice ca trebuie schimbat uleiul mai devreme pentru a evita uzura prematura a motorului. Ramane de vazut.

This post has been edited by Fuzzz: 26 July 2019 - 09:58

0

#43 User is offline   IonC 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 60
  • Joined: 02-January 09
  • Gender:Male

Posted 26 July 2019 - 10:49

Este absolut normal ce spui. Pe banii lor, BMW schimba uleiul si filtrele conform programarii initiale (aprox. 30.000 km sau 2 ani), situatie care se poate schimba datorita parametrilor de exploatare.
In concret, poti schimba uleiul pe BSI atuni cand masina iti spune ca ai mai putin de 2.000 km pana la schimb, si parca 2 luni inainte de cei 2 ani, mie asa imi arata.
Pe de alta parte, poti gasi si oferte mai bune pentru schimb ulei si filtre, la reprezentante, in Bucuresti este mai scump.
Eu am facut schimbul la Proleasing Ploiesti.
1

#44 User is offline   Fuzzz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 56
  • Joined: 29-August 18

Posted 26 July 2019 - 11:44

Multumesc pentru info!
0

#45 User is offline   theo197 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 12
  • Joined: 09-December 18
  • Gender:Male

Posted 26 July 2019 - 13:00

View PostIonC, on 26 July 2019 - 10:49, said:

Este absolut normal ce spui. Pe banii lor, BMW schimba uleiul si filtrele conform programarii initiale (aprox. 30.000 km sau 2 ani), situatie care se poate schimba datorita parametrilor de exploatare.
In concret, poti schimba uleiul pe BSI atuni cand masina iti spune ca ai mai putin de 2.000 km pana la schimb, si parca 2 luni inainte de cei 2 ani, mie asa imi arata.
Pe de alta parte, poti gasi si oferte mai bune pentru schimb ulei si filtre, la reprezentante, in Bucuresti este mai scump.
Eu am facut schimbul la Proleasing Ploiesti.

Nici daca ai un motiv intemeiat, precum plecarea in concediu nu se poate schimba mai devreme(prin service inclusive)?
Stiu ca este valabila la orice reprezentanta insa n-as vrea in vacanta sa ma duc la service.
0

#46 User is offline   IonC 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 60
  • Joined: 02-January 09
  • Gender:Male

Posted 26 July 2019 - 13:06

Nu stiu, poate de aia poti veni cu 2.000 km mai devreme.
0

#47 User is offline   Fuzzz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 56
  • Joined: 29-August 18

Posted 28 July 2019 - 14:02

View Posttheo197, on 26 July 2019 - 13:00, said:

Nici daca ai un motiv intemeiat, precum plecarea in concediu nu se poate schimba mai devreme(prin service inclusive)?
Stiu ca este valabila la orice reprezentanta insa n-as vrea in vacanta sa ma duc la service.


Nici cu motiv întemeiat nu se poate. Mi s-a explicat ca sistemul nu-ti da voie sa introduci service BSI dacă km citiți din cheie sunt mai multi de 2000 pana la revizia ceruta de mașină. Ai întotdeauna varianta sa plătești schimbul de ulei.
0

#48 User is offline   IonC 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 60
  • Joined: 02-January 09
  • Gender:Male

Posted 07 October 2019 - 11:28

Astazi am schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrele de polen si filtru de aer la Filaret.

Kilometrajul este 24.000, mai aveam 1900 km pe bord pana sa ajunga la scadenta, daca nu ajunge contorul la sub 2.000 km (culoarea galbena pe display) nu se poate deconta pe BSI.

Primul schimb de ulei, filtru de uei si filtru de aer a fost efectuat la 1 an, la aprox. 11.800 km, contra cost, suplimentar, neinclus in BSI.

Sunt in continuare foarte multumit de alegere.

This post has been edited by IonC: 07 October 2019 - 11:29

0

#49 User is offline   IonC 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 60
  • Joined: 02-January 09
  • Gender:Male

Posted 07 October 2019 - 13:27

Ce este interesant este ca acum in Idrive apare si schimbul intermediar efectuat suplimentar, pe care eu solicitasem sa nu il inscrie in Idrive pentru a ramane valabil schimbul prin BSI.
Dar aparand ulterior activitatii prin BSI, nu ma deranjeaza, este chiar mai bine.
0

#50 User is offline   Fuzzz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 56
  • Joined: 29-August 18

Posted 08 October 2019 - 11:35

Ce este si mai interesant este faptul ca mașina nu măsoară efectiv calitatea uleiului, pentru ca dacă ar fi făcut asa, nu ar fi cerut schimbul de ulei la 24.000. Este imposibil ca de la 11.800 km si pana la 24.000 uleiul schimbat intermediar, in afara BSI, sa-si fi pierdut proprietatile.
Probabil mașina ia in calcul numărul de porniri si timpul.
Unde obișnuiești sa faci reviziile?
1

#51 User is offline   IonC 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 60
  • Joined: 02-January 09
  • Gender:Male

Posted 08 October 2019 - 14:42

Atunci cand am luat masina imi arata ca primul schimb va fi la 29.000, in final a ajuns la 24.000.

Acum imi arata 31.000 km pana la urmatorul schimb :frantics: reteta sigur de distrugere a motorului, daca nu faci si un schimb intermediar.

Primul schimb l-am facut la Proleasing Ploiesti, al doilea la Filaret, unde duc masina si pentru interventiile in garantie.
0

#52 User is online   Cosminbad 

  • posesor Bmw
  • Group: Members
  • Posts: 1888
  • Joined: 27-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Bmw , Jocuri PS4

Posted 08 October 2019 - 14:51

View PostIonC, on 08 October 2019 - 14:42, said:

Atunci cand am luat masina imi arata ca primul schimb va fi la 29.000, in final a ajuns la 24.000.

Acum imi arata 31.000 km pana la urmatorul schimb :frantics: reteta sigur de distrugere a motorului, daca nu faci si un schimb intermediar.

Primul schimb l-am facut la Proleasing Ploiesti, al doilea la Filaret, unde duc masina si pentru interventiile in garantie.


Stiu ca aici pe forum e foarte populara ideea cu schimburile intermediare. Eu consider ca depinde si de modul de exploatare al masinii. (nu e totuna sa faci 30 000 km in „forja maxima” sau intr-un mod calm de condus). Personal toate reviziile la vechiul X3 le-am facut dupa BC (aprox 30 000 km) si l-am vandut la 460 000 km fara interventii la motor, cu turbina originala, exceptand curatare galerie de admisie de cateva ori. La 60 000 km pe an stai mai mult in service la revizie cu masina. Nu spun ca e o regula aplicabila tuturor. Considerati-o o paranteza, o exceptie impartasita cu voi.

PS. Foarte draguta masina, sa o folosesti sanatos

This post has been edited by Cosminbad: 08 October 2019 - 14:51

0

#53 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10942
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 08 October 2019 - 18:16

Dar in afara de costuri efectiv ai avut vreo alta performanta ca ai tinut uleiul 30k dupa BC ? E doar pura curiozitate pe un forum unde toata lumea a inteles pana acum ca totusi uleiurile au niste limite .de apreciat experienta ta ...fara nici un fel de misto . Eu stiu doar ca la masina mea dupa ce am schimbat uleiul la 25 k efectiv s-a schimbat sunetul motorului . O fi placebo ...
0

#54 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1651
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 October 2019 - 20:43

Daca masina lui a mers 460 de mii fara probleme cu schimburi facute la 30 de mii, intrebarea corecta este ce beneficiu i-ar fi adus sa faca schimburile la 10 mii?
0

#55 User is offline   Injectoru'6 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 379
  • Joined: 27-August 18
  • Gender:Male

Posted 08 October 2019 - 21:16

View PostCosminbad, on 08 October 2019 - 14:51, said:

Stiu ca aici pe forum e foarte populara ideea cu schimburile intermediare. Eu consider ca depinde si de modul de exploatare al masinii. (nu e totuna sa faci 30 000 km in „forja maxima” sau intr-un mod calm de condus). Personal toate reviziile la vechiul X3 le-am facut dupa BC (aprox 30 000 km) si l-am vandut la 460 000 km fara interventii la motor, cu turbina originala, exceptand curatare galerie de admisie de cateva ori. La 60 000 km pe an stai mai mult in service la revizie cu masina. Nu spun ca e o regula aplicabila tuturor. Considerati-o o paranteza, o exceptie impartasita cu voi.

PS. Foarte draguta masina, sa o folosesti sanatos


Avea motorul generatia M sau N? Sunt curios, pentru ca difera ca si constructie si durabilitate.
0

#56 User is online   Cosminbad 

  • posesor Bmw
  • Group: Members
  • Posts: 1888
  • Joined: 27-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Bmw , Jocuri PS4

Posted 08 October 2019 - 21:20

Nu era vorba de un impediment financiar, pana la 460 000 km, masina mea nu a vazut alt service decat reprezentanta.
Pur si simplu nu am auzit pe nimeni la Bmw sa imi recomande sa fac schimburile mai repede (ar fi fost in interesul lor) si vad ca sunt multi aici care recomanda sa se faca schimburi de uleiuri, distributii sau alte interventii de parca e dusul zilnic necesar. Nu stiu altii cat de mult conduc dar am avut perioade cand faceam 6000 km pe luna . In cazul meu faceam 6 schimburi pe an daca schimbam la 10.000 km uleiul, era timp pierdut si bani aruncati aiurea.
Nu vreau sa influentez pe nimeni, sunt vechi pe forumul asta, nu postez tot timpul dar citesc tot. Am vrut sa va arat ca mai exista si exceptii. Si daca va uitati la straini, nu cred ca schimba cineva uleiul mai repede de perioada din BC. Si noi le cumparam masinile apoi... (deja poluam topicul omului)

PS: avea M47. La F25-ul actual, sa vedem cat tine B47-le, nu am multi km (58 000 km) dar din fericire nu mai fac naveta. Asa ca o sa fac schimburile anual pe la fiecare 20.000 km estimez eu.

This post has been edited by Cosminbad: 08 October 2019 - 21:26

0

#57 User is offline   IonC 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 60
  • Joined: 02-January 09
  • Gender:Male

Posted 09 October 2019 - 09:17

La cati km fac eu pe an, respectiv aprox 12.000, eu consider ca trebuie sa schimb uleiul si mai ales filtrul de aer.
Daca ar fi sa ma iau dupa ce spune masina, filtrul de aer ar trebui schimbat la 4 ani. Eu il schimb anual sau atunci cand schimb uleiul (acum l-am schimbat la 10 luni, facand 12.000 in aceasta perioada).

Cum ar fi sa schimb uleiul la 2 ani sau 31.000 km asa cum spune masina acum, si filtrul de aer la 60.000 km sau patru ani? Eu consider ca nu merita sa pastrez acest ritm.
Fiecare face ce vrea. :thumbsup:
1

#58 User is offline   MuscleMike 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1482
  • Joined: 03-October 07
  • Gender:Male
  • Location:cluj

Posted 09 October 2019 - 09:50

@Cosminbad - stii cum e: revizii la 30km s-a mai auzit sa strice/infunde una alta pe cand revizii la 10k inca nu...e clar: cei de afara fac cat mai rar reviziile si cel putin la toate masinile care le-am luat de afara s-a vazut...filtrele de ulei parca aveau mâl in ele...poate fi vorba si de noroc cum zici si tu...poti merge juma de milion de km cu revizii la 30k km si sa nu ai probleme (mai ales daca ii faci pe autostrada/extraurban) dar sa faci reviziile la 30k km si sa mergi preponderent in oras m-as mira sa treaca mult timp fara sa se aprinda un beculet pe bord...
1

#59 User is offline   wizzardx 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 178
  • Joined: 10-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:BMW
    Alpina
    inline 6 cylinder
    M
    Z

Posted 09 October 2019 - 09:54

Cei cu laboratoare de analizat uleiul uzat, de ex. pilitura si altele spun ca maxim 15.000 km tine uleiul, 30.000 este mult prea mult..
Acum fiecare face ce vrea.
3

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro