X1 xdrive 18d M Sport Estoril blau F48
#42
Posted 26 July 2019 - 09:57
Masina mea cere mereu schimburi la 30.000 pentru ca eu merg mult extra-urban. Nici nu stiu daca sa ma bazez pe senzorii ei sau pe folclor care zice ca trebuie schimbat uleiul mai devreme pentru a evita uzura prematura a motorului. Ramane de vazut.
This post has been edited by Fuzzz: 26 July 2019 - 09:58
#43
Posted 26 July 2019 - 10:49
In concret, poti schimba uleiul pe BSI atuni cand masina iti spune ca ai mai putin de 2.000 km pana la schimb, si parca 2 luni inainte de cei 2 ani, mie asa imi arata.
Pe de alta parte, poti gasi si oferte mai bune pentru schimb ulei si filtre, la reprezentante, in Bucuresti este mai scump.
Eu am facut schimbul la Proleasing Ploiesti.
#45
Posted 26 July 2019 - 13:00
IonC, on 26 July 2019 - 10:49, said:
In concret, poti schimba uleiul pe BSI atuni cand masina iti spune ca ai mai putin de 2.000 km pana la schimb, si parca 2 luni inainte de cei 2 ani, mie asa imi arata.
Pe de alta parte, poti gasi si oferte mai bune pentru schimb ulei si filtre, la reprezentante, in Bucuresti este mai scump.
Eu am facut schimbul la Proleasing Ploiesti.
Nici daca ai un motiv intemeiat, precum plecarea in concediu nu se poate schimba mai devreme(prin service inclusive)?
Stiu ca este valabila la orice reprezentanta insa n-as vrea in vacanta sa ma duc la service.
#47
Posted 28 July 2019 - 14:02
theo197, on 26 July 2019 - 13:00, said:
Stiu ca este valabila la orice reprezentanta insa n-as vrea in vacanta sa ma duc la service.
Nici cu motiv întemeiat nu se poate. Mi s-a explicat ca sistemul nu-ti da voie sa introduci service BSI dacă km citiți din cheie sunt mai multi de 2000 pana la revizia ceruta de mașină. Ai întotdeauna varianta sa plătești schimbul de ulei.
#48
Posted 07 October 2019 - 11:28
Kilometrajul este 24.000, mai aveam 1900 km pe bord pana sa ajunga la scadenta, daca nu ajunge contorul la sub 2.000 km (culoarea galbena pe display) nu se poate deconta pe BSI.
Primul schimb de ulei, filtru de uei si filtru de aer a fost efectuat la 1 an, la aprox. 11.800 km, contra cost, suplimentar, neinclus in BSI.
Sunt in continuare foarte multumit de alegere.
This post has been edited by IonC: 07 October 2019 - 11:29
#49
Posted 07 October 2019 - 13:27
Dar aparand ulterior activitatii prin BSI, nu ma deranjeaza, este chiar mai bine.
#50
Posted 08 October 2019 - 11:35
Probabil mașina ia in calcul numărul de porniri si timpul.
Unde obișnuiești sa faci reviziile?
#51
Posted 08 October 2019 - 14:42
Acum imi arata 31.000 km pana la urmatorul schimb

Primul schimb l-am facut la Proleasing Ploiesti, al doilea la Filaret, unde duc masina si pentru interventiile in garantie.
#52
Posted 08 October 2019 - 14:51
IonC, on 08 October 2019 - 14:42, said:
Acum imi arata 31.000 km pana la urmatorul schimb

Primul schimb l-am facut la Proleasing Ploiesti, al doilea la Filaret, unde duc masina si pentru interventiile in garantie.
Stiu ca aici pe forum e foarte populara ideea cu schimburile intermediare. Eu consider ca depinde si de modul de exploatare al masinii. (nu e totuna sa faci 30 000 km in „forja maxima” sau intr-un mod calm de condus). Personal toate reviziile la vechiul X3 le-am facut dupa BC (aprox 30 000 km) si l-am vandut la 460 000 km fara interventii la motor, cu turbina originala, exceptand curatare galerie de admisie de cateva ori. La 60 000 km pe an stai mai mult in service la revizie cu masina. Nu spun ca e o regula aplicabila tuturor. Considerati-o o paranteza, o exceptie impartasita cu voi.
PS. Foarte draguta masina, sa o folosesti sanatos
This post has been edited by Cosminbad: 08 October 2019 - 14:51
#53
Posted 08 October 2019 - 18:16
#54
Posted 08 October 2019 - 20:43
#55
Posted 08 October 2019 - 21:16
Cosminbad, on 08 October 2019 - 14:51, said:
PS. Foarte draguta masina, sa o folosesti sanatos
Avea motorul generatia M sau N? Sunt curios, pentru ca difera ca si constructie si durabilitate.
#56
Posted 08 October 2019 - 21:20
Pur si simplu nu am auzit pe nimeni la Bmw sa imi recomande sa fac schimburile mai repede (ar fi fost in interesul lor) si vad ca sunt multi aici care recomanda sa se faca schimburi de uleiuri, distributii sau alte interventii de parca e dusul zilnic necesar. Nu stiu altii cat de mult conduc dar am avut perioade cand faceam 6000 km pe luna . In cazul meu faceam 6 schimburi pe an daca schimbam la 10.000 km uleiul, era timp pierdut si bani aruncati aiurea.
Nu vreau sa influentez pe nimeni, sunt vechi pe forumul asta, nu postez tot timpul dar citesc tot. Am vrut sa va arat ca mai exista si exceptii. Si daca va uitati la straini, nu cred ca schimba cineva uleiul mai repede de perioada din BC. Si noi le cumparam masinile apoi... (deja poluam topicul omului)
PS: avea M47. La F25-ul actual, sa vedem cat tine B47-le, nu am multi km (58 000 km) dar din fericire nu mai fac naveta. Asa ca o sa fac schimburile anual pe la fiecare 20.000 km estimez eu.
This post has been edited by Cosminbad: 08 October 2019 - 21:26
#57
Posted 09 October 2019 - 09:17
Daca ar fi sa ma iau dupa ce spune masina, filtrul de aer ar trebui schimbat la 4 ani. Eu il schimb anual sau atunci cand schimb uleiul (acum l-am schimbat la 10 luni, facand 12.000 in aceasta perioada).
Cum ar fi sa schimb uleiul la 2 ani sau 31.000 km asa cum spune masina acum, si filtrul de aer la 60.000 km sau patru ani? Eu consider ca nu merita sa pastrez acest ritm.
Fiecare face ce vrea.

#58
Posted 09 October 2019 - 09:50
#59
Posted 09 October 2019 - 09:54
Acum fiecare face ce vrea.