Jump to content

Pareri / sfaturi achizitionare BMW E60 525D


Hiram

Recommended Posts

Salut. De curand m-am hotarat sa imi achizitionez si eu un BMW E60 ( ca si motorizare, de preferat 525D, nu sunt nici Usain Bolt, dar parca nici n-as vrea sa ma simt tarait ). Din cate am auzit, cica 520D este un motor mic pentru caroseria sa ( pana acum am mers cu un E46 318D cu 116cp si merge bine, adica nu am nicio problema, iar ca diferenta de masa dintre acest E46 si E60 525D este de 100kg... ). Revenind, cam la ce ar trebui sa ma uit la o prima vedere a acestei masini ? Care sunt tarele ei, ce probleme ar putea produce, este fiabila versiunea asta de 525D ? Va rog foarte mult, posesorii de asa ceva sau chiar si altii care stiu bine, sa ma ajute. Nu as prea vrea sa aud de alte versiuni de BMW, sau chiar alte masini, nu de alta, dar m-am suit de curand intr-un astfel de model si efectiv am ramas... mut. Va multumesc frumos si orice sfat este bine venit.

 

PS: Imi cer scuze daca am postat eronat, dar nu prea stiu cu forumurile...

Link to comment
Share on other sites

525D 177 cai pe E60 este o motorizare OK, ai incredere la depasiri si trage frumos. Am un prieten care a cumparat un E60 525D nou in 2004 si il are si in prezent cu peste 380K km in bord. Nu a avut probleme mari cu ea, doar consumabile schimbate. Este o masina ft ok, fiabila. Ai grija ca, consumabilele la E60 nu sunt tocmai ieftine: fulie, amortizoare, flanse. Mai pica modulul PDC sau vreun senzor, dar la o masina de peste 10 ani, e normal.
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Masina e ok, daca o nimeresti intretinuta. Al meu e din 2005, cumparat in 2007 cu 200k reali. In prezent are peste 600k. In primul rand verifica sa nu existe rugina pe caroserie. Si sa nu fi fost implicata in evenimente rutiere. Eu am schimbat injectoare, turbina, galerie de evacuare, dpf, toata articulatia, in decembrie am schimbat Ăâ˘i galeria de admisie + reconditionat turbina. Mi-a facut probleme cu pornirea la rece pana am gasit un releu de 60lei ce nu isi facea treaba. Gaseste un om de se pricepe la electrica bmw o sa ai nevoie. Consumabile nu le mai iau ĂŽn calcul. Piesele nu sunt ieftine. DacĂŁ nu circuli de bani care ĂŽi bagi ĂŽĂâşi dĂŁ cu minus. Consum in oraĂ⢠peste 12%.

 

Trimis de pe al meu Nexus 5 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

525 D din 2009 cu 197 CP se mișcĂŁ super ok. Singura problema este capacitatea cilindrica, 3000,impozit mare.

 

Revizia m-a costat ĂŽn jur de 900 lei maxim, toate filtrele (ulei, aer, motorina, polen, toate Mann) ulei BMW și manopera.

 

6 bujii BERU 300 lei, Releu Bujii BERU 300 lei. Manopera in jur de 150 lei

 

Discuri ate fata 600 lei, PlĂŁcute ate fata 300 lei, manopera in jur de 120 lei.

 

Consum in oraș pe distante scurte in jur de 12,in afara la o viteza medie pe calculator de 80-90 consumul e undeva la 7.la 140km/h instant ĂŽmi arata 6.5-maxim 7

 

Verifica sa nu ai scurgeri pe la caseta de direcție, se poate repara cu 1000 lei.

Edited by Bonzai
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc mult tuturor. Am uitat sa mentionez, optez catre un model anul 2005-2006 cam asa. Cam la cati km se face schimbul de ulei si filtre la aceste modele? Tot la 10.000 km ?

In alta ordine de idei, daca mai pot spune si altii exprerientele lor :D. Ca si consum, is constient ca va fi in jurul a ~13% in oras, cam pe acolo, oricum nu is eu genul care sa ma dau sportiv...

KM reali pot fi identificati printr-un mod sau altul la aceste tipuri ? Din cate am auzit, cica s-ar putea prin intermediul cheii la reprezentanta.

 

Personal, am intalnit o masina ( ceea care m-a si atras catre astfel de model ) cu 220.000 KM... destul de ciudat, dar masina apartine unei persoane de incredere, unui amic...

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e mai eficient motorul de 3 litri. Ca fost posesor de 525, pot spune ca la momentul respectiv am ales acel motor ca un compromis intre taxe mai normale pentru rafinamentul unui motor in 6 cilindri. Daca din punct de vedere costuri esti dispus sa cheltuiesti mai multi bani (de la taxe pana la consumabile), atunci 3 litri e ce trebuie. Asigurarea depinde de multi factori, deci raspunsul il poti gasi la un broker. Legat de probleme la E60, exista topic-uri dedicate, deci foloseste cu incredere functia search. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

530 = 2000-2200 lei pe an fĂŁrĂŁ reducerea de 10% dacĂŁ plĂŁtești pana la 31 martie

 

525 = 800 lei fĂŁrĂŁ reducerea de 10% dacĂŁ plĂŁtești pana pe 31 martie

 

La ĂŽntreținere ți-am scris mai sus cât m-a costat pe mine, am 525 cu cilindree de 3000, 6 cilindri, vreo 8 litri de ulei. Filtrele sunt tot pe acolo ca și preț

Link to comment
Share on other sites

Ciao!

Am avut E60 525D din 2006

Am fost foarte multumit de masina: putere, confort si chiar de consum. Daca mergem decent prin oras, fara demaraje in forta si alte nebunii, aveam un consum de aprox. 9 litri % vara si cam 12-13% iarna. Pe distante scurte, iarna, motorul incalzindu-se mai greu, aveam si consum de 16-17%.

Am schimbat releul de la bujii, 100 Euro.

Apoi am avut o problema cu senzorul de deblocare al coloanei de directie, cand porneam/opream masina de la butonul de start-stop. Ar fi trebuit sa schimb toata coloana de directie, motorasul acela neputand fi cumparat.

Ca si cuplu si siguranta in depasiri, am fost satisfacut.

Acum detin F10 530 X Drive si pot spune ca puterea este intradevar next level si un consum mai mic, lucru pe care-l vei regasi si in cazul motorului de 3 litri de la E60.

Poate ca singura diferenta majora o face impozitul...

Succes in achizitionarea masinii dorite! :thumbsup:

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Au scazut impozitele, 3000 cmc - 320 ron

 

Este proiect de lege, nu e votat ĂŽncĂŁ. Iar treaba asta se poate modifica anual, 2018 - 320 lei, 2019 - 2000 lei ca ĂŽși dau seama ca au nevoie de bani la buget.

 

DacĂŁ mi-aș lua motor de 3000 anul acesta as pune la cheltuieli 2000 lei, dacĂŁ plĂŁtesc 320 e o surpriza plĂŁcutĂŁ, dar invers e nasol de tot dacĂŁ ĂŽți bugetezi 320 lei și te trezești cu 2000

Edited by Bonzai
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Au scazut impozitele, 3000 cmc - 320 ron

Asa mai spun si ca interzic masinile diesel...

Povesti povesti si iar povesti... fu*** in gura cu tara lor de ca*** si fu*** in gura pe aia care se mandresc ca sunt romani de 1 decembrie iar in restul anului injura tara asta in ultimul hal.

Edited by Cubanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Salut cine ma poate ajuta și pe mine am achiziționat un seria 5 2.0 diesel de 177 cp iar la pornire când pornește din start stop când nu și am un buton separat tras direct de pe Electromotor când nu pornește din start stop pornesc din acel buton Menționez ca mașina i sa făcut conversie . Ma poate ajuta cineva și pe mine cu un răspuns dacă ați mai pățit așa ceva

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Mocanu Daniel said:

Salut cine ma poate ajuta și pe mine am achiziționat un seria 5 2.0 diesel de 177 cp iar la pornire când pornește din start stop când nu și am un buton separat tras direct de pe Electromotor când nu pornește din start stop pornesc din acel buton Menționez ca mașina i sa făcut conversie . Ma poate ajuta cineva și pe mine cu un răspuns dacă ați mai pățit așa ceva

Cate masini care au conversie crezi ca sunt pe forum? Si câte crezi ca au întâmpinat problema asta? Probabilitatea sa găsești răspuns aici e fff mica, mai degrabă un electrician te ar putea ajuta. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.