Jump to content

BMW F10 - sfat cumparare de pe mobile.de


Zav25

Recommended Posts

prea multi bani pt un 520d; oricat de multe dotari ar avea, tot trenul de rulare e cel mai important - gandeste-te la revanzare, peste 4 ani nu iei mai mult de 16-17k pe un 520d, pana atunci apare facelift la G30.

in 35k euro merita sa iei un 530-535d, cu adaptive drive.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ce intelegi prin "mai rafinat" ? E un motor nou , nu prea are cum sa fie "rafinat" . In general lumea vorbeste ca e mai galagios decat N47 si ca ar consuma ceva mai mult.

Posesor de B47(420d). Am condus inainte si N47 (325d). Ambele manuale. Desi B47-le meu are cu vreo 35cp mai putin, se conduce mult mai bine(se simte banda de cuplu mai larga, accesibil de la turatii mai joase ca N47).

- B47 are f putin turbo lag, raspunde aproape instantaneu. Cu N47 dura aproape 1 sec, la plecarea de pe loc iti da dea impresia de masina greoaie. Dupa aia venea si boost-ul...

- suna mai rafinat(chiar de afara), auzi mai putin tacait ca la N47

- ca si consum mediu pe autostrada la 130km/h cam 5.6 garantat, daca mergi <= 90 scoti si sub 5.

- motorul are 3 ani pana acum n-am vazut sa se planga careva cu distributia

Edited by mike2005
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

prea multi bani pt un 520d; oricat de multe dotari ar avea, tot trenul de rulare e cel mai important - gandeste-te la revanzare, peste 4 ani nu iei mai mult de 16-17k pe un 520d, pana atunci apare facelift la G30.

in 35k euro merita sa iei un 530-535d, cu adaptive drive.

Recomand motorizare de 3 litri pentru seria 5, avand in vedere greutatea masinii destul de mare.

Fa un testdrive cu seria 5 cu motor de 2 litri si apoi cu una de 3 litri si vei trage singur concluziile de rigoare.

Succes in achizitionarea masinii dorite! :angel:

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Incearca as eviti dealerii, [...]

 

Pai daca nici de la dealer BMW nu mai poti cumpara, atunci trebuie sa o iei direct de la fabrica, sau cum?

 

Personal am luat de la un dealer de pe la vreo 100 (?) km de NĂźrnberg. A fost ceva mai ieftina decat ce cauta colegul, si experienta a fost (zic eu) ca la o masina noua. Unde mai pui ca mi-au asigurat transportul de la hotel dupa ce s-au transferat banii si vorbitor de engleza, ca traducator e mult spus, care sa ma ajute cu actele/numerele, eu recomand oricand un dealer vs autohaus.

 

A.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

la 36k euro gasesti lejer un 535 F10 ... studiez si eu piata acolo de ceva timp.

Un F10 535 cu optiuni medii gen Head Up Display , X-Drive , Navigatia noua mai gasesti si Pro Logic + LED merge pe la 30-35K undeva la 140K km.

Bani ai destui daca asta e bugetul ai de unde alege linistit.

Ideea este cum ziceau si colegii mai sus la revanzare ( pentru ca o vei vinde 100% la un momendat ) vei pierde mai mult decat dublu si e pacat de banii aia.

Eu am ajuns pana in punctul ala unde am pe cineva in germania ( zona Frankfurd ) care se duce sa vada masini le, testeaza si ma anunta daca e ok sau nu ( desigur contra cost )

Bafta sa ai iti doresc

PS. : nu, ne cunoastem si de pe Audi forum cumva ?

Edited by Benilika
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da...da......ne cunoastem....

Masina de mai sus e ceva dubios cu ea...a fost cineva sa se uite la ea si cica unele raspunsuri au fost evazive in legatura cu istoricul de service.

 

Ideea e ca vreau masina pana in 90.000 km. De preferat 2 litri pentru ca nu se stie ce va fi cu dieselul peste 3-4 ani. Tendintele sunt destul de impotriva.

 

Oscilez intre Audi si BMW. Daca e vorba de tractiune integrala va fi Audi. Daca nu, sigur va fi BMW pt tractiunea spate care da un foarte mare plus iarna fata de tractiunea fata.

 

Plecand de la conditiile astea pe lista sunt Audi 2.0 tdi quattro, BMW 520/525 fara xdrive, sau Audi Allroad pt suspensia pneumatica.

 

Ca dotari vreau ACC, night vision, faruri LED, sunet decent, scaune confort. Peste astea depinde ce si cum gasesc. Ca buget de preferat 35k, dar daca e nevoie maximul e 40-45k euro.

 

Sper sa se inteleaga clar acum ce caut. :)

Edited by denti_marius
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt linkuri. Nu sunt ff sigur dar nu vad night vision la nici una.

Retrofit se poate face cu night vision? Eventual un cost aproximativ.

 

 

 

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/171174-bmw-f36-420xdrive-m-individual/page__st__120

 

Cu placere ! Nu au night vision dar cred se poate face retrofit. La o cautare mai detaliata poate gasesti si cu night vision . Am cautat doar cateva min si am gasit masinile respective .

 

O zi faina

Salut

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Ca dotari vreau ACC, night vision, faruri LED, sunet decent, scaune confort. Peste astea depinde ce si cum gasesc. Ca buget de preferat 35k, dar daca e nevoie maximul e 40-45k euro.

 

 

In bugetul asta, ai putea sa te gandesti la un seria 5 modelul nou (G30); deja are 1 an de cand a fost lansat, cred ca ai putea gasi una dotata ok in jur de 35-40k. Devalorizarea va fi clar mai mica vs F10, si in plus e ceva mai usoara si eficienta, asa ca motorul de 2l/190cp e o varianta buna.

exemplu - 38k - navi mare, automata, faruri led, piele, etc

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255845697&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&steered=1

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca vreau masina pana in 90.000 km. De preferat 2 litri pentru ca nu se stie ce va fi cu dieselul peste 3-4 ani. Tendintele sunt destul de impotriva.

 

Nu cred ca are legatura. Nu vad audi, vw, bmw, porsche sa renunte prea curand la motorul de 3 litri diesel. Cel putin nu in 3-4 ani cum zici tu. Sigur ca peste 10-15 ani poate sa inceapa ceva. Dar pana atunci stai linistit.

Tendintele sunt acum in unele (destul de putine) capitale europene sa elimine dieselurile vechi (mai jos de euro 4) Chiar si cu euro 5 nu cred ca trebuie sa iti faci probleme pe cel putin 5 ani de acum incolo.

 

Ca si achizitie, focuseaza-te pe o masina cat mai noua si cu cat mai putini km, in defavoarea dotarilor (alegeti cateva indispensabile si concentreaza-te pe ele). Nu stiu de ce noi romanii cautam masini cu 250 de mii de km, dar sa fie full de full....

Edited by andreisaioc
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu zic ca nu e ok, dar vreau modelul Touring neaparat. Sub nici o forma nu vreau limuzina pentru ca deschiderea la portabagaj este jenant de mica prin comparatie cu Touringul. Cumperi un cptor cu microunde sau stiu eu ce sistem de boxe si abia astepti sa le duci acasa sa le probezi si te trezesti ca nu poti sa le duci cu masina de 35.000 euro. Am patit treaba asta pe vremea cand aveam primul e39, limuzina. Imi cumparasem un super televizor cu tub ca asa erau atunci, si a trebuit sa platesc un taxi sa vina in urma mea sa mi-l aduca acasa....... :)))))))))))))))))

Nu...serios acum, motivul principal pentru care vreau touring este volumul si deshiderea portabagajului, din prisma faptului ca sunt pasionat de mountainbike, bicicleta scumpa, si cand ploua sau pe drumuri cu mult praf nu prea imi convine sa o pun pe masina.

 

Modelul nou de seria 5 de mai sus cred ca are o problema ceva.......este singurul in pretul asta, nici nu prea mi-am batut capul sa ma uit la el. Restul masinilor similare au preturi de pe la 48.000 in sus.... nu ma atrage cu nimic un pret chilipir....

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt fan Touring - mult mai practic decat sedan; in E91 am carat un frigider de 1.7m in interiorul masinii, cu tot cu ambalaj :frantics: mama a fost foarte isteata si a dat adresa mea pt livrare; sa il transport la Campulung imi cereau 250 ron - asa ca am facut eu o plimbare.

 

Ma bucura faptul ca sunt din ce in ce mai multe pe strazile din Romania - datorita adoptiei SUV-urilor, s-a acomodat perceptia estetica - si break-urile sunt considerate masini, nu dube de carat :frantics:

 

Legat de G30 - inca sunt putine la vanzare, si au preturi mari; cu fiecare luna care trece, vor apare din ce in ce mai multe, si iti vei gasi cu siguranta un G30 520d touring pe gustul tau in jur de 38-40.000 euro; rabdare sa ai :popcorn:

Edited by wolfenstein99
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sincer iau in calcul si varianta sa astept pana in toamna, nu neaparat ca o sa le scada pretul, dar vor fi multe la vanzare, iesite din leasingul operational.....in general cand ajung spre 80-100k k cam le schimba. Sunt masini cu toata intretinerea facuta in service BMW, pana si anvelopele de vara/iarna le schimba tot in service-urile BMW. Asta e un avantaj pentru ca istoricul masinilor e foarte clar.

Masinile sunt luate de la clienti, li se face verificare si revizie completa si apoi sunt vandute pe piata second. Pe langa genul asta de masini sunt cele de la dealeri, care cand ajung la rulaj de maxim 25-30k km sunt vandute pe piata second. Sunt masini cu garantia de fabrica valabila, deci practic si la Bavaria ar trebui sa fie acoperita.

Link to comment
Share on other sites

intreaba la bavaria inainte pe chestia cu garantia. Ei sunt foarte rigurosi (sa nu zic altcumva) si cu masinile cumparate de la ei direct...

Si cu anvelopele nu fi prea sigur. Eu am luat 2 masini de la ei, a doua avea 30 de mii de km, si anvelopele erau dot 2014 (anul masinii)....si la prima nu mai zic (masina avea 120 de mii) anvelopele au fost praf-praf...

Edited by andreisaioc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.