Jump to content

Vibratii in toata caroseria E60


Cloud92

Recommended Posts

Alt update. N-am montat inca suportii, am fost cu el la service, e si ditamai bataia de cap sa scot suportii de motor, sunt niste pozitii groaznic de proaste ca sa ii scot, mai ales ala din stanga, inca ma gandesc daca sa ii dau retur sau nu, am stat cam o ora cu masina sus pe elevator cu un om in ea sa o tina in ture, ne-am tot uitat la tampoane, nu scutura motorul absolut deloc, doar ca genereaza vibratii, l-am ridicat fortat cu o ranga si brusc s-au accentuat vibratiile cat era in aer si scutura masina putin cat l-am tinut in aer 2-3 secunde, parea sa genereze acelasi tip de vibratie dar mult mai accentuat. Am verificat si fulia, am scos-o si pus alta, la fel, nici o schimbare, racordul flexibil e intact, nici de acolo nu pleaca nimic. Mi-a fost si aiurea sa schimbi suportii cat timp nu scutura motorul si statea fix, si sa stiu ca pun lemforder in loc de suportii OEM, ca zicea si mecanicul ca tare ii e ca pierdem 2-3 ore sa ii schimbam si tot o sa fie problema de acolo si mai si pica dupa cine stie cat timp ca nu sunt OEM, si cu senzorul de arbore la fel, a venit pe siemens ca dura mai mult de o saptamana pana venea pe comanda speciala, la fel si cu tampoanele de motor, nu prea stiu ce sa fac, sa fac un drum pana la targoviste sau sa montez suportii astia daca tot i-am luat cu senzoru' de arbore de la siemens sau sa dau retur la piese.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Aceeași problema o am și eu. 2.0d 163cp hidramat. La decelerare de la 80-90 km/H pana la oprire, când retrogradeazĂŁ viteza, turațiile scad la 7-800, se simte o vibratie. De asemenea aceleași vibrații se simt ĂŽn mers continuu când mașina e pe N. Am schimbat flansa și rulmentul la cardan pana acum. UrmeazĂŁ tamponul la cutie...Alte pĂŁreri?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Mi'au apĂŁrut și mie vibrații la motor in relanti, dupa ce am schimbat distribuția.. cand accelereze sau e in miscare masina nu vibreazĂŁ deloc.

Mecanicul a spus cĂŁ e posibil sa fie suporți de la motor..dar nu stiu ce sa cred..pentru ca inainte de schimbatul distribuției nu vibra deloc.

Masina e din 2008 2.0d , 167.000km..

Ce sa incerc sa fac?

Link to comment
Share on other sites

Chiar si asa , tot ai update de soft.....ca o paranteza zic si eu ca nu ar strica sa sa-l faci.

Mai ziceau baietii de tampoanele cu furtune vacuum pt compensare vibratii. Fiind benzina nu le are, (doar diesel) depinde si ce motor ai m54, n52, n

 

 

 

La mine nu are ce soft sa fie, e benzina aspirata

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu un update, aparent am si eu furtune la tampoane ( culmea ca e benzina si are ) si unul era rupt, mai exact ala de pe partea soferului, nu stiu cum pe realoem apare ca nu are, am verificat masina de n ori si niciodata nu le-am vazut, sunt ascunse destul de bine, pe langa asta, am gasit sursa principala care transmite vibratiile in halul ala. Mai exact balansierii din motor, e programata vineri pentru toata treaba asta, baie de ulei, aliniat balansieri, furtunul de la tampon si ceva ulei de completat, cam asta. Mai revin dupa ce termin sa zic cum a decurs. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Balansierii aia...nasoala treaba cu ei, cineva a cautat sa-mi cumpere de la motorul stricat, blocul motor gol cu balansierii aia tocmai pentru problema respectiva. Cand am vandut blocul motor gol am incercat sa scot pinioanele alea cu axele (balansierii), nu am reusit nici sa-i clintesc, am batut in ei, am incercat orice, mi-au zis baietii ca trebuie presa speciala, i-am trimis cu totul pana la urma asa.

 

De multe ori influenteaza balansierii respectivi vibratiile alea care la masini identice difera foarte mult, ma refer ambele impecabile cu tampoane schimbate cu totul facut perfect, dar una vibreaza mai tare ca alta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Stie cineva un service care are presa/scula asta pentru aliniat/pus la punct arborii balansieri ( aparent pompa de ulei a fost schimbata si nu au mai pus la punct arborii dupa )? In Constanta nu o are nimeni, nici macar la Bavaria Motors. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Am fost si am pus testeru' pe ea din nou, injectoarele sunt praf, catalizatorul plin de depuneri, miros de benzina nearsa si fum constant, pe tester cilindrul 1 si 3 se duc pana in -16 +16 la valori, pe 2 si 4 e ok, aproape de 0, maxim pana in +2 -2 oscilau. Am comandat 2 injectoare in caz ca sunt ambele duse pe cilindrul 1 si 3 si 4 bujii ngk, in rest, nici un fel de fault nu are masina. Se pare ca, cand am dus masina acum ceva timp si am lasat-o la ei la diagnoza nici nu s-au obosit sa vada valorile la injectoarele s-au uitat doar dupa fault codes( i-am mai si intrebat daca au vazut ceva in neregula la injectoare ), de acolo si pornitul greu, catalizatorul plin de depuneri, mirosul de benzina nears si ce credeam eu ca e abur era defapt fum, probabil si vibratiile la motor tot acolo sunt, ce nu inteleg eu de ce nu arata missfire. In fine, in caz ca e nevoie o sa schimb toate 4 injectoarele, am fugit de diesel ca sa nu am treaba cu injectoarele si am nimerit fix asta pe benzina. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update. Am rezolvat unele din probleme si anume,

 

1. Am schimbat tampoanele pe OE, au disparut vibratiile in proportie de 90% si spun 90% pentru ca motorul tot scutura, e ceva in neregula la el dar nu mai transmite vibratii in caroserie aproape deloc. Mai ales intre 800 - 5000 rpm nu se mai simte nimic.

2. Am schimbat senzorul de pe vibrochen care dadea fault ( crankshaft ), tot da fault, tot porneste ca inainte masina, adica ocazional foarte greu.

3. Acum dupa tampoane schimbate se aude un sunet foarte ciudat din interior, inainte probabil nu il auzeam la cum lovea motorul in metal. Se aude ca o bataie din interior si un rontait, masina da fum alb, si negru pe load mare, adica pedala la fund la peste 6000 rpm si scutura motorul destul de tare peste 5000 rpm. Pe langa asta, tine cam greu relantiul la 850 rpm, tot fluctueaza, mai ales la rece, dupa ce se incalzeste putin e mai ok, chestia asta s-a agravat cam de 4-5 luni incoace, pana acum statea perfect fix acul la turometru. Masina are putere, trage perfect, nu consuma mult si nici ulei nu consuma mult, dupa ~7000km am nivelul in idrive la max, lantul la distributie e tare ca piatra.

 

Din toate astea, ce vreau sa fac acum e sa fac un test de compresie pentru ca am o banuiala ca garnitura de _chiuloasa_ cu supapele sunt terminate si in caz de ceva sa le schimb, _chiuloasa_ rectificata etc. Mai ramane problema cu pornitul greu ocazional si eroarea pe vibrochen, am zis ca daca schimb senzorul si OE scap, se pare ca.. n-am avut noroc cum au avut altii. Cand apas pe start engine parca ezita sa detoneze benzina la unele pistoane, am luat si 4 bujii noi ngk dar n-am apucat sa le schimb inca, bobinele sunt toate schimbate acum 2 ani pe bosch si arata OK, alea vechi pe OE erau un dezastru. Pe langa asta am schimbat si antigelul si era maro spre rosu tot

 

 

ceva idei?

Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Aparent n-au nici o treaba balansierii aia, am vorbit cu cineva de la BMW si a spus ca nu are N43 asa ceva, injectoarele sunt perfecte, cea mai mare valoare a fost 16, la injectie directa un injector cu probleme are valori undeva la 200+.

 

 

Asta vreau sa fac acum, test de compresie si sa desfac motorul. Lantul de la distributie e tare ca piatra si nu da simptome de distributie sarita de la punct dar se aude un zornait de la interior si nu stiu exact daca de acolo e, in schimb pornitul greu, faultul de pe crankshaft fumul alb si ocazional negru in load, mirosul groaznic de benzina nearsa, catalizatoarele infundate, astea nu stiu spre ce inclina, am o banuiala ca e ceva din supape si garnitura de _chiulasa_ . Masina asta a fost cel mai mare ghinion pe care l-am avut si vazut pana acum legat de auto. N-am vazut pe nimeni cu probleme asa de grave si asa de multe la o masina care avea putin peste 100k km.

Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Posibil simeringuri la supape, trebuie verificati si segmenti,etc. Sunt curios ce este in interiorul motorului, la km aia nu ar trebui sa aiba cine stie ce, implicit ar trebui sa coste putin reparatia si sa mearga perfect dupa. Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

O sa merg luni iar cu ea, din cate stiu eu ajunge pe undeva la ~2000 ron toata treaba asta cu garnitura _chiulasa_, reconditionat si schimbat supape. Macar sa fie de acolo, nu era asta problema, dar m-am saturat sa tot schimb si sa schimb si iar sa schimb si sa nu fie de acolo problema, si sunt intrat prea mult cu banii in masina ca sa renunt acum. Mai bine cumparam alt motor de la inceput si aia era. Luam un N53B30 cu tot cu accesorii si aia era. Acum e prea tarziu. :) Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.