Jump to content

Vibratii in toata caroseria E60


Cloud92

Recommended Posts

Am deja 4 bujii noi ngk, vreau sa le schimb maine, bobinele sunt pe bosch, nu alea OE, 2 le avea masina 2 le-am schimbat eu dupa ce am luat-o. Tot la fel, aceiasi problema. Ma gandesc ca daca era din bobine nu trebuia sa dea misfire? Adica daca deconectez cate o bobina in timp ce merge motorul incepe sa tremure simtitor si se vede ca merge in 3 pistoane
Link to comment
Share on other sites

Punandu-ma in situatia ta, as vrea sa iti dau cateva sfaturi:

1. Cauta pe cineva care sa iti faca o diagnoza corecta, care sa stie cu ce se mananca acel tester;

2.Nu mai schimba piese pe ghicite la parerile mecanicilor, ca iti bati joc de banii tai.

3. Chiar daca trebuie sa te deplasezi in alta parte, fa-o, schimba mecanicii si du-te la cineva care "viseaza" despre bmw si despre motoare.

4. Daca vei cauta in aria de prestari servicii aici pe forum , vei gasi colegi foarte priceputi in ceea ce fac.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai... nu prea mai am ce sa schimb, ca deja am schimbat tot ce se putea la ea, mai am doar distributia si oficial am schimbat tot ce se putea schimba. Am facut ieri testul de compresie si a scos 10 pe fiecare cilindru', bujiile erau putin afumate dar... deh, injectie directa. Mai am un singur pas de facut si anume sa vad distributia pe tester, in rest... faults nu are masina in afara de ala de la arbore unde am schimbat senzorul cu unul OE si tot da eroarea. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Bat cuzinetii ca undeva nu se unge motorul(cred).

 

Nu papa ulei insa aveam o avertizare de presiune mare ulei.

 

Am schimbat distributia si pompa ulei dar nu am mai luat masina din service ca m'a sunat consultantul ca a incept sa bata motorul in teste( daca ma crezi e greu de crezut din partea mea).

Link to comment
Share on other sites

Am lasat masina la 8 dimineata, maine dupa program e gata. Sa vedem ce o fi.. Sincer parca si la mine bate ceva in motor, acum.. nah, nici nu stiu ce sa mai zic, pana sa schimb tampoanele parca nu se auzea aia, culmea e ca, am luat tampoanele OE si vin putin mai sus, si suruburile le-am pus tot pe alea vechi ca au venit fara. Eu faults pe motor nu am, am un singur fault din crankshaft si din cate mi-au zis in mai multe locuri e din distributie. Am schimbat senzoru' si aveau dreptate ca il schimb degeaba. Am verificat si eu lantu' ieri putin si fata de cum il stiam inainte, e vizibil slab, trageam destul de usor de el si se ridica, parea intins. Ca o parere generala peste tot unde am fost mai peste tot au zis ca si sunetele si simptomele astea sunt din distributie, na ca am ajuns sa o schimb si pe asta, sa vedem acum ce si cum. Sincer daca nici dupa asta nu rezolv, renunt la masina. O dau si la revedere bmw, cea mai proasta experienta in auto pe care am avut-o pana acum. Numai probleme de motoare moarte, distributii rupte, sarite de la punct, injectoare moarte constant si altele la BMW. Mor si de nervi cand vad masini de 20 de ani vechime care nu fac 1500 euro si merg mai bine decat a mea in care au intrat 14 mii de cand am luat-o si mereu apare cate ceva care sa nu mearga bine. Acum a inceput sa tremure volanul milimetric dupa 100 la ora. Ce urmeaza, sa mai stau sa schimb si caseta de directie. Ca jantele sunt perfecte, anvelopele la fel, echilibratu' e ok, deodata a aparut fara sa dau in vre-o groapa, daca maine cand iau masina tot la fel merge ajunge pe olx/autovit si nu mai iau bmw cate zile o sa am. :) Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Update. Gata. Dupa distributie a disparut problema. Nu mai da fault pe arbore, nu mai imi da impresia ca bate nimic prin motor si vechiul harait, se aude superb acum si merge ca o masina noua si nici nu mai da impresia ca o sa se rupa/sparga ceva prin motor de la 5000 rpm in sus Edited by Cloud92
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Exact, de acolo dadea si fault pe crankshaft. Nu prea inteleg cum a sarit de la punct la 120k km, avea problema aia deja cand am luat-o. Ori a umblat cineva pe acolo si a fu- tot. A mai ramas doar problema cu pornit greu uneori, injectoarele sunt ok, nici missfire sau arderi proaste nu am sau orice de genul, urmatorul pas e sa iau electromotorul la verificat si cam aia a fost cu masina. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Nah, stai linistit, in mare parte oricum e ultima oara cand iau BMW. Ca sa schimbi jumatate de masina din 3 in 3 ani numai ca sa mearga cat de cat si unde nu sunt chiar mici costurile nu prea renteaza, chiar ieri cand am ridicat masina venise un 320D pe platforma cu distributia rupta la 118mii. Asa ca... Urmatoarea probabil nu o sa fie BMW, si daca o sa fie inclin spre un 3.0, nu gunoaiele astea de 2.0.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.