BMWClub: HELP PLSS, TURBO STRICAT - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

HELP PLSS, TURBO STRICAT Turbo tricat din cauza spanului

#1 User is offline   AdalbertRusu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 13-January 18

Posted 13 January 2018 - 15:50

Dragi soferi de BMW,
Am o mare nelamurire si anume: Am fost la service sa mi se schimbe saiba de foc(cea din cupru de la injector). Din cauza ca saiba nu iesea, mecanicul a scobit saiba pana a macinat-o/rupt-o si au intrat bucati de span in gaura unde intra varful de la injector. El mi-a zis ca nu ii nici o problema ca intra span acolo dar in drum spre casa a inceput sa imi scoata fum alb si clar mi s-a stricat turbo. Am dus la un alt service unde s-a constatat ca presiunea de ulei din motor ii de 0.8 bari dar dupa ca s-au uitat la turbo, au vazut ca axul nu avea semne de degradare din cauza lipsei de ulei din turbo. INTREBAREA MARE II DIN ce cauza s-a stricat turbo (din experienta dvs) spanul ala care a picat in motor poate ajunge cu gazele de evacuare in turbo si sa imi strice tot pe acolo? S-a intamplat la careva dintre voi? Cei de la service tin sus si mare ca spanul s-a topit inainte sa ajunga in turbo si blalblab si ca ii simpla coincidneta ca chiar in seara aia dupa ce am iesit de la service mi s-o stricat turbo. VA rog , Va rog dacastie cineva cazuri sau poate sa imi explice, sa imi explice:))) Multumesc foarte mult!
0

#2 User is offline   calinus68 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 923
  • Joined: 17-July 16

Posted 13 January 2018 - 15:59

Coincidenta, turbo a picat ca asa a fost sa fie.
0

#3 User is offline   AdalbertRusu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 13-January 18

Posted 13 January 2018 - 16:18

Si din ce cauza atunci? Daca axul arata foarte bine, fara urma de uzura din cauza lipsei de ulei?Nu exista asa ceva sa fii iesit spanul pe evacuare ?
0

#4 User is offline   razzzzvan 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1318
  • Joined: 27-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 January 2018 - 16:22

Daca ti-a stricat spanul turbina trebuie sa gasesti paletii de pe evacuare ciobiti ? Sunt ciobiti sau nu ?
Spanul ala nu avea cum sa se topeasca, acolo nu sunt temperaturi care sa topeasca metalul ca altfel ti s-ar topi pistoanele.
0

#5 User is offline   AdalbertRusu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 13-January 18

Posted 13 January 2018 - 16:24

Am gasit paleti rupti cand am dat jos turbo,dar argumentul celor care au schimbat saiba este ca s-a rupt axul si dupa s-au rupt si paletii. Paletii sunt stricati pe ambele parti.
0

#6 User is offline   CatalinP 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 935
  • Joined: 01-August 17
  • Gender:Male

Posted 13 January 2018 - 16:26

Prinde orbul, scoate-i ochii!
Sa mentionezi numele service-ului, sa mearga si altii pe acolo.
0

#7 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2631
  • Joined: 26-March 16

Posted 13 January 2018 - 16:30

Coincidenta sau nu, cel care ti-a schimbat saibele de cupru este un dobitoc, nu stiu ce sa zic, exista o posibilitate mica ca spanul acela sa-ti fi stricat turbina insa exista.

Edit: erau atatea modalitati de a bloca gaura si a scoate saiba de cupru in bucati de acolo fara sa cada nimic in interior, dar normal lucrul acesta cred ca mai necesita 5-10-15-20-100 min in functie de inteligenta fiecaruia.

This post has been edited by WIN60: 13 January 2018 - 16:47

0

#8 User is offline   AdalbertRusu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 13-January 18

Posted 13 January 2018 - 16:40

Exista ceva sita sau filtru intre inceputul evacuarii gazelor arse si turbo? Pentru ca ei tot zic ca au facut asa si la alte masini si nu s-a intamplat nimic si doar asa imi explic ca nu s-a intamplat la alte masini nimic, doar daca exista ceva filtru intre motor si turbo si o oprit spanurile sau ceva de genu'(nu le am bine cu numele pieselor si genu' tot ce stiu despre motoare ii rezultatul ultimei saptamani de citit nont stop pe net, vreau sa le dovedesc ca ei o fost de vina si evident sa imi recuperez banii..)

View PostWIN60, on 13 January 2018 - 16:30, said:

Coincidenta s-au nu, cel care ti-a schimbat saibele de cupru este un dobitoc, nu stiu ce sa zic, exista o posibilitate mica ca spanul acela sa-ti fi stricat turbina insa exista.

Edit: erau atatea modalitati de a bloca gaura si a scoate saiba de cupru in bucati de acolo fara sa cada nimic in interior, dar normal lucrul acesta cred ca mai necesita 5-10-15-20-100 min in functie de inteligenta fiecaruia.



Eu eram acolo si am vazut ce face doar din lipsa de cunostinta l-am crezut cand zicea ca nu pot cauza nimic spanurile. TIN sa mentionez ca o picat chiar mult span acolo si plus o picat si span de aluminiu ca mi-a intreptat dupa aia si lucul pe care statea garnitura...deci sunt acolo "Spani" la greu..
0

#9 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2631
  • Joined: 26-March 16

Posted 13 January 2018 - 16:50

Vrei sa spui ca ti-a strambat si locasul unde sta capul injectorului in chiulasa, frumos asa.

This post has been edited by WIN60: 13 January 2018 - 16:50

0

#10 User is offline   AdalbertRusu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 13-January 18

Posted 13 January 2018 - 22:08

Altcineva? A patit cineva asa ceva? :( Guy's ii asa trista situatia :(
0

#11 User is offline   calinbmw2000 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1750
  • Joined: 24-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Vest..

Posted 13 January 2018 - 22:40

Pai happy nu-i din pacate pt tine.
Ai ceva acte de la service cu "reparatia".
Spune aici ce service este?
0

#12 User is offline   razzzzvan 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1318
  • Joined: 27-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 January 2018 - 12:53

AdalbertRusu, bucura-te daca scapi doar cu turbina stricata, ca spanul cazut in motor iti poate strica chiar motorul fara probleme
0

#13 User is offline   AdalbertRusu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 13-January 18

Posted 16 January 2018 - 20:13

Da .. ii ok dar oricum ma cost cu tot cu pompa ulei, turb,ulei schimb plus manopera vre-o 2000 2500 de lei. Dar csf ncsf.. ii grea viata :))euin continuare cred ca turbo s-a defectat din cauza spanului dar cei de la service sustin sus si in mare ca din cauza presiunii prea mici de ulei s-a defectat DESI axul turboului ii in perfecta stare. Eu sunt din Cluj Napoca, ii complicata situatia, un prieten m-a dus la service-ul ala.. etc etc el a vrut sa imi faca un bine, eu am vrut sa ies mai ieftin si... asta ii rezultatul. VA SFATUIESC INTOTDEAUNA sa alegeti service-ul cel mai bun din oras. Mai bine 50 lei in plus decat 500 sau poate mai mult. In orice caz, va multumesc pentru raspunsuri, sunteti de treaba! Cheers Guy's!
-1

#14 User is offline   calinus68 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 923
  • Joined: 17-July 16

Posted 16 January 2018 - 20:45

Turbo s-a dus de la problema cu presiunea, nu are treaba cu saiba de la injector, a fost coincidenta, si la mine turbo cand s-a dus avea paletii pe evacuare arsi, faramati, nu au atins nimic doar ca avea 280Km. cam destul pentru un turbo.
0

#15 User is offline   Vik71 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 217
  • Joined: 25-April 15
  • Gender:Male

Posted 16 January 2018 - 21:22

Nu i o regulă ,am auto în ogradă cu 660.000 km cu turbo original neumblat niciodată ! Ce i drept nu e bmw

This post has been edited by Vik71: 16 January 2018 - 21:22

0

#16 User is offline   calinbmw2000 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1750
  • Joined: 24-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Vest..

Posted 16 January 2018 - 21:32

Vi cu masina la service(turbo functioneaza ok) ,baga mecanicul span in cilindru dupa care in drum spre casa se defecteaza turbo.
Chiar asa coincidenta sa fie cu presiunea de ulei .
Oricum mare lucru nu mai poate sa faca (accepta paguba),mai ales ca este un service de cartier care fuctioneaza dupa propriile reguli.
0

#17 User is offline   CatalinP 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 935
  • Joined: 01-August 17
  • Gender:Male

Posted 16 January 2018 - 21:42

Ba poate macar sa spuna care e acel service.
-1

#18 User is offline   AdalbertRusu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 13-January 18

Posted 16 January 2018 - 21:46

Exact.. m-am impacat cu ideea.. sunt 100% ca aia e cauza.. turbo mergea perfect si era in stare extrem de buna. Plus ca nu ii ca si cum nu ar puteaajunge spanul in el, ii clar ca o iesit spanul pe impreuna cu gazele evacuate si o intrat direct in turbo.
-1

#19 User is offline   unvicont 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2070
  • Joined: 01-May 07
  • Gender:Male
  • Location:cj

Posted 16 January 2018 - 22:05

View PostAdalbertRusu, on 16 January 2018 - 21:46, said:

Exact.. m-am impacat cu ideea...

la ce service ai fost ?
0

#20 User is offline   calinus68 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 923
  • Joined: 17-July 16

Posted 16 January 2018 - 22:06

Spanul ala e minor, il arunca din automat compresia cand porneste, nici nu ajunge turbo la turatie si e deja trecut, turbo m-a lasat la ralanti in reducere intr-un sens giratoriu la mers lejer, nu e regula cand te lasa, si al meu era perfect inainte cu 5000km. l-am verificat la revizie, pot sa ti arat poze cu axul, e perfect fara uzura dar paletii praf pe evacuare. O intamplare nefericita, dar partea buna e ca nu te a lasat pompa in forja la drum ca schimbai tot motorul.
-1

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro