Jump to content

Nu trage


Recommended Posts

Salut, am cumparat cam de o luna un BMW e46 320d din 1999 si ca sa observ ca era anulat INTERCOOLER-U, furtunul din EGR intra direct in turbo fara sa mai intre in radiator. Sambata in 13.01.2018 am montat radiatorul si am pus toate furtunele la locul lor. Masina nu are vlaga in ea. Trage slabut si cateodata se plafoneaza, adica in vitezele 1,2 si 3 este mai slaba ca si o DACIE 1300 , in viteza 4 abea se vete acul de la turometru ca se ridica si in a 5 a nu trage deloc din contra abea isi mentine viteza. asta nu se intampla tot timpul. si cand merge "binisor" trage ca si o masina cu maxim 90 cp, inainte sa o cumpar am avut un Laguna 2 din 2001 de 107 cp si tragea mult mai tare ca si BMW-ul asta de 136 cp.Motorul se aude foarte ok si turbo la fel "suiera" si se aude frumos, nu scoate fum deloc daca o turez are acel miros intepator, adica isi face ardearea bine, am schimbat si debitmetrul, Daca ati mai intalnit aceste si simptome si ma puteti ajuta cu un raspuns va rog frumos.

 

Multumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

Buna dimineata!

Am pus ieri masina pe tester si nu a dat nici o eroare

Am fost la un service autorizat si am mers la mecanicul care este recomandat la noi in oras ca fiind cel mai bun si ok... a dat si el o tura cu ea si a ridicat-o pe elevator si a zis ca singura problema este CA MASINA NU SE ALIMENTEAZA. Mi-a spus ca este o pompa in rezervor care se afla sub bancheta si acolo are o palnie si o sita si aia este infundata. Dar intrebarea mea este... Daca masina nu se alimenteaza ea se poate tura fara sa o bag in viteza? daca nu e bagata in viteza se tureaza foarte bine.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Mecanicul a zis sa desfac filtrul de motorina de la motor si sa accelerez masina pe loc si daca pe acolo vine motorina cu presiune mare atunci nu este problema cu pompa sau cu satita din rezervor si daca nu vine motorina cu presiune atunci trebuie verificat. Astazi o sa incerc si asa si o sa revin cu un raspuns la defectiunea pe care am gasit-o. :)

 

App. Inca o problema pe care am intalnit-o... Nu functioneaza tot timpul reglajul automat la faruri si de multe ori cand aprind pozitiile ele nu isi fac singure reglajul se aude un bazait scurt ca si cum ar fii ceva blocat. Uneori merge , alteori nu merge. A mai intalnit cineva problema? Are ceva releu sau sunt motorasele duse?

Link to comment
Share on other sites

Am desfacut doar pompa de sub bancheta si sita este curata lacrima fara nici o depunere...si totusi nu are vlaga si pe langa se mai si plafoneaza.

 

Aseara dupa ce am schimbat antigelul am lasat-o sa mearga putin la relanti dupa am tinut-o accelerata cam 1 minut in 2000-2300 de ture, din cand in cand o acceleram si mai tare ca sa se poata aerisi mai repede, si am observat o chestie... am accelerat-o in blana, a ajuns turometru la 4500-5000 si tinand piciorul blana ea s-a deturata pana pe la 2200-2500. deci chiar daca era pedala in blana nu se accelera. Se ridica turometrul pana in 4000-4500 dupoa care pica pana la 2500 tinand cont ca eu o tineam blana. Si am observat si in mers mi-a facut faza...in viteza a2a a bagat piciorul in ea si nu tragea deloc si mai mult de 2500-3000 nu se accelera.

 

Va rog sa ma ajutati cu un rasp daca ati mai intalnit problema :( chiar nu mai stiu ce sa ii fac :(( ca daca ma iau dupa mecanici...(ar fii aia , ba este cealalta...)etc. Ajung sa schimb cam tot motorul si nu ii dau de cap.

 

Si am pus masina si pe tester si nu da eroare.

Cineva mi-a zis ca ar mai fii injectoarele si poate si pompa ca are un miros intepator daca o accelerez.

 

Va multumesc!

 

Am uitat sa precizez!!

Este un BMW e46 320d din 1999

Link to comment
Share on other sites

Astazi vreau sa sun la un service ca mi-a zis un prieten de el ca are tester de verifica injectoarele , pompa si ei se ocupa doar de BMW.

 

Am fost la un tester si nu a dat nici o eroare masina si nu mai stiam ce sa mai fac. Asta este ultima sansa sa o duc sa verifice presiunea de la pompa si injectoarele.

 

Daca mai stie cineva ceva , va rog sa scrieti orice idee este bine venita.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Poti sa faci testul cu eprubete la injectoare si daca nu sunt probleme trebuie sa cauti un mechanic care stie cu ce se mananca vestita pompa vp44.

 

Are injectoare mecanice nu este CR

 

Astazi vreau sa sun la un service ca mi-a zis un prieten de el ca are tester de verifica injectoarele , pompa si ei se ocupa doar de BMW.

 

Am fost la un tester si nu a dat nici o eroare masina si nu mai stiam ce sa mai fac. Asta este ultima sansa sa o duc sa verifice presiunea de la pompa si injectoarele.

 

Daca mai stie cineva ceva , va rog sa scrieti orice idee este bine venita.

 

Multumesc!

 

Furtunele la vacuum si electrovalvele la egr si turbo, poate o duci tu la diagnoza dar aia nu stiu ce sa caute

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu mecanicul si a zis ca sapt asta poate sa se ocupe sa vada ce este.

Am citit pe forum ca cineva a mai patit si cu galeria de admisie, am demontat si eu EGR-u si el era cat de cat curat dar in galerie era dezastru...multa funingine si am vazut ca a zis cineva ca trebuie desfacuta si curatata , plus ca are un senzor care trebuie curatat deoarece se aduna multa mizerie pe el...

Este posibil si din cauza senzorului? Si 2 din garniturile cele patrate de la galerie am obs ca sunt rupte si una dintre ele are foarte mult mastic pe la ea, pe langa ca are mastic , am vazut ca scapa foarte mult ulei si mizerie pe acolo...ma gandesc ca nu lucreaza cum trebuie clapetele. este posibil?

 

Si daca nu sunt indiscret v-as ruga daca aveti ceva poze cu furtunasele respective de la vacuum si cam unde se afla ca sa stiu unde sa ma uit.

Multumesc si scuzati de deranj.

Link to comment
Share on other sites

Buna dimineata!

Am revenit cu o problema...se pare ca nu s-a rezolvat problema cu plafonarea.

Am fost cu masina la mecanic si mi-a desfacut galeria de admisie , a spalat-o , a scos senzorul de pe ea si l-a curatat, a demontat ambele electrovalve pierburg (de la EGR si de la TURGBO), a desfacut acele 2 capacele de la fiecare si una a fost extrem de imbacsita, le-a curatat pe amandoua, dupa care le-a inversat intre ele(cea de la turbo a montato la egr si cea de la egr la turbo). A montat tot sus si am mers sa dau o tura sa vad cum se comporta...

 

Eram extrem de surprins la cum tragea masina si ce mers avea masina, in treapta 1 si 2 fluierau rotile pe sosea:)) in 3 si 4 tragea de rupea in a 5a se simtea foarte bine cum trage. Asta pana s-a incalzit putin motorul...dupa a inceput sa se plafoneze din nou:(( adica daca mergeam cu ea putin constant pe la 2000-2300 de ture si incercam sa o accelerez abea se tura, sau daca schimbam din viteza superioara in inferioara la fel imi facea:(...era din nou plafonata... Sincer nu mai stiu ce sa ii mai fac, Daca o las sa se raceasca cat de cat pe urma iara rupe la mers... CE AR PUTEA FII? am incercat cu alte 2 eletrovalve luate de la un prieten care dezmembreaza si nimic la fel...:(

Daca a mai intalnit cinve a aceasta problema sau are cineva habar va rog sa imi scrieti!

Orice idee este bine venita!

Este vorba despre un BMW e46 320d, 136 cp din 1999

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

In plus mai intra senzorul de temperatura motor si senzorul de temperatura aer din debitmetru,

Oricum la tine cu motorul rece iti trage bine dar si consumul e mai mare,

 

Da dar problema este ca si dupa ce se incalzeste are momente cand mai trage la fel de tare si de bine ca si cum nu ar avea nimic.. ba trage ba se plafoneaza total(abea si abea se mai tureaza):(. De la ce ar putea fii? Sa fie senzorul de temp? Sau altceva sa nu schimb aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Daca este pompa de injectie...atunci nu ar trebuii sa nu traga deloc? Adica la mine cand e motorul rece trage foarte bine si merge foarte frumos... si dupa ce se incalzeste putin incepe sa se plafoneze si tot asa imi face figuri. Intreb si eu ca nu stiu , nu am habar mai deloc :(.

 

Sunt din Jud. HUNEDOARA , Loc. Orastie

Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masina la tester si mi-a dat 3 erori!

 

1. Cod eroare :72/(Cod eroare original:48)

INCEPUT INJECTIE-REGLARE

-FUNCTIE DEFECTA

 

2. Cod eroare :6/(Cod eroare original:6)

SISTEM RECIRCULARE GAZE EVACUARE

-EVACUAREA GAZELOR DE ESAPARE NECORESPUNZATOARE

 

3. Cod eroare :101/(Cod eroare original:65)

REGLARE PRESIUNE INCARCARE

-abatere de la val.de reglare

 

Cauzele posibile:

-Intrerupere/scurtcircui/rezistente in circuit V/A/OHM

-Fara/defecte aimentare tensiune V

-PRESIUNE COMBUSTIBIL NECORESPUNZATOR

-Sistemul rage aer

-Senzor inceput transport(senzor cursa ac) defect

-Putere de pornire defecte

-Pompa defecta

-Reglare electronica avans defect

-Unitate comanda defecta

 

Mecanicul fiind prieten de familie mi-a zis sa fac poza si sa incerc sa elimin din cauze:( , ce este mai necostisitor si ultima varianta fiind pompa de injectie.

Mi-a mai zis sa schimb toate furtunasele de vacuum ca e posibil si asta.

Astazi la fel a facut masina, se plafoneaza dar nu tot timpul si cand s-a plafonat (nu tragea deloc abea urca in ture in viteza a2a si a3a) am oprit motorul in mers si l-am pornit din nou si a tras foarte bine dupa...

Daca mai aveti ceva idei va rog sa ma ajutati sa stiu ce sa mai fac. Pana sa ajung la schimbarea POMPEI DE INJECTIE:( sper sa nu fie de la ea:(

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Daa am pus garniturile noi la galerie.

Dar problema este ca ea se plafoneaza daca o duc cateva sute de metri la o viteza constanta. Adica sa merg cu ea in 2000 de ture ceva distanta si cand dau sa accelerez e plafonata 😣. Mi-au zis mai multi sa schimb toate furtunasele la vacuum ca este posibil sa piarda vacuum.

 

Sincer nu stiu ce tester era. Nu am habar 😐. Dar baiatu se ocupa de chei auto ,calculatoare de bord , testere si cam tot ce tine de electronica pana si electronica de pe pomfa face. Dar a zis ca daca ar fi 100% de la ea ar pornii greu si ar merge motorul rau. Dar mie imi porneste la sfert fie -10 grade fie + grade.

Am zis ca maine incerc si cu furtunasele sa le schimb sa vad.

Este posibil?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.