Jump to content

Masina mea F10 528 xdrive 2014


mihaiciuca

Recommended Posts

Neata,

Sunt de peste 12 ani pe forum si inca nu am reusit de atat timp sa imi prezinta masina.

Anul trecut in august chiar incepusem sa topicul era gata de postat insa un accident m-a lasat fara masina si am fost nevoit sa aman.

Ca sa scurtam povestea va prezint noua achizitie:

BMW 528 xdrive US version .

Ca si optiuni :

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

 

S1CBA CO2 package

 

S1CCA Auto start/stop function

 

S1CDA Brake Energy Regeneration

 

S205A Automatic transmission

 

S248A Steering wheel heater

 

S258A Tire with run-flat functionality

 

S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236

 

S2VBA Tire pressure display

 

S302A Alarm system

 

S316A automatic trunk lid mechanism

 

S319A Integrated universal remote control

 

S322A Comfort access

 

S3AGA Reversing camera

 

S403A Glass roof, electrical

 

S423A Floor mats, velours

 

S430A Interior/outside mirror with auto dip

 

S431A Interior mirror with automatic-dip

 

S459A Seat adjuster, electric, with memory

 

S465A Through-loading system

 

S488A Lumbar support, driver and passenger

 

S494A Seat heating driver/passenger

 

S496A Seat heating, rear

 

S4BNA Fine-wood trim ash grain

 

S4NEA Blow-by heater

 

S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO

 

S4URA Ambient interior lighting

 

S502A Headlight cleaning system

 

S508A Park Distance Control (PDC)

 

S524A Adaptive Headlights

 

S534A Automatic air conditioning

 

S575A Supplementary 12V sockets

 

S5DSA Emergency release, luggage compartment

 

S609A Navigation system Professional

 

S645A BMW US Radio

 

S655A Satellite tuner

 

S676A HiFi speaker system

 

S697A Area-Code 1 for DVD

 

S6ACA Intelligent emergency SOS call

 

S6AEA Teleservices

 

S6AKA Connected Drive Services

 

S6AMA Real-Time Traffic Information

 

S6APA Remote Services

 

S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone

 

S823A Hot-climate version

 

S845A Acoustic belt warning

 

S850A Dummy-SALAPA

 

S853A Language version English

 

S876A Radio frequency 315 MHz

 

S8KLA Oil service interval 15,000 km/12 months

 

S8S4A Decoding variable light distribution

 

S8SMA Car ident. number visible from outside

 

S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu

 

S925A Dummy-SALAPA

 

S9AAA Outer skin protection

Masina a fost achizitionata din Germania de la un dealer in apropiere de Kassel.

 

Este a doua masina de acest gen am avut una similara din 2013 care din pacate in august 2013 a ajuns dauna totala. In apropiere de Pitesti a doamna cu un e61 a avut curiozitatea de a vedea cum se comporta masinile in caz de impact semifrontal . A piedut controlul intr-o curba si a intrat pe contrasens peste mine. Din fericire masina ne-a salvat si am decis sa iau masina in aceeasi configuratie. Am testat atunci toate airbagurile si centurile pretensionate .... :bye: in urma accidentului am constatat ca masinile US vin cu airbaguri de genunchi standard si am decis sa iau la fel.

Vroiam benzina dupa 2 dieseluri ( facem cam 6000 de km pe an ) .

Masina a vut 28000 de km la achizitie. A fost importata din USA cu o mica dauna si reparata . Verificare la BMW a constatat ca reparatia a fost facuta corect si astfel am achizitionat-o . Stiam ca fost lovita, am verificat carfaxul american ( am lucrat in state chiar in industrie si stiu ce trebuie sa verific ) .

Am fost incantat de numarul de km putini , de cateva optiuni pe care le doream ( airbagurile toate inclusi genunchi, piele, incalzire in scaune, xenon adaptiv etc) . Xdrive-ul aduce un plus de stabilitate.

in rest sunt foarte multumit de masina.

:)

 

post-1717-0-68888100-1516171438_thumb.jpg

post-1717-0-87763700-1516171485_thumb.jpg

post-1717-0-10794900-1516171527_thumb.jpg

  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si vorbeam de masini am atasat cateva poze de la crash test ........... :(

 

Ciudata senzatie. si acum imi aduc aminte momentul cand am vazut botul masinii din sens opus la 5 metri in fata mea ....

 

Dar e bine ca am avut masina buna si ne-a salvat . Si eu care ma gandea la un moment dat sa plec cu masina de firma. Am o Skoda Rapid TSI , buna de altfel dar sincer la un test de genul asta, impact cu o masina de 1800 de kg semifrontal nu cred ca as fi fost la fel de OK .

post-1717-0-05899900-1516172057_thumb.jpg

post-1717-0-68673000-1516172080_thumb.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Mai silentios , mai rapid . Oricum de servici am pe benzina de mult timp.

Diferit fata de diesel : mai lenes la turatii mici, consum mai mare putin , dar parca mai elegant si mai rafinat .

Stiu ca nu este un L6 dar oricum e ok .

 

O rectificare . Accidentul a fost anul trecut 2017 pe 10 august ..

Pleam la mare ..

Link to comment
Share on other sites

si ironia este ca tot un BMW a dat in tine, iti dai seama ce comment-uri au fost pe marginea drumurlui pe acolo :). Vad ca era uscat drumul totusi, ce a patit doamna de-a peirdut controlul E61-ului? Clar ca F10-le a "performat" mai bine intr-o astfel de situatie fata de cum poate ar fi facut-o Skoda Rapid, bine ca ati scapat teferi cu totii!

 

Sa te bucuri de acest al doilea F10 fara astfel de evenimente!

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si sa nu mai ai parte de astfel de incidente :)

 

Eram curios, avand in vedere ca a fost dauna totala, daca ai pierdut foarte mult la masina sau ai iesit pe acolo. Din ce stiu eu cand asiguratorul o considera dauna totala nu iti ajung banii sa iti iei nici logan ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da masina a fost dauna totala. Dosarul a fost deschis pe Casco , mai precis regres RCA . Persoana vinovata avea asigurare la City si am referat sa deschid dosarul pe asigurarea mea , mai ales ca nu am malus.

Ca si suma am iesit pe acolo adica am primit in total suma asigurata pe masina

Pentru inlocuire am mai pus eu ceva . Cea veche avea 69000 de km si era 2013 .

Cea noua e facelift , avea 28000 de km , garantie etc.

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

si ironia este ca tot un BMW a dat in tine, iti dai seama ce comment-uri au fost pe marginea drumurlui pe acolo :). Vad ca era uscat drumul totusi, ce a patit doamna de-a peirdut controlul E61-ului? Clar ca F10-le a "performat" mai bine intr-o astfel de situatie fata de cum poate ar fi facut-o Skoda Rapid, bine ca ati scapat teferi cu totii!

 

Sa te bucuri de acest al doilea F10 fara astfel de evenimente!

 

Comentarii au fost multe ! da drumul era f uscat era 6 dupa amiaza .

Un tip care era dupa mine la 2 masini cu un Auris hibrid pe care ile depasisem in Lunca Corbului a deschis geamul si a zis ca asa alergati voi astia cu BMW .... culmea ca eram in afara localitatii , nu era restrictie si aveam in jur de80-90 ... chiar nu alergam , nu ne grabeam .... bine el mergea cu 40 in localitate , cred ca vroia sa mearga numai electric :)

Aciidentul a fost aproape de Pitesti la Cerbu . Pe sensul de Slatina dupa ce iesi din Cerbu si treci de padurea unde sunt micii este un S o curba dubla in conorare scurta stanga cu o curba dreapta dupa . Pe sensul ei erau si ceva urme pe asfalt de la tiruri....

Ea sincer nu isi aduce aminte . Avea masina de o luna , o primis cadou de la sot .....

 

Sincer cred ca era pe telefon ma gasit telefonul olinga ea pe scaun cand m-am dus cu sotia sa o scoatem, era soarele de seara care ii era din fata .... clar e ca nu si-a adua amint.

Eu stiu clar ca am intrat in curba eram pe sensul meu si am vazut numai botul de e61 in fata mea cu narile in dreptul volanului meu . Frana , volan dreapta si apoi impactul cu alb mult , apoi am luat stanga sa nu ma duc in sant. ce a fost destul de nasol ca m- lovit in stanga fata rau si am ramas fara frane . s-au taiat toate conductele de frana .... masina a derapat pe margine, pe acostament si m-a intors la 180 de grade ..... nu se oprea si noroc ca frana de mana este electrica am tras si s-a oprit. .....

 

Am impins usa cu picioarele ca era rupta , am dat cortina la o parte si am iesit. am luat contactul ca ea suna in continuu la 112 ...

Am sunat la 112 dar deja aveau evenimentul raportat ...zicea ceva tipa ca a primit apelul masinii cu airbaguri sarite .....

Politia a venit cam in 2 minute era foarte aproape si ma intreba pe mine si pe sotie unde sunt ranitii.......

Pai noi suntem ....nu suntem raniti .Bine am avut ceva contuzii si o coasta fisurata da oricum am fost bine .

 

Sotia a avut noroc cu airbagurile de genunchi , avea scaunul mai pe spate si au oprit-o in scaun bine ...sa nu dea cu picioarele in bord . Iti dai seaman ca eram in bermude ca era vara .

Link to comment
Share on other sites

SI ca tot prezentam masini .

Primul BMW achizitionat in 2005 un e46 318 d destul de frumos .Sotia a plans dupa ea cand am vandut-o .....

daca la inceput nu era convinsa de BMW dupa a zis sa nu mai cumparam altceva . Eu era cu microbul de mult in sange .

 

L-am tinut 6 ani si i-a urmat un e60 LCI .

post-1717-0-60339200-1516178020_thumb.jpg

post-1717-0-83651900-1516178039_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

si a doua .

Dupa e46 a venit vremea in 2011 sa trecem la ceva mai mare . Baiatul era deja mare , aveam nevoie de mai mult spatiu .

Ne placea foarte mult seria 5 si am gasit unul care corespundea si l-am luat .

 

Am iubit masina asta . Inca este in oras am vandut-o la un baiat care o tine parca e scoasa din cutie .

si cu N47 sincer nu am avut probleme . Am luat masina la 154000 am vandut-o la 200000 si nu a zis nimic .

Revizii numai la MHS la Craiova . Deja baietii de acolo ma stiu . Sunt la BMW cu numarul 4 si numai la ei au ajuns la intretinere.

post-1717-0-30630900-1516178781_thumb.jpg

post-1717-0-50391400-1516178804_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

no offence, dar erau deloc placute scaunele alea la E60, cum te-ai impacat cu ele? :) Cele standard la BMW mi se par foarte slabe ca si suport si confort unde mai pui ca cele imbracate in imitatia aia ieftina de piele si pe care transpiri ca la sauna vara....cel putin la E46, desi tot slabe erau ca si suport si confort, nu veneau cu musamaua aia pe ele, era o piele mult mai ok fata de ce a urmat pe E-uri pe scaunele entry level. Edited by mik15
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe E60 era pile pusa dupa aceea . Era piele real nu cu ce venea din fabrica .

Ca si confort erau destul de OK . Ma deranja ca nu aveau suport lombar dar totusi erau destul de OK . Am facut grecia cu ea si sincer nu am simtit oboseala. Fata de skoda spre exemplu erau super.

 

La e46 am avut o combinatie mai ciudata de piele. Acel gri deschis nu aparea in oferta standard. Cei de la BMW chiar s-au mirat de combinatia asat de culori .

 

foarte draguta,alegere de nota 10+ ,sa va bucurati de ea .am luat si eu odata din DE ceva lovit putin si reparat ca la carte si am fost f. multumit

Da e super OK .

Oricum inainte de a pleca in DE lista era formata din 7 masini. Din verificari succesive aveam o pleiada de probleme pe el .

Imi aduc aminte cu umor ca am gasit una din variante un 525d care era super ok la KM avea 49000 , an 2014 si un pret decent .

O verific al reprezentanta in baza de date si nu se termina lista de interventii . Vandalizare de 2 ori cu airbaguri furate , navi , sistem audio H&K furat etc ..... Si dealerul BMW unde era nu a mentionat nimic in mailurile trimise ca raspuns.

 

Apoi tot la un dealer BMW in Leverkusen , am vorbit cu el la telelfon , totul ok ajung si hai sa vedem masina . A....asta este si la solicitarea mea de a conduce masina ... stiti ca nu are revizia facuta , nu are bateria incarcata , e putin lovita pe pasaj roata spate dar asa vine nu o reparam ...... Parca eram la coltul blocului si vedeam o masina de 5000 de euro ..

am zis multumesc si am plecat imediat .

 

Cei de la care am luat au fost super OK au spus clar ce a avut masina , poze de la repratie, verificare la BMW . Oricum o verificasem din tara si stiam clar ce si cum atat din USA cat si din europa .

Link to comment
Share on other sites

Pff...sa o stapanesti sanatos. Ce mica e lumea, am fost chiar la 10 min dupa impact, am vazut crash-ul si chiar am fost surprins ce bine s-a comportat F10 tau.

Mergeam spre Bucuresti.

E61 era aruncat in lateral, imi aduc aminte ca era o doamna, putin socata...

Blocasera toata banda unii cu un camion, erau curiosi, incat nu mai circula nimeni.

Ma rog, bine ca a fost toata lumea ok. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult. Da a durat ceva pina am reusit sa eliberam drumul . Plus ca doamna fiind speriata a vrut sa se duca la spital si lucrurile s-au complicat . A trebuit sa vina criminalistica etc....

 

Oricum am reusit sa scapam fara probeleme mari.

Ca sa revenim ieri dupa ce am spalat masina am constat ca un binevoitor nu a avut loca sa iasa din parcare de la firma unde lucreaza sotia si mi-a sters bara din spate ..... Acuma incerc sa il gasesc pe vinovat .. daca nu Casco ....

post-1717-0-92602500-1516522131_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Din pacate in zona de jos nu mai e vopsea deloc . A ajuns la materialul de baza . Se diminueaza la polish ....

Oricum mai astept pina in primavara . Asta daca nu gasesc vinovatul . Atunci deschid dosar pe dauna si ma duc la MHS la vopsit.

 

 

A ajuns si pe stop ...

Totusi cat de tare a putut sa dea .. nu imi explic cat sa fii de prost ca sofer sa nu simti ca ai lovit pe cineva ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iese pe zmeu, nu o sa se mai vada asa tare, dar raman urme.

Si mie mi-au zgariat cealalta masina la servici de 3 ori in acelasi loc si de fiecare data a trebuit revopsit altfel ramaneau urme, acum am lasat-o asa pentru ca exista posibilitatea sa o gasesc asa inca o data.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.