BMWClub: Problema incarcare baterie - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Problema incarcare baterie Rate Topic: -----

#21 User is offline   Magnusy 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 256
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 January 2018 - 02:41

View PostMadutzu25, on 20 January 2018 - 21:59, said:

Pe el, carcasa din plastic


Mersi, momentan am lasat masina la ei .. luni sa o rezolvam.

Sper sa fie totul ok, este un service care se ocupa cu reconditioanre alternatoare, nu specializat BMW.. asa ca stau putin cu "frica".

Revin cu update luni.
0

#22 User is offline   Madutzu25 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 649
  • Joined: 12-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 January 2018 - 08:53

Sa ne spui cum se numeste si unde e locatia; poate mai sunt colegi care au nevoie
0

#23 User is offline   Magnusy 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 256
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 January 2018 - 09:48

Update: piesa defecta este releul. Acum trebuie sa cautam unul.

Ma poate ajuta, va rog, cineva cu un cod de piesa/ link pentru releul de incarcare?

Alternatorul meu este denso de 210v . Codul de piesa de la denso: 104210-6501

Mersi!
0

#24 User is offline   ADRIAN HD 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 313
  • Joined: 13-January 16
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara

Posted 22 January 2018 - 10:09

Pai aia la service nu pot comanda piesa?Daca nu ,mergi la ei si ia piesa de model si cauta pe vreun site sau la un magazin de piese,autonet,unix etc.
0

#25 User is offline   Magnusy 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 256
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 January 2018 - 10:26

Ei au spus ca nu o gasesc
0

#26 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2535
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 22 January 2018 - 15:15

View PostMagnusy, on 22 January 2018 - 10:26, said:

Ei au spus ca nu o gasesc

...De ce nu cumperi direct de la dealer releul?
0

#27 User is offline   Madutzu25 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 649
  • Joined: 12-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 January 2018 - 16:15

View PostMagnusy, on 22 January 2018 - 09:48, said:

Update: piesa defecta este releul. Acum trebuie sa cautam unul.

Ma poate ajuta, va rog, cineva cu un cod de piesa/ link pentru releul de incarcare?

Alternatorul meu este denso de 210v . Codul de piesa de la denso: 104210-6501

Mersi!

210 amperi, nu volti!
http://www.denso.ro/...ectronic-denso/
http://www.denso.ro/...e-poți-cumpăra/

Ce service de reconditionat alternatoare e asta daca ei nu stiu unde sa comande piese??
0

#28 User is offline   Magnusy 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 256
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 January 2018 - 00:19

View PostMadutzu25, on 22 January 2018 - 16:15, said:

210 amperi, nu volti!
http://www.denso.ro/...ectronic-denso/
http://www.denso.ro/...e-poți-cumpăra/

Ce service de reconditionat alternatoare e asta daca ei nu stiu unde sa comande piese??


NU gasesti releu de incarcare pentru acest alternator. Eu nu am varianta de 215 cum scrie pe realoem, ci cea de 210 de la Denso.

Cei de la Denso nu vand piese de reparatie pentru nimeni infara de bmw/producatorii de masini.

Am sunat la ei si mi'au confirmat.
0

#29 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2535
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 23 January 2018 - 11:56

View PostMagnusy, on 23 January 2018 - 00:19, said:

NU gasesti releu de incarcare pentru acest alternator. Eu nu am varianta de 215 cum scrie pe realoem, ci cea de 210 de la Denso.

Cei de la Denso nu vand piese de reparatie pentru nimeni infara de bmw/producatorii de masini.

Am sunat la ei si mi'au confirmat.

Daca este vorba de releu iar tie iti trebuie de 210A si nu de 215A daca restul se potriveste ca si schema interna de functionare dar si in priza in care se baga atunci cu, cat are mai multi Amperi la "rupere" de contact cu atat mai bine. Deci daca este peste 210A este bun (in conditiile de mai sus).

This post has been edited by bimmer90f30: 23 January 2018 - 11:57

0

#30 User is offline   Magnusy 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 256
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 January 2018 - 20:52

Multumesc tuturor pentru participare.

Am fost astazi ,am ridicat alternatorul nou si m'am dus la service.

Masina mea era undeva afara(pe trotuar). Am ajuns in jurul orei 11 si abia la ora 16 m'au pus sa bag masina in service.

Au montat alternatoul insa am stat 2 ore sa puna cureaua de accesorii inapoi... 2 fucking ore.

Ca si locatie, service se afla pe strada energeticienilor nr 12. Nu este un service efectiv si un atelier de reconditionat alternatoare/electromotoare.

Au 2 locuri amarate de lucru, unu cu rampa si unul cu elevator. Spatiul este mic si plin de " baga'mi'as".

Mecanicii nu stiu altceva inafara sa demonteze si sa monteze inapoi cele doua piese memtionate mai sus.

Probabil ca este un loc ok sa repari niste piese pentru o masina mai "omeneasca" insa clar nu pentru ceva ce se gaseste pe acest forum... Nu mi'a convenit sa invete sa faca pe masina mea.

M'am dus in speranta ca pot reconditiona alternatorul vechi pentru o perioada insa daca stiam ca il schimb cu unul nou, nu as fi calcat acolo(de banii aia oricum faceam altundeva, nu am scutit nimic; din contra, am riscat s araman si fara oglinzi + cine stie cati budokai s'au plimbat cu masina cu pretextul sa o mute).

Per total, le acord nota 7.

Ca si nota, sper sa fie doar paranoia, la cat au tras de cureaua si intinzatorul ala, cand stau pe loc acum simt o vibratie in volan. Sper sa fi fost si inainte.

Se poate inchide!
0

#31 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2535
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 24 January 2018 - 10:01

View PostMagnusy, on 23 January 2018 - 20:52, said:

Multumesc tuturor pentru participare.

Am fost astazi ,am ridicat alternatorul nou si m'am dus la service.


Au montat alternatoul insa am stat 2 ore sa puna cureaua de accesorii inapoi... 2 fucking ore.

Mecanicii nu stiu altceva inafara sa demonteze si sa monteze inapoi cele doua piese memtionate mai sus.

Ca si nota, sper sa fie doar paranoia, la cat au tras de cureaua si intinzatorul ala, cand stau pe loc acum simt o vibratie in volan. Sper sa fi fost si inainte.



:offtopic:

Desigur ca fara cheia in stea este destul de greu sa lucrezi/pui cureaua auxiliara!
Arcul intinzatorului este extrem de tare pentru ca cureaua intinsa trage destule accesorii si acolo este nevoie de frecare minima..

Eu insumi am rupt/spart ansamblu unui intinzator doar scapandu-mi arcul tensionat din cheia in stea nefiind complet bagata in capul surubului.. din graba..

This post has been edited by bimmer90f30: 24 January 2018 - 10:06

0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro