Jump to content

435d vs 640d


stranger

Recommended Posts

Sal, nu stiu daca are vreo relevantza da in prezent conduc un E class 2017, iar masina precedenta a fost un Z4 2.8i m sport. Acum vreau sa ma intorc la BMW insa sunt indecis intre 435D M sport( asi fi vrut fara x drive da vad ca toate au) si 640D M sport.

Caut o masina sportiva, cu un consum decent, spatioasa, cu un portbagaj maricel (avand copil mic imi trebui spatiu pt carucior). Imi plac f mult ambele modele, am mai avut f30 si mi se pare ca, ca si seria4 arata mai agresiv si mai modern decat 6 avand farurile imbinate cu nasul. La 6 imi place f mult faptu ca are bordu imbracat in piele, cred ca e putin mai spatioasa si cred ca e mai funny to drive neavand X drive.

Astept parerile voastre. Multumesc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sal, nu stiu daca are vreo relevantza da in prezent conduc un E class 2017, iar masina precedenta a fost un Z4 2.8i m sport. Acum vreau sa ma intorc la BMW insa sunt indecis intre 435D M sport( asi fi vrut fara x drive da vad ca toate au) si 640D M sport.

Caut o masina sportiva, cu un consum decent, spatioasa, cu un portbagaj maricel (avand copil mic imi trebui spatiu pt carucior). Imi plac f mult ambele modele, am mai avut f30 si mi se pare ca, ca si seria4 arata mai agresiv si mai modern decat 6 avand farurile imbinate cu nasul. La 6 imi place f mult faptu ca are bordu imbracat in piele, cred ca e putin mai spatioasa si cred ca e mai funny to drive neavand X drive.

Astept parerile voastre. Multumesc.

Salut,

Posesor de 420d f36. Singurele dezavantaje la 640d pe care le vad: lipsa de agilitate datorata dimensiunilor mai mari(ampatament, ecartament) si pretul mult mai ridicat. Daca nu-s o problema atunci 640d totata ziua.

Daca-ti permiti 2 masini poate c-ar fi un seria 4/5 mai normal si de vreo 30-40k sa-ti iei un: hothatch(Type R, Megane RS, Golf R,GTI) sau un Cayman sh de vreo 2-3 ani. Sunt masini de vreo 1400 kg, in jur de 300 cp si echipate bine la capitolul mecanic. Se simt in largul lor pe circuite/drumuri virajate.

Masinile s-au ingrasat serios in ultimii ani. 1600 kg la a mea afecteaza transferul de mase. Oricati cai putere ar avea se simte inertia in viraje. De asta in ultima vreme ma gandesc la o a doua masina de fun. Oscilez intre Type R FK8(vezi ce timpi a scos pe Nurburgring) si 718 Cayman. Renault Alpine e iarasi super pe la vreo 1200kg dar n-are manuala.

Edited by mike2005
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt replay nu cred sa fie diferenta mare de kg-agilitate intre cele doua, intradevar 6 e mai lat dar 435 are X-ul care il ingreuneaza.

Ca si aspect prefer 4 afara si 6 la interior:)

Cayman are un pretz piperat si are decat 2 locuri deci este exclus pt mine.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt replay nu cred sa fie diferenta mare de kg-agilitate intre cele doua, intradevar 6 e mai lat dar 435 are X-ul care il ingreuneaza.

Ca si aspect prefer 4 afara si 6 la interior:)

Cayman are un pretz piperat si are decat 2 locuri deci este exclus pt mine.

La fel si eu 4 pe afara, 6 inauntru. 6 imi da impresia ca partea din fata nu se potriveste bine cu restul liniilor caroseriei. Greu sa egalezi uniformitatea designului primei serii 6.

Testeaza niste hot hatch-uri, s-ar putea sa fii impresionat.

Link to comment
Share on other sites

Tu unde stai cand o conduci, afara sau in interior?

A.K.A. Sa te vada lumea ce boss esti sau sa fii tu multumit?

 

Intreb pentru ca asa ai pus problema...

lumea ca lumea... da bididoaicele care "innebuneste" sigur la vederea beemveului meu, priceless ;)

Edited by mike2005
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum sar la un amarat de 420, sar si la un 3. Nu stiu diferenta intre 4 si 3, dar o stiu intre 3/4 si 6. Mai pune in calcul ca "bididoaicele" se urca si in ea...

 

Cu 6 n-ai cum sa dai gres. Cu 4 or sa zica de tine ca esti sarac, cand vad interiorul.

 

Pai intri in dansa, pana te saturi, dar apoi trebuie sa mai si traiesti cu ea...

 

Pe semne ca e class nu le place...

 

Ps: am prieten care, inainte sa isi cumpre masina de "cinspe" mii de euro, a intrebat "bididoaicele si le-a aratat poze cu f30 si cu audi a5, sa aleaga ele... bineinteles ca au ales a5. Mai bine le intrebi pe ele direct ce sa iti iei decat sa ne intrebi pe noi, care vedem altfel lucrurile.

Edited by AFk^
  • Like 5
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Cum sar la un amarat de 420, sar si la un 3. Nu stiu diferenta intre 4 si 3, dar o stiu intre 3/4 si 6. Mai pune in calcul ca "bididoaicele" se urca si in ea...

 

Cu 6 n-ai cum sa dai gres. Cu 4 or sa zica de tine ca esti sarac, cand vad interiorul.

 

Ps: am prieten care, inainte sa isi cumpre masina de "cinspe" mii de euro, a intrebat "bididoaicele si le-a aratat poze cu f30 si cu audi a5, sa aleaga ele... bineinteles ca au ales a5. Mai bine le intrebi pe ele direct ce sa iti iei decat sa ne intrebi pe noi, care vedem altfel lucrurile.

daaa F36 nou ... servicii la reprezentanta... ce sarman...

lasa-ma-n saracia mea :)

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

Sal, nu stiu daca are vreo relevantza da in prezent conduc un E class 2017, iar masina precedenta a fost un Z4 2.8i m sport. Acum vreau sa ma intorc la BMW insa sunt indecis intre 435D M sport( asi fi vrut fara x drive da vad ca toate au) si 640D M sport.

Caut o masina sportiva, cu un consum decent, spatioasa, cu un portbagaj maricel (avand copil mic imi trebui spatiu pt carucior). Imi plac f mult ambele modele, am mai avut f30 si mi se pare ca, ca si seria4 arata mai agresiv si mai modern decat 6 avand farurile imbinate cu nasul. La 6 imi place f mult faptu ca are bordu imbracat in piele, cred ca e putin mai spatioasa si cred ca e mai funny to drive neavand X drive.

Astept parerile voastre. Multumesc.

i

Si seria 4 poate sa aibe bordul imbracat in piele. Ii optiune Bmw Individual. De ce nu mergi pe un benzinar. Un 440i ii mult mai fun ca si un 435D. Motorul B58 ii o bijuterie ca si performate ,sunet si economie. Cu seria 6 sa ai grija pentru ca anul asta o sa apara noul model si la cele actiuale o sa le scada pretul.

Link to comment
Share on other sites

Bidididoaicele" sunt atrase de lux si opulenta deci cred ca mai repede le perpelesti cu E-ul :))

Parerea acestora conteaza da nu zilnic ca sunt insurat :D

Ce caut mai mult de la o masina este motivul pt care ma intorc la BMW si anume placerea de a conduce, felul in care livreaza puterea, agresivitatea, sportivitatea si senzatile pe care ti le ofera pe serpentine. Desigur spatiul si calitatea materialelor este si ea importanta.

Cu faptu ca 6 isi va reinoii caroseria la anu cred ca ai mare dreptate ca se va deprecia si nu va mai avea acelasi farmec. Piele pe bord la 4 eu nu am vazut decat la un coleg pe forum, cred ca sunt f putine iar eu caut o masina de 1 an vechime (10-15K km), una noua nejustificand pretul cu 25% mai scump.

Benzinaru nu are cuplu si consumu unui diesel, fac f multi km si prefer motoarele mari D.

Edited by stranger
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@mgs: Ne dai si link catre clipurile/site-urile unde ai citit asta?

 

Pentru ca orice versiune de 440i ai lua in calcul, diferenta de cuplu e de maxim 40% fata de cei 630 Nm ai 435d-ului. Iar in cea mai putin sportiva configuratie, 440i sta langa 435d, dar banuiesc ca pentru OP nu prezinta interes un 440i setat pe confort si touring, ci setat pentru performante dinamice...situatie in care sugerez sa caute si optiunea “oglinda cu zoom” pe benzinar ca sa vada toate 435d-urile ^^.

 

ontopic: Nu poti sa compari seria 4 cu seria 6, sunt din filme foarte diferite. Daca sunt la aceiasi bani, clar merita seria 6!

Edited by MikeOnline!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca orice versiune de 440i ai lua in calcul, diferenta de cuplu e de maxim 40% fata de cei 630 Nm ai 435d-ului. Iar in cea mai putin sportiva configuratie, 440i sta langa 435d,.

 

Nu inteleg ce inseamna pentru tine "versiune de 440i" si "cea mai putin sportiva configuratie"; cate versiuni si configuratii exista? Te intreb asta deoarece toate au 326cp / 450nm din cate stiu.

 

P.S. Diferenta de cuplu e de fix 40%, 450nm vs 630nm, deci cam ce spuneam si eu , nu?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Spui ca esti posesor de clasa E 2017, adica ai deja cea mai confortabila si calitativa masina din clasa medie premium, cu alte cuvinte nu vad sensul unui seria 6.

 

Seria 4, comparativ cu seria 6, cu siguranta este mai dinamic, insa calitatea interiorului este mult sub si nici confortul nu se ridica la nivelul unui seria 6. Daca tot faci un astfel de compromis si cauti sportivitate cauta un M3 sau M4, caci vor fi foarte rare momentele cand ai sa preferi 435d-ul in favoarea lui E W213.

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.