Jump to content

e39 sau e46, benzina, pana in motor 2.0 litri


cristisad

Recommended Posts

E39 cu motor pana in 2.0 ar insemna 520d 136 cai care e destul de problematic sau 520i nfl de 150 cai... Ambele variante destul de proaste. Eu as alege ceva facelift 2.2/2.5 benzina, fie e46 sau e39. Valvetronicurile de pe e46 sunt niste pocnitori, am avut 3 astfel de motoare si am avut toate problemele posibile. Iar 520i nfl e 2.0 6 cilindri, consuma mult si trage prost. Diesel-urile nici nu merita luate in considerare, deja au ~15 ani vechime si sansele sa gasesti vreunul sub 400k km sunt 0.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

e39 sau e46, benzina, pana in motor 2.0 litri.

Ce ati alege? merita renuntat la sportivitatea pe care o are e46, pentru mai mult lux si confort din e39? sau si e39 e la fel de sportiva...

Nu prea ai ce sa iei . poate ceva 520i sau vreun E46 nfl 320i ambele de 150 cai. Altfel ar fi de preferat 525i sau 325i cu m54, dar aici ai un impozit suplimentar de 700 si ceva lei anual.Consumul e cam acelasi nu stiu la rca cum ar fi.LA astea Vanosurile mai crapa dar se repara destul de usor,2.2-urile umbla vorba ca mai au probleme cu segmentii mai crapa DISA valva PCV senzor ax cu came.Sunt motoare bune in general, consum 12-15 in Bucuresti si 7,5-11 afara asa am avut eu,consum minim la mers legal maxim la mers sportiv/agresiv.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Oricum la cate lucruri o sa ti se strice la un e39/e46 cei 700 lei in plus la impozit nu au nicio relevanta :rolleyes: . Orice e46/e39 ai cumpara o sa te toace de bani in 1-2 ani. Daca nu iti permiti sa bagi macar 3000 lei in reparatii anual nu ai nicio sansa sa tii un e39/e46 in stare buna de functionare. Si asta daca te intinzi spre 4000 euro si iei una cu istoric de intretinere, ca daca iei una de 2500e pregateste-te sa bagi 1000 euro in primele 3 luni de la achizitie. Am avut doua e46 si cunosc foarte foarte multe persoane care au avut sau inca au e46. Deja sunt masini destul de vechi, necesita multe reparatii si relativ costisitoare. Iar e39 au o medie de vechime si mai mare, sunt si mai scump de intretinut si de rulat. Daca nu iti permiti 900 lei pe an impozitul cu siguranta nu iti vei permite nici sa o intretii corespunzator. Stiu ca suna urat, dar asta e realitatea. Nu degeaba sunt atatia disperati sa le vanda si au preturi atat de "avantajoase". Daca vrei masina sa te bazezi pe ea si sa nu ceara bani in fiecare luna orienteaza-te spre altceva.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E nici chiar 3000 anual,dar pe la 2000 daca ai ghinion tot ajungi.Depinde mult ce a facut sau nu a facut fostul proprietar.Zic asta tot in cunostinta de cauza, in 10ani pe reparatii nu am bagat mai mult de 1000 lei pe an,in schimb am dat banii pe alte prostii :) Ce e drept masina are km putini putin peste 151 mii acum. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

pai depinde ce intelege fiecare prin intretinere eu am zis reparatii deci treburi care nu se schimba in mod normal(adica gen curele role filtre gume) ma rog analizând am schimbat asa:

-amortizoare si arcuri impreuna cu flanse plus inca odata amortizoarele fata

-bascule si bucse bascule

-ambreiaj si volanta

-senzor axa cu came

-valva PCV

-role si curea accesorii de vreo 5 ori

-pompa de apa de 2 3 ori

-piesa cu tepi

Pe partea de tinichigerie

-hayon in urma unui accident oricum ruginise

-usa sofer - ruginise

-capota si un far in urma unui accident

-revopsit masina urmeaza aripile fata care au ruginit la 6 luni dupa revopsire/

Una peste alta daca as incerca sa vand masina probabil ca as lua max 2500 eur asa ca inteleg pe undeva de ce lumea nu mai arunca bani in E46 in momentul asta si incearca sa scape de ele.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Alex, alea sunt costurile pe care le-ai avut in ultimii 10ani. Adica acum 5 ani masina ta avea 10 ani sa zic.

 

Dar azi masina are 15, la anul 16 si tot asa. Ce vreau sa spun este ca nu poti compara costurile din ultimii 5 ani cu costurile pe urmatorii 5 ani de acum :))

De asemenea tine cont ca alea sunt costuri la masina ta care o cunosti, din cate stiu are putini km (150.000?!), nu poti compara cu o alta masina al carui istoric nu il poti stii.

 

3000 lei anual strict ptr reparatii este ceva normal la un e46./e39.Cu putin” noroc” se poate si mult mai rau dar si ceva mai bine. Evident tine si de cati km faci anual. Ptr cine face mai mult de 10.000 nu recomand sub nicio forma asa masina veche. Masinile vechi se preteaza ptr ceva mai putini km pe an si neaparat sa le intretii la limita circulabilitatii si sigurantei rutiere.

Daca te apuci la un e46 sa il tii impecabil suma de mai sus este o gluma deci financiar e mai intelept sa iei o masina mai noua.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca cei cativa ani diferenta de vechime isi spun cuvantul.

De asemenea, un e90 inca gasesti in stare buna fara mare efort.

E46 deja marea majoritate sunt la limita circulabilitatii...

 

Dar in orice caz diferenta de bani dintre ele este majora, poate spre dublu. Asadar cine se gandeste la e46 nu se apropie financiar de e90.

 

Alternative la un e46 de 2000-3000eur pot fi masini care la banii astia sunt cu 3-4-5 ani mai noi gen focus2, astra h, etc.

 

Nu zic sa nu iti iei e46 dar constientizezi si iti asumi riscul intretinerii.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma refer la motoarele cu 6 pistoane de pe e39 sau e46, care nu numai ca au consum mai mare , dar si intretinerea e mai scumpa fata de un motor in 4 cilindri.

Nu mai zic de modele mai noi, e90/e60, care sunt mai complexe si au o intretinere mai scumpa decat la e46/e39.

Asa ca e46 pana in 2 litri e usor de intretinut parerea mea, daca nu mergi zilnic cu ea si costurile nu sunt mari fata de atunci cand ai un 3litri e39 clasa mare sau un e60 clasa mare 3 litri .

Eu cred ca oricat de slab pare un 2 litri ca putere, e suficient parerea mea , avand timp sa te bucuri de alte chestii ale bmwului. Adica prefer sa ma dau cu un e39 2 litri si chiar daca nu e racheta, te poti bucura de luxul, calitatea, tinuta de drum si o calatorie placuta :D. Cu un 3 litri sunt mari sanse s- o dai in gard . Plus ca masina e facuta sa te duca dintr-un loc in altul si chiar si cu 2 litri amarati, ajungi ok,relaxat. Cu 3 litri sperii pasagerii si ajungi si stresat agitat))

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sunt asa rele astea pe valvetronic? Eu am e46 de 2 ani si n-am avut treaba cu valvetronic,merge batrana bine,ca la tinerete

Sigur ca sunt daca le iei la 200 kkm si peste. ..si uite asa se duce vorba ca sunt proaste. Ar fi f interesant de vazut cam la cati km apar problemele ce sunt prezentate pe forum, nu conteaza motorizarea...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vad ca tot deschizi topicuri modele vechi vs modele noi, etc.

 

Chiar nu inteleg de ce esti atat de fixat pe bmw, sunt o groaza de marci de masini, fiecare cu calitati si defecte, te poti uita si la alti producatori, daca iti doresti un motor pe benzina.

 

E46 sau E39 sunt modele uzate moral, cat si fizic, datorita varstei, deci oricare dintre ele este o loterie si va necesita investitii serioase. Unde mai pui ca si motoarele au fost concepute acum x ani, deci nici dpdv emisii si consum nu sunt grozave.

 

Banalul 316ti din semnatura, care ruleaza din an in pasti, si ma face sa scot din buzunar bani anual, singurul motiv pentru care il pastrez este sentimental si faptul ca la vanzare nu as lua mare lucru pe ea, in raport cu sumele investite......daca vrei sa faci un smart buy, in mod evident nu cumperi o masina veche, ci invers, cat mai noua si mai putin rulata.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Vad ca tot deschizi topicuri modele vechi vs modele noi, etc.

 

Chiar nu inteleg de ce esti atat de fixat pe bmw, sunt o groaza de marci de masini, fiecare cu calitati si defecte, te poti uita si la alti producatori, daca iti doresti un motor pe benzina.

 

E46 sau E39 sunt modele uzate moral, cat si fizic, datorita varstei, deci oricare dintre ele este o loterie si va necesita investitii serioase. Unde mai pui ca si motoarele au fost concepute acum x ani, deci nici dpdv emisii si consum nu sunt grozave.

 

Banalul 316ti din semnatura, care ruleaza din an in pasti, si ma face sa scot din buzunar bani anual, singurul motiv pentru care il pastrez este sentimental si faptul ca la vanzare nu as lua mare lucru pe ea, in raport cu sumele investite......daca vrei sa faci un smart buy, in mod evident nu cumperi o masina veche, ci invers, cat mai noua si mai putin rulata.

 

Da, dar eu sunt tanar rebel si nu merg zilnic cu masina, pentru a avea nevoie de una noua . Pentru un tanar ca mine, rebel)).

 

Am mai urcat in alte masini, alte marci, dar masinile premium sunt cu muuuuult peste . Prefer sa merg oricand cu un e46 sau e39 ,dar cu un ford/dacie/volvo/hyundai/renault/peugeot si altele n-as putea merge,pentru ca sunt foarte slabe ca si calitate , ca si constructie.

Calitatea e foarte jos la astea non premium, poate vw sta mai bine, dar restul slab, slab de tot si mai sunt si scumpe cat un apartament.

 

Pe mine daca ma pui acum sa fac un drum cu un logan nou sau ford nou, nu-ti fac, nu pot . Intr-un e46, e o placere sa urci la volan ,cum sta masina aia pe sosea si cum a fost construita,rar asa ceva. Si are totusi 15ani)) ,dar le da clasa multora din astea noi, la materiale, calitate, tinuta de drum , placerea de a conduce si altele. Nu mai zic cum e a fost desenat bordul.

 

Era o vorba, sunt masini si BMW )). Astea premium sunt altfel la drum, alta satisfactie .

Am coborat odata din e46 vechi de 15ani, intr-un logan nou . Cu loganul ma simteam intr-un vagon de tren , in wc. ieftin si prost.

 

Cand urcam in e46, ma simteam intr-un tanc blindat, se simtea totul la un cu totul alt nivel. Deci degeaba e nou, eu n-as urca intr-un logan ,ford,renault,peugeot si multe altele NOI.

Plus ca tractiunea spate ofera o alta tinuta de drum si balansul 50/50 pe punti, ceea ce astea noi nu stiu de ingineria asta , o lume necunoscuta.

Eu inca apreciez inginerii de la bmw , audi si mertz, care chiar fac masini adevarate, care si dupa 15ani sunt avioane, sunt cu adevarat inginerie la extrem.

Astia de la dacia si altii, astia fac doar masini de duzina, sa se vanda ieftin si prost. Eu apreciez calitatea.

Edited by cristisad
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Un v6 tot ajunge sa fie mai costisitor decat un 4cilindri. Nu mai zic de consum.

Nu e doar impozitul la un v6.

Un e46 nu e asa greu de intretinut zic eu,fata de masinile din clasa mare

Vezi ca incurci mere cu pere, la BMW ai 6 in linie nu V6.

Link to comment
Share on other sites

Marius ,nu stiu ce bmweeee au avut altii, dar al meu e46 in 2ani jumatate mai exact, doar de 2 ori mi-a aruncat luminita , check engine , fiind de la bobine.

Odata le-am schimbat si odata erau cu umezeala pe ele. Poate la e90,e60, poate la astea se aplica vorba ta.

Si vorbim de un e46 de 16ani ce avut 3 proprietari.

 

In rest nimic. 2 ani jumate si vorbim de o vechitura de 16ani. Eu in afara de bobine , motorul nu mi-a facut nicio problema. Daca ii dai tot ce-i trebuie, nu apar in bord chestii))

Ca a mai cazut o baterie auto, o macara la geam, un furtun de aer taiat de un prost de la service,un fir electric rupt la portagaj , o siguranta dusa, astea nu se pun. Au fost maruntisuri.

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.