BMWClub: Kia Stinger GT, masina care ingenuncheaza BMW si Porsche Panamera - BMWClub

Jump to content

  • 11 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Kia Stinger GT, masina care ingenuncheaza BMW si Porsche Panamera Rate Topic: -----

#1 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 22 January 2018 - 23:58


2

#2 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1076
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 23 January 2018 - 00:05

Cat de fraier sa fie un om sa il prosteasca marketingul excesiv.
1

#3 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 23 January 2018 - 00:10

Comparatia nu este corecta din start , Kia este dintr-o clasa mai mica si normal ca este mai agila de cat un seria 6 si panamera. Asta daca nu au facut o ghidusie si cu testele :D
1

#4 User is offline   cristie35 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 462
  • Joined: 31-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Posted 23 January 2018 - 02:07

tot panamera l-as alege...asa lent cum e el Posted Image
9

#5 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1476
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 January 2018 - 13:53

View Postcristie35, on 23 January 2018 - 02:07, said:

tot panamera l-as alege...asa lent cum e el Posted Image


Totusi remarcabil ca se bate de la egal cu cele 2, avand in vedere ca are un pret mai mic de jumatate . ;)

0

#6 User is offline   Atomykatt 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 179
  • Joined: 03-August 16
  • Gender:Male
  • Location:BC / B

Posted 23 January 2018 - 14:21

Cred totusi ca o comparatie mai corecta ar fi intre varfurile de gama, ce Stinger-ul este, din clasa lor... adica M3 F80 vs Stinger. Sunt sigur ca ar sta altfel lucrurile.

http://www.zeperfs.c...el4936-6729.htm

A.

This post has been edited by Atomykatt: 23 January 2018 - 14:22

2

#7 User is offline   wolfenstein99 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 695
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 23 January 2018 - 15:25

Sunt destule masini care fac timpi mai buni pe circuit decat seria 6 sau Panamera - totusi cele 2 masini nu sunt gandite pentru circuit.
Din punct de vedere marketing, e de efect sa te compari cu liderii de piata - creezi perceptia ca esti si tu acolo.

KIA / Hyundai au facut multe progrese in ultimii ani, dar inca sunt in spate din punct de vedere rafinament / finisarea produsului, dupa parerea mea.

Decat 45.000 USD pe un KIA Stinger nou, mai bine 45.000 USD pe un BMW M5/M6 second/hand
3

#8 User is offline   Lau MQ 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 137
  • Joined: 17-August 16
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Ansbach

Posted 23 January 2018 - 15:31

La un test de siguranta oare cine ar castiga ?!
0

#9 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 23 January 2018 - 15:31

View Postwolfenstein99, on 23 January 2018 - 15:25, said:

Sunt destule masini care fac timpi mai buni pe circuit decat seria 6 sau Panamera - totusi cele 2 masini nu sunt gandite pentru circuit.
Din punct de vedere marketing, e de efect sa te compari cu liderii de piata - creezi perceptia ca esti si tu acolo.

KIA / Hyundai au facut multe progrese in ultimii ani, dar inca sunt in spate din punct de vedere rafinament / finisarea produsului, dupa parerea mea.

Decat 45.000 USD pe un KIA Stinger nou, mai bine 45.000 USD pe un BMW M5/M6 second/hand


Da, dar ai uitat avantajele care le ai la o masina noua (potenta cat de cat pentru banii aia ) si care sunt dezavantajele cand cumperi un M second (poate sa treaca 1-2 ani fara sa bagi mana in buzunar , sau poate o vinzi dupa cateva luni la dezmembrari , vorbim aici in cel mai rau caz si cu probabilitate scazuta)

Oricum fiabilitatea masinilor asiatice este cu mult peste cele europene , asa zice un studiu facut de cercetatori la sfarsitul lui 2017 in SUA.

This post has been edited by OPaul: 23 January 2018 - 16:00

1

#10 User is offline   CosmaCosmin 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 268
  • Joined: 08-June 17
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara & Bratislava

Posted 23 January 2018 - 15:40

View PostLau MQ, on 23 January 2018 - 15:31, said:

La un test de siguranta oare cine ar castiga ?!


stii ceva?
sau sunt doar insinuari
:-)

de distributie ce zici?
:-)
crezi ca o schimba ca pe filtre, cum facem noi la BMW?

This post has been edited by CosmaCosmin: 23 January 2018 - 15:41

0

#11 User is online   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3999
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Inspector ITP

Posted 23 January 2018 - 15:41

Asta este ca si cand spui ca tucson e mai bun ca landy care face de zeci de ani numai masini de teren.....
0

#12 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1033
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 23 January 2018 - 15:42

Compara mere cu pere, dar Stinger nu e o masina urata, iaar raportul pret/performante/design este unul foarte bun. Una peste alta, este bine ca mai apar modele ca si Stinger, sau ca Alfa a scoss Giulia, tractiune spate....mai trimit niste fiori catre germani, care sunt intr-o auto-suficienta, pentru ca brandurile lor vand inca masini, insa luati la bani marunti, daca vrei o configuratie decenta, niste echipamente interioare normale pentru 2018, cam ard la buzunare.
1

#13 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9508
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 23 January 2018 - 15:46

Mie-mi place sincer Stinger, dac-ar fi la 25.000 euro ar fi chiar interesanta.

View Postwolfenstein99, on 23 January 2018 - 15:25, said:

Sunt destule masini care fac timpi mai buni pe circuit decat seria 6 sau Panamera - totusi cele 2 masini nu sunt gandite pentru circuit.
Din punct de vedere marketing, e de efect sa te compari cu liderii de piata - creezi perceptia* ca esti si tu acolo.


*iluzia - a se citi iluzia

View PostOPaul, on 23 January 2018 - 15:31, said:

[...]

Oricum fiabilitatea masinilor asiatice este cu mult peste cele europene , sau asa a zis un stiudiu facut la sfarsitul lui 2017 in SUA.


"cercetatorii spune". Sau "i-a spus lui tata un om", foarte popular tipul asta de studiu. "studii" din astea fac si eu, ca doar am terminat si facultatea de dat cu parerea din Cloverburgenvillage-Sat-Gara, cu magna cum laudae si sunt clar "cercetator".

#14 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 23 January 2018 - 15:51

SI nokia a facut zeci de ani telefoane, unde e nokia acuma si unde e apple ? companie cu 10 ani vechime si experienta in telefoane.
Piata , noi , consumatorii decidem viitorul companiilor , nu vechimea si experienta lor ... Daca BMW incepe sa produca masini din ce in ce mai smen si maine apare o firma noua ce iti ofera aceasi masina , mult mai fiabila si mult mai ieftina , ce faci ? mergi pe bmw ca e bmw, ca are experienta si iti petreci jumatate de viata in service , sau mergi pe noua companie ?
Exemplu foarte bun cu tesla , 0 experienta si vechime ... au intrat direct pe ce marile companii au incercat sa evite cu modele hibride si rahaturi de masini ce merg 50km cu maxim 90km/h pe full electric.
Numele , brandul , traditia incep sa nu isi mai aiba rostul ... eu cumpar si judec ce faci tu acuma nu ce ai facut acu 50 de ani , banii care ii scot din buzunar sunt euro nu marci.

View PostRomulus, on 23 January 2018 - 15:46, said:



"cercetatorii spune". Sau "i-a spus lui tata un om", foarte popular tipul asta de studiu. "studii" din astea fac si eu, ca doar am terminat si facultatea de dat cu parerea din Cloverburgenvillage-Sat-Gara, cu magna cum laudae si sunt clar "cercetator".


M-am grabit ... ''sau asa zice un studiu ...''
Ce bine ca sunt in conducere oameni care ''stie sa vorbeste si scrie bine'' nu conteaza ca in rest sunt 0/ incapabili pe functile pe care le ocupa ... Macar stiu sa ne minta, sa ne vorbeasca frumos si corect ...

This post has been edited by OPaul: 23 January 2018 - 16:08

5

#15 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9508
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 23 January 2018 - 16:08

View PostOPaul, on 23 January 2018 - 15:51, said:

[...]
M-am grabit ... ''sau asa zice un studiu ...''
Ce bine ca sunt in conducere oameni care ''stie sa vorbeste si scrie bine'' nu conteaza ca in rest sunt 0/ incapabili pe functile pe care le ocupa ... Macar stiu sa ne minta, sa ne vorbeasca frumos si corect ...


Eu am ignorat greseala minora. M-am referit la continut cu foarte mare seriozitate.

#16 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2900
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 23 January 2018 - 16:09

dar Apple a venit cu ceva nou ca si tehnologie si o noua abordare a clasicului telefon, nu cred ca e cazul aici. Kia nu aduce nimic revolutionar pentru consumator in afara pretului si a cifrelor, dar cifrele de multe ori nu spun totul si nu transmit sentimente, sunt curios sa vad un test drive real si ce spun vloggeri auto despre ea.
1

#17 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 23 January 2018 - 16:18

View PostRomulus, on 23 January 2018 - 16:08, said:

Eu am ignorat greseala minora. M-am referit la continut cu foarte mare seriozitate.


Am inteles , no hard feelings :D

View Postmik15, on 23 January 2018 - 16:09, said:

dar Apple a venit cu ceva nou ca si tehnologie si o noua abordare a clasicului telefon, nu cred ca e cazul aici. Kia nu aduce nimic revolutionar pentru consumator in afara pretului si a cifrelor, dar cifrele de multe ori nu spun totul si nu transmit sentimente, sunt curios sa vad un test drive real si ce spun vloggeri auto despre ea.


In prima faza nu , dar vad ca pretul este destul de revolutionar ...

PS: De ce a picat doar nokia ? Companie serioasa nu garaj in fata casei ... Samsung , Motorola , etc .. nu au stat sa se bata cu pumnul in piept si sa zica ca bah ce tare sunt eu ... au plecat capul si s-au adaptat noilor cerinte de pe piata.

Nu mai are rost sa o tinem cu telefoanele ca suntem mult off topic.

This post has been edited by OPaul: 23 January 2018 - 16:19

1

#18 User is offline   wolfenstein99 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 695
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 23 January 2018 - 16:27

Tesla joaca rolul "Apple" din industria auto - cu adevarat au venit cu ceva nou; dar au dificultati mari sa execute viziunea pe care o au, sa treaca la productia de masa; la Apple a fost usor, de productia de masa s-au ocupat chinezii.
Intr-adevar, presiunea concurentei e totdeauna in avantajul cumparatorului - presiunea Tesla ii forteaza pe toti jucatorii mari din industrie sa scoata masini electrice.

Si Tesla Model S chiar accelereaza foarte repede, comparabila cu masinile super-sport (macar pana inspre 120-150kmh); dar spunea un prieten care a condus cateva sute de km ca e mai degraba o acceleratie de tren de mare viteza decat de masina sport - lipsesc niste elemente mai putin bagate in seama, dar foarte importante in inchegarea senzatiei de viteza/acceleratie/sportivitate - zgomotul si vibratiile.

Revenind la Kia Stinger - nici macar japonezii nu reusesc sa faca volume semnificative de vanzari pe segmentul asta (panamera/seria 6/mercedes cls); mai degraba vor castiga din cota de piata a modelelor americane (nici nu cred ca au lansat-o in Europa).

This post has been edited by wolfenstein99: 23 January 2018 - 16:29

1

#19 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 23 January 2018 - 16:33

View Postwolfenstein99, on 23 January 2018 - 16:27, said:

Tesla joaca rolul "Apple" din industria auto - cu adevarat au venit cu ceva nou; dar au dificultati mari sa execute viziunea pe care o au, sa treaca la productia de masa; la Apple a fost usor, de productia de masa s-au ocupat chinezii.
Intr-adevar, presiunea concurentei e totdeauna in avantajul cumparatorului - presiunea Tesla ii forteaza pe toti jucatorii mari din industrie sa scoata masini electrice.

Si Tesla Model S chiar accelereaza foarte repede, comparabila cu masinile super-sport (macar pana inspre 120-150kmh); dar spunea un prieten care a condus cateva sute de km ca e mai degraba o acceleratie de tren de mare viteza decat de masina sport - lipsesc niste elemente mai putin bagate in seama, dar foarte importante in inchegarea senzatiei de viteza/acceleratie/sportivitate - zgomotul si vibratiile.



:goodjob:

View Postwolfenstein99, on 23 January 2018 - 16:27, said:


Revenind la Kia Stinger - nici macar japonezii nu reusesc sa faca volume semnificative de vanzari pe segmentul asta (panamera/seria 6/mercedes cls); mai degraba vor castiga din cota de piata a modelelor americane (nici nu cred ca au lansat-o in Europa).


Cred ca este deja si in Romania ... Kia Stinger dezvaluie versiunile pentru Europa - Aici

This post has been edited by OPaul: 23 January 2018 - 16:46

0

#20 User is offline   MuscleMike 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1363
  • Joined: 03-October 07
  • Gender:Male
  • Location:cluj

Posted 23 January 2018 - 16:39

Ce chestie...au luat masina de top de la modelul stinger si l-au comparat cu modele de baza (sa nu zic chiar cele mai de jos) de la concurenta...
-3

Share this topic:


  • 11 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro