Jump to content

Kia Stinger GT, masina care ingenuncheaza BMW si Porsche Panamera


OPaul

Recommended Posts

Nu vb tu de compromis, uite aici alegerea rationala, probabil ca 99% dintre europeni ar opta pt asa ceva:

 

45k euro, nou, premium, 4x4, automat, 190cp diesel:

https://www.autovit.ro/anunt/audi-a5-ID7GmPiE.html#1f31dd2bb8

 

sau:

49k euro, nou, premium, 4x4, automat, 190cp diesel:

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-4-420-ID7Gqbi2.html#1016f7a872

 

Ambele sunt destul de dotate. Seria 4 este individual.

 

Cat costa Stingerul 2.2d automat awd ? 41k ?

Edited by ionut_marius
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu despre ce compromise este vorba ...

 

Nu sunt relevante masinile alea cu ce discutam aici ... ALea nu sunt benzinare si sunt cu 2 pistoane in minus, nu inteleg unde vrei sa ajungi.

 

Sa nu uiti sa postezi afise cu toate parerile tale si alternativele in toate reprezentantele Kia, sa stie lumea ca un 2.0diesel din marca Premium e o alegere mai buna si o sa le ofere o satisfactie mai mare de cat un 3.3 benzina ... Chiar nu stiu ce mai vrei sau ce tot vrei sa demostrezi . Nu iti place Kia , am inteles. Dar nu uita ca sunt oameni care nu vor masini diesel si/sau sa fie in 4 pistoane. Le faci tu un discount sau le platesti diferenta doar sa nu cumpere o Kia !?!

 

Nu comparam kia diesel cu BMW diesel , nu asta este scopul , iti cumperi ce masina vrei in functie de buget.

Edited by OPaul
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu despre ce compromise este vorba ...

 

Nu comparam kia diesel cu BMW diesel , nu asta este scopul , iti cumperi ce masina vrei in functie de buget.

 

Iar te contrazici.

 

Ok, am inteles. Pt tine este ok sa comparam doar ce iti convine si anume Stinger cu m4 si sa ne legam de diferenta de pret.