Jump to content

Kia Stinger GT, masina care ingenuncheaza BMW si Porsche Panamera


OPaul

Recommended Posts

Nu mi se pare deloc ieftina in Romania - preturi de lista; mi se pare mai degraba din clasa cu seria 4 grand coupe.

 

Motorizari benzina (model/pret lista cu tva inclus)

2.0 T-GDI GT Line AT RWD 37783 €

2.0 T-GDI TREND Line AT RWD 33800 €

3.3 T-GDI GT AT AWD 48195 €

 

Motorizari diesel

2.2 CRDI GT Line AT RWD 39389 €

2.2 CRDI GT Line AT AWD 41126 €

2.2 CRDI TREND Line AT RWD 35688 €

2.2 CRDI TREND Line AT AWD 37426 €

 

De curand am primit de la Bavaria o oferta de 48.000 euro pentru un 420xd bine dotat (m packet, faruri led, automat, navi mare, lane assist, service inclusive 5 ani, repair inclusive 3 ani, etc).

Sa zicem ca as obtine un discount de 10% de la KIA (desi rar dau mai mult de 5% discount, sunt mult mai restrictivi decat europenii la politica comerciala); as ajunge la o diferenta de ~10k euro intre cele 2 masini; dar peste 5 ani aceasta diferenta s-ar pastra (rulaj 100k km); pe seria 4 cred ca as lua ~18-20k euro, iar pe Kia Stinger in jur de 11-13k euro (deja costurile de intretinere sunt mai mari decat la BMW, fiind o masina rara) - adica in jur de 7.000 euro diferenta - deci practic diferenta de pret intre cele 2 masini este de 3-4.000 euro (intretinerea va fi similara, avand garantie; reviziile sunt scumpe si la KIA).

 

Voi ce credeti, daca as avea 40k sa dau pe o masina, as alege Kia Stinger sau Seria 4 Grand Coupe?

Totusi, exista o categorie de clienti care o cumpara - cei care vor masini mai putin intalnite pe strada.

 

----------------

 

Una peste alta, materialul acela si-a atins scopul - am discutat ceva despre KIA Stinger.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ai cumparat masina noua, premium de 70-100k si nu ai fost multumit? Sau vorbesti din auzite?

 

Ca e diferenta intre a cumpara una premium, sh, care a avut 1,2,3 proprietari si una noua...

GT-ul luat de la BMW la 50.000km cu garantie a inceput sa cedeze rahatele dupa rahatele la 7-8 luni dupa ce a iesit din garantie , totalul rahatelelor a fost de 5000 euro si inca nu am terminat.

Dar nu asta conteaza , conteaza ce primesti , nu ca masina tine sau nu tine ca si asta e in functie de exploatare/ingrijire si mai ales de noroc.

De ce o firma care nu se tine cu nasul pe sus poate sa iti ofere 7 ani garantie la o masina de 20.000 si o alta firma ce se tine cu nasul pe sus nu iti ofera mai mult de 2 ani la o masina de 80.000. Unu poate si celalalt ''nu poate''.

Link to comment
Share on other sites

Deci 50k km nu este = masina noua. Nu ofera garantie pe o perioada atat de mare pentru ca oamenii care isi permit o asemenea masina, o vor schimba la 2-3 ani, isi vor lua modelul nou, deci nu este nevoie de mai mult.

Te-ai intrebat de ce, cel putin la bmw, apar modele noi la fiecare 2-3 ani? Tocmai din cauza asta. Cumparatorul nu pierde multi bani, nu are treaba cu intretinerea si primeste modelul nou.

 

Hai sa nu comparam masini noi vs sh, ca nu isi are rostul. E cu totul si cu totul alta mancare de peste.

Edited by AFk^
  • Like 3
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Dar nu este nici trecuta prin 2-3 proprietari , mai ales ca BMW inainte sa vand o masina o verifica/schimba ce are de schimbat si ti-o da ca si o masina noua doar ca rulata. Masina chiar a venit ca si noua doar ca in bord era 50.000 in loc de 0-100km ... AM beneficiat de aceasi garantie ca si cum as fii avut-o de noua. Dar nu comparam asta .... Compara cat primesti acuma de la BMW si cat primesti de la o asiatica.

 

Eu nu ma leg aici de BMW , in galeata sunt toate brandurile ''premium'' si cum poti sa iei ceva mai ieftin cu un avantaj mult mai mare... asta daca nu esti pasionat si vrei doar o masina buna care sa isi faca treaba. In rest pasiunea si dragostea fata de un brand te costa si vine cu avantaje (spiritual) si dezavantaje fizice/materiale) :D .

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dar nu este noua...

 

Am inteles ca nu te legi de BMW, si chiar daca o faci, probabil ai motivele tale, dar nu poti compara o masina noua cu una rulata, chiar si 50k km. Aia 50k km, probabil sunt facuti in 2-3 ani, deci masina e veche, uzata. Cel care a vandut-o probabil si-a luat alta noua, posibil modelul nou de la BMW, sau alt model nou de la alt brand. Ideea e ca primul proprietar n-a avut nicio treaba cu garantie, i-a fost de ajuns 2-3 ani, fix cat a tinut el masina, si probabil n-a bagat niciun ban in ea. Din cauza asta spun sa nu compari niciodata o masina noua, cu avantajele si dezavantajele pe care le are fata de una sh, de 2-3 ani si 50-80k km rulati. Pentru ca la cea sh ai alte avantaje si dezavantaje.

 

Spui ca masina arata ca noua, ghici ce? Sunt masini de 100k-150k km care arata ca noi si au garantie, dar asta nu le face sa fie masini noi.

 

Daca vrei, putem deschide un nou topic in care sa dezbatem avantajele la o masina noua vs una sh. Si o sa vezi ca nu prea sunt la fel.

Edited by AFk^
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Asta este ca si cand spui ca tucson e mai bun ca landy care face de zeci de ani numai masini de teren.....

 

Land Rover este o marca cu o fiabilitate jalnica, chiar daca o face de zeci de ani. Argument zero.

Tesla e aparuta de cativa ani si totusi face masini fiabile.

Asiaticele oricum sunt mai fiabile decat europenele, asta e clar. Fiecare cu targetul sau.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dar nu este noua...

 

Am inteles ca nu te legi de BMW, si chiar daca o faci, probabil ai motivele tale, dar nu poti compara o masina noua cu una rulata, chiar si 50k km. Aia 50k km, probabil sunt facuti in 2-3 ani, deci masina e veche, uzata. Cel care a vandut-o probabil si-a luat alta noua, posibil modelul nou de la BMW, sau alt model nou de la alt brand. Ideea e ca primul proprietar n-a avut nicio treaba cu garantie, i-a fost de ajuns 2-3 ani, fix cat a tinut el masina, si probabil n-a bagat niciun ban in ea. Din cauza asta spun sa nu compari niciodata o masina noua, cu avantajele si dezavantajele pe care le are fata de una sh, de 2-3 ani si 50-80k km rulati. Pentru ca la cea sh ai alte avantaje si dezavantaje.

 

Spui ca masina arata ca noua, ghici ce? Sunt masini de 100k-150k km care arata ca noi si au garantie, dar asta nu le face sa fie masini noi.

 

Daca vrei, putem deschide un nou topic in care sa dezbatem avantajele la o masina noua vs una sh. Si o sa vezi ca nu prea sunt la fel.

 

Nu am comparat masina mea cu una noua , sau una rulata cu una noua ... AI inteles gresit .. am zis de GT-ul meu ca mai intrebat daca am acumparat o masina de 70-100.000 noua. SI am zis ca am luat una rulata cu aceasi garantie ca si cum ar fii fost de noua.

 

EU compar ce avantaje primesti de la asiatici pentru niste masini mult mai ieftine fata de ce primesti de la BMW pentru niste masini cu mult mai scumpe ... De situatia actuala cu masinile noi noute ... Masina mea a fost doar o paranteza la ce mai intrebat.

 

Land Rover este o marca cu o fiabilitate jalnica, chiar daca o face de zeci de ani. Argument zero.

Tesla e aparuta de cativa ani si totusi face masini fiabile.

Asiaticele oricum sunt mai fiabile decat europenele, asta e clar. Fiecare cu targetul sau.

 

In special masinile englezesti au o fiabilitate jalnica , si tesla pentru ce experienta are poti sa zici ca masinile sunt foarte fiabile , dar si aici se compara o masina cu combustie interna (foarte multe piese in miscare ) cu una electrica ce este mult mai simpla din punct de vedere a partilor mecanice.

Edited by OPaul
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@OPaul, eu te-am intrebat daca ai cumparat masina noua, premium, de 70-100k, si mi-ai raspuns ca ti-ai luat una sh, cu 50k km, deci deduc ca raspunsul tau este nu. Era mai simplu sa zici ca nu, decat sa bagi in discutie o masina veche, de 2-3 ani si 50k km. Tu ai pus problema la garantie la masini noi, nu la sh, deci vorbim amandoi aiurea in ultimele posturi.

 

Cat ar vrea kia, sau oricare alt brand mediocru, sa se compare cu marcile premium, aducand in discutie doar niste cifre de performanta asemanatoare, au sanse foarte mici de reusita. O masina nu este cumparata doar pentru cifre.

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

@OPaul, eu te-am intrebat daca ai cumparat masina noua, premium, de 70-100k, si mi-ai raspuns ca ti-ai luat una sh, cu 50k km, deci deduc ca raspunsul tau este nu. Era mai simplu sa zici ca nu, decat sa bagi in discutie o masina veche, de 2-3 ani si 50k km. Tu ai pus problema la garantie la masini noi, nu la sh, deci vorbim amandoi aiurea in ultimele posturi.

 

Cat ar vrea kia, sau oricare alt brand mediocru, sa se compare cu marcile premium, aducand in discutie doar niste cifre de performanta asemanatoare, au sanse foarte mici de reusita. O masina nu este cumparata doar pentru cifre.

 

Noaptea mintii.

PAi Kia nici nu vrea sa se compare cu premium, doar sa arate ca vinde o masina cu performante asemanatoare la jumatate de pret si cu o calitate decenta.

Aberezi mult, inteleg de ce, dar fiabilitatea inseamna acelasi lucru fie ca vorbim de 0 km, de 50k km sau 100 k km.

Concluzia e una singura, ca asiaticele sunt ca fiabilitate peste europene si punct.

Premium nu inseamna neaparat ca platesti si fiabilitate. Inseamna doar niste materiale mai bune, niste optiuni, niste motoarele montate altfel, niste sasiuri bune.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@cavaliere, Cine a zis ceva de fiabiliitate?

 

Este "dovedit" ca asiaticele sunt mult mai fiabile, si fix asta incercam sa spun despre premium, ca nu cumperi doar cifre (marketingul de la kia - comparatia din video-ul respectiv), e facut pentru a iti da impresia ca tu, ca si cumparator, o sa cumperi la jumatate de pret o masina "la fel" ca performante cu una premium. Desi nu prea e premium, doar are performante asemanatoare.

 

Am aberat pentru ca n-a zis din prima nu, n-am cumparat masina noua de 70-100k si acum ma plang de garantie.

Edited by AFk^
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

De ce va uitati doar la performantele motoarelor? O masina nu inseamna doar motor si 0-100, nu? Modelul asta arata bine, dar deocamdata KIA e tot o marca ce copiaza tot ce prinde. Spatele ala furat de la maserati, si tinuta de drum care nu e asa laudata daca va uitati pe review-uri, demonstreaza ca mai e mult pana departe. Sigur, concurenta e buna, dar haide totusi sa nu o comparam cu porsche...:rolleyes: Edited by mcliviu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@OPaul, eu te-am intrebat daca ai cumparat masina noua, premium, de 70-100k, si mi-ai raspuns ca ti-ai luat una sh, cu 50k km, deci deduc ca raspunsul tau este nu. Era mai simplu sa zici ca nu, decat sa bagi in discutie o masina veche, de 2-3 ani si 50k km. Tu ai pus problema la garantie la masini noi, nu la sh, deci vorbim amandoi aiurea in ultimele posturi.

 

Cat ar vrea kia, sau oricare alt brand mediocru, sa se compare cu marcile premium, aducand in discutie doar niste cifre de performanta asemanatoare, au sanse foarte mici de reusita. O masina nu este cumparata doar pentru cifre.

 

Nu putem vorbi de avantajele/dezavantajele masinilor noi daca nu am cumparat o masina noua ?

Vreau sa imi zici de ce multe firme care nu sunt considerate premium iti ofera o garantie mut mai mare la un pret mult mic fata de brandurile premium ? Daca esti premium nu inseamna ca esti mai fiabil si mai performat ? De ce nu susti idea si cu o garantie pe masura !!! Poate ca nu esti asa de tare cum pretinzi .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa imi zici de ce multe firme care nu sunt considerate premium iti ofera o garantie mut mai mare la un pret mult mic fata de brandurile premium ?

 

Strategie de marketing, si o modalitate simpla de a asigura banuti din service pe o perioada mai lunga. :thumbsup: Gen ai o problema, iti inlocuiesc pe garantie (daca e cazul), si platesti manopera. Service-ul il faci tot la noi, toti aia 7 ani sau cati or fi.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@mcliviu, +1

@OPaul, ai dreptate.

 

 

Eu am intrebat ceva si tu imi zici ca am dreptate ...

 

 

A ramas doar o firma de renume ce nu prea mai inspira si calitate cum era odata :D Glumesc !!!

Era perfect daca BMW ar fii avut o garantie de cel putin 5-6 ani la fel ca si ''competitia'' dar stiu ei mai bine de ce nu ofera mai mult de 2-3 ani.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Kia Stinger arata foarte bine in realitate, am vazut-o in Coresi Mall la Brasov, e o masina foarte mare. Ca si pret 2.0 benzina turbo 255 cai - aprox 30.000 euro.

2.2 diesel 32.000 euro cu TVA.

Chiar imi face cu ochiul aceasta masina cu toata pasiunea mea pt BMW.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt greu de inteles strategiile de marketing.

 

Da , se poate numi si asta o strategie de marketing sau alt motiv mult mai plauzibil poate sa fie si din cauza fiabilitatii scazute. Nu vor sa isi lege prea multe masini de cap.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si pamantul este plat... si dacii au construit tuneluri pe sub mare neagra... si Kia este mai buna si mai ieftina, chiar cu 40k, decat lamborghini https://youtube.com/watch?v=m7L9XRfGULo&feature=youtu.be conform lor, kia.

 

Cam asta compari tu, ca si ei...

 

Ai auzit de chestia aia: "leaga-te de cei mari si puternici ca sa pari si tu mare si puternic"?

Edited by AFk^
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

SI nokia a facut zeci de ani telefoane, unde e nokia acuma si unde e apple ? companie cu 10 ani vechime si experienta in telefoane.

Piata , noi , consumatorii decidem viitorul companiilor , nu vechimea si experienta lor ... Daca BMW incepe sa produca masini din ce in ce mai smen si maine apare o firma noua ce iti ofera aceasi masina , mult mai fiabila si mult mai ieftina , ce faci ? mergi pe bmw ca e bmw, ca are experienta si iti petreci jumatate de viata in service , sau mergi pe noua companie ?

Exemplu foarte bun cu tesla , 0 experienta si vechime ... au intrat direct pe ce marile companii au incercat sa evite cu modele hibride si rahaturi de masini ce merg 50km cu maxim 90km/h pe full electric.

Numele , brandul , traditia incep sa nu isi mai aiba rostul ... eu cumpar si judec ce faci tu acuma nu ce ai facut acu 50 de ani , banii care ii scot din buzunar sunt euro nu marci.

 

 

 

M-am grabit ... ''sau asa zice un studiu ...''

Ce bine ca sunt in conducere oameni care ''stie sa vorbeste si scrie bine'' nu conteaza ca in rest sunt 0/ incapabili pe functile pe care le ocupa ... Macar stiu sa ne minta, sa ne vorbeasca frumos si corect ...

 

Tu iti cumperi masini pe criteriile dupa care iti iei telefoane cu display mare, rezolutie si procesoare ieftine?

 

Ma rog poate asa functioneaza la tine, dar asta nu va functiona la restul....

Poate are ssangyong motor de mercedes dar nu se compara cu un ML...

 

PS.

sunt curios cum va face fata Tesla la o companie de top gen Ferrari

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Land Rover este o marca cu o fiabilitate jalnica, chiar daca o face de zeci de ani. Argument zero.

Tesla e aparuta de cativa ani si totusi face masini fiabile.

Asiaticele oricum sunt mai fiabile decat europenele, asta e clar. Fiecare cu targetul sau.

 

Ceva genul : Compari masina de spalat samsung cu tractorul john deere :thumbsup:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu iti cumperi masini pe criteriile dupa care iti iei telefoane cu display mare, rezolutie si procesoare ieftine?

 

Ma rog poate asa functioneaza la tine, dar asta nu va functiona la restul....

Poate are ssangyong motor de mercedes dar nu se compara cu un ML...

 

PS.

sunt curios cum va face fata Tesla la o companie de top gen Ferrari

 

Sa inteleg ca nu iti cumperi o masina pentru specificatile si performantele pe care le are .. O iei asa doar de brand , daca brandul a decazut si este gata de el tu continui sa o cumperi si sa zici in gura mare ''da mah e fain de tot lexus dar bmw e bmw'', am dat un exemplu, cred ca mai bine as fii zis de saab :D

 

Companiile aste de top sunt praf ... ele stau sub mana protectoare a ''micilor'' companii care vand masini ieftine si multe. Ferrari , Rolls , Bentley , Lamborghini , etc toate sunt cumparate, nu ar fii rezistat daca erau independente.

 

In plus de asta eu nu am comparat masinile , doar servicile care le ofera brandurile ce nu sunt in categoria ''premium'' ...

Nu stiu de ce tot se mai gaseste cate unu sa imi zica ca bah cum de iti permiti tu sa compari o kia cu BMW ... Tesla una din cele mai noi firme de pe piata a dat lovitura si acuma se poate compara cu marile companii constructoare de masini ...

 

Si pamantul este plat... si dacii au construit tuneluri pe sub mare neagra... si Kia este mai buna si mai ieftina, chiar cu 40k, decat lamborghini https://youtube.com/watch?v=m7L9XRfGULo&feature=youtu.be conform lor, kia.

 

Cam asta compari tu, ca si ei...

 

Ai auzit de chestia aia: "leaga-te de cei mari si puternici ca sa pari si tu mare si puternic"?

 

COMPAR SERVICILE NU MASINILE...

Edited by OPaul
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.